Pereiti prie turinio

Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai


Rekomenduojami pranešimai

prieš 7 valandas, Zmogus2 parašė:

Persikélė šiąnakt 2 numeriai iš Labas į Telia, Bitė nei vienam neskambino. Ne tai kad man būtų reikėję, bet šiaip keista, pagal ką jie atsirenka kam skambinti o kam ne.

Kai sunaus is bites kelesi i telia tai tesugebejo sms atsiusti su kazkokiu apgailestavimu be jokio pasiulymo.

Redagavo ixius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

OOT klausimas tiems kas turi Pixel telefonus - kaip žinot kad jame tikrai veikia voLTE ir voWiFi? Štai Xiaomi ekrane atsiranda atitinkami simboliai, gi Pixel niekas nepasikeičia įjungtas ar išjungtas. Simbolių kiek supratau Pixel ir neturi būti, bet tai kaip tada žinoti veikia šiuo metu ar ne? Tik tuo gudriu kodu *#*#4636#*#* skambinti ar yra koks kitas būdas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, DanciN parašė:

Baigiasi T2 už 7.50 40gb. Savitarnoje siūlo 10gb už 7.90 arba 30gb už 8.90

Kaip suprantu keliant nr, random vyksta gali paskambinti gali ne?

Nieko nedaryk, atsiras ir 40gb už 7.5€ savitarnoj ir neribotas 4g planas už 12.99, na nebent nori 200gb už 7€ tada taip - kelk numerį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 5 valandas, DanciN parašė:

Baigiasi T2 už 7.50 40gb. Savitarnoje siūlo 10gb už 7.90 arba 30gb už 8.90

Kaip suprantu keliant nr, random vyksta gali paskambinti gali ne?

Žmogui tele2 abonentui šiąnakt persikels numeris į Telia 7 EUR -50 GB. Paskambino Tele2 šiandien ir sako, tai grįžkit atgal. Pasiūlė 7,5 EUR-100 GB, iš jų 2,5 GB ES. Sutartis 12 mėn arba 24 mėn (pagal poreikį). Tai atsakymas vienareikšmiškas - nori "padoraus" plano - keli numerį į kitą operatorių.

Bičiukas nepėsčias, sako tai ne liksiu telijoj, bet turiu kitą numerį ežyje, tą galiu kelti pas jus ant to 7,5 EUR-100 GB (o į telia negalėjo keltis, nes telia neduoda to 7 EUR-50 GB keliant iš ežio būtent nes tas pats operatorius). Tai taip ir padarė. Sutarė tam kitam numeriui (kuris tebebuvo ežyje) tą 7,5 EUR-100 GB 😄 

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, RTS parašė:

Nieko nedaryk, atsiras ir 40gb už 7.5€ savitarnoj ir neribotas 4g planas už 12.99, na nebent nori 200gb už 7€ tada taip - kelk numerį.

Nieko broliui neatsirado. Nesuprasi kada ir pas ką kas atsiranda. Faktas, kad už 7,5 EUR 100 GB nepasiūlys savitarnoje.

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, 

Gal koks teisininkas, ar kas susidūręs su panašia situacija, galėtų pakonsultuoti, nes nesu tikras, ar verta kreiptis į VVT. 

Situacija tokia, jog liepos mėn. kaip žinia, vykdžiau numerio perkėlimą iš Telia tinko į kitą tinklą. Proceso eigoje sužinojau, kad perkėlus numerį, reikės Telia sumokėti visą sumą už turimą įrangą (paimtas yra telefonas bei laikrodis) kadangi nenorėjau visos sumos mokėti iš kart, su telia bendravau dėl to, jog paliktų mėnesinius mokėjimus. Sutarėme, kad po perkelto numerio grįšiu atgal į telia, ir jeigu viską susitvarkau per einamąjį mėnesį (liepos mėn.) bus palikti mėnesiniai mokėjimai. Numeriui persikėlus, jau turėjau pasiūlymą iš telia išlaikymo skyriaus, jis man principe tiko, tad sudariau su telia naują sutartį dar liepos mėn. Vis dėlto, rugpjūčio 1 d. mane pasiekė Telia sąskaita, kuri buvo išrašyta su kartu visos turimos įrangos dengimu (žadėta ir tartasi buvo kitaip, tai beje, svarbiausia priežastis, kodėl apskritai likau telia tinkle, tiksliau - iš kart grįžau pas juos). 

*trumpas patikslinimas: numerio perkėlimo į kitą tinklą atšaukti nebuvo jau galimybės, bet telia teigė, kad viskas bus ok

Kreipiausi vėl į Telia dėl mokėjimų atstatymo, mane patikino, perduota yra support skyriui ir per porą dienų situacija bus išspręsta bei mokėjimai grįš į mėnesines įmokas kaip iki šiol. Praėjo porą dienų, niekas nevyksta, tiesiog gavau dar vieną sąskaitos su priminimu email iš telia. Šiandien vėl pasikreipiau pasiteirauti, kokia situacija, kada laukti pakeitimų - man iš kart pareiškė, kad mokėjimų atstatyti galimybės nėra ir nebus. Pasakiau, kad nebelieka kitos išeities kaip tik kreiptis į VVT su skundu, kadangi techniškai likau apgautas, nes žadėjo palikti mėnesines įmokas, dargi ir sudariau naują sutartį ir grįžau į telia, bet viskas gavosi taip, kad ir grįžau į telia, ir vis tiek gavau pilną sąskaitą. Po pasakymo apie VVT skundą konsultantė jau kalbėjo kiek kitaip, pasakė, kad dabar perduota bus "atsakingiems asmenims" bei per 13 d.d. su manimi susisieks dėl situacijos. Nieko daugiau nekonkretizavo. 

Šioje vietoje sutinku tik dėl netesybų, kadangi numeris buvo perkeltas, bet po perkėlimo realiai jau po poros dienų grįžau į telia, viskas vyko taip, kaip išdėsčiau aukščiau, viskas per liepos mėn. 

Situacija tokia, jog visi pokalbiai vyko livechat (bet prisijungus prie savo paskyros) ir manau, kad visi chatai jų sistemoje yra ir galima juos atsisukti (tikiuosi) 

Žodžiu, klausimas mano, ar šioje situacijoje verta kreiptis į VVT? Susidūręs su tokia situacija nesu, bet nesijaučiu ir neteisus, veikiau jaučiuosi išdurtas, bet bijau, kad mane kaip teisej nenusimanantį gali telia pagaidint, o vvt nieko nepadarys ir liksiu nieko nepešęs. 

Absurdiška situacija, čia norėčiau be stumimų tiesiog patarimo kaip elgtis.

Redagavo kloppy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Esi pats kaltas, nes pirma turi išsiaiškinti visus niuansus ir tik tada kelti numerį, ypač jeigu turi paimtos įrangos.

2. Esant jautriems ar rizikingiems klausimams/atsakymams, visada chat'o atsakymus fotkinu su telefonu. Kaip suprantu tu atsakymų neturi. Jeigu neturi ir jie nenorės (pvz. jiems tai bus nenaudinga) jei tau jų ir nepateiks. Sugalvos priežastį be problemų.
3. Bandyk tartis gražiuoju ir tiek.
4. Jei nepavyks susitarti, tai vargu ar VVTAT tau padės, nes tu pats nutraukei sutartį, tai ir gavai atitinkamas pasekmes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 4 minutes, MartynasKu parašė:

1. Esi pats kaltas, nes pirma turi išsiaiškinti visus niuansus ir tik tada kelti numerį, ypač jeigu turi paimtos įrangos.

2. Esant jautriems ar rizikingiems klausimams/atsakymams, visada chat'o atsakymus fotkinu su telefonu. Kaip suprantu tu atsakymų neturi. Jeigu neturi ir jie nenorės (pvz. jiems tai bus nenaudinga) jei tau jų ir nepateiks. Sugalvos priežastį be problemų.
3. Bandyk tartis gražiuoju ir tiek.
4. Jei nepavyks susitarti, tai vargu ar VVTAT tau padės, nes tu pats nutraukei sutartį, tai ir gavai atitinkamas pasekmes.

Viskas logiška ką sakai, ir sutinku, bet man įdomi šita vieta "Jeigu neturi ir jie nenorės (pvz. jiems tai bus nenaudinga) jei tau jų ir nepateiks. Sugalvos priežastį be problemų."

kaip dėl dalykinių santykių? Tokie pokalbiai (informacija kitaip sakant) neturi būti saugoma 3 ar kažkiek tai metų? Juk jeigu VVT prašytų pateikti įrodymus bendravimo, telia turėtų juos pateikti, ir tie pokalbiai yra saugomi (privalo būti saugomi)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, kloppy parašė:

Viskas logiška ką sakai, ir sutinku, bet man įdomi šita vieta "Jeigu neturi ir jie nenorės (pvz. jiems tai bus nenaudinga) jei tau jų ir nepateiks. Sugalvos priežastį be problemų."

kaip dėl dalykinių santykių? Tokie pokalbiai (informacija kitaip sakant) neturi būti saugoma 3 ar kažkiek tai metų? Juk jeigu VVT prašytų pateikti įrodymus bendravimo, telia turėtų juos pateikti, ir tie pokalbiai yra saugomi (privalo būti saugomi)

Turi, bet tau pačiam, jie nesivargins ieškoti. Na VVTAT jei paprašytų tada taip, pateiktų. Bet aš labai ir labai abejoju, kad VVTAT apskritai priims tavo skundą, nes neturi susirašinėjimų su jais. Va čia esminė problema.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 3 minutes, MartynasKu parašė:

Turi, bet tau pačiam, jie nesivargins ieškoti. Na VVTAT jei paprašytų tada taip, pateiktų. Bet aš labai ir labai abejoju, kad VVTAT apskritai priims tavo skundą, nes neturi susirašinėjimų su jais. Va čia esminė problema.

Bet kodėl aš turiu turėt tuos pokalbius, jei principe jie yra telia sistemoj? Kodėl VVT gali nepriimt skundo ir nepasigilinti? Tai kokios čia vartotojų teisės :D 

Juk jei visa esmė susirašinėjimuose, telia gali man jų ir nepateikti, ok, bet tam ir yra VVT, kuriems jau turėtų pateikti. 

Tik aš nežinau ar man dabar laukti iš telia kažko per tas dvi sav. ar tiesiog skundą teikti VVT. čia turbūt nieko nebūtų prarasta skundą parašius, bet turbūt atkristų galimybė susitarti gražiuoju, arba prašyti telia visų susirašinėjimų kopijos, nes noriu kreiptis į vvt?

Redagavo kloppy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, kloppy parašė:

Bet kodėl aš turiu turėt tuos pokalbius, jei principe jie yra telia sistemoj? Kodėl VVT gali nepriimt skundo ir nepasigilinti? Tai kokios čia vartotojų teisės 😄

Juk jei visa esmė susirašinėjimuose, telia gali man jų ir nepateikti, ok, bet tam ir yra VVT, kuriems jau turėtų pateikti. 

Tik aš nežinau ar man dabar laukti iš telia kažko per tas dvi sav. ar tiesiog skundą teikti VVT. čia turbūt nieko nebūtų prarasta skundą parašius, bet turbūt atkristų galimybė susitarti gražiuoju, arba prašyti telia visų susirašinėjimų kopijos, nes noriu kreiptis į vvt?

Na, dirba mano geras draugas bitėje, kalbėjom nesenai apie tai, kad niekas pokalbių ar chat'ų neieško, nebent kreipiasi kažkokios institucijos. Todėl, kad tu turi pateikti įrodymus, kad kažkas buvo pažeista. 🙂 
Tai lauk tas dvi savaites, jei nieko nesigaus, parašyk susirašinėjimų, jeigu neduos jų, tada jau bandyk į VVTAT kreiptis. Kaip sakant viską iš eilės. 🙂 Nepulk iš kart visais frontais kariauti. 🙂 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, MartynasKu parašė:

Tai lauk tas dvi savaites, jei nieko nesigaus, parašyk susirašinėjimų, jeigu neduos jų, tada jau bandyk į VVTAT kreiptis. Kaip sakant viską iš eilės. 🙂 Nepulk iš kart visais frontais kariauti. 🙂

Lygiai taip pat ir galvojau daryt. 

Dėkui už mintis, žiūrėsim, kaip čia bus toliau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, kloppy parašė:

Sveiki, 

Gal koks teisininkas, ar kas susidūręs su panašia situacija, galėtų pakonsultuoti, nes nesu tikras, ar verta kreiptis į VVT. 

Situacija tokia, jog liepos mėn. kaip žinia, vykdžiau numerio perkėlimą iš Telia tinko į kitą tinklą. Proceso eigoje sužinojau, kad perkėlus numerį, reikės Telia sumokėti visą sumą už turimą įrangą (paimtas yra telefonas bei laikrodis) kadangi nenorėjau visos sumos mokėti iš kart, su telia bendravau dėl to, jog paliktų mėnesinius mokėjimus. Sutarėme, kad po perkelto numerio grįšiu atgal į telia, ir jeigu viską susitvarkau per einamąjį mėnesį (liepos mėn.) bus palikti mėnesiniai mokėjimai. Numeriui persikėlus, jau turėjau pasiūlymą iš telia išlaikymo skyriaus, jis man principe tiko, tad sudariau su telia naują sutartį dar liepos mėn. Vis dėlto, rugpjūčio 1 d. mane pasiekė Telia sąskaita, kuri buvo išrašyta su kartu visos turimos įrangos dengimu (žadėta ir tartasi buvo kitaip, tai beje, svarbiausia priežastis, kodėl apskritai likau telia tinkle, tiksliau - iš kart grįžau pas juos). 

*trumpas patikslinimas: numerio perkėlimo į kitą tinklą atšaukti nebuvo jau galimybės, bet telia teigė, kad viskas bus ok

Kreipiausi vėl į Telia dėl mokėjimų atstatymo, mane patikino, perduota yra support skyriui ir per porą dienų situacija bus išspręsta bei mokėjimai grįš į mėnesines įmokas kaip iki šiol. Praėjo porą dienų, niekas nevyksta, tiesiog gavau dar vieną sąskaitos su priminimu email iš telia. Šiandien vėl pasikreipiau pasiteirauti, kokia situacija, kada laukti pakeitimų - man iš kart pareiškė, kad mokėjimų atstatyti galimybės nėra ir nebus. Pasakiau, kad nebelieka kitos išeities kaip tik kreiptis į VVT su skundu, kadangi techniškai likau apgautas, nes žadėjo palikti mėnesines įmokas, dargi ir sudariau naują sutartį ir grįžau į telia, bet viskas gavosi taip, kad ir grįžau į telia, ir vis tiek gavau pilną sąskaitą. Po pasakymo apie VVT skundą konsultantė jau kalbėjo kiek kitaip, pasakė, kad dabar perduota bus "atsakingiems asmenims" bei per 13 d.d. su manimi susisieks dėl situacijos. Nieko daugiau nekonkretizavo. 

Šioje vietoje sutinku tik dėl netesybų, kadangi numeris buvo perkeltas, bet po perkėlimo realiai jau po poros dienų grįžau į telia, viskas vyko taip, kaip išdėsčiau aukščiau, viskas per liepos mėn. 

Situacija tokia, jog visi pokalbiai vyko livechat (bet prisijungus prie savo paskyros) ir manau, kad visi chatai jų sistemoje yra ir galima juos atsisukti (tikiuosi) 

Žodžiu, klausimas mano, ar šioje situacijoje verta kreiptis į VVT? Susidūręs su tokia situacija nesu, bet nesijaučiu ir neteisus, veikiau jaučiuosi išdurtas, bet bijau, kad mane kaip teisej nenusimanantį gali telia pagaidint, o vvt nieko nepadarys ir liksiu nieko nepešęs. 

Absurdiška situacija, čia norėčiau be stumimų tiesiog patarimo kaip elgtis.

Turėjau telefoną išsimokėtinai su Tele2 telefono sutartis galiojo ilgiau nei planas. Nes telefoną prisidėjau prie sutarties jau galiojant jai apie pusę metų. Tai tiesiog turėjau pratęsti sutartį blogesnėmis sąlygomis kol išmokėsiu telefoną, nes neleido mokėti toliau už telefoną jeigu nutrauksiu sutartį. Būtų reikėję susimokėti likusią įmoką. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2024-08-06 15:46, Zmogus2 parašė:

OOT klausimas tiems kas turi Pixel telefonus - kaip žinot kad jame tikrai veikia voLTE ir voWiFi? Štai Xiaomi ekrane atsiranda atitinkami simboliai, gi Pixel niekas nepasikeičia įjungtas ar išjungtas. Simbolių kiek supratau Pixel ir neturi būti, bet tai kaip tada žinoti veikia šiuo metu ar ne? Tik tuo gudriu kodu *#*#4636#*#* skambinti ar yra koks kitas būdas?

Kiek zinau neveiks jokie VoX ir 5G jei telefone Snapdragon chipas su bugais, saugumo sumetimais Google neaktyvuoja tu funkciju. Tas liecia ir atitinkamus Motorola / Lenovo modelius. Reddite nevienas postas ta tema.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, gabber parašė:

Kiek zinau neveiks jokie VoX ir 5G jei telefone Snapdragon chipas su bugais, saugumo sumetimais Google neaktyvuoja tu funkciju. Tas liecia ir atitinkamus Motorola / Lenovo modelius. Reddite nevienas postas ta tema.

Aktyvuoja ne automatiškai, o tik jei operatoriai sertifikuoti google, ir ilgą laiką bent LT tai buvo problema. Bet dabar viskas ok, veikia ir Biteje 5G ir Telioje vowi/lte. Tik keistas pasirinkimas to niekaip neparodyti, tik skambučių istorijoje rodo arba HD arba wifi simbolį. Ir skambinant internetas tebeveikia, reiškia viskas ok.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 7 valandas, MartynasKu parašė:

Žmogui tele2 abonentui šiąnakt persikels numeris į Telia 7 EUR -50 GB. Paskambino Tele2 šiandien ir sako, tai grįžkit atgal. Pasiūlė 7,5 EUR-100 GB, iš jų 2,5 GB ES. Sutartis 12 mėn arba 24 mėn (pagal poreikį). Tai atsakymas vienareikšmiškas - nori "padoraus" plano - keli numerį į kitą operatorių.

Bičiukas nepėsčias, sako tai ne liksiu telijoj, bet turiu kitą numerį ežyje, tą galiu kelti pas jus ant to 7,5 EUR-100 GB (o į telia negalėjo keltis, nes telia neduoda to 7 EUR-50 GB keliant iš ežio būtent nes tas pats operatorius). Tai taip ir padarė. Sutarė tam kitam numeriui (kuris tebebuvo ežyje) tą 7,5 EUR-100 GB 😄 

Neblogai, bet pastebimai blogiau nei buvo dar nesenai, berods 6.9 eur už 200G? Ir ES itin mažai duomenų, Telia jų aišku irgi ne prūdai, bet bent 10 G. Ir dar Telia neišnaudoti G keliasi į kitą mėn., tai gali irgi turėti iki 100G jei praeitą mėn. mažai naudojai. Manęs T2 su tokiu pasiūlymu nesusigrąžintų atgal, jo kaip matau irgi, bet triukas su kitu numeriu geras. Aš panašiai tikėjausi su Bite sutarti dėl kitų nr., bet kadangi nepaskambino tai nežinia ar būtų praėję.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 6 valandas, Zmogus2 parašė:

Neblogai, bet pastebimai blogiau nei buvo dar nesenai, berods 6.9 eur už 200G? Ir ES itin mažai duomenų, Telia jų aišku irgi ne prūdai, bet bent 10 G. Ir dar Telia neišnaudoti G keliasi į kitą mėn., tai gali irgi turėti iki 100G jei praeitą mėn. mažai naudojai. Manęs T2 su tokiu pasiūlymu nesusigrąžintų atgal, jo kaip matau irgi, bet triukas su kitu numeriu geras. Aš panašiai tikėjausi su Bite sutarti dėl kitų nr., bet kadangi nepaskambino tai nežinia ar būtų praėję.

200 GB už 6,9 € siūlydavo Bitė. Tele2 siūlydavo 112 GB už 6,9 € ar tai 7,5 €. Tad tele2 pasiūlymas labai panašus į šį.

Taip ES mažai GB. Telia iš ežio nekelia ant to pasiūlymo, o ir to pasiūlymo jau nebėra. Jis buvo labai ribotą laiką ir dabar kainuotų 8-9 €/mėn. Tad aš irgi manau, kad geriau 7,5 € -40 GB iš jų 10 GB ES Tele2, negu 100 GB ir 2,5 GB ES. 🙂

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu ka bitutė savam stiliuje...

Šiandien prisijungiu į savitarna sakau sumokėsiu tuos pinigus ką sūnus per dvi dienas buvimo bitėje išnaudojo. O ten 7,97 puikuojasi. Nors sūnui paskutinę diena atsiuntė sms kad 1.44. Skambinu į suportą sakau kame šaknys, tai bičellis sako vienkartinis sim mokestis 5.5 plius už paslaugas, bet niekaip sudėjus nesigauna 7.97. Sakau kas per nesamonės koks dar mokestis sim niekas jau nebeima jokių mokesčiu ( nors pasirodo sutartyje tikrai itrauktas 5.5 yra) sakau sudarant sutarti nieks neminėjo jokiu mokesčiu už sim ir man aplamai atėjo sms kad aš tik 1.44 skoloi tai kas čia per pieva. Nu sako pasiaiškinsiu. Po kokiu 5 min tylos ragelyje jau sako kompensuosime viską iki tu 1.44 ryt tipo iki pietų turi susitvarkyti ir jis dar man paskambins pasitikrinimui ar tikrai viskas kompensavosi😁

Taip suprantu jei bučiau aklai tuos 7.97 sumokėjes jie apie kžkokius gražinimus nebūtu net kalbėje - pi.zdiec kontora...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   7 nariai

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...