Pereiti prie turinio

Užlinko mašina


Rekomenduojami pranešimai

Neturėjo Lafas vargo - nusipirko dyzelį :D

Identiška problema ir turbo benzinui gali nutikti. Visiem pasitaiko.

 

 

Negasdinkit zmogaus, sake kad lempute uzsidege tik i keliones pabaiga, dar su ta lempute vaziuok ir vaziuok su tokiu motoru kaip 1.9 81kw. Juk ne is karto isvare visus 4l tepalo, neabejou, kad bent pora litru dar buvo sustojus jei tik tada lempele pasirode.

Dažniausiai lemputė užsidega dėl 3-ijų dalykų:

  1. Daviklio problemos
  2. Tepalo siurblio problemos
  3. Nebėra tepalo su kuriuo išeitų sukurti darbinį slėgį

Tiesiog temos autoriui rekomenduoju vežti pas meistrus, papasakoti visą istoriją ir jis jau pasakys ką toliau daryti. Bus kur kas tiksliau, nei, kad mes čia per forumą vardinam visus įmanomus variantus.

 

P. S. Jei turbina pradeda leisti tepalą, kad jau baltų dūmų uždanga atsiranda - jis tikrai to tepalo nelašina. Jis jį pila kai turi būt. Kaip sakiau, per nepilną minutę variklyje liko 0.5 litro, išvarė ~4l.

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai tegu dziaugias, kad dar uzgesint ejo.. Nes buna kai pradeda dirbt ant tepalo ir neuzges kol viso neisvaro :D

sustoji, laikai ant stabdžio ir 5 bėgį įmeti, ot bėda ;) o autoriui temos, tai siūlyčiau keist pavadinimą, nes Statoil kurą kaltint dar kvailiau negu važiuot su apsiputojusia mašina 20km :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sustoji, laikai ant stabdžio ir 5 bėgį įmeti, ot bėda ;) o autoriui temos, tai siūlyčiau keist pavadinimą, nes Statoil kurą kaltint dar kvailiau negu važiuot su apsiputojusia mašina 20km :D

O jeigu automatas? :) mano draugeliui ant 330d. praeita savaite buvo toks reikalas :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sustoji, laikai ant stabdžio ir 5 bėgį įmeti, ot bėda ;) o autoriui temos, tai siūlyčiau keist pavadinimą, nes Statoil kurą kaltint dar kvailiau negu važiuot su apsiputojusia mašina 20km :D

Tą sankabą taip gražiai prasuka, kad net nefainai pasidaro. Ne veltui šis variantas vadinamas „nesustabdomu variklio užkalimu“. Vis gi su tepalu dyzeliukas ir iki 15k RPM sugeba įsisukti :D

 

Vienintelis variantas - užkimšti oro padavimą, kad variklis uždustų. Bet ar vertas tas metalas tokios rizikos?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Identiška problema ir turbo benzinui gali nutikti. Visiem pasitaiko.

 

 

Todėl niekas ir nesiūlo perkant mašiną iki 3-4k lt pirkti turbininio benzino. O brangesnes mašinas kas perka su tokiu malonumu tai dažniausiai ne važinėjimui į darbą ir turi atsidėję turbinos remontui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl statoil ta va :D http://bendraukime.l...-del-gedimo.htm

 

O dėl auto, man tuo atveju buvo reikalingą Vilniu pasiekti, ir susitikti su vienu žmogumi bet kokia kainą, tai kad su dūminančia mašina važiavau buvo, kaip buvo.

Jei sugedo pačios mašinos bėdos, vadinasi laikas jai į šiukšlyną keliauti.

Meistrai pasakys kiek kainuoją, bet KEMI net purtės tokio gėdimo, davė kito serviso numerį,.

 

Dėl tų 20km tai aš po to dar kartą važiavau ir iki tralo, nes jis negalėjo pavažiuot iki mano vietos , o dar kartą Kaune kieme parkavaus nuo tralo į sau tinkamesnę vietą. Nes jei rajone pamatytu nevažinėjančia mašiną ilgą laiką, sumastytų ką nors nuimti, nusukti.

 

Jei remontas su darbu bus brangiau nei 600 Litais, tai mašina kėliaus į autogidą. Nes faktiškai kaip ir minėjau, reik keisti stabdžiu kaladėles visas 4, rankini susitvarkyti, technikini pereit, vasariniu padangų ir ratlankių reik, nes žieminės naujos, o vasarines prastas išmečiau lauk.

Tai čia su viskuom atseitu gal būt net pusę automobilio vertės.

 

O tokios kaip mano audi kiek teko žiūrėti, muštos smarkiai ar net be variklio 2000 2500 Litais dar kainuoją..

 

Nebūtų čia eilinis tautovežis, tai gal ir būtų vertas šitų pinigų.. o čia pilnai tvarkomas laiku, ir prižiūrimas automobilis tokį šposą iškrėtė tai graudu.

Prieš tai senesnis, niekada per 5 paskutinius metus netvarkytas automobilis BMW, tepalai keičiami gal ties 17k kilometrų buvo. Visos dalys nekeičiamos.. Važiavo važiavo, aš pardaviau jį nieko nekeitės, tas žmogus irgi nieko nekeitė, ir važiuoja dar pusę metų puikiai.

Redagavo Lafas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas pats ir su mano automobiliu buvo. Pradėjo baltus dūmus mest, užsidegė tepalų lemputė, važiaviau ir jinai užgeso, tada vėl užsidegė ir jau kai prie pat namų buvau - staiga užgeso ir viskas. Pasirodo sugedo turbina, ko pasekoje užkalė variklį. Jau geriau tu niekur dabar nevažiuok kol nesutaisysi, geriau tegul tempia kas nors tave.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aišku į temą nebus čia, bet pas manę 1,5 mėnėsio degė dar šauktukas tik užkūrus tą audinę, 3 kartus užsidegdavo ir supypsėdavo, bet tas pats ir pas draugą identiškoi mašinoi tik 66kw. Tai yra stabdžių bėda jog laikas keisti kaladėles kiek suprantu.

Bet būtų tiesiog juokingą jei kas man paprieštarautu ir tai ne stabdžių o artėjančios bėdos būtų buves signalas jog , bet dar kartą paminėsiu jog manuale lyg apie stabdžius rašė.

Redagavo Lafas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aišku į temą nebus čia, bet pas manę 1,5 mėnėsio degė dar šauktukas tik užkūrus tą audinę, 3 kartus užsidegdavo ir supypsėdavo, bet tas pats ir pas draugą identiškoi mašinoi tik 66kw. Tai yra stabdžių bėda jog laikas keisti kaladėles kiek suprantu.

Bet būtų tiesiog juokingą jei kas man paprieštarautu ir tai ne stabdžių o artėjančios bėdos būtų buves signalas jog , bet dar kartą paminėsiu jog manuale lyg apie stabdžius rašė.

Tokių metų auto tas stabdžių ženkliukas gali reikšti gedimą variklio skyriuje, žinau bent jau kad ant golf 4 66kw taip būna.

 

Neturėjo Lafas vargo - nusipirko dyzelį :D

Dyzeliniai varikliai daug patvaresni ir ištvermingesni už benziną, paklausk kur nori. Tik reikia prižiūrėt taip kaip priklauso ir nenorėt kad po spydometro ridos persivertimo remonto nereikėtų, spėju tai audinei nedaug iki limono like :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tokių metų auto tas stabdžių ženkliukas gali reikšti gedimą variklio skyriuje, žinau bent jau kad ant golf 4 66kw taip būna.

 

 

Dyzeliniai varikliai daug patvaresni ir ištvermingesni už benziną, paklausk kur nori. Tik reikia prižiūrėt taip kaip priklauso ir nenorėt kad po spydometro ridos persivertimo remonto nereikėtų, spėju tai audinei nedaug iki limono like :D

 

Pagal ridą 297k :D

Į Prieš mane vairaves žmogus turgui pirko prieš 3 metus, Rida buvo 250k kažkur

 

Niekas nežino kiek atsukta.

Redagavo Lafas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dyzeliniai varikliai daug patvaresni ir ištvermingesni už benziną, paklausk kur nori. Tik reikia prižiūrėt taip kaip priklauso ir nenorėt kad po spydometro ridos persivertimo remonto nereikėtų, spėju tai audinei nedaug iki limono like :D

Bet kadangi Lietuvoj turbūt bent 9 iš 10 tokių A4 mažiausiai bent puse limono suka, o kitos jau ir persiverst baigia, tai gali perskaityt dar kartą mano postą :D O ekspertų kurie tą ridą tiksliai išburs vienetai - nėra tokio defekto, kurio pirikūpas nemokėtų paslėpt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet kadangi Lietuvoj turbūt bent 9 iš 10 tokių A4 mažiausiai bent puse limono suka, o kitos jau ir persiverst baigia, tai gali perskaityt dar kartą mano postą :D O ekspertų kurie tą ridą tiksliai išburs vienetai - nėra tokio defekto, kurio pirikūpas nemokėtų paslėpt.

iš tavo posto suprantu, kad visi dyzeliai vargas. Čia bet kurią auto 96 metų paimk ir ji bus panašiai tiek pat sukus, nes like ne dyzeliai lietuvoje 9 iš 10 bus benzas/dujos :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lafas prižiūri mašiną taip, kad dėl važiuoklės sugeba į griovį nuskrist ir keletą medžių apgenėti (BMW istoriją atsiminsit). Realiai tokie savininkai mašinas nustekena iki negaliu ir stumia. Kitas nusipirkęs tvarko už du. Bet tada spėju kitiem kyla klausimas kodėl BMW nebyrėjo tiek laiko? Nes greičiausiai jį turėjo Lafo priešingybė, kuris tvarkė viską kas reikalinga ir nereikalinga, kas kelių metų bėgyje išėjo vos ne naujai perrinkta mašina. Sekantis savininkas dar kažkiek važiuos, bet greitu metu pradės byrėt viskas nuo A iki Z :D

 

Sakykit ką norit, bet metai daro savo. Kad ir kokia kokybiška mašina buvo prieš n metų, tokia nebus dabar.

 

P. S. Lafai, jei tempsi mašiną tvarkyt, parašyk kas buvo ir ar pavyko variklį išsaugot. Įdomu visai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lafas prižiūri mašiną taip, kad dėl važiuoklės sugeba į griovį nuskrist ir keletą medžių apgenėti (BMW istoriją atsiminsit). Realiai tokie savininkai mašinas nustekena iki negaliu ir stumia. Kitas nusipirkęs tvarko už du. Bet tada spėju kitiem kyla klausimas kodėl BMW nebyrėjo tiek laiko? Nes greičiausiai jį turėjo Lafo priešingybė, kuris tvarkė viską kas reikalinga ir nereikalinga, kas kelių metų bėgyje išėjo vos ne naujai perrinkta mašina. Sekantis savininkas dar kažkiek važiuos, bet greitu metu pradės byrėt viskas nuo A iki Z :D

 

Sakykit ką norit, bet metai daro savo. Kad ir kokia kokybiška mašina buvo prieš n metų, tokia nebus dabar.

 

P. S. Lafai, jei tempsi mašiną tvarkyt, parašyk kas buvo ir ar pavyko variklį išsaugot. Įdomu visai.

 

Laukiu pirmadienio ir temsiu, Šiaip dėl prižiurėjimo tai sakau, šitą mašina priešingybe bmw buvo, prieš mane savininkas bmw nieko nekeitė 2 metus, o prieš jį savininkas jonavoi su ta mašina girtas nuo mentu bėgo ir prarado teises tame bmw.. Bet iki dabar jis važinėja, šiek tiek aptvarkomas..

 

O audinei tepalai kas 10k keičiami, diržai, itempėjai tik nupirkus keisti, signalkė gera sudėta, padangos kokybiškos, važiuoklė tvarkinga, amortikai visos pakabos dalys dar labai geros buvo, sankaba aplamai kaip nauja, dar daug daug likę jai tarnauti. Variklis nuplautas buvo rudeni, po to laiko niekur nebuvo tepalų nubėgimo jokio ,ar praleidimo..

Dar planavau kaladėles EOLTE nusipirkti geras visas 4, ant dienų..

Net iki tol sukdavęs į automobilį pigiausias lemputes iš senuku kur 2x lemputės 9,99 Lt būdavo, dabar dėdavau originalias osram, kur jau 1vnt 49 Lt man regis,

tikrai norėjau ilgai važinėti.. Bet kaip sakau daiktas turi tarnauti žmogui jei jį prižiūri, o jei jis sugendą ir jo remontas vos ne 40 proc automobilio vertės bus tai reik viso gero sakyt..

 

Aišku galėjau geriau nusipirkt už tuos pinigus kaip ir planavau mersa w124 coupa ir nustekenus parduoti nieko nekišant, nei dabar audine sau ruoštą parduot kaip defektuotą

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Laukiu pirmadienio ir temsiu, Šiaip dėl prižiurėjimo tai sakau, šitą mašina priešingybe bmw buvo, prieš mane savininkas bmw nieko nekeitė 2 metus, o prieš jį savininkas jonavoi su ta mašina girtas nuo mentu bėgo ir prarado teises tame bmw.. Bet iki dabar jis važinėja, šiek tiek aptvarkomas..

 

O audinei tepalai kas 10k keičiami, diržai, itempėjai tik nupirkus keisti, signalkė gera sudėta, padangos kokybiškos, važiuoklė tvarkinga, amortikai visos pakabos dalys dar labai geros buvo, sankaba aplamai kaip nauja, dar daug daug likę jai tarnauti. Variklis nuplautas buvo rudeni, po to laiko niekur nebuvo tepalų nubėgimo jokio ,ar praleidimo..

Dar planavau kaladėles EOLTE nusipirkti geras visas 4, ant dienų..

Net iki tol sukdavęs į automobilį pigiausias lemputes iš senuku kur 2x lemputės 9,99 Lt būdavo, dabar dėdavau originalias osram, kur jau 1vnt 49 Lt man regis,

tikrai norėjau ilgai važinėti.. Bet kaip sakau daiktas turi tarnauti žmogui jei jį prižiūri, o jei jis sugendą ir jo remontas vos ne 40 proc automobilio vertės bus tai reik viso gero sakyt..

 

Aišku galėjau geriau nusipirkt už tuos pinigus kaip ir planavau mersa w124 coupa ir nustekenus parduoti nieko nekišant, nei dabar audine sau ruoštą parduot kaip defektuotą

Kiek pamenu visai neseniai nusipirkai tą audinę, tai gal nustok čia kliedėti, kokia buvo prižiūrima mašina. Nei tu žinai, kaip ją prižiūrėjo praėję savininkai, nei ką. O papasakoti kiekvienas gali, kaip jis mylėjo automobilį...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Heh, teko dalyvauti vieno automobilio pardavime. Pardavėjas - perekūpas su stažu virš 20 metų. Nu tokių makaronų prikabino, kad savininkas švytėdamas išvažiavo laugh.gif Čia įtariu panašus variantas.

 

Turbina turi savo resursą. Jei tepalai keisti laiku iki tavęs, po drožimo neužgesinama iš kart - reiškias atėjo jos paskutinioji. Jeigu mašina kaip sakai, tikrai buvo prižiūrėta ir tave tenkino, susitvarkyk. Atsirestauruoji tą turbiną ir ramus atvažinėsi kiek jai beliko. Naują pirkdamas niekada nežinai, galbūt identiška situacija pasitaikys.

 

Mašiną remontuoti (kaip ir ją turėti) niekada neapsimoka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...