Pereiti prie turinio

Automobilio pasirinkimas


Rekomenduojami pranešimai

Nu nezinau, kiek draugu turejo, pezo 607, tai elektronika pas visus grybavo, ekranas masinoj tai rodydavo tai nerodydavo, veidrodziai uzsilenkdavo kada noredavo, langai irgi taip pat. Vaziuoji ziema, pradeda atsidarinet langai ir neleidzia uzdaryti...

 

Kitas draugas dirba Renault servise, tai sake, pirkit Reno, duosit mums darbo :) Elektronika ziauriai silpna vieta situ masinu ir genda labai labai daznai, aisku yra atveju gal kai pravazineja ir nieko nenutinka, bet retai kada turbut. Kam pirkt masina jeigu tikimybe, kad grybaus ten viskas daugiau turbut negu 50%?

vazinejas tiek su renault, tiek su peugeot, didesniu problemu nepastebejau. aisku rizika su elektronika siek tiek didesne galbut negu lyginant su vokiska masina, visgi nusiskundimu buna. bet kai mersui kokiam kas su elektronika sugrybauja, tai tukstancius padesi... tai tas ant to iseina.

 

nusipirk normalia, ne skenduoli, ir problemu bus tiek kiek su visom masinom.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vazinejas tiek su renault, tiek su peugeot, didesniu problemu nepastebejau. aisku rizika su elektronika siek tiek didesne galbut negu lyginant su vokiska masina, visgi nusiskundimu buna. bet kai mersui kokiam kas su elektronika sugrybauja, tai tukstancius padesi... tai tas ant to iseina.

 

nusipirk normalia, ne skenduoli, ir problemu bus tiek kiek su visom masinom.

 

Mano citroenas buvo Lietuvoje priktas naujas, ne atvežtinis, paskęst jis niekur negalėjo, deja grybaut grybavo kaip dešimt kartų skendęs. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu nezinau, kiek draugu turejo, pezo 607, tai elektronika pas visus grybavo, ekranas masinoj tai rodydavo tai nerodydavo, veidrodziai uzsilenkdavo kada noredavo, langai irgi taip pat. Vaziuoji ziema, pradeda atsidarinet langai ir neleidzia uzdaryti...

 

Kitas draugas dirba Renault servise, tai sake, pirkit Reno, duosit mums darbo :) Elektronika ziauriai silpna vieta situ masinu ir genda labai labai daznai, aisku yra atveju gal kai pravazineja ir nieko nenutinka, bet retai kada turbut. Kam pirkt masina jeigu tikimybe, kad grybaus ten viskas daugiau turbut negu 50%?

 

Matai reiškiasi tavo draugai prasti vairuotojai, nes taip dažniausiai būna, kai chuvoja tarpinė tarp vairo ir sėdynės, o tada nenustebčiau, kad ir bagažinė atsidarinėja :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matai reiškiasi tavo draugai prasti vairuotojai, nes taip dažniausiai būna, kai chuvoja tarpinė tarp vairo ir sėdynės, o tada nenustebčiau, kad ir bagažinė atsidarinėja :D

As tai speju, kad teisiu net neturi ir kalbi vejus :) prie ko vairuotojas ir pastovus elektros gedimai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As tai speju, kad teisiu net neturi ir kalbi vejus :) prie ko vairuotojas ir pastovus elektros gedimai?

Rimti kentai ir be teisių rimti.

 

Na kokia kokybė bebūtų, visada draugo ar kaimyno mašina geresnė, kad ir tavo mersas, o jo fiatas :D

Ir ypač smagu pasiklausyt, kurie ignoruoja pagal nutylėjimą išlaidas/niuansus ir gana nemažas, kurios išaiškėja, kai parduoda mašiną ar šiaip per prisiminimus.

 

Kas be ko 100k vs 500k km irgi yra pakankamas veiksnys daryt įtaką, bet vėlgi pagal markęir priežiūrą, būklė bus skirtinga.

Redagavo iPauL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano citroenas buvo Lietuvoje priktas naujas, ne atvežtinis, paskęst jis niekur negalėjo, deja grybaut grybavo kaip dešimt kartų skendęs. :)

Cia kita situacija, Lietuvoj masina kai perki, turi zinot kad jin yra skirta 3-ciom salim... :) aisku dabar prades visi kalbet kad jos vienodos visos ir t.t., bet deja, kazkodel Lietuvoj perkant salone jos yra pigesnes, negu perkant Vokietijoj is salono/gamyklos :D vat ir klausimas kodel jos pigesnes...

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia kita situacija, Lietuvoj masina kai perki, turi zinot kad jin yra skirta 3-ciom salim... :) aisku dabar prades visi kalbet kad jos vienodos visos ir t.t., bet deja, kazkodel Lietuvoj perkant salone jos yra pigesnes, negu perkant Vokietijoj is salono/gamyklos :D vat ir klausimas kodel jos pigesnes...

Taaaaaip. Žinok, vienoj gamykloj stovi dvi linijos, kur surenkamas tas pats modelis, tik viena linija važiuoja einančios trečiosioms šalims.. Tai kuris čia gamintojas taip daro tavo neaišku kuo pagrįstomis žiniomis?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taaaaaip. Žinok, vienoj gamykloj stovi dvi linijos, kur surenkamas tas pats modelis, tik viena linija važiuoja einančios trečiosioms šalims.. Tai kuris čia gamintojas taip daro tavo neaišku kuo pagrįstomis žiniomis?

Tarkim Ford Mondeo. Kaip paaiskinsi fakta, kad ant technikinio lapo neraso kilmes salies (kai masina pirkta LT salone)? :D o kai is Vokietijos - kaip priklauso raso kilmes salis Vokietija.

Dabar palyginimas:

Ambiente komplektacija Lietuvoj, kaina su PVM 52 858LT (cia tipo akcija dabar kiek suprantu, yprasta kaina 68 316 LTL). - http://www.ford.lt/lt/mondeo/kainos

Ambiente komplektacija Vokietijoj, kaina su PVM nuo 23 950 EUR (kas pavertus i litus yra ~82 627 LTL). - http://www.ford.de/Pkw-Modelle/FordMondeo/Ausstattungsvarianten

 

Analogiska situacija su Trend komplektacija. Na ka tu i tai? :))))

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tarkim Ford Mondeo. Kaip paaiskinsi fakta, kad ant technikinio lapo neraso kilmes salies (kai masina pirkta LT salone)? :D o kai is Vokietijos - kaip priklauso raso kilmes salis Vokietija.

Dabar palyginimas:

Ambiente komplektacija Lietuvoj, kaina su PVM 52 858LT (cia tipo akcija dabar kiek suprantu, yprasta kaina 68 316 LTL). - http://www.ford.lt/lt/mondeo/kainos

Ambiente komplektacija Vokietijoj, kaina su PVM nuo 23 950 EUR (kas pavertus i litus yra ~82 627 LTL). - http://www.ford.de/Pkw-Modelle/FordMondeo/Ausstattungsvarianten

 

Analogiska situacija su Trend komplektacija. Na ka tu i tai? :))))

Hint'as: pragyvenimo lygis, ten galiojantys įstatymai, susija su auto, ir N kitų kabliukų. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Hint'as: pragyvenimo lygis, ten galiojantys įstatymai, susija su auto, ir N kitų kabliukų. :)

Tas nieko nekeicia :) gamintojas tikrai nuo masinos uzdirba, jeigu jam nebutu pelno - tikrai neeksportuotu i Lietuva (pagalvok, dar ir Lietuvos dealeris turi pasiimti sau dali pelno). Hint'as tame, kad vienom pagaminti naudojamos vienos zaliavos, kitoms kitos. Is cia pigumas ir atsiranda... Nusipirkus masina Lietuvoj nereiktu nustebti, kad jin surudys greiciau, ar indeklus prasuks.... :)

 

Nezinau, nori gincykis toliau, bet as pateikiau 2 faktus. Dar tevukas yra dirbes Peugeot oficialiam servise, tai tie patys vadybininkai sakydavo, kad masinos rinktos 3ciom pasaulio salim, uz tai ir kaina atitinkama.

 

Aisku yra zmoniu kurie nusipirke masinas is LT salonu ir vargo nemato. Ju kokybe galbut kaip diena nuo nakties nesiskiria, nes tokiu atveju gamintojas sau antireklama pasidarytu. Taciau viskas sueina i smulkmenas.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip dėl lagūnų patikimumo? Girdėjau jos nespėji tvarkyt :D

 

Mašina kaip mašina. Per metus laiko tokie remontai:

K.P. šarnyras - 41 Lt.

Restauruoti galiniai sailenblokai - 140 Lt.

2 vairo traukės - 110 Lt.

Galinės stabdžių kaladėlės 68 Lt.

 

Diržų komplektas 450 Lt.

 

Dabar po žiemos patikrinta važiuoklė, viskas OK, galima riedėt toliau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Is dalies taip. Bet jei pirkciau nauja masina neatmesciau varianto pirkti angla. Tarkim uz 30-40k gali paimti neprasta masina. Jei draudimas nekainuos 5x daugiau ir netaikys pagal litraza verta pamastyt. Is kitos puses ziurint naujai iskepti klevai prisipirks pigiu galingesniu lauzu ar nelauzu, tikimybe, kad nuskins nuo vaizdo zmogu ar pns padideja. Ziuresim kaip bus su draudimais ar papildomom islaidom.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagalvojus apie angliskas masina Lietuvoj viena mintis neduoda ramybes - tai lenkimas, tuose keliuose kur yra tik po viena juosta kiekviena kryptim, o tokiu keliu dauguma pas mus. O galvot kad ereliai grize is uk su naujais bmw nelenks, o vaziuos su srautu - irgi nelogiska.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na kaip, pritrukai argumentu? : )

Dėl kilmės šalies tai pats nemačiau, ką man parašai be realių įrodymų - visiškai ne rodiklis. Nemanai, kad ne visose šalyse registruojant įtraukiama ta kilmės šalis? Čia ne nuo gamintojo vien priklauso, o nuo institucijų.

Mano Avensis irgi ant TA prie "Kilmės šalis" turi brūkšnį. Pirktas naujas Lietuvoj, buvo rinktas Suomijos rinkai (turi autonominį pašildymą, ko LT rinkai nebuvo po default ir optional siūloma tais metais), stovėjo suomių sandėlyje. Tai gal ir Suomija tau trečioji pasaulio šalis? Medžiagos identiškos tiems patiems tų pačių metų modeliams parvarytiems tiek iš Italijos, tiek iš Vokietijos (turi giminės). Ir get this - visos trys ant TA lapų turi brūkšnį kur kilmės šalis.

Visos jos išriedėjo iš tos pačios Derbyshire gamyklos esančios UK.

 

Kas susiję su kainų skirtumais - ai, o apie maržų skirtumus visai turbūt nepagalvojai? :) dauguma gamintojų tik modelius pačius segmentuoja pagal žemynus, o pardavimai segmentuojami gerokai detaliau. Skirtumai tarp pvz. Baltijos šalių ir Vokietijos auto rinkos yra, švelniai sakant, dramatiški.

 

Kad kažkokie vadybininkai iš Peugeot kažką pasakė - man nulinis rodiklis, o ne joks faktas.

Dar ką ten bandai pateikti kaip faktą - kad kėbulai greičiau surūdys (ne dėl mūsų klimato ir kelių būklės bei priežiūros, bet dėl to, kad kėbulo dalis turbūt gamyklose atskiromis linijomis presuoja staklėmis ir/arba iš prastesnių medžiagų kitoms šalims?), kad indėklus prasuks (motorus irgi tau atrodo, kad surinkinėja skirtingomis linijomis, skirtingais metodais, o rezultate gauna tų pačių parametrų motorą, bet vienas patvaresnis, kitas - ne?). I call bullshit, o ne argumentai čia.

Kai nors vienoj autopramonės gamykloj apsilankysi ar net padirbsi bent metus kitus (kad ir kur auto įvairius komponentus gamina), tada gal suvoksi, kokių investicijų reiktų tavo minėtoms saviveikloms.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl kilmės šalies tai pats nemačiau, ką man parašai be realių įrodymų - visiškai ne rodiklis. Nemanai, kad ne visose šalyse registruojant įtraukiama ta kilmės šalis? Čia ne nuo gamintojo vien priklauso, o nuo institucijų.

Mano Avensis irgi ant TA prie "Kilmės šalis" turi brūkšnį. Pirktas naujas Lietuvoj, buvo rinktas Suomijos rinkai (turi autonominį pašildymą, ko LT rinkai nebuvo po default ir optional siūloma tais metais), stovėjo suomių sandėlyje. Tai gal ir Suomija tau trečioji pasaulio šalis? Medžiagos identiškos tiems patiems tų pačių metų modeliams parvarytiems tiek iš Italijos, tiek iš Vokietijos (turi giminės). Ir get this - visos trys ant TA lapų turi brūkšnį kur kilmės šalis.

Visos jos išriedėjo iš tos pačios Derbyshire gamyklos esančios UK.

 

Kas susiję su kainų skirtumais - ai, o apie maržų skirtumus visai turbūt nepagalvojai? :) dauguma gamintojų tik modelius pačius segmentuoja pagal žemynus, o pardavimai segmentuojami gerokai detaliau. Skirtumai tarp pvz. Baltijos šalių ir Vokietijos auto rinkos yra, švelniai sakant, dramatiški.

 

Kad kažkokie vadybininkai iš Peugeot kažką pasakė - man nulinis rodiklis, o ne joks faktas.

Dar ką ten bandai pateikti kaip faktą - kad kėbulai greičiau surūdys (ne dėl mūsų klimato ir kelių būklės bei priežiūros, bet dėl to, kad kėbulo dalis turbūt gamyklose atskiromis linijomis presuoja staklėmis ir/arba iš prastesnių medžiagų kitoms šalims?), kad indėklus prasuks (motorus irgi tau atrodo, kad surinkinėja skirtingomis linijomis, skirtingais metodais, o rezultate gauna tų pačių parametrų motorą, bet vienas patvaresnis, kitas - ne?). I call bullshit, o ne argumentai čia.

Kai nors vienoj autopramonės gamykloj apsilankysi ar net padirbsi bent metus kitus (kad ir kur auto įvairius komponentus gamina), tada gal suvoksi, kokių investicijų reiktų tavo minėtoms saviveikloms.

Tau nufotkint, kad ant mano technikinio parasyta Vokietija? Ar kokiu tu irodymu nori? :D Kaip tau gerai, kad tu pirkdamas masina zinai jos istorija, kokiai rinkai ji buvo skirta, kur stovejo ir galu gale kaip atsidure Lietuvoj... :) ech nevisada tiesa sako tie "vadybininkai", juk pats tai minejai :D ar cia pats ta masina is Suomijos sandelio parsiplukdei?

Paryskitnas sakinys - Lietuvoj iregistruota masina turi kilmes sali. aisku jeigu ji pirkta is Lt salono, tai jos kilme neaiski, nera parasyta.

 

Motorus surinkineja tais paciais metodais, tik vienu atveju indeklai bus padaryti is patvaresniu zaliavu, o kitu is - prastesniu. metodai cia ne prie ko.

 

Visumoj, kaip ir minejau, masinu kainos Lietuoj ir Vokietijoj kalba uz save. Jeigu tu tiki kad masina Lietuvoj gali nusipirkt trecdaliu pigiau ir ji bus tokia pat kokybiska, tai ok... Pirk toliau. Jeigu taip butu, cia vokieciai patys suvaziuotu masinu pirkt. Kam permoket 20 tukst litu?

 

Kalbant apie tuos vadybininkus, tai manau zmones zino - patys tas masinas uzsakineja is gamyklos.

 

Маrža – skirtumas tarp kainos ir savikainos. Tai tavo manymu pagamint masina Vokietijos rinkai ir Lietuvai skiriasi savikaina? Na pats katik pripazinai mano nuomone, perki pigesnes zaliavas - gauni mazesne savikaina, ir gali parduot pigiau.

 

Gamykla eksportuoja produkta siekdama pelno. Tikrai taip nera, kad Vokietijoj uzdirba parduodant, o Lietuvoj ne... Pagal pateiktus kainu skaicius tai Lietuvoj turetu i minusa pardavinet arba bent jau uz savus atidavinet, kai toks kainos skirtumas :D bet va cia ir yra tas faktorius, kad tokios masinos gaminamos is prastesniu zaliavu, kas kainuoja pigiau ir leidzia parduot pigiau.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai beabejo skiriasi ne tik pelno marža, bet ir savikaina. Gamyklos išsibarsčiusios po įvairias šalis, o kiekvienoje jų skiriasi darbo jėgos kaina, administracinės išlaidos, mokesčiai. Nu bet, kad skirtingas žaliavas naudotų, tai tikrai niekaip neįrodysi. Indėklus jam mat greičiau prasuka. :D

 

O tech. pasas išvis čia ne prie ko. Ne gamintojas jį teišrašo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai beabejo skiriasi ne tik pelno marža, bet ir savikaina. Gamyklos išsibarsčiusios po įvairias šalis, o kiekvienoje jų skiriasi darbo jėgos kaina, administracinės išlaidos, mokesčiai. Nu bet, kad skirtingas žaliavas naudotų, tai tikrai niekaip neįrodysi. Indėklus jam mat greičiau prasuka. :D

 

O tech. pasas išvis čia ne prie ko. Ne gamintojas jį teišrašo.

Kilmes salis yra "uzkoduota" VIN numeryje, pagal ji TA mato ir iraso kilmes sali. Jeigu masina pagaminta Vokietijoj, tau kitos salies neirasys. Jie to keisti negali. Man ir idomu, kodel jeigu gamykla tik viena, bet Lietuos rinkos masinom prie kilmes salies neraso nieko... Nenoriu skleisti ereziju, bet kad tik nebutu taip, kad Lietuos rinkai skirtas masinas renka kur nors.... toli... :)))

 

Nezinau, bet Forda Europoj gamina tik Vokietija, Kiolne (gal yra ir kituose miestuose gamyklu, nesidomejau). Tai kaip gali skirtis darbo jegos kaina? Lietuvoj ju negamina. Aisku gaminant JAV turi skirtis mokesciai, darbo jegos kaina etc. Bet Amerika i Lietuva ju neeksportuoja, todel sitas rodiklis, bent jau Fordui itakos neturi. Gamina tik Vokietija, Europos rinkai.

 

Na nebent pagal tave Lietuos rinkai skirtas masinas renka kinieciai, tada gal tokia kaina ir yra, nes jie tikrai pigiai dirba.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tikiu kad surinkimo kokybė kažkiek gali lemti automobilio patvarumą, pvz. surinkti Ispanijoje kur visi kasdien geria vyną ir būna pastoviai girti gali ten kažką ne taip įdėti :) nu bet kad žaliavas skirtingas naudoja tai čia pirmą kartą girdžiu... vokiečiai sau geležies rūdos pasikasa iš specialaus karjero o jau rytų europai detales išlieja iš to paties metalo kur čia Lietuvoj surenka benamiai ir paskui nuplukdžius į Vokietiją išlydo,kažkaip panašiai turėtų vykti... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

...

Prašau, visas sąrašas ford gamyklų http://corporate.ford.com/our-company/operations-worldwide/global-operations-list

 

Jei žiūrėti vien į gamyklas, kuriose surenkami automobiliai, tai yra Belgijoje, Vokietijoje, Ispanijoje, Turkijoje, Rusijoje, Romunijoje. Likusios šalys jau kiek toleliau. Jei žiūrėtume bendrai visas gamyklas, dar didesnė šalių įvairovė.

Redagavo Tadas0
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...