Pereiti prie turinio

Opel Vectra C universalas iki 3000 €


Rekomenduojami pranešimai

Taigi jau eilinį kartą bumptelėjo į mano automobilį (į metus po vieną kartą ir visada lieku nekaltas) ir nusprendžiau, kad ji užkeikta ar įmagnetinta ir traukia kitas mašinas, todėl nusprendžiau atsinaujinti. :D

 

Ieškau universalo iki 3000€, pirmenybė benzinui (draugaujančiam su dujomis), patikimos ir nebrangiai eksploatuojamos.

Kaip priimtiniausias variantas pasirodė Opel Vectra C su 1.8 90 kW varikliu, bet jų pasirinkimas labai ribotas, todėl iš bėdos svarstau apie 2.2 direct už pigiau už skirtumą važinėt visą laiką be dujų įrangos.. Kiek skaičiausi visai neblogos jos, ypač benzininis variantas, bet gal yra kas padoresnio už ko akis neužkliuvo?

Redagavo Fakktas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi jau eilinį kartą bumptelėjo į mano automobilį (į metus po vieną kartą ir visada lieku nekaltas) ir nusprendžiau, kad ji užkeikta ar įmagnetinta ir traukia kitas mašinas, todėl nusprendžiau atsinaujinti. :D

 

Ieškau universalo iki 3000€, pirmenybė benzinui (draugaujančiam su dujomis), patikimos ir nebrangiai eksploatuojamos.

Kaip priimtiniausias variantas pasirodė Opel Vectra C su 1.8 90 kW varikliu, bet jų pasirinkimas labai ribotas, todėl iš bėdos svarstau apie 1.9 CDTI 110kW. Kiek skaičiausi visai neblogos jos, ypač benzininis variantas, bet gal yra kas padoresnio už ko akis neužkliuvo?

 

 

Jeigu dujų nesibaidai tai ir pirk su jom. Aš vietoj vectros siūlyčiau volvo V70 II. Neseniai buvo geras pasiūlymas, nebrangiai, su gamykline dujų įranga tai aišku per dieną ir neliko. Nepasenusi jų išvaizda, net ir 2006-2007 V70 dar taip pat beveik atrodo. Kuro gal kokiu 1-1.5 daugiau pasiims, bet jeigu nusipirksi pigiau negu vectrą tai tas kuro skirtumas nieko nereikš, per visą eksplotacijos laikotarpį išleisi panašiai.

 

Prisegu to skelbimo ft, dabar kažkaip gaila, reikėjo gal pasiimt.

Redagavo ice
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu dujų nesibaidai tai ir pirk su jom. Aš vietoj vectros siūlyčiau volvo V70 II. Neseniai buvo geras pasiūlymas, nebrangiai, su gamykline dujų įranga tai aišku per dieną ir neliko. Nepasenusi jų išvaizda, net ir 2006-2007 V70 dar taip pat beveik atrodo. Kuro gal kokiu 1-1.5 daugiau pasiims, bet jeigu nusipirksi pigiau negu vectrą tai tas kuro skirtumas nieko nereikš, per visą eksplotacijos laikotarpį išleisi panašiai.

 

Žiūrinėjau šitas, bet kažkaip ji man neprilipo....

 

Įkišiu savo trigrašį.

Jeigu važinėjant ant dujų ir svarstot imt pvz, 2.5 ar 3. Imkit drąsiai 3. Nes dujų sunaudojimas skiriasi vos ant 2-3l.

Tad nepabijok ir galim ir galingesnę mašiną.

 

Visiškai pritariu, ir kartais net tokio skirtumo nebūna.

 

Dar kaip ir atmečiau Toyota Avensis T22 ir Subaru Legacy, nes labai jau pasenus išvaizda atrodo, nors avensis tai būtų netgi labai geras variantas už tokią kainą.

 

P.S. Kokios nuomonės apie Skoda Ocatavia 1.8, 2.0 po 2000 metų, nors išvaizda nepergeriausia, bet kažko blogo apie jas nelabai radau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žiūrinėjau šitas, bet kažkaip ji man neprilipo....

 

 

 

Visiškai pritariu, ir kartais net tokio skirtumo nebūna.

 

Dar kaip ir atmečiau Toyota Avensis T22 ir Subaru Legacy, nes labai jau pasenus išvaizda atrodo, nors avensis tai būtų netgi labai geras variantas už tokią kainą.

 

P.S. Kokios nuomonės apie Skoda Ocatavia 1.8, 2.0 po 2000 metų, nors išvaizda nepergeriausia, bet kažko blogo apie jas nelabai radau.

 

Octavijos šitokių metų nekels labai didelių bėdų, jeigu tvarkingą pasiimsi. Tiesiog kaip ir kitos skodos jos tokios blankios, tinka tiems kam automobilis tiesiog transporto priemonė, nuvažiuoti iš ten į ten.. Manau kad tikrai kažką geresnio už tokią sumą galima pasiimt. Vietoj legacy gali imprezą pasižiūrėti, nuo kokių 2002-2003 metų, tą kur po varliaakio ėjo :D Ji kažkiek mažesnė, bet visai neblogas varijantas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš apie štai tokią kalbėjau.

 

Pagal matmenis neatrodo labai maža ilgis 4415 mm, aišku vectra tikrai didesnė.

 

Na Impreza jau visai maža, už ją net Astra didesnė tiek salono erdve tiek bagažinės.

 

O dabar tiesiog Vectra pakolkas atrodo padoriausias variantas, bet va su benzinu problemos, nes universalai praktiškai visi 2.2 direct varikliu, kuriam dujos teoriškai dedasi, o praktiškai ten š gaunasi, nes kartu su dujomis ir benziną naudoja, tai naudos nulis lieka. Nebent bandyt talpintis į hetčbeką, jame jau daugiau 1.8 ir 2.2 ne direct variklių pasitaiko, kurie jau be problemų užsidujina.

 

 

Jei šiuo metu prioritetas būtų automobilis, o ne namai, tai aš visomis keturiomis būčiau už japonus accord, avensis, legacy bet realiai jiems reikia dar +1000€, tad jie atkrenta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bereikalo nenori V70, turėjau ir volvo ir opel tai su volvo vienas malonumas važiuot, ypač ilgesnės kelionės, nuo Kauno iki Klaipėdos net nepajauti kaip nuvažiuoji, o vectra (mano atveju signum), jau pusiaukelėje norisi sustot prasivaikščiot, nes sedynės visiškai nepatogios, pavargsta nugara. Opelis bus kietesnis, salono izoliacija prastesnė ir dar turėsi nevykusį grotuvą, kurį nelabai ir pasikeisi, nes į ji integruotas borto kompas, dar reiktų pridėti kaprizingą elektroniką. Vectros vienintelis pliusas gali būti modernesnis dizainas. Volvo pliusai, komfortas, visiškai nerūdyjantis kėbulas (nebent daužtas), aukštesnio lygio garso sistema, talpesnė bagažinė, mažiau vargo su elektronika, 2.4 dyzelis ekonomiškesnis nei 2.2 opelis, kaip benzinai nežinau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bereikalo nenori V70, turėjau ir volvo ir opel tai su volvo vienas malonumas važiuot, ypač ilgesnės kelionės, nuo Kauno iki Klaipėdos net nepajauti kaip nuvažiuoji, o vectra (mano atveju signum), jau pusiaukelėje norisi sustot prasivaikščiot, nes sedynės visiškai nepatogios, pavargsta nugara. Opelis bus kietesnis, salono izoliacija prastesnė ir dar turėsi nevykusį grotuvą, kurį nelabai ir pasikeisi, nes į ji integruotas borto kompas, dar reiktų pridėti kaprizingą elektroniką. Vectros vienintelis pliusas gali būti modernesnis dizainas. Volvo pliusai, komfortas, visiškai nerūdyjantis kėbulas (nebent daužtas), aukštesnio lygio garso sistema, talpesnė bagažinė, mažiau vargo su elektronika, 2.4 dyzelis ekonomiškesnis nei 2.2 opelis, kaip benzinai nežinau.

 

Na gal ir reiktų pagalvok apie volvo pasirinkimą, nes ne iš pirmo girdžiu gerus atsiliepimus apie jį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man atrodo jums užtektų bent kartą pasėdėti V70 ir vectroj kokioj, ir tada net nekiltų klausimas ką pirkti :D

 

Su vectra kelių šimtų km kelionę važiavau kaip keleivis, tai kadangi nesu labai jau išrankus kažkokio diskomforto nejaučiau.

Tik su volvo teko labai trumpai pavažiuot, tai ją įvertinti sunkiau jau. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...