Pereiti prie turinio

LT parduotuvė neatsiunčia prekės, kur kreiptis?


Rekomenduojami pranešimai

Įmonės buvo padarytas užsakymas prekės iš parduotvės rugpjūčio mėn, buvo išrašyta sąskaita, pinigai sumokėti. Pažadėjo atsiųsti, tačiau iki šiol jokios reakcijos. Paskambinus jiems kažkokia mergaitė šaiposi. Suma nedidelė 675lt, bet labai nemalonu, nes tos detalės negalime dirbti kai kurių darbų. Kur būtų galima kreiptis? Kitos parduotuvės tokių detalių neturi, nes ta probleminė įmonė yra oficiali gamintojo atstovė, kurio detalės mums reikia. Kur būtų galima kreiptis?

 

Parduotuvė: http://www.bcsc.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=116&Itemid=130&lang=lt

Redagavo Leader
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai tikriausia ji sakė kada atvažiuoja prekė ?

 

Yra tik dvi išeitys:

1. Laukiate prekės

2. Pinigų grąžinimas.

Paskabinus numykia kad prekė užsakyta, laukti ir t.t. Bet per tokį laiką jį jau ir į mėnulį galėjo būti nusiųsta. Čia turi ateiti iš Italijos, kas paprastai trunka 2 savaites.

 

Be to apie šią įmonę jau yra nemažai blogų atsiliepimų. http://rekvizitai.vz.lt/imone/baltic_continent/atsiliepimai/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dirbu su el. prekyba ir galiu pasakyti, kad jie yra priklausomi nuo tiekėju, todėl prekės siuntimas iš Italijos gali užtrukti. Arba tiesiog ji dar nėra net išsiųsta, nes tiekėjai šiuo metu neturi. Paskambink pasiteirauk per kiek laiko jie žada pristatyti prekę. Jeigu per tą laiką nepristatys paprašyk pinigų grąžinimo ir viskas, daugiau jų paslaugomis nesinaudok.

 

P.S ir ką tie vartotojai padarys ? o gi nieko. Tik savo laiką sugaiši, nes jie neturi teisės nieko padaryti, jie tik gali pasiūlyti taikų sprendimą ir viskas.

 

Dėl šios situacijos vartotojai net nepradės nieko imtis. Pasakys, kad tegul grąžina pinigus ir viskas. Jie labiau akcentuoja tokius dalykus kaip nekokybiškos prekės.

Redagavo Kintamasis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dirbu su el. prekyba ir galiu pasakyti, kad jie yra priklausomi nuo tiekėju, todėl prekės siuntimas iš Italijos gali užtrukti. Arba tiesiog ji dar nėra net išsiųsta, nes tiekėjai šiuo metu neturi. Paskambink pasiteirauk per kiek laiko jie žada pristatyti prekę. Jeigu per tą laiką nepristatys paprašyk pinigų grąžinimo ir viskas, daugiau jų paslaugomis nesinaudok.

 

P.S ir ką tie vartotojai padarys ? o gi nieko. Tik savo laiką sugaiši, nes jie neturi teisės nieko padaryti, jie tik gali pasiūlyti taikų sprendimą ir viskas.

 

Dėl šios situacijos vartotojai net nepradės nieko imtis. Pasakyk, kad tegul grąžina pinigus ir viskas. Jie labiau akcentuoja tokius dalykus kaip nekokybiškos prekės.

Italijoje yra gamintojas iš kurio užsakoma prekė, o ne tiekėjas. Paprastai vežėjas atveža per 2 savaites. Gali būti, kad parduotuvė net nėra užsakiusi prekių iš gamintojo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dirbu su el. prekyba ir galiu pasakyti, kad jie yra priklausomi nuo tiekėju, todėl prekės siuntimas iš Italijos gali užtrukti. Arba tiesiog ji dar nėra net išsiųsta, nes tiekėjai šiuo metu neturi. Paskambink pasiteirauk per kiek laiko jie žada pristatyti prekę. Jeigu per tą laiką nepristatys paprašyk pinigų grąžinimo ir viskas, daugiau jų paslaugomis nesinaudok.

 

P.S ir ką tie vartotojai padarys ? o gi nieko. Tik savo laiką sugaiši, nes jie neturi teisės nieko padaryti, jie tik gali pasiūlyti taikų sprendimą ir viskas.

 

Dėl šios situacijos vartotojai net nepradės nieko imtis. Pasakys, kad tegul grąžina pinigus ir viskas. Jie labiau akcentuoja tokius dalykus kaip nekokybiškos prekės.

Pilnai sutinku, neverta gaisti savo laiko su valstybinem inspekcijom, o tuo labiau grasinti jomis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip ir minėjau 2 išeitys (lauki arba susigražini pinigus).

 

Šiuo atveju jokio skirtumo ar iš gamintojo ar iš tiekėjo. Gal pas gamintoją šiuo metu yra išparduotas šios prekės likutis ir laukiama kol bus pagaminta nauja partija. Šioje vietoje gali būti daug niuansu. Reikia tik išsiklausinėti tos parduotuvės darbuotojos ir žiurėti kas per situacija.

Redagavo Kintamasis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Panašia temą turiu ir aš klausimą. Pirkau prieš ~6mėn (gal daugiau, jau tiksliai nebepamenu) prekę per/iš kuponai.lt su atsiuntimu į namus, bet gavau žinutę, kad tiekėjas vėluoja su prekių pristatymu *blablabla_blablabla* po ~4mėn parašiau jiems laišką dėl tos prekės, bet gavau atsakymą, kad

tiekėjas vėluoja su prekių pristatymu *blablabla_blablabla*
... maždaug prieš mėnesį vėl rašiau jiems laišką (ir, jeigu gerai pamenu, pranešimą per jų puslapį), bet šį kartą jokio atsakymo nesulaukiau - patarimų bus? :unsure:

 

Jeigu kam įdomu/reikia žinoti, tai suma ~30Lt (nėra dideli pinigai, bet vis tiek gaila atiduot juos betkam :| )

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai kaip, pvz, jei tos vartotoju teises nieko nepadaro? Tai, jeigu, as pasakysiu grazint pinigus ir man negrazins ju koki menesi, tai ka, vaziuot su sautuvu paciam i imone ar kaip, kad vartotoju teises nieko nepadaro ?

Vartotojų teisių tarnyba turi tik rekomendacinio pobūdžio galią. Jokių teisinių veiksmų prieš parduotuvę jie imtis negali.

 

Tačiau gavus jų rekomendaciją (kad pardavėjas yra neteisus ir privalo kaip įmanoma skubiau grąžinti pirkėjui pinigus) galima kreiptis į teismą – kur bylą beveik 100% laimėsi. Kiek pamenu, tokiais atvejais net nereikia mokėti žyminio mokesčio teismui. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...