Pereiti prie turinio

Automobilis iki 3000EUR


Rekomenduojami pranešimai

E46 labiau vykęs modelis nei E39. Kai kurie rašo tarsi jis būtų visiškas kibiras. Taip, už e39 kažkiek kietesnis, bet vistiek žymiai komfortiškesnis už daugelį kitų auto. Pvz persedus iš kokios Vectra C, Omega ar Volvo V70 gali pasirodyt, kad iš taburėtės į limuziną perlipai (šneku apie bendrą komfortą, o ne spyruoklių minkštumą). Garso izoliacija identiška kaip e39, vairuotojui sedėt abiejuose labai patogu, gale vietos abiejuose per mažai. Bagažinė e39 didesnė. Navarotų E39 būna daugiau. Jeigu imt, tai tik benzą ir jeigu kišenė leidžia geriau facelift 2.2, 2.5, 3.0. Nes daugiau šansų laimėt teleloto negu rasti gyvą dyzelį. Ir jie ekonomiški tik trasoj, mieste valo nuo 10-12l, beveik kaip benzai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

E46 labiau vykęs modelis nei E39. Kai kurie rašo tarsi jis būtų visiškas kibiras. Taip, už e39 kažkiek kietesnis, bet vistiek žymiai komfortiškesnis už daugelį kitų auto. Pvz persedus iš kokios Vectra C, Omega ar Volvo V70 gali pasirodyt, kad iš taburėtės į limuziną perlipai (šneku apie bendrą komfortą, o ne spyruoklių minkštumą). Garso izoliacija identiška kaip e39, vairuotojui sedėt abiejuose labai patogu, gale vietos abiejuose per mažai. Bagažinė e39 didesnė. Navarotų E39 būna daugiau. Jeigu imt, tai tik benzą ir jeigu kišenė leidžia geriau facelift 2.2, 2.5, 3.0. Nes daugiau šansų laimėt teleloto negu rasti gyvą dyzelį. Ir jie ekonomiški tik trasoj, mieste valo nuo 10-12l, beveik kaip benzai.

 

 

Viskas tiesa, tik dėl kuro sąnaudu šiek tiek perdedi manau. Pats turiu 2.0l 100kW (never agian, bet ne dėl variklio problemų ar pan, tiesiog dyzelio negaliu pakęst). Kuro sąnaudos mieste (Vilnius) tiek per piką pavažiuojant, kartais paspaudžiant, kartais ramiau. Vasarą ~7.5-8l, žiemą 8.5-9l. Automatai maždaug litru daugiau. Jei žiūrint 3.0l variklius tai jie ima tikrai daugiau, ir čia tik lietuvių pasakos, kad jie ima kaip 2.0l, kartais net mažiau rašo :D 3.0l mechanas mieste mažiausiai 10l ir tai jei sugebi ramiai važiuot, jei automatas ar dar spaudi tai mažiausiai 12-13. Užmiestį sąnaudos abiejų nedidelės.

 

Bet visumoj pritariu, imt FL, ir benzą. Nebent esi iš tų kuriem reikia dar savo auto pačipuot ir po to keist kas metus sankabą smagratį ir pan. Užčipuotas 150kW eina geriau nei stock 170kW, bet ir dydelio sukimo momentas viską laužo, ką savo kely randa. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas tiesa, tik dėl kuro sąnaudu šiek tiek perdedi manau. Pats turiu 2.0l 100kW (never agian, bet ne dėl variklio problemų ar pan, tiesiog dyzelio negaliu pakęst). Kuro sąnaudos mieste (Vilnius) tiek per piką pavažiuojant, kartais paspaudžiant, kartais ramiau. Vasarą ~7.5-8l, žiemą 8.5-9l. Automatai maždaug litru daugiau. Jei žiūrint 3.0l variklius tai jie ima tikrai daugiau, ir čia tik lietuvių pasakos, kad jie ima kaip 2.0l, kartais net mažiau rašo :D 3.0l mechanas mieste mažiausiai 10l ir tai jei sugebi ramiai važiuot, jei automatas ar dar spaudi tai mažiausiai 12-13. Užmiestį sąnaudos abiejų nedidelės.

 

Bet visumoj pritariu, imt FL, ir benzą. Nebent esi iš tų kuriem reikia dar savo auto pačipuot ir po to keist kas metus sankabą smagratį ir pan. Užčipuotas 150kW eina geriau nei stock 170kW, bet ir dydelio sukimo momentas viską laužo, ką savo kely randa. :)

Reikia nusipirkti tvarkingą mašiną, perrašyti programą normalioj firmoj, ir ne IKI MAX, o kasdieniam važinėjimui ir nebus jokių bėdų. Pakėliau savo 165->210kw startline, du metai ir virš 100 000 pravažiuota, nu jokių bėdų visiškai. Pažįstamas e46 330 150kw perrašė programą, pats BMW variklis jau buvo lavonas, o ir sukėlė iki max, tai po dviejų dienų sankabą keitė. Lavonas ir liks lavonu ir nesvarbu ar čipuosi ar ne. Tik galios pakėlimas paankstina tai, kas neišvengiama. :) O ir šiaip pas normalius nuvažiavus pirma pažiūri ar mašina tvarkinga.. Taip ir sklando gandai, kai prisičipuoja garažuose lavonus ir byra varikliai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Smagračiai ir ant stock'inių dažnai byra, o ant čipuotų dvigubai dažniau. Jeigu reikia max galios, tai nesiginčysiu, 150kw + čip gerokai aplenks 170kw. Bet geriausias galios/sąnaudų/patikimumo/eksploatacijos santykis 3.0i+lpg. Nes tokį dar yra šansų rast nuvažiavusį mažiau nei pusę milijono, nereikia periodiškai keisti smagračių, purkštukų, siurblių, turbinų, pakaitinimo žvakių, jų rėlių ir t.t. O jeigu nereikia daug galios ir nori sutaupyti, tai gali imti vieną iš pre-Fl: 320i 2.0 110kw, 323i 2.5 125kw, 325i 141kw, 328i 142kw arba kiek brangesnį Fl 320i 2.2 125kw, 325i 141kw. Patikimumas visų vienodas, sąnaudos panašios, skiriasi tik galia ir automobilio kaina. Nes už 330i 170kw reikės pakloti gerokai daugiau. Beje, skelbimuose perekūpai dažnai meluoja modelio pavadinimą parašydami 320i vietoj 318i 2.0 4 cilindrų :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad bereikalo pardavei savo mėlyną e60 ;)

 

Dėl dėžės - trūko net 1,5 litro tepalo. Dapylus iškart pasikeitė jos darbas.

 

Dėl variklio netolygumo - 6 babina nusprogus buvo

 

Dėl parktronikų - buvo užsitrumpines vienas parktronikas ir sudegino bloką, nors tu keitei tik bloką bet vėl jį sudeginai :)

 

Ko ten dar ieškot ? :)))

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad bereikalo pardavei savo mėlyną e60 ;)

 

Dėl dėžės - trūko net 1,5 litro tepalo. Dapylus iškart pasikeitė jos darbas.

 

Dėl variklio netolygumo - 6 babina nusprogus buvo

 

Dėl parktronikų - buvo užsitrumpines vienas parktronikas ir sudegino bloką, nors tu keitei tik bloką bet vėl jį sudeginai :)

 

Ko ten dar ieškot ? :)))

O tai tepalas siaip sau dingo is dezes ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va imk mano :D

 

https://uzdarbis.lt/...e39-2000m-530d/

 

Viska išvardinsiu, visus įmanomus defektus ir pliusus :)

 

Ne f10 kuris yra fotkese kaip mano darbinis.. tikrai neparduočiau. Bet stovi dabar visiškai nereikalinga.

 

E46 labiau vykęs modelis nei E39. Kai kurie rašo tarsi jis būtų visiškas kibiras. Taip, už e39 kažkiek kietesnis, bet vistiek žymiai komfortiškesnis už daugelį kitų auto. Pvz persedus iš kokios Vectra C, Omega ar Volvo V70 gali pasirodyt, kad iš taburėtės į limuziną perlipai (šneku apie bendrą komfortą, o ne spyruoklių minkštumą). Garso izoliacija identiška kaip e39, vairuotojui sedėt abiejuose labai patogu, gale vietos abiejuose per mažai. Bagažinė e39 didesnė. Navarotų E39 būna daugiau. Jeigu imt, tai tik benzą ir jeigu kišenė leidžia geriau facelift 2.2, 2.5, 3.0. Nes daugiau šansų laimėt teleloto negu rasti gyvą dyzelį. Ir jie ekonomiški tik trasoj, mieste valo nuo 10-12l, beveik kaip benzai.

Vienintelis geras 3 serijos tai nebent E36. Paskui E46 kibiras, e90 baisiausias bmw istorijoj. O apie f30 vidu nekalbu :D ne karta žmogų į F30 isisodinau, ir sako čia mašina iš 90s? Kodėl čia viskas taip sena...

 

Tiesiog nieko gero visiškai 3 serija.

Redagavo Lafas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...