Pereiti prie turinio

Automobilis iki 800€ +-100€


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, atėjo metas vėl ratuotis, po ilgos finansinės krizės.

Jau esu turėjas tris automobilius su benzinu ir dujomis, norėtūsi dyzelino.

Kaip manote kas geriau ar benzinas/dujos ar dyzelinas? Turėjote? Su kokiomis problemomis susidūrėte?

Dominantys variantai.

Mazda 626 naujensė nuo 1998m~

Peugeot 406

Golf 3

Passat b4

Opel Vectra/Astra nuo 1997m~

Kiti automobiliai 1.5-2.2d variklio tūriu.

Mažesniu prioritetu, bet labai geras variantas 1.3-1.8 benzinas/dujos.

Bijau renault, citroen.

Norisi automobilio, kurios dalys šrote nekainuotų daug.

Ką pirktumete? Gal ką gero radote autogidas, autoplius ar kitur?

Gal būt eksplotuojate automobilį už mano minėtą kainą ir kokie įspūdžiai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir taip aišku kad Golf 3, 1,9tdi 66kw. Geriausia motorai, šrotuose detalęs perki ne vienetais, o kilogramais. ;D

 

Dėl šito tai tikrai žinau, už, tai ir šis modelis limpa, nors kėbulai ne kažką, 2 variantai iš 15 neturi kėbulo problemų :/ Manau B4 passatas britkiau atrodo, bet su šia problema mažiau bus reikalų. Mano pirmas automobilis buvo 3 golfas dujinis, 10 dujų teimdavo, buvo nebrangu važinėtis, kol nesukūliau :D

post-11964-0-16583700-1423807273_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Opel Vectra/Astra nuo 1997m~ arba golf3, paciam opelis dailiau atrodo bet golfas siektiek taupesnis. Dalys abieju nera brangios. Pats turejau astra 99m universala problemu nebuta ir dbr pas tewukus ji stowi ir vaziuoja kuo puikiausiai prajtais metais ziema prie didziausiu salciu kuresi be problemu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš imčiau 406 peugeot, pats važinėju ir skūstis negaliu, detalių per 6 metus kaip ir beveik nereikėjo, elementarios eksploatacinės :) Smagi mašinėlė, tik norėčiau iškeist į dyzelį arba su dujomis, nes vien benzinu brangoka gaunas :D

Šiats variantas irgi labai tinka, o su elektronika kaip? Girdėjau ten bėdos? kokios ir kiek kainuoja pasitaisyt?

 

Gal domina fordukas? 5litrai dyzelio mieste. 96m nebarska netarska. Daliu visur rasi

 

Focusas patinka, bet 1.8d kiek girdėjau nelabai geras motoras. kaimynų porelė turėjo, tai mieste 8, trasoje 6 hečbekas ėmė, po to 4 golf turėjo sakė 1-1.5 litru dyzelio taupesnis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiats variantas irgi labai tinka, o su elektronika kaip? Girdėjau ten bėdos? kokios ir kiek kainuoja pasitaisyt?

 

 

 

Focusas patinka, bet 1.8d kiek girdėjau nelabai geras motoras. kaimynų porelė turėjo, tai mieste 8, trasoje 6 hečbekas ėmė, po to 4 golf turėjo sakė 1-1.5 litru dyzelio taupesnis.

Su elektronika problemų neturėjau ir neturiu, tai negaliu komentuot :) Na gal galima priskirt jog per metus pakeičiau 3 lemputes, tai gal čia bus elektronikos tos didžiosios problemos :) Viskas priklauso kaip užvaikyta nusipirksi, jei bus prižiūrėtas tai ir problemų nebus, tai šeimininkui mašina px buvo, tai ir teks dažnai taisyt :) Kaip ir su visom mašinom :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei imsi peugeot 406, tai imk iki 1999 metų, ir jei dyzelį, tai tik 1.9 tdi, nes paskui vien bėdos su elektra bus naujesnėse

 

HDI jau problemos prasideda? Ir ant visų? O dar variantai 1.4, 1.6 hdi peugot? tūrio ir kilovatų santykis gana gerai atrodo, o kaip jie? Čia kalbu apskritai ne apie 406 modelį, apie visus :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

HDI jau problemos prasideda? Ir ant visų? O dar variantai 1.4, 1.6 hdi peugot? tūrio ir kilovatų santykis gana gerai atrodo, o kaip jie? Čia kalbu apskritai ne apie 406 modelį, apie visus :)

 

Jo, pas mane 2l 80kw hdi variklis, čia tipo tas patikimiausias šito modelio iš hdi skaitos, bet vienos bėdos su tais hdi, pilna elektronikos, durniuoja pastoviai, genda. Išvis mašinai šitai po 1999m net dalių nebėra laužynuose, labai nedaug, o iki 1999 sočiai ir ten nėra tiek kam gesti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo, pas mane 2l 80kw hdi variklis, čia tipo tas patikimiausias šito modelio iš hdi skaitos, bet vienos bėdos su tais hdi, pilna elektronikos, durniuoja pastoviai, genda. Išvis mašinai šitai po 1999m net dalių nebėra laužynuose, labai nedaug, o iki 1999 sočiai ir ten nėra tiek kam gesti.

 

Ačiū už patarimus, reiks pasigalvoti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo, pas mane 2l 80kw hdi variklis, čia tipo tas patikimiausias šito modelio iš hdi skaitos, bet vienos bėdos su tais hdi, pilna elektronikos, durniuoja pastoviai, genda. Išvis mašinai šitai po 1999m net dalių nebėra laužynuose, labai nedaug, o iki 1999 sočiai ir ten nėra tiek kam gesti.

 

Mėšlas, nu tu tai man patinki. Nusipirkai matyt lavoną ir dabar visur tik ir rašai, kokie tie pežai blogi. Taip ir gaunasi, kad uooo.. mano mašina byra, genda, išgirdo dar kitas, dar kitas, ir ratas užsuktas. Patarimas. Nepirk pigiausio varianto ir važiuosi ilgai ir laimingai! B-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man juokingi žmonės kurie sako jog senai mašinai 20 Lt kibiras dalių.

 

Apie mano audi visi ta pati sakė, kol turba nesugedo ir 300 eu remonto samata nepasimatė.

 

Man atrodo tie žmonės skaičiuoja kibira ne einamiausiu kėbulo dalių visokių ar blizgučiu.

 

 

Jei reik pigaus auto važinėt mieste bėgt nuo visų dyzeliu ypač 1,9 reik kuo toliau.

Pats damusiau turbina nes tiesiog didžiaja dalį važinėjau trumpus atstumus. O laiko po kiekvieno važiavimo ten šildyt valanda laiko motoro neturėjau..]

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man juokingi žmonės kurie sako jog senai mašinai 20 Lt kibiras dalių.

 

Apie mano audi visi ta pati sakė, kol turba nesugedo ir 300 eu remonto samata nepasimatė.

 

Man atrodo tie žmonės skaičiuoja kibira ne einamiausiu kėbulo dalių visokių ar blizgučiu.

 

 

Jei reik pigaus auto važinėt mieste bėgt nuo visų dyzeliu ypač 1,9 reik kuo toliau.

Pats damusiau turbina nes tiesiog didžiaja dalį važinėjau trumpus atstumus. O laiko po kiekvieno važiavimo ten šildyt valanda laiko motoro neturėjau..]

 

Na matai pats turėjau 3 auto su dujomis, jau norisi dyzelino. Su dujomis irgi problemų buvo, pvz golf 3 teko perrinkti reduktorių, 200lt(nėra didelė problema, bet vistiek kainuoja), mazda 626 2.5v6, buvo variklis pagyvenęs ir antifryzą valgė, tai jeigu sumažėja bent 200ml antifryzo trūkčiot pradeda. Audi A4 b5 turėjau, nuostabi auto, dujų mieste 10, trasoje 9 ir mažiau važiuojant su protu. Tik va važiuoklę susitvarkiau normaliai 520litų, kėbulą dar tvarkyti reikėjo, tai pardaviau. Su dujomis pradėjo pūlsuoti, joje buvo įdėtos lenkiškos dujos, tai Alytuje romano autogas pasakė, kad nupuvęs laidas, mes tipo tokių įrangų netvarkom, galim visą elektroniką perrinkt už 800lt ir sutvarkyt, tai kaina kaip turbinos dyzelino.

315454_1472140299788_2632371_n.jpg?oh=5f2d33e130fff593b91f89bb25e980fc&oe=555DD269&__gda__=1431978370_d61b93da439af04462706301170b194e

 

297949_1472140419791_5334437_n.jpg?oh=e6fd2ab9ce7c9dd22300caf26ed60d03&oe=55522E79

 

Kaip pardaviau jau taip neatrodė :/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Už tokią sumą į dyzelius jokiu būdu nežiūrėčiau, net jei ir tautovežinis išgarbintasis 1.9 tdi ten būtų.

Siūlau ieškoti nesupuvusio japono ir tik benzino nedidele kubatūra, gal bus už ką kurą pilti. Kokį Civic geriau išlaikytą drožti ir drožti būtų galima, jei nebus perpuvęs. Daugiau kažką racionalaus už tokią sumą neturiu ko pasiūlyti. Autopliuse yra žalias Avensis mk1 jau su 2.0 D-4D 81kw motoru už 850EUR, bet baisu pagalvoti, kas ten realiai iš jo likę, jei už tiek pardavinėja, bus jau ragai ten.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sutinku, mažas japonas valgys tiek pat ar ten litru daugiau benzo nei tokios pat klasės dyzelis. Užtat važiuos maloniau, eksploatacija pigesnė ir nereikės dantis skaičiuot stovint ant kiekvieno šviesoforo.

Juokingi man žmonės, kurie perka detales turguj kilogramais ir mano kad kažką sutaupo keisdami jas kas mėnesį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Už tokią sumą į dyzelius jokiu būdu nežiūrėčiau, net jei ir tautovežinis išgarbintasis 1.9 tdi ten būtų.

Siūlau ieškoti nesupuvusio japono ir tik benzino nedidele kubatūra, gal bus už ką kurą pilti. Kokį Civic geriau išlaikytą drožti ir drožti būtų galima, jei nebus perpuvęs. Daugiau kažką racionalaus už tokią sumą neturiu ko pasiūlyti. Autopliuse yra žalias Avensis mk1 jau su 2.0 D-4D 81kw motoru už 850EUR, bet baisu pagalvoti, kas ten realiai iš jo likę, jei už tiek pardavinėja, bus jau ragai ten.

 

Turėjau japoną mazda 626 2.5 v6 buvo žėris, trasoje 10-12 dujų, tai ne daug tikrai, bet va mieste 16-22, auto nereikėjo taisyti beveik nieko, tikrai patikimas buvo. Iš japonų domina 323f 1.5 su dujomis turėtų būti eknomiškas, 65kw. Na nežinau manau vistiek dyzeliną žiūrėsiu. Peugot 406, astra, vectra neblogų yra. Avensis tikrai neišeis padorus, nors variantas tikrai patinka, carina labai silpna ir nelabai patinka.

post-11964-0-33669000-1423918371_thumb.jpg

post-11964-0-65073300-1423918375_thumb.jpg

post-11964-0-60651600-1423918379_thumb.jpg

Redagavo DonatasL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turėjau japoną mazda 626 2.5 v6 buvo žėris, trasoje 10-12 dujų, tai ne daug tikrai, bet va mieste 16-22, auto nereikėjo taisyti beveik nieko, tikrai patikimas buvo. Iš japonų domina 323f 1.5 su dujomis turėtų būti eknomiškas, 65kw. Na nežinau manau vistiek dyzeliną žiūrėsiu. Peugot 406, astra, vectra neblogų yra. Avensis tikrai neišeis padorus, nors variantas tikrai patinka, carina labai silpna ir nelabai patinka.

Draugas nemažai metų atgal 626 2.0 benziną turėjo, labai neblogai važiavo ji, bet šiais laikais rasti neperpuvusią turbūt labai sunkus atvejis būtų.

Dėl 323f, tai pažįstamų rate dauguma turbūt buvo leisgyvių prisipirkę, nes niekaip su tuo 1.5 neišbrisdavo mažiau 10l/100km mieste. Vienas pažįstamas tai Vilniuj džiaugėsi 8-9l vidutinėmis, bet ir buvo labai šviežia, itin mažai važinėta, žodžiu, retas atvejis :) Tiesa, nė vienas nebuvo dujinęs.

Carina, jei ten 2.0D (atmosferinis, be turbinos), tai ten amžinas, praktiškai neužmušamas variklis, bet ir labai silpnas, ir triukšmauja kaip reikiant. Tokia "prie ūkio" mašina nebent, bet ne kasdieniam drožimui įvairiomis sąlygomis. 66kw variantas su turbina yra pakankamai adekvatus paprastam važinėjimui, ėjo tas pats motoras ir į Avensius iki D-4D.

 

Kodel uz tokia kaina audi nedomina? 80 b4 arba 100 c4 gali nupirkt cinkuota tdi. Nerudyja ir pigiai vaziuoja. Ko daugiau reikia ?:D

B4 dar dar.

C4 kainos išpūstos žiauriai, o su 2.5TDI.. Nepamenu, kada teko už tokios tvarkingos važiuoti (kad nereiktų vilktis už suodžių šleifo - tokioms TA reiktų atimti ir į laužyną vežti). 2.4D - tokių turbūt gyvų praktiškai nebėra Lietuvoj, o ir silpnas baisiai tokiam svoriui. 2.3 benzinas irgi ganėtinai silpnas, labai seniai yra tokią darbinę tekę turėti šeimoj. O toliau gamoj V6 motorai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokia prasmė iš tos B4? Komforto nulis, vietos salone mažai, nepraktiška (nebent avantas), važiuoklę keiti kas 10k, netraukia, valgo daug. Aj, pamiršau, juk kaimynas sakė kad gera mašina, reiškia reikės būtinai nusipirkt.

A6 C4 dyzelis? Už tokią kainą pamiršk, pusgyvės vaikšto po 2k €, pažįstamas prieš metus quattrinę pirko už 12k Lt. Iš kur tokios kainos kosminės už seną laužą - nesuprantu. Byra kaip ir kitos Audi, dalių kainos tikrai nėra pigios. Vietoj audinės geriau kokį bmw e34, bent jau bus už ką mokėt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodel uz tokia kaina audi nedomina? 80 b4 arba 100 c4 gali nupirkt cinkuota tdi. Nerudyja ir pigiai vaziuoja. Ko daugiau reikia ?:D

 

 

Draugas nemažai metų atgal 626 2.0 benziną turėjo, labai neblogai važiavo ji, bet šiais laikais rasti neperpuvusią turbūt labai sunkus atvejis būtų.

Dėl 323f, tai pažįstamų rate dauguma turbūt buvo leisgyvių prisipirkę, nes niekaip su tuo 1.5 neišbrisdavo mažiau 10l/100km mieste. Vienas pažįstamas tai Vilniuj džiaugėsi 8-9l vidutinėmis, bet ir buvo labai šviežia, itin mažai važinėta, žodžiu, retas atvejis :) Tiesa, nė vienas nebuvo dujinęs.

Carina, jei ten 2.0D (atmosferinis, be turbinos), tai ten amžinas, praktiškai neužmušamas variklis, bet ir labai silpnas, ir triukšmauja kaip reikiant. Tokia "prie ūkio" mašina nebent, bet ne kasdieniam drožimui įvairiomis sąlygomis. 66kw variantas su turbina yra pakankamai adekvatus paprastam važinėjimui, ėjo tas pats motoras ir į Avensius iki D-4D.

 

 

B4 dar dar.

C4 kainos išpūstos žiauriai, o su 2.5TDI.. Nepamenu, kada teko už tokios tvarkingos važiuoti (kad nereiktų vilktis už suodžių šleifo - tokioms TA reiktų atimti ir į laužyną vežti). 2.4D - tokių turbūt gyvų praktiškai nebėra Lietuvoj, o ir silpnas baisiai tokiam svoriui. 2.3 benzinas irgi ganėtinai silpnas, labai seniai yra tokią darbinę tekę turėti šeimoj. O toliau gamoj V6 motorai.

Būlkės tai tikrai nenoriu, C4, tai norėtūsi, įdomu kaip 2.5 valgo dyzeliną. benzinas/dujos 2.3 coupe pas pusbrolį buvo sakė 16-18 mieste, tai ką žinau...

Audi A6 C4 yra motoras kaip a4 1.8 92kw, turėjau tokį variklį a4 kėbule, tai mieste tikrai 10 dujų ir traukė tikria gerai, tam tanke galbūt būtų 11-12, bet auto būtų su normalia važiuoklę ir geru varikliu, bet kaina nuo 900€ prasideda :/

 

Kokia prasmė iš tos B4? Komforto nulis, vietos salone mažai, nepraktiška (nebent avantas), važiuoklę keiti kas 10k, netraukia, valgo daug. Aj, pamiršau, juk kaimynas sakė kad gera mašina, reiškia reikės būtinai nusipirkt.

A6 C4 dyzelis? Už tokią kainą pamiršk, pusgyvės vaikšto po 2k €, pažįstamas prieš metus quattrinę pirko už 12k Lt. Iš kur tokios kainos kosminės už seną laužą - nesuprantu. Byra kaip ir kitos Audi, dalių kainos tikrai nėra pigios. Vietoj audinės geriau kokį bmw e34, bent jau bus už ką mokėt.

Dėl kainos persistengiai, nuo 500€ prasideda, nuo 1000€ jau padorios lenda (įvertinant 20 metų senumą). Draugas manau permokėjo baisiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu ne pagal skelbimus žiūrėk, o pagal tai už kiek realiai vaikšto. Daug pažįstamu per paskutinius 2-4 metus pirko ar pardavė cėškes su išsvajotoju varikliu 2.5TDi 103kw po maždaug 2k € ir būklė nebuvo stebuklas. Gal per metus ir nukrito kažkiek kažkiek kainos, bet tikrai ne per pusę. Nors ir tuo metu pilna skelbimų buvo po 1k. Bet kuris perekūpas patvirtins, kad tai viena lengviausiai parduodamu mašinų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...