Pereiti prie turinio

Benzinas/Dujos ar Dyzelis


Rekomenduojami pranešimai

Lyginant tarkim patvariausią benzininį su patvariausiu dyzeliniu:

Pakaitinio žvakės gan dažnai nulekia (tai dyzeliuose nėra gedimas, o susidėvėjimas), kai kuriems modeliams jos pigios, tačiau kitiems gali siekti ir 1000lt ir daugiau. Pažįstami Nissan Almera Tino per vieną žiemą tris kartus keitė žvakes, kiekvieną kartą mokėjo po 700lt. Pasakykit man, kur čia ta dyzelių ekonomija?;

Akumuliatoriaus reikia galingesnio/brangesnio ir jis turi būti daug dažniau keičiamas;

Diržų/filtrų/skysčių keitimas beveik visada brangesnis.

 

O jeigu visgi automobilis nėra tobulas ir pasitaikys gedimų, tai:

Sugedus kuro siurbliui (o dyzeliniuose jis sugenda tikrai dažniau) jo naudoto kaina bus vidutiniškai 5 - 10 kartų didesnė už benzininio;

Visokie purkštukai ir kitos smulkmenos taip pat kainuoja juntamai brangiau;

Dėl neišmanymo neretai pasitaiko turbinos gedimų, jų keitimas arba restauracija nepigi;

Nutrūkus pagrindiniam diržui variklio keitimas arba remontas kainuoja 2 - 5 kartus brangiau;

...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lyginant tarkim patvariausią benzininį su patvariausiu dyzeliniu:

Pakaitinio žvakės gan dažnai nulekia (tai dyzeliuose nėra gedimas, o susidėvėjimas), kai kuriems modeliams jos pigios, tačiau kitiems gali siekti ir 1000lt ir daugiau. Pažįstami Nissan Almera Tino per vieną žiemą tris kartus keitė žvakes, kiekvieną kartą mokėjo po 700lt. Pasakykit man, kur čia ta dyzelių ekonomija?;

Akumuliatoriaus reikia galingesnio/brangesnio ir jis turi būti daug dažniau keičiamas;

Diržų/filtrų/skysčių keitimas beveik visada brangesnis.

 

O jeigu visgi automobilis nėra tobulas ir pasitaikys gedimų, tai:

Sugedus kuro siurbliui (o dyzeliniuose jis sugenda tikrai dažniau) jo naudoto kaina bus vidutiniškai 5 - 10 kartų didesnė už benzininio;

Visokie purkštukai ir kitos smulkmenos taip pat kainuoja juntamai brangiau;

Dėl neišmanymo neretai pasitaiko turbinos gedimų, jų keitimas arba restauracija nepigi;

Nutrūkus pagrindiniam diržui variklio keitimas arba remontas kainuoja 2 - 5 kartus brangiau;

...

2001 m. Avensis 2.0 D-4D: pirmąkart pakeista pakaitinimo žvakė prie 200k km. Dabar tuoj bus 276k km, dar viena gamyklinė originali stovi iki šiol ir veikia, dvi keičiau užpraeitą žiemą prie 255k km ridos (irgi buvo prieš tai gamyklinės originalios, t.y. jos mašinoje nuo naujos). Tos 2 Denso žvakės kainavo man 60Lt, kitam būtų kainavę gal 130Lt 2 vnt. Pasikeitėm patys, priėjimas normalus prie jų. Akumuliatorius keistas prieš gal 5 metus - stovi Varta, pirktas gal už 300Lt, tiksliai jau tikrai neatsiminsiu. Tepalai pusiau sintetiniai 10W40 su visais filtrais ir pakeitimu - apie 200Lt ir dar liko porą litrų atsargai. Taip, diržai kainuoja nepigiai, su darbais išeis kažkur apie 1000-1200Lt, bet tas nusimato tik prie 315k km ridos, o su mano mažais kilometražais, greičiausiai jau kitam savininkui teks tai daryti. Žodžiu, be diržų keitimo sakyčiau, kad man tai dyzelis tikrai ekonomiškas variantas, net jei ir mažai važiuoju. Daugiau sueina išlaidų į eksploatacinius dalykus kaip stabdžių diskai, kaladėlės, rankinio trosas, naujos padangos nei į tai, kas su dyzeliniu motoru susiję. O tie eksploataciniai dalykai man atsieitų praktiškai nepriklausomai nuo to, ar vairuočiau dyzelinę ar benzininę. Su dujom ant Toyotų yra savų niuansų, nors man nenusimato ateity tokio poreikio, vėlgi, dėl mažų atstumų.

Kas dėl modernesnių dyzelinių variklių, tai daugumoj jau stovi grandinės, o ne diržai, tai vėl dingsta šiokia tokia dalis. O jei jau grandinę reikia keisti, tai greičiausiai ir odometras dvigubai nusuktas..

EDIT: tiesa, dar prieš kelis metus keičiau purkštukų tarpinėles, šiek tiek leido kelios iš jų, visos 4 su darbu - 300Lt kainavo. Irgi kažkur prie 250k km ridos tas buvo daryta. Man tai ramu, kad tikrai jų nebeteks keisti kol pats ją vairuosiu dar :), turėčiau 85kW variklį, tai gal ir dažniau reiktų keisti.

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesuprantu ką tu čia nori parodyt... kad tavo auto negenda?

Faktas tas,kad dyzeliui po kapotu yra tikimybė daug kam sugesti, o pas benzą visai kita situacija ir kai taisyt reikia dyzeliniu agregatų kainos nedžiugina..o šiaip susitvarkai ir pamiršti...

Jei kam įdomu vairuoju dyzeli..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, pavyzdžiui, ar tau teko kažką rimčiau savo D-4D remontuoti nei purkštukų tarpinėlių keitimą atlikti? Beje, kiek pas tave kW - 81, 85 ar 93? :) mano 81kW Klaipėdos mieste tiek neima ir negailint. Ne visi dyzeliniai varikliai nėra patvarūs, kaip ir ne visi benzininiai motorai yra patvarūs.

 

Ne, neteko :) bet aš bendrą statistiką imu ir ji tikrai sako, kad benzininių variklių remontas yra pigesnis :) O dėl sąnaudų, pas mane 81kW. Mieste man tiek ima negailint, mašina universalas, sveria nepakrauta bene 1.4 tonos :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne, neteko :) bet aš bendrą statistiką imu ir ji tikrai sako, kad benzininių variklių remontas yra pigesnis :) O dėl sąnaudų, pas mane 81kW. Mieste man tiek ima negailint, mašina universalas, sveria nepakrauta bene 1.4 tonos :)

Tai irgi Avensis kaip pas mane? :)

Kas dėl bendros statistikos tai taip, bet čia nuo daug ko priklauso dar. Vienas nusipirkęs iš turgaus su neaiškia istorija ir kokią dyzelinę Toyota gali remontuoti ir remontuoti.. Bet ir benzininiai gali būti kaprizingi, ypač, kai jau sudėtos dujos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu dujos tvarkingai sudetos ir gerai sureguliuotos (tiesioginės), tai nieko ten kaprizingesnio neatsiranda. Teoriškai turi būti perrenkamas reduktorius ir kalibruojami purkštukai kas 50 - 100 tūkst. km, bet praktiškai daug kas ir 200k nuvažiuoja nieko nekeitę.

Man tai didžiausias dujų minusas, kad sumažėja vietos bagažinėj. Bet galima dėt toroidinį balioną, o atsarginį ratą užmest ant viršaus, kad esant reikalui būtų galima išimt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai irgi Avensis kaip pas mane? :)

Kas dėl bendros statistikos tai taip, bet čia nuo daug ko priklauso dar. Vienas nusipirkęs iš turgaus su neaiškia istorija ir kokią dyzelinę Toyota gali remontuoti ir remontuoti.. Bet ir benzininiai gali būti kaprizingi, ypač, kai jau sudėtos dujos.

 

Taip, Avensis.

Pilnai sutinku, kad gali pataikyt ant bet kokios, tačiau į tokius reiškinius mažiau reikia žiūrėti, nes nuo to neapsiginsi. Bus kaip bus.

Ne veltui paminėjau, kad geriau būtų imti benzininę tą, kuri "niekad dujų nemačius". :)

Redagavo Mariius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...