Pereiti prie turinio

Atmetimo rodiklis - Bounce rate


Rekomenduojami pranešimai

Is support.google.com

Atmetimo rodiklis – tai lankytojų, kurie prieš išeidami iš svetainės apsilanko tik viename puslapyje, procentas.

 

Įtakos atmetimo rodikliui turi keli veiksniai. Pavyzdžiui, lankytojai gali išeiti iš svetainės iš įėjimo puslapio dėl svetainės dizaino ar patogumo naudoti problemų. Lankytojai taip pat gali išeiti iš svetainės peržiūrėję vieną puslapį, jei jame randa reikiamos informacijos ir lankytis kituose puslapiuose nebenori.

 

Aukšto atmetimo rodiklio priežastys

Aukštą atmetimo rodiklį gali lemti vienas arba daug skirtingų veiksnių, įskaitant nurodytus toliau.

 

Vieno puslapio svetainė

Jei svetainėje yra tik vienas puslapis, „Google Analytics“ neregistruoja kelių puslapio peržiūrų, nebent lankytojai įkelia tą puslapį iš naujo. Todėl dažnai vieno puslapio svetainių atmetimo rodikliai yra aukšti. Jei norite sužinoti, kaip žmonės naudojasi tokio tipo svetainėmis, pritaikykite kitus turinio stebėjimo metodus, pvz., įvykius.

Neteisingas taikymas

 

Jei pastebite aukštą kelių puslapių svetainės atmetimo rodiklį, patikrinkite, ar prie visų puslapių pridėjote stebėjimo kodą. Jei reikia daugiau informacijos, žr. skiltį Sąrankos patvirtinimas.

Svetainės dizainas

 

Jei stebėjimo kodas yra visuose puslapiuose, bet atmetimo rodiklis vis tiek aukštas, apsvarstykite galimybę atlikti šiuos veiksmus:

pakeisti įėjimo (arba nukreipimo) puslapių dizainą;

optimizuoti tuos puslapius, kad jie būtų labiau susiję su paieškos terminais, pagal kuriuos naudotojai patenka į svetainę, su rodomais skelbimais ar įsigytais raktiniais žodžiais;

pakeisti skelbimus ar raktinius žodžius, kad jie geriau atspindėtų puslapio turinį.

 

Eksperimentuokite atlikdami pakeitimus visoje svetainėje ir optimizuodami ją naudodamiesi turinio eksperimentais.

 

Naudotojo elgsena

Kiti veiksniai gali būti priskiriami tik lankytojo elgsenai. Pvz., jei naudotojas pažymi puslapį svetainėje, apsilanko jame ir išeina, tai laikoma peradresavimu.

Atmetimo rodiklio gerinimas

 

Jūsų svetainės dizainas ir „Google Analytics“ pritaikymas gali turėti įtakos jūsų atmetimo rodikliui, todėl norint pagerinti atmetimo rodiklį reikia atlikti konkrečių, tinkintų svetainės ir sąrankos pakeitimų. Atmetimo rodiklis ir jo gerinimas – kaip ir jūsų verslas – yra individualūs dalykai.

 

Analizuokite konkrečius duomenis. Bendras visos svetainės atmetimo rodiklis dėl skirtingos tuo pačiu metu vykdomos rinkodaros veiklos gali per daug skirtis. Sužinokite konkrečių srauto šaltinių atmetimo rodiklį. Norint įvertinti atmetimo rodiklį, naudoti kitus aspektus, pvz., terpę, kampaniją ar nukreipimo puslapį, yra naudingiau nei vien tik su bendrą atmetimo rodiklį.

 

Įvertinkite ir pakoreguokite atmetimo rodikliui įtakos galinčius turėti veiksnius, pvz., svetainės išdėstymą ir naršymą. Kaip skirsnius naudokite tik ankstesnį našumą ir bandykite pagerinti dabartinį atmetimo rodiklį, atsižvelgdami į ankstesnius duomenis. Tarp pakeitimų darykite šiokias tokias pertraukas, kad surinktumėte pakankamai duomenų ir įvertintumėte galimą pakeitimų poveikį jūsų lankytojams bei jų elgsenai. Bandykite naudoti turinio eksperimentus, kurie padės visa tai atlikti.

Redagavo radianas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...