Pereiti prie turinio

Automobilis iki 800€ +-100€


Rekomenduojami pranešimai

Būlkės tai tikrai nenoriu, C4, tai norėtūsi, įdomu kaip 2.5 valgo dyzeliną. benzinas/dujos 2.3 coupe pas pusbrolį buvo sakė 16-18 mieste, tai ką žinau...

Audi A6 C4 yra motoras kaip a4 1.8 92kw, turėjau tokį variklį a4 kėbule, tai mieste tikrai 10 dujų ir traukė tikria gerai, tam tanke galbūt būtų 11-12, bet auto būtų su normalia važiuoklę ir geru varikliu, bet kaina nuo 900€ prasideda :/

 

 

Dėl kainos persistengiai, nuo 500€ prasideda, nuo 1000€ jau padorios lenda (įvertinant 20 metų senumą). Draugas manau permokėjo baisiai.

 

Nepersistenge. Be 6000-7000lt a6 c4 geros nenupirksi. Pats pries kelis men ieskojau, buvo apziureti variantai ir po 7.5-8k ir ju technine bukle nebuvo superine. Istikruju kaip tokiu metu labai brangi masina. O siaip mano pasiulymas buvo audi 100 c4, o ne a6 c4. Ceske nebloga galima nupirkti uz 1000 euru paieskojus. Siaip 2.5 variklis yra salyginai ekonomiskas, beabejo dar priklauso nuo tapkes sunkumo. Uzmiesti beveik kaip golfas 5-6.5 litro, mieste man ima 11+. Pries tai vairavau 100 c4 2.5 85kw, dabar vairuoju a6 c4 2.5 103kw, sanaudos nelabai pakito. Vaziuokles remontas nera labai pigus, bet sutvarkei ir pamirsai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepersistenge. Be 6000-7000lt a6 c4 geros nenupirksi. Pats pries kelis men ieskojau, buvo apziureti variantai ir po 7.5-8k ir ju technine bukle nebuvo superine. Istikruju kaip tokiu metu labai brangi masina. O siaip mano pasiulymas buvo audi 100 c4, o ne a6 c4. Ceske nebloga galima nupirkti uz 1000 euru paieskojus. Siaip 2.5 variklis yra salyginai ekonomiskas, beabejo dar priklauso nuo tapkes sunkumo. Uzmiesti beveik kaip golfas 5-6.5 litro, mieste man ima 11+. Pries tai vairavau 100 c4 2.5 85kw, dabar vairuoju a6 c4 2.5 103kw, sanaudos nelabai pakito. Vaziuokles remontas nera labai pigus, bet sutvarkei ir pamirsai.

 

Ko gero teks atmest šį variantą, nes pats važiuoju ne per gražiausiai, po 9-11 mieste tikrai nesinori pilti, nebent 1.8 gal būt gerą variantą arba 2.0 su dujomis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cėškė su 1,8 ar 2,0? Būtų didžiausia klaida. Jeigu galios nereikia, tai optimalus variantas 2,3. Mažesni varikliai valgys keliais litrais daugiau, nes netraukia ir reikia stipriai kankinti, patikrinta ne kartą. Patys varikliai ilgaamžiai, bet dažnai būna problemos su šokinėjančiom apsukom, nesandariom galvos tarpinėm, aušinimu ir t.t. O važiuoklė byra ir cėškėj, kažkada 600lt į važiuoklę įkišau, pakeičiau viską ką reikėjo, po mėnesio vėl barškėt pradėjo.

Nesuprantu, kokia prasmė imti kažkokį seną laužą ir bandyti iš jo kažką išspausti? Nebent perki mašiną ilgam laikui, bet važinėsi labai mažai. Tada pasirinkimas pats tas, nes kėbulas nerūdyja. Tiksliau nerūdijo kol nebuvo špakliuotas ar šimtą kartų dažytas. Bet jeigu važinėji daug - imk japoną ir nesuk galvos. Kol jis tau supūs - sutaupysi ant kuro ir remontų tiek pinigų, kad galėsi dar dešimt tokių nusipirkt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...