Pereiti prie turinio

Facebook konkursas: tips?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Kompanja nori pakeisti savo įvaizdį Facebooke, prieš mėnesį laiko turėjo 50 page likes, po mėnesio laiko spamindamas pasiekiau 250 page likes. Kompanija yra dideli maistinio popieriaus tiekėjai Baltijos šalyse ir labiau dirba B2B, todėl sunkiau prasimušti soacialinėje erdvėje, bet vistiek Facebookas šiais laikais yra svarbus.Noriu surengti konkursą, bet vieninteliai produktai ką tiekiame yra popierius.

 

Mano klausimas:

 

Ar Jus sudomintų konkursas laimėti 20m silikonizuoto daugkartinio kepimo popieriaus? Idėja yra paskelbti tokį konkursą ir išdalinti 5 žmonėms po 20m labai koybiško kepimo popieriaus.

 

Ar pakankamai patrauks akį kepimo popierius? Ar sudomins?

 

Bandyt bandysiu, bet kokia Jūsų nuomonė? Gal kas pasakysite geriau nupirkti kažką ir dovanoti konkurso būdu?

Redagavo luk01
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Konkurse būtinai reikia siūlyti laimėti tai, kuo prekiaujate. Jei užsiimama popieriumi, tai ir dovanokite popierių, kad laimėtojas ne tik būtų palaikinęs psl., bet ir iš arčiau susipažintu su preke. Nupirkti kokį ipodą ir jį padovanoti - dėmesio bus daugiau tikrai, tačiau reali nauda bus kur kas mažesnė, nes dalyvaus daugybė Jūsų produkcija nesuinteresuotų asmenų.

Minėta sritis labai prastai tinkama Facebook'ui. Aš verčiau investuočiau į reklamos pirkimą, o ne konkurso skelbimą. Gerai parinkus target grupę nesunku gauti potencialių klientų.

 

B2B daugiau dėmesio siūlyčiau skirti Linkedinui, nors jis Lietuvoje gana silpnai prigijęs.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Kompanja nori pakeisti savo įvaizdį Facebooke, prieš mėnesį laiko turėjo 50 page likes, po mėnesio laiko spamindamas pasiekiau 250 page likes. Kompanija yra dideli maistinio popieriaus tiekėjai Baltijos šalyse ir labiau dirba B2B, todėl sunkiau prasimušti soacialinėje erdvėje, bet vistiek Facebookas šiais laikais yra svarbus.Noriu surengti konkursą, bet vieninteliai produktai ką tiekiame yra popierius.

 

Mano klausimas:

 

Ar Jus sudomintų konkursas laimėti 20m silikonizuoto daugkartinio kepimo popieriaus? Idėja yra paskelbti tokį konkursą ir išdalinti 5 žmonėms po 20m labai koybiško kepimo popieriaus.

 

Ar pakankamai patrauks akį kepimo popierius? Ar sudomins?

 

Bandyt bandysiu, bet kokia Jūsų nuomonė? Gal kas pasakysite geriau nupirkti kažką ir dovanoti konkurso būdu?

Bent jau aš tokiame konkurse nedalyvaučiau. :D Tokį konkursą reikėtu reklamuoti auditorijai, kuriai tai būtų įdomu. Jei tai kepimo poperius, tai jis turėtu būti naudingas: kepėjams, moterims mėgstančioms būti virtuvėje ir pnš. Patarčiau susirasti grupes Facebook'e pagal tokius raktažodžius kaip: kepimas, kepėjams, virtuvė ir t.t. Ten manau turėtu žmonės susidomėti Tavo konkursu.

O šiaip tai kam tie konkursai? Like skaičius nieko neduoda jei tuos patinka suspaudžia žmonės, kuriems yra visiškai neįdomus Tavo fb puslapis ir Tavo parduodamas produktas. Iš tų patinka naudos didelės neišpeši. Su laiku tie patinka susirenka savaime ir taip susikuria auditorija, kuriai Tavo produktas įdomus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū abiems, apie grupes nepagalvojau :unsure:

 

Supratau, sutinku, kad produktas nėra patrauklus, bet kai kuriai auditorijai gali būti naudingas :) Kepimo popierių išreklamuoti sunkiau nei spurgą... :huh:

 

Na, visų pirma čia visi labai gerai paminėjo, jeigu organizacija yra B2B ar verta, nes, turbūt nelabai pasieksi savo tikslinį targetą.

 

Bet visgi, jei labai norisi tų laikų feisbuke (kas, realiai, yra nusižengimas Facebook'o T&C, ar ne, reklamčikai?)...

 

Pats kaip ir atsakei į savo klausimą, kad produktas turbūt nėra tas, kad būtų visų sharenimas ir like'inimas, ypač, kai organizacija nėra žinoma (spėju) B2C aplinkoje. Taigi dovanok tą kepimo popierių su kažkuo, kas jau turi brand'ą ir yra stipriai susijęs su tuo, ką pardavinėjat, pvz Beatos kepinių receptų knyga ar kokia Jamie Oliver receptų knyga. Ką išlošiat: realiai bus daugiau puslapio like'ų ir share'ų (ko, kiek surpatau, ir siekiat), nes kursit didesnę pridetinę vertę savo auditorijai, bet tuo pačiu ir promotisint savo produktą ir turbūt sulauksit like'ų iš tų žmonių, kuriems tas popierius ir receptai praverstų (bet greičiausiai audience nebus tikslinė, nes visgi B2B orientuoti esate). Sugalvokit eye-catching slogan'ą, kuris sietų tą jūsų pardavinėjamą kepimo popierių su receptais (tipo: "tapk Jamie Oliver savo virtuvėje su XXX kepimo popieriumi" ar "išbandyk geriausius Beatos kepinių receptus, kepdamas ant xxx silikoninio popieriaus", ar whatever).

 

Aišku, čia kažkas gerai paminėjo, kad bet vėlgi - tų grupių spaminimas, net ir su konkursais, nemanau, kad yra išeitis, nes, priapažinkime, spamo niekas nemėgsta, tad nemanau, kad nori, jog tavo brandą būtent su spamu ir asocijuotų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, visų pirma čia visi labai gerai paminėjo, jeigu organizacija yra B2B ar verta, nes, turbūt nelabai pasieksi savo tikslinį targetą.

 

Bet visgi, jei labai norisi tų laikų feisbuke (kas, realiai, yra nusižengimas Facebook'o T&C, ar ne, reklamčikai?)...

 

Pats kaip ir atsakei į savo klausimą, kad produktas turbūt nėra tas, kad būtų visų sharenimas ir like'inimas, ypač, kai organizacija nėra žinoma (spėju) B2C aplinkoje. Taigi dovanok tą kepimo popierių su kažkuo, kas jau turi brand'ą ir yra stipriai susijęs su tuo, ką pardavinėjat, pvz Beatos kepinių receptų knyga ar kokia Jamie Oliver receptų knyga. Ką išlošiat: realiai bus daugiau puslapio like'ų ir share'ų (ko, kiek surpatau, ir siekiat), nes kursit didesnę pridetinę vertę savo auditorijai, bet tuo pačiu ir promotisint savo produktą ir turbūt sulauksit like'ų iš tų žmonių, kuriems tas popierius ir receptai praverstų (bet greičiausiai audience nebus tikslinė, nes visgi B2B orientuoti esate). Sugalvokit eye-catching slogan'ą, kuris sietų tą jūsų pardavinėjamą kepimo popierių su receptais (tipo: "tapk Jamie Oliver savo virtuvėje su XXX kepimo popieriumi" ar "išbandyk geriausius Beatos kepinių receptus, kepdamas ant xxx silikoninio popieriaus", ar whatever).

 

Aišku, čia kažkas gerai paminėjo, kad bet vėlgi - tų grupių spaminimas, net ir su konkursais, nemanau, kad yra išeitis, nes, priapažinkime, spamo niekas nemėgsta, tad nemanau, kad nori, jog tavo brandą būtent su spamu ir asocijuotų.

 

Ačiū tau, Kamile, už tokius gerus patarimus, tikrai tavo mintis geniali! Puiki idėja papromotinti kepimo popierių būtent kokia populiaria receptų knyga, nes tai tikrai nėra lengva. Daugelis bando visokiu Iphon'us kišti kaip prizą ir tt. bet tai man atrodo nesamonė, ypač kalbant apie kepimo popierių... :D Receptų knyga tikrai geras patarimas, ačiū! Pranešiu kai surengsim konkursą ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...