Pereiti prie turinio

Xbox one kainų skirtumas


Rekomenduojami pranešimai

Esant galimybei rekomenduoju įsigyti Xbox One S modelį. Nežinau ar yra kokie išpardavimai Lietuvoje, reikėtų atidžiau permest kainas :) Skirtumo drastiško nebus, bet užims mažiau vietos (dvigubai), nereikės nuo maitblokio valyt dulkių kas pusmetį, greičiau turėtų vartytis dashboardas ir kai kurie exlusive žaidimai bandys išlaužt geresnes grafikas (Gears of War 4).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kalbant apie 1A.lt tai pirkau telefoną ir buvo ta pati situacija:

Sumokėjau už telefoną.

Parduotuvė gavo mano mokėjimą ir informavo mane apie pristatymo datą.

 

Praėjus keletai dienų kai telefonas turėjo būti pristatytas, gavau pranešimą, kad tiekėjas telefono nebeturi.

 

Paprašiau, kad grąžintų pinigus ir tą patį telefono modelį nusipirkau iš pigu.lt pigesnė kaina su pristatymu sekančia diena.

 

Gal kas žinote kas čia per verslo modelis, kad pas daugumą dabar prekės sukeltos tiesiai iš tiekėjų sandėlių? Prekės pristatymas - laimės dalykas.

Palyginus kainą su konkurentais kurie turi vietoje dažniausiai nieko nesiskiria.

 

Gal kas galite pakomentuoti? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kalbant apie 1A.lt tai pirkau telefoną ir buvo ta pati situacija:

Sumokėjau už telefoną.

Parduotuvė gavo mano mokėjimą ir informavo mane apie pristatymo datą.

 

Praėjus keletai dienų kai telefonas turėjo būti pristatytas, gavau pranešimą, kad tiekėjas telefono nebeturi.

 

Paprašiau, kad grąžintų pinigus ir tą patį telefono modelį nusipirkau iš pigu.lt pigesnė kaina su pristatymu sekančia diena.

 

Gal kas žinote kas čia per verslo modelis, kad pas daugumą dabar prekės sukeltos tiesiai iš tiekėjų sandėlių? Prekės pristatymas - laimės dalykas.

Palyginus kainą su konkurentais kurie turi vietoje dažniausiai nieko nesiskiria.

 

Gal kas galite pakomentuoti? :)

Senai tas egzistuoja, ypač su prekėmis kurios ant bangos buvo prieš metus ar daugiau.

Tiesiog jų neišima iš sistemos, o palieka kaboti, o jei netyčia kas nuperka, duoda užklausą į gamintoją, ar tas turi dar likučių ir galėtų atsiųsti, jei gauna atsakymą jog nebeturi, arba turi bet užtruks atsiuntimas, duoda žinot pirkėjui, apie pinigų grąžinimą, arba laiką kurį reiks laukti. Tiesiog laikyti didelis net ir nebeinančių prekių asortimentas, gal ir nedaug, bet pritraukia naujų pirkėjų

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Senai tas egzistuoja, ypač su prekėmis kurios ant bangos buvo prieš metus ar daugiau.

Tiesiog jų neišima iš sistemos, o palieka kaboti, o jei netyčia kas nuperka, duoda užklausą į gamintoją, ar tas turi dar likučių ir galėtų atsiųsti, jei gauna atsakymą jog nebeturi, arba turi bet užtruks atsiuntimas, duoda žinot pirkėjui, apie pinigų grąžinimą, arba laiką kurį reiks laukti. Tiesiog laikyti didelis net ir nebeinančių prekių asortimentas, gal ir nedaug, bet pritraukia naujų pirkėjų

 

 

Logiška tavo įžvalga.

 

Kaip ten bebūtų, bet tai sukelia neigiamą pirkėjo patirtį.

Aš daugiau ten nebepirksiu, todėl, kad paklausus jie visada sako yra, yra... Kad tik sulaikyti kliento pinigus. Daugiau ten nebepirksiu ir kitiems nerekomenduosiu, nors iš manęs jie tikrai yra uždirbę.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...