Pereiti prie turinio

auto iki 1500 eur +-


Rekomenduojami pranešimai

Apie ta pati ir as pagalvojau,ir i top 10kad papultu tai isvis,bent pas save mazeikiuos neteko matyt

 

Didesniuos miestuos nevažinėja, per senas jis jau, kas prasigyvenę su naujesnėm važinėja. Nežinau kaip mažeikiuose, bet pvz pravažiuojat utenoj labai dažnai tenka sutikti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...
kad kuo mažiau rytu, svarbu, kad trauka būtu padori, neatrodytų labai baisiai, bei, kad remontas daug nekainuotų.

Iš šių tavo kriterijų atitinka tik išvaizda :)

Žiūrėk negailėk pinigų ant tinkamų tepalų, kitaip velenus keisi dažniau už kaladėles :)

Už kiek paėmei?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kodėl būtinai bmw?

 

Nesu bmw fanas, bet tokiu metu sis modelis kaip ir konkurentu neturi, isvaizda tobula, tobulai isbaigtas auto, klasika ir tiek, per tiek metu nelabai ir paseno. Kaip zemiauses klases bmw, tai ir komforto uztektinai lyginant su konkurentais ir valdomumu lenkia, galiniai varomi prideda didziuli + prie vairavimo komforto (zinoma jeigu nekleba kardanas ir kas ten prie jo jungias :D ) masina nei per didele, nei per maza kaip pirmam auto.

Vienintelis klausimas, kur dar kaskas gali lygiuotis, tai eksplotavimo kastai, bet cia priklauso nuo kiekvienos masinos bendros bukles.

Kai pagalvoji, kad vietoj tokio daikto turetum pasata ar golfa, tai tie kastai nors ir dvigubai didesni tegul buna :]

 

Zinoma, kaip pirmai masinai 2.0 dyzelis gal ir nieko, bet jeigu jau perki bmw, tai ir variklis turi buti minimum 2,5 ar 2,8 nu ir 3,0 benzas ir zinoma dujos, nes lygini juk su dyzelio kastais.

Kai pagalvoji, jeigu bmw be siu varikliu, tai gal tada tikrai geriau vw polo ir 4 litrai 100 kilometru?

Redagavo bundis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesu bmw fanas, bet tokiu metu sis modelis kaip ir konkurentu neturi, isvaizda tobula, tobulai isbaigtas auto, klasika ir tiek, per tiek metu nelabai ir paseno. Kaip zemiauses klases bmw, tai ir komforto uztektinai lyginant su konkurentais ir valdomumu lenkia, galiniai varomi prideda didziuli + prie vairavimo komforto (zinoma jeigu nekleba kardanas ir kas ten prie jo jungias :D ) masina nei per didele, nei per maza kaip pirmam auto.

Vienintelis klausimas, kur dar kaskas gali lygiuotis, tai eksplotavimo kastai, bet cia priklauso nuo kiekvienos masinos bendros bukles.

Kai pagalvoji, kad vietoj tokio daikto turetum pasata ar golfa, tai tie kastai nors ir dvigubai didesni tegul buna :]

 

Zinoma, kaip pirmai masinai 2.0 dyzelis gal ir nieko, bet jeigu jau perki bmw, tai ir variklis turi buti minimum 2,5 ar 2,8 nu ir 3,0 benzas ir zinoma dujos, nes lygini juk su dyzelio kastais.

Kai pagalvoji, jeigu bmw be siu varikliu, tai gal tada tikrai geriau vw polo ir 4 litrai 100 kilometru?

 

Audi A6.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesu bmw fanas, bet tokiu metu sis modelis kaip ir konkurentu neturi, isvaizda tobula, tobulai isbaigtas auto, klasika ir tiek, per tiek metu nelabai ir paseno. Kaip zemiauses klases bmw, tai ir komforto uztektinai lyginant su konkurentais ir valdomumu lenkia, galiniai varomi prideda didziuli + prie vairavimo komforto (zinoma jeigu nekleba kardanas ir kas ten prie jo jungias :D ) masina nei per didele, nei per maza kaip pirmam auto.

Vienintelis klausimas, kur dar kaskas gali lygiuotis, tai eksplotavimo kastai, bet cia priklauso nuo kiekvienos masinos bendros bukles.

Kai pagalvoji, kad vietoj tokio daikto turetum pasata ar golfa, tai tie kastai nors ir dvigubai didesni tegul buna :]

 

Zinoma, kaip pirmai masinai 2.0 dyzelis gal ir nieko, bet jeigu jau perki bmw, tai ir variklis turi buti minimum 2,5 ar 2,8 nu ir 3,0 benzas ir zinoma dujos, nes lygini juk su dyzelio kastais.

Kai pagalvoji, jeigu bmw be siu varikliu, tai gal tada tikrai geriau vw polo ir 4 litrai 100 kilometru?

Perskaitęs pagalvojau kad čia pats rašiau :D Viskas tiesiai į dešimtuką :)

 

O E46 reikia lyginti su A4. Užtenka pavažinėt su viena ir kita ir suprasi skirtumą ;) A6 jau lyginama su 5er, kur irgi audi pralaimi.

 

Lexus gal ir smagesnis, tik kainos jų didesnės ir įdomu kaip su eksploatacija, visgi gan reta mašina.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lexus gal ir smagesnis, tik kainos jų didesnės ir įdomu kaip su eksploatacija, visgi gan reta mašina.

Kainos didesnės, 2.0 kiek silpnokas, o kuro ima daug, 3.0 nėra toks dažnas. Išlaikymas turėtų panašiai kainuoti, vietos viduj ne ką daugiau.

Aš tuo labiau ne BMW mėgėjas, bet pirmos kartos IS man nekažką visiškai. Gal tik tas retumas keliuose kažkiek groja.

 

Zinoma, kaip pirmai masinai 2.0 dyzelis gal ir nieko, bet jeigu jau perki bmw, tai ir variklis turi buti minimum 2,5 ar 2,8 nu ir 3,0 benzas ir zinoma dujos, nes lygini juk su dyzelio kastais.

Kai pagalvoji, jeigu bmw be siu varikliu, tai gal tada tikrai geriau vw polo ir 4 litrai 100 kilometru?

Kai ne ant savęs draudi, tai gal ir nesvarbu ta kubatūra. Nustebau, kad teko už 1.4 metams 100EUR sumokėti. Sunkiai įsivaizduoju ką paskaičiuotų už 3.0.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasižiūrėjau Lexus IS, tai kainos žymiai didesnės, is200 per silpnas, o is300 deja ėjo tik su automatais, taigi nėr ką imt.

 

Vienintelį konkurentą bimbalui matau Subariką, tikrai verta pagarbos markė, bet vėl gi, atmosferikai nevažiuoja, o turbininiai kainas laiko ir sunku rast. Nebent jei mašina ne draskymui, tai kokią Legacy 2,5 galima imt. Nors neįsibėgėja iki 100 labai greitai, užtat traukia nuo pat žemiausių apsukų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kodėl kokio nors bentlio pirkt nenorit? http://www.autogidas.lt/bentley-arnage-r-super-stan-bezwypa-sedanas-2004-0126788795.html neblogas variantas juk, ar ne? Šiek tiek daugiau kainuoja negu 1500eu, bet manau verta pataupyti, vis bus geriau negu BMWas ;)

Žiūrint į tą pusę, bet už žemiškus pinigus - Jaguar.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As galvoju imti jaguar. Norisi automato. Galvoju kazka is situ, ka manot, kokios pas juos problemos. Ar verta? Bmw nelabai noriu.

 

http://www.autogidas.lt/jaguar-x-type-sport-aut-sedanas-2002-0126868941.html

 

http://www.autogidas.lt/jaguar-x-type-sedanas-2003-0126885235.html

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reikia važiuoti ir tikrinti, visokių yra skelbimuose, šiaip geriausia ir būtų pirkt tautos automobilius, nes išlaikymas pigiausias

O taip, pigiausias... B5 važiuoklė turbūt greičiausiai byranti iš visų auto. Jei turi savo garažą, įrankių ir turi laiko/noro pi*tis, tai gal kažką ir sutaupysi, bet jei taisai mašiną kaip daugelis žmonių - servise, tai daug pigiau yra kartą į metus pasikeisti brangesnę detalę, nei kas mėnesį keisti pigias. Remonto darbų kainos didelės, ypač Vilniuj.

Periodiškas techninis aptarnavimas (tepalai, diržai, stabdžiai) kainuoja beveik vienodai visom to paties amžiaus auto. Jei jau gilintis į centus, tai japonams dažniausiai pigiau.

Kas liečia kitus gedimus einamos naudotos dalys tautovežiams šrotuose kainuoja daug, kai kurios kosmosą, nes pardavėjai žino, kad jos pas visus genda ir jei nenupirks vienas, tai nupirks kitas. Pvz. su japonais tokių dalykų beveik nebūna, nes ten toks pasakymas kaip "einamos dalys" retai sutinkamas. Jei netiki - gali apskambinti ardomų auto skelbimus. Seniau užsiiminėjau naudotų dalių paieška ir siuntimu į NVS, tai tą visą rinką gerai išnagrinėjau. Tautovežiams dalis rasti daug sunkiau ir brangiau.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O taip, pigiausias... B5 važiuoklė turbūt greičiausiai byranti iš visų auto. Jei turi savo garažą, įrankių ir turi laiko/noro pi*tis, tai gal kažką ir sutaupysi, bet jei taisai mašiną kaip daugelis žmonių - servise, tai daug pigiau yra kartą į metus pasikeisti brangesnę detalę, nei kas mėnesį keisti pigias. Remonto darbų kainos didelės, ypač Vilniuj.

Einamos naudotos dalys tautovežiams šrotuose kainuoja daug, kai kurios kosmosą, nes pardavėjai žino, kad jos pas visus genda ir jei nenupirks vienas, tai nupirks kitas. Pvz. su japonais tokių dalykų beveik nebūna, nes ten toks pasakymas kaip "einamos dalys" retai sutinkamas. Jei netiki - gali apskambinti ardomų auto skelbimus. Seniau užsiiminėjau naudotų dalių paieška ir siuntimu į NVS, tai tą visą rinką gerai išnagrinėjau. Tautovežiams dalis rasti daug sunkiau ir brangiau.

 

Na tiesa, bet tie tautovežiai ir labai negenda, o kokios egzotikos ten kai sugenda, tai reik laukt detalės mašinos vertės iš užsienio kol atsius

Redagavo Meslas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tautovežių važiuoklė byra labiausiai, o kiti gedimai labiau priklauso nuo automobilio būklės. Dėl egzotikų dalių galbūt, bet imant žemiškas mašinas, ne tautovežius, pvz., Subaru, Honda, Nissan, Saab, Rover ir t.t. - jokių problemų su dalim tikrai nėra, nei su naujom nei su naudotom ir kainos normalios, o kai kurios išvis juokingos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tautovežių važiuoklė byra labiausiai, o kiti gedimai labiau priklauso nuo automobilio būklės. Dėl egzotikų dalių galbūt, bet imant žemiškas mašinas, ne tautovežius, pvz., Subaru, Honda, Nissan, Saab, Rover ir t.t. - jokių problemų su dalim tikrai nėra, nei su naujom nei su naudotom ir kainos normalios, o kai kurios išvis juokingos.

 

Kai piežą turėjau, tai laužynuose daug dalių nėra, kurių reikėjo :rolleyes: bet va daba tautovežį turiu, tai teko paieškot irgi keletos dalių, bet jos labai pigios, nepalyginsi su piežo dalim

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasižiūrėjau Lexus IS, tai kainos žymiai didesnės, is200 per silpnas, o is300 deja ėjo tik su automatais, taigi nėr ką imt.

 

Vienintelį konkurentą bimbalui matau Subariką, tikrai verta pagarbos markė, bet vėl gi, atmosferikai nevažiuoja, o turbininiai kainas laiko ir sunku rast. Nebent jei mašina ne draskymui, tai kokią Legacy 2,5 galima imt. Nors neįsibėgėja iki 100 labai greitai, užtat traukia nuo pat žemiausių apsukų.

 

gerai važiuoja 2.5 na, pats jau 2+ metus vairuoju outbacką, tai tikrai galios užtenka, tiek iki 180 lengvai bėgisi, tiek trečiu bėgiu šviežiai pasnigus šonu gali statyt laikydamas ~80kmh. Aišku, jeigu nori, kad važiuotų, tai suki iki galo, bet kad sukt, turi tepalo lygį stebėti. Jei patinka subaru, rekomenduoju imt ;) tik į šią sumą sunkoka būtų įtilpt su geresniu variantu, bet prekyba sustojus, tad pardavėjai turėtų būt sukalbami ;D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gerai važiuoja 2.5 na, pats jau 2+ metus vairuoju outbacką, tai tikrai galios užtenka, tiek iki 180 lengvai bėgisi, tiek trečiu bėgiu šviežiai pasnigus šonu gali statyt laikydamas ~80kmh. Aišku, jeigu nori, kad važiuotų, tai suki iki galo, bet kad sukt, turi tepalo lygį stebėti. Jei patinka subaru, rekomenduoju imt ;) tik į šią sumą sunkoka būtų įtilpt su geresniu variantu, bet prekyba sustojus, tad pardavėjai turėtų būt sukalbami ;D

 

Pats galvoju apie ~99m outbacką 2.5, bet kuro sąnaudos truputi gąsdina.

Na ir kai kurių dalių kainos nelaba džiugina. Lygtais žiūrėjau, kad galinis guolis ~270€... O ir teko girdėti, kad su outbacko buferiai deficitas ar kaina kosmosas, jei netyčia persismagini važinėdamas ir per rimtai nuvažiuoji nuo kelio. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...