Pereiti prie turinio

Klientai nesulaukia nukreipimo į "Ačiū, kad pirkote"


Rekomenduojami pranešimai

Problema ne esminė, bet vis dėl to...

Jokių priekaištų klientams visų pirma. Svarbu, kad perka ir ačiū, kad perka. :rolleyes:

Tačiau apie 15% klientų, apmokėję sąskaitą, nesulaukia vadinamo "Ačiū, kad pirkote" puslapio ir iškarto pasišalina iš mokėjimų sistemos ir t.t.

Kaip minėjau problema nėra "critical", tačiau "Ačiū, kad pirkote" puslapyje yra rodoma galimybė prisijungti prie socialinio tinklo (galbūt prarandami soc. tinklo nariai), taip pat pateikiama galimybė palikti atsiliepimą (prarandama galimai naudinga informacija). Beabejo su "Ačiū, kad pirkote" surištas ir konversijų skaičiavimas, todėl šiek tiek iškreipiama statistika.

 

Kalusimas paprastas. kokius žinote būdus, kaip sumažinti "nekantrių" klientų skaičių, kurie nesulaukia "Ačiū, kad pirkote" puslapio?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galbūt prieš redirectą pop`up su informacija, jog gerbiamas kliente, po apmokėjimo prašome palaukti, kol būsite nukreiptas atgal į parduotuvę ir susipažinkite su užsakymo ir pristatymo informacija.. Beja, čia tik mintis, asmeniškai neteko spręsti tokios problemos :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai sakykit, kaip pats sekate konversijas ir užtikrinate, kad jos atsispindėtų statistikoje?

 

Na pats klausimas kaip ir aiškus, klientas, pasinaudojęs bank link paslauga, apmoka sąskaitą ir mato apačioje bėgančias 5 sekundes. Suprantama, kam klientui laukti tas 5s, juk jis sąskaitą jau apmokėjo?

 

Net nežinau ar čia gera mintis būtų įsiterpti į apmokėjimo procesą su pop up?

Gal tiesiog pateikti prieš apmokėjimo procesą kaip papildomą informaciją?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai sakykit, kaip pats sekate konversijas ir užtikrinate, kad jos atsispindėtų statistikoje?

 

Na pats klausimas kaip ir aiškus, klientas, pasinaudojęs bank link paslauga, apmoka sąskaitą ir mato apačioje bėgančias 5 sekundes. Suprantama, kam klientui laukti tas 5s, juk jis sąskaitą jau apmokėjo?

 

Net nežinau ar čia gera mintis būtų įsiterpti į apmokėjimo procesą su pop up?

Gal tiesiog pateikti prieš apmokėjimo procesą kaip papildomą informaciją?

 

Tiesiog gali priprašyti tokį fake įspėjimą, kuris priverstų juos laukti: "prašome palaukti 5s kol Jūsų mokėjimas bus priimtas Mūsų sistemoje". Ar kažkas pan.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesiog gali priprašyti tokį fake įspėjimą, kuris priverstų juos laukti: "prašome palaukti 5s kol Jūsų mokėjimas bus priimtas Mūsų sistemoje". Ar kažkas pan.

taip,

šis būdas puikiai veikia, nesenai teko įgyvendinti projektą, ir vardan statistikos buvo parašyta, jog apmokėjimas nebus užskaitytas jei priverstinai išjungsite langą, nebaigus jam užsikrauti, ar kažkas tokio.

Rezultatas toks kad kolkas visi (100%) sekantys klientai daro taip kaip parašyta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...