Pereiti prie turinio

Antifrizo užšalimo temperatūra ir keitimas.


Rekomenduojami pranešimai

Žodžiu nusipirkau neseniai auto ir jis pervarytas iš Italijos, dabar galvoju, kad reikia nuvaryti iki autoserviso ir patikrinti antifrizo užšalimo temperatūrą. Taigi klausimas kaip ten kas vyksta, tipo pasakyt, kad tiesiog pakeistų į normalų išleidžiant pilnai seną antifrizą ar ten kažkaip skiedžia? Nelabai gaudausi aš, gal kas esat susidūręs su tokia situacija? Norėčiau kuo daugiau sužinot, nes kažkaip iš oro ten nuvažiuot nieko nežinant irgi nesinori. Beto kokios maždaug kainos tokių procedūrų? Dėkui už pagalbą.

Redagavo APCY
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nusipirk koncentrato antifreezo ir pripylk primesdamas +/- proporciją nurodytą etiketėje. Kainuoja berods iki 20 Lt, o atsidaryt kapotą ir pataikyt į tinkamą talpą manau ir taip sugebėsi laugh.gif

 

O tai negeriau visiškai naujai pasikeist antifrizą? Beto tuos antifrizus tipo galima maišyt? Jai ten pvz pas mane dabar yra koks -20C~ tai jai pilsiu -40? Beto ten spalvos turi atitikt, nelabai aš gaudaus, niekad neteko užsiimt :D

Redagavo APCY
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teoriškai geriau pakeisti. Praktiškai - reiktų žiūrėti į situaciją. Kaip atrodo tas antfreez'as. Jei spalva ryški - papildiai ir tiek žinių. Jei spalva iš vis neaiški ar koks drumzlinas - geriau pakeisti. Apie maišymą daug nuomonių yra. Realiai skirtumas tarp tų antifreezų - sudedamosios dalys ir virimo temperatūra. Bet kokiu atveju jei brangesnį/geresnį pilsi - situaciją tik pagerinsi.

 

Jei nenori maišyti, tai pasižiūrėk į bakelį ir pagal spalvą nusipirk, nors koncentratas man rodos tik vienos spalvos ir tėra. Jeigu mašina naujesnė ir planuoji važinėti ilgiau nei pusmetį - pirk raudoną, o ne žalią. Šiek tiek brangesnis, bet teoriškai geresnis.

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aišku keisk ir ramu bus, nes ten vandenukas dažniausiai o ir neaišku bendrai kas supilta, bet kokiu atveju ir antifrizą reikia keisti kas kiek tai laiko rolleyes.gif

O tipas pagal auto, reiktų specifikacijas/katalogą žiūrėt, nes vienai sistemai ėda metalą, kitam būtent tos spalvos reikia.

Redagavo iPauL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teoriškai geriau pakeisti. Praktiškai - reiktų žiūrėti į situaciją. Kaip atrodo tas antfreez'as. Jei spalva ryški - papildiai ir tiek žinių. Jei spalva iš vis neaiški ar koks drumzlinas - geriau pakeisti. Apie maišymą daug nuomonių yra. Realiai skirtumas tarp tų antifreezų - sudedamosios dalys ir virimo temperatūra. Bet kokiu atveju jei brangesnį/geresnį pilsi - situaciją tik pagerinsi.

 

Jei nenori maišyti, tai pasižiūrėk į bakelį ir pagal spalvą nusipirk, nors koncentratas man rodos tik vienos spalvos ir tėra. Jeigu mašina naujesnė ir planuoji važinėti ilgiau nei pusmetį - pirk raudoną, o ne žalią. Šiek tiek brangesnis, bet teoriškai geresnis.

Pieva. g12 pilas i vw, audi, skoda, tams.melynas/zalias i bmw..

Pirmiausia reikia pradet kokia auto, o tada siulyt kazka pilt..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane bmw 330xd 2002m. Bleha gal geriau nuvarysiu pas specialistus kurie tikrai nusimano ir man jie ten viską pakeis.

Nueini i krasta nusiperki koncentrato ir skiedi su distiliuotu vandeniu.. Proporcija pats pasirink, nes bala zino kaip tu ja eksplotuosi t.y laikysi ziema garaze ar dar ka..

O siap tai pilas tamsus. p-650-bmw_antifreeze.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pieva. g12 pilas i vw, audi, skoda, tams.melynas/zalias i bmw..

Pirmiausia reikia pradet kokia auto, o tada siulyt kazka pilt..

Nebejuokink laugh.giflaugh.giflaugh.gif Gal irgi ekspertizę reik padaryti prieš pilant (prisimenant draudimo temą)?

 

Spalvos žymi antifreez'o klases. Mėlynas < Žalias < Geltonas < Raudonas (kiek man žinoma). O jei tiksliau skiriasi priemaišos: silikatinės arba karboksilatinės. Tiesa, dabar pirkti tik pagal spalvą nereiktų, nes pilna abejotinos kokybės prekių kaip ir visur.

 

Nežinau kas tau pasakojo apie spalvas pagal markes, bet tai mažų mažiausiai nesiriša su logika. BMW varikliai (o teisingiau jų galvos) gan lepūs temperatūrom, todėl pilti žemesnės klasės antifreez'ą - mažų mažiausiai kvaila. Antra, aušinimo sistemos sudedamosios dalys visų modelių yra praktiškai vienodos. Tiek vieniem, tiek kitiem niekas nekenks. Tiesiog skirsis tepimo savybės ir užvirimo temperatūra.

 

Mano meistras patarė pilti tokį, koks yra supiltas. Jei tai buvo žalias - perki ir pili žalią. Jei buvo raudonas, perki ir pili raudoną. Tačiau sumaišius - problemų nebus. Nebe tie laikai, kai į automobilius tosolą pildavo išsišiepę.

 

Pasakymas priminė Delfi lygio rekomendaciją prieš sezono pradžią išleisti iš padangų vasarišką orą ir pripūsti - rudeniško biggrin.gif

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nebejuokink laugh.giflaugh.giflaugh.gif Gal irgi ekspertizę reik padaryti prieš pilant (prisimenant draudimo temą)?

 

Spalvos žymi antifreez'o klases. Mėlynas < Žalias < Geltonas < Raudonas (kiek man žinoma). Tiesa, dabar pirkti tik pagal spalvą nereiktų, nes pilna abejotinos kokybės prekių kaip ir visur.

 

Nežinau kas tau pasakojo apie spalvas pagal markes, bet tai mažų mažiausiai nesiriša su logika. BMW varikliai (o teisingiau jų galvos) gan lepūs temperatūrom, todėl pilti žemesnės klasės antifreez'ą - mažų mažiausiai kvaila. Antra, aušinimo sistemos sudedamosios dalys visų modelių yra praktiškai vienodos. Tiek vieniem, tiek kitiem niekas nekenks. Tiesiog skirsis tepimo savybės ir užvirimo temperatūra.

 

Mano meistras patarė pilti tokį, koks yra supiltas. Jei tai buvo žalias - perki ir pili žalią. Jei buvo raudonas, perki ir pili raudoną. Tačiau sumaišius - problemų nebus. Nebe tie laikai, kai į automobilius tosolą pildavo išsišiepę.

1. Apie kokia tu cia ekspertize kalbi ir ka tu tuo norejai pasakyt? Manau t.y skirtingos temos ir nekisk trigrascio kur jo nereikia.

2. Nenusisnekek apie klases palei spalvas.

3. Irgi nusisneki. I bmw supilk g12 po kurio laiko pajusi kad pro aliuma varva. Nezinau is kur prisigaudes tokios info, bet 90% jos klaidinga. Nuvaziuok i autorizuota serviza vw/audi/skoda/seat, bmw ir pasikonsultuok. Pasakys lygiai ta pati ka ir as rasau.

Ant greituju radau pdf'a kuriame trumpai ir aiskiai apie daug maz viska. Update your brain!

10_ausinimo_sk.pdf

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žiūrėk į situaciją ir matysi ar apsimoka keist ar ne. O jei neseniai nusipirkai auto bei kol kas dar neišlindo tikrieji defektai ir nežinai kaip išleisti atlikusius pinigus, kuriuos planavai sukišt į mašiną - pasikeisk tepalus arba rūdis išsigaudyk prieš žiemą, vis daugiau naudos bus...

 

 

P.S. bet kadangi kaip matosi nelabai gaudaisi, tai nuvažiuok pas pažįstamą meistrą (tokių juk visi turim ar ne?) ir tegu jis įvertina, arba aišku važiuok, kad patikrintų užšalimo temperatūrą - ten padoriai patikrins, bet už patikrinimą spėju nulups trečdalį naujo antifrizo kainos ir greičiausiai rekomenduos jį keisti bet kuriuo atveju (už keitimą žinoma dar papildomai nulups).

 

Ir neprisižaisk - jei vis dėlto ten vanduo (sakykim žalias todėl, kad iš kūdros :D ) ir paliksi per žiemą, tada pasidarysi sau bene pačio brangiausio remonto reikalaujantį gedimą iš visų įmanomų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žiūrėk į situaciją ir matysi ar apsimoka keist ar ne. O jei neseniai nusipirkai auto bei kol kas dar neišlindo tikrieji defektai ir nežinai kaip išleisti atlikusius pinigus, kuriuos planavai sukišt į mašiną - pasikeisk tepalus arba rūdis išsigaudyk prieš žiemą, vis daugiau naudos bus...

 

 

P.S. bet kadangi kaip matosi nelabai gaudaisi, tai nuvažiuok pas pažįstamą meistrą (tokių juk visi turim ar ne?) ir tegu jis įvertina, arba aišku važiuok, kad patikrintų užšalimo temperatūrą - ten padoriai patikrins, bet už patikrinimą spėju nulups trečdalį naujo antifrizo kainos ir greičiausiai rekomenduos jį keisti bet kuriuo atveju (už keitimą žinoma dar papildomai nulups).

 

Ir neprisižaisk - jei vis dėlto ten vanduo (sakykim žalias todėl, kad iš kūdros :D ) ir paliksi per žiemą, tada pasidarysi sau bene pačio brangiausio remonto reikalaujantį gedimą iš visų įmanomų.

 

Nu tai užsimokėsiu jai reikės. Beto visa kitą jau esu pasikeitęs, tik dabar su antifrizų va neaiškumai. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Deja.. vandens pompa pamirsai turbut :)

Vietoj antifryzo "zmones" ir vandeni supila. Vandens pompa jeigu laiku pasikeiti, nemanau kad pigesnis antifryzas ja "suvalgytu" anksciau laiko. Aisku eiliniam litovcui, kuris keisdamas dirza nekeicia pompos, - tada gal ir aktualios tokios tepimo savybes.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vietoj antifryzo "zmones" ir vandeni supila. Vandens pompa jeigu laiku pasikeiti, nemanau kad pigesnis antifryzas ja "suvalgytu" anksciau laiko. Aisku eiliniam litovcui, kuris keisdamas dirza nekeicia pompos, - tada gal ir aktualios tokios tepimo savybes.

Nu tai cia ta vandeni pila tik avigalviai..

Arbatini pavirinus keleta savaiciu kas is jo lieka?

http://images.alfa.lt/11448/73/8.JPG

Tai tu isivaizduok kas lieka is ausinimo sistemos...

Be to ne visi ant 'dirzu' vazineja.. Pvz bmw tai nematau reikalo keist tos pompos kol ji nepradeda skleist garsu.. Nes nera jokios galimybes jog uzstrigs dirzas is suvarys galva ir t.t..

Redagavo BigMan
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Enyper, antifryzas ne tepalas, kad butu aktualios tepimo savybes. :lol:

Aušinimo sistemą sudaro ne vien vandens siurblys, kuris yra keičiamas. Turim ir radiatorius, termostatus, kurių nereikia keisti kas diržų keitimą. Realiai svarbiausias dalykas antifreeze - užvirimo temperatūra. Kuo pigesnis antifreez'as - tuo mažesnė ji bus. Gali ir visą gyvenimą pravažinėti, nebus skirtumo, bet jei netyčia taip atsitiks, kad užkais rimčiau variklis, tai gali sutaupyti ne vieną tūkstantį litų. Čia nuo žmogaus priklauso, yra kas ir vandenį pila ir jiem nusišikt ant korozijos.

 

Šiaip pirma reik vandens įpilti bent litrą, tik tada koncentrato. O iš vis geriausiai - kokioje talpoje gerai išmaišyti prieš supilant.

 

Šiaip plačiau apie tą distiliuotą aprašyta čia: http://ausegra.lt/au...cio-keitimas-2/

 

Pasikartosiu, jei mašina naujesnė, netaupykit tų kelių litų ant pigesnio varianto. Vistiek tas skystis ilgam.

 

BigMan, neprisimenu yra iš tų, kurie EGR ir DPF mato kaip reikalingą ir labai padedančią įrangą automobilyje biggrin.gif Nieko čia jau nepakeisi, žmogus turi savo įsitikinimus. Jam gera - man dar geriau, PVM'as tai nuo kiekvienos dalies grįžtą į biudžetą tongue.gif

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na i tuscia sistema pili koncentrata ausinimo skyscio(ta bonkute kur auksciau rodziau) ir tada pili distiliuota vandeni.. Pasidarai kiek tau reikia uzsalimo tempr.

 

Įdomu turi jie ten tų koncentruoto skysčio autoservisuose, ar pačiam iškart reik nusipirkt ir užsipildyt?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įdomu turi jie ten tų koncentruoto skysčio autoservisuose, ar pačiam iškart reik nusipirkt ir užsipildyt?

Viskas priklauso nuo sugebejimu.. Jaigu sugebesi viska pats issileist tada pats uzsipildyk.. O siap tai nusiperki is krasta auto(bmw autorizuotas servizas) ta koncentrata ir nuvezi i serviza sakai pakeiskit ir psio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esnyper, mes apie viena, o tu apie kita :lol: prie ko cia dpf ir egr?

 

Tiesiog norejau pasakyt, kad mano nuomone, antifryzui tepimo savybes nera aktualios (jokiu budu nesiulau vietoj jo pilti vandens!). Kam is jusu buvo uzsikirtusi vandens pompa? Manau kad tiems, kurie ja keicia kas tiek km, kiek nurodo gamintojas, ji tikrai nebuvo uzsikirtusi nepaisant to koki antifryza supylet.

 

Tiesiog jau is kai kuriu nariu esu pastebejas tendencija isvartyt mano postus taip, kaip naudinga jiems, pradet offtipic'a to pasekoje daeinama iki konflikto.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aušinimo sistemą sudaro ne vien vandens siurblys, kuris yra keičiamas. Turim ir radiatorius, termostatus, kurių nereikia keisti kas diržų keitimą. Realiai svarbiausias dalykas antifreeze - užvirimo temperatūra. Kuo pigesnis antifreez'as - tuo mažesnė ji bus. Gali ir visą gyvenimą pravažinėti, nebus skirtumo, bet jei netyčia taip atsitiks, kad užkais rimčiau variklis, tai gali sutaupyti ne vieną tūkstantį litų. Čia nuo žmogaus priklauso, yra kas ir vandenį pila ir jiem nusišikt ant korozijos.

 

Šiaip pirma reik vandens įpilti bent litrą, tik tada koncentrato. O iš vis geriausiai - kokioje talpoje gerai išmaišyti prieš supilant.

 

Šiaip plačiau apie tą distiliuotą aprašyta čia: http://ausegra.lt/au...cio-keitimas-2/

 

Pasikartosiu, jei mašina naujesnė, netaupykit tų kelių litų ant pigesnio varianto. Vistiek tas skystis ilgam.

 

BigMan, neprisimenu yra iš tų, kurie EGR ir DPF mato kaip reikalingą ir labai padedančią įrangą automobilyje biggrin.gif Nieko čia jau nepakeisi, žmogus turi savo įsitikinimus. Jam gera - man dar geriau, PVM'as tai nuo kiekvienos dalies grįžtą į biudžetą tongue.gif

Del DPF sutinku, cia jis visiskai mum kaip vartotojam neduoda jokios naudos apart to, kad 'maziau' suodziu is duslintuvo.. Cia del zaliuku gi sitas navarotas.

 

O del EGR, tai zinok visiskai priestarauju. Yra reikalingas ir naudingas dalykas. Siap manau pries rasydamas zinai kokia funkcija jis atlieka?

O siap tai vieni pliusai su juo.. apart keliu mazu minusu.

Pliusai: 1. greiciau uzsylantis variklis. 2. Kuro ekonomija.

Minusai: 1. suodziais mazumele apsineses kolektorius.

 

Pili gera dyzeli is koloneles ir nesuki sau galvos.. Cia tie dejuoja kas pila rusiska ir vazineja pensininku rezimais, neduoda kaip sakant prapust viso sito sh is egr'o ir kolektoriaus..

 

Temos reziume:

Buvo bandoma uzgincyti mano nuomone ja isjuokiant, bet palaipsniui su tai buvo susitaikyta bei pripazinta ir tema bandoma pakreipt kitu rakursu.

Redagavo BigMan
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...