Pereiti prie turinio

10 patarimų kaip turėtų atrodyti geras portfolio.


Rekomenduojami pranešimai

Kūrybinių specialybių atstovai – grafiniai, baldų ar mados dizaineriai, rašytojai, filmų kūrėjai, fotografai ir kiti – dažniausiai turi savo darbų kolekciją internete, vadinama portfolio.

 

Portfolio gali būti kuriamas dėl kelių priežasčių. Laisvai samdomiems dizaineriams ir kitiems kūrėjams tai - puiki proga parodyti savo darbus ir leisti žmonėms juos lengvai pasiekti. Studentams arba beieškantiems darbo portfolio yra vienas iš pagrindinių kriterijų, atkreipiantis darbdavių dėmesį ir nulemiantis kandidato sėkmę. Jau įsitvirtinusiems menininkams nuolat atnaujinamas portfolio gali būti puiki platforma skleisti informaciją apie jų kasdieninį dizaino gyvenimą bei stiprinti savo žinomumą internete.

 

Taigi kaip turėtų atrodyti geras portfolio?

 

Logotipas. Pirmiausia reikėtų susikurti logotipą, kuris reprezentuos jus, internetinio portfolio savininką. Rekomenduojama naudoti savo vardą ir pavardę (arba jų inicialus). Skaitome iš kairės į dešinę, tad naudingiausia logotipą talpinti svetainės viršuje, kairiame kampe.

Šūkis arba pagrindinė eilutė. Tai turėtų būti trumpas jūsų veiklos aprašymas – pavyzdžiui kokia jūsų profesija, ką kuriate, kur gyvenate (“Kuriu kokybiškus logotipus visoje Lietuvoje”).

Portfolio. Priklausomai nuo profesijos, visuomet reikėtų talpinti dideles, geros kokybės nuotraukas, parodančias jūsų darbus. Geriausiai kontekstą paaiškina trumpi darbų aprašymai – idėja, darbo procesas ir kokie įgūdžiai buvo naudojami. Keli teigiami atsiliepimai iš klientų padeda išssiskirti iš minios.

Paslaugos. Būkite konkretūs – aiškiai išdėstykite, kokias paslaugas (pavyzdžiui, spaudos: maketai, logotipai, skrajutės…) teikiate. Taip sutaupysite laiko ir sau, ir klientui.

Apie jus. Skiltyje “Apie mane” rekomenduojama atskleisti daugiau informacijos apie darbo patirtį, išsilavinimą, pomėgius ar apdovanojimus. Taip pat patartina įtalpinti savo nuotrauką – tai skatina kliento pasitikėjimą.

Kontaktinė informacija. Tai viena iš svarbiausių portfolio dalių, kuri turėtų būti aiškiai matoma – jūsų telefono numeris, e-mail adresas ir galbūt Skype vardas.

Blog’as. Portfolio puslapyje nuoroda, patalpinta į nuolat atnaujinamą tinklaraštį, parodo srities išmanymą, padeda išlaikyti dinamišką portfolio įvaizdį ir sukelia diskusijas profesionalų tarpe.

Socialiniai tinklai. Portfolio efektyvumas ir pasiekiamumas padidėja susiejus puslapį su Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram ir kitomis socialinių tinklų platformomis.

Nauji darbai. Nuolatos atnaujinkite savo puslapį – aprašymą, darbus, blog’ą, o jeigu reikia – ir stilių. Taip skatinsite reguliarų klientų apsilankymą.

Paprastumas. Puslapio dizainas neturėtų varginti potencialaus kliento ar darbdavio, nes jūsų darbai – svarbiausia portfolio dalis.

 

Straipsnis iš cvzona.lt

Redagavo Mister Forest
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 savaičių...

Patarimai tai tokie kaip kokios buhalterės iš bendro išprusimo surašyti :D

 

Logotipas. Vardas ir pavadė, aišku, geriau nei CyberMonster dizainas, bet gali būti ir šiaip pavadinimas. Toj rekomendacijoj visiškai nematau logikos. Kur kas svarbiau yra kaip atrodo pats logotipas, tai absoliučiai pirma vizitinė kortelė, kurią pamato klientas. Taip kad geriau pasistengti ir kad nebūtų batsiuvys be batų:)

 

Portfolio. Kritinis momentas nedėti visų darbų! Ypač tų, kurie yra nenusisekę, nes 'klientas taip pageidavo'. Geriau jau įdėti kliento atmestą,bet labai gerą logo,nei kokį šlamštiną, bet naudojamą.

 

Apie jus. Esu įsitikinus,kad kūrybinių specialybių atstovus niekas geriau nepristatys kaip patys darbai. Niekam neįdomu ką baigei,jei tavo darbai š. Ir atvirkščiai, gali nieko nebūti baigęs,bet turėti talentą, daug dirbti ir bus rezultatas atitinkamas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie mus skiltis tikrai neturėtų būti CV stiliaus informacijos kratinys. Neįdomu. Kaip minėjo centrafuga, darbai kalba patys už save. Aš labiau šioje skiltyje įsivaizduočiau informaciją, kuri labiau supažindintų su komanda arba su asmeniu, su tais kurie stovi už tinklalapio ir visų atliktų darbų. Tiesiog kas jie per žmonės, ką dievina laisvalaikiu, be ko neprasideda jų diena ir kas juos įkvepia. Taip parodoma, jog kuriantis žmogus nėra darbo įrankis atliekantis užprogramuotus veiksmus, o atskleidžiama kūrybiška puse.

 

Prie paslaugų, jei aišku tai aktualu, aš rašyčiau ir tai ko nėra atliekama. Nes dažnai būna tokių situacijų, kuomet klientas galvoja, jog jei tu pieši logotipą, kuri firminį stilių, tai gali sukurti ir tinklalapį. Tačiau jei tu to nedaria, yra sveika tai paminėti ir dabar tampa populiaru paminėti kolegas su kuriais bendradarbiaujama ir kurie galėtų tokį darbą atlikti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...