Pereiti prie turinio

2D .png isometric assetų su animacijom


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki.

 

Kuriu 2D tile-based žaidimą.

 

Man reikia aukštos kokybės .png assetų su 100% alpha background + su animacijom + isometric. Turi būti unikalūs, daryti jūsų rankomis, nenupirkti iš kokio asset store.

 

Tile maksimalus dydis - 30x30 pixel. Reikia, kad atrodytų puikiai esant tokio dydžio tile išmatavimams. Reikia su šešėliais.

 

Reikia:

 

Turret evoliucijos (10 lygių). Kiekvienam lygiui po statybos animaciją, šūvio animaciją ir sukimosi aplink savo ašį animaciją - po 10 freimų.

 

Spąstų evoliucijos (10 lygių). Kiekvienam lygiui po statybos animaciją ir suveikimo animaciją.

 

Akmeninės tvoros evoliucijos (po 10 lvls * 4 kampai + įmanomi sujungimai ) - statybos animacija.

 

 

2D static ground image (non-isometric), kad vaizdas atrodytų kaip iš 1km aukščio - smėlybų, krūmų, medžių, uolų, pelkių, žemės ir panašiai - bendrai visų po 1 ar po kelis skirtungus , viso ~10 vnt.

 

2D static castle image (isometric) - 1 vnt.

 

Objektai ir visa kita turi tilpti į vieną Tile. Išskyrus kaip pvz šūvis - iki tile ribos.

 

Kokios grafikos noriu - pavyzdys VIKINGS: WAR OF CLANS MMO žaidime. Ten įsijungus žemėlapį galima matyti tile-based ground images. Ten žinoma nerasite nei turretų nei spąstų. Bet koncepto reikia maždaug tokio. Ir kad atrodytų kitaip. Konkrečias spalvas ir vaizdą kokio man reikia papasakosiu privačiai.

 

Kadangi projektas asmeninis, daug lėšų tam neturiu. Bendrai už viską ką čia išvardinau galiu sumokėti 200 eur. Vėliau atsiras daugiau papildomų darbų. Laiko terminas - 6 mėnesiai.

 

Kokia programa naudositės - nėra svarbu. Man svarbu tik rezultatas - .png images.

 

Kreipktitės emailu [email protected]

Redagavo mansim
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Projektas sudomino...

zinoma darbo kiekio ir atlygio kuri siulote santykis yra labai prastas...

bet pati zinau kaip sunku yra pradeti dirbti prie savo norimu projektu, todel manau galeciau padeti...

gal galite atsiusti daugiau informacijos apie projekta ir papasakoti tikslus ir ka tikite suo juo pasiektin nes jei pradeciau dirbti prie sio projekto, noreciau zinoti diaugiau ir apie projekta ir apie jus ir apie galimybes veliau gal ir daugiau uzdirti ir dalintis pelnu jei siekiat veliau is jo uzdirbti.

 

Jei norit galit susisiekti tiesiogiai emailu: [email protected]

 

geros dienos,

Kamile

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Per pusantrų metų laikotarpį susikūriau web armijų kovų generatorių ArmyFight, demo versiją (armyfight.herokuapp.com).

Per ateinančius 1-2 metus žadu susikurti MMORTS tile-based žaidimą, kuriame bus naudojama ši mano technologija.

Samdau gerą (ir salyginai pigų) 3D dizainerį, kuris gamina aukštos kokybės 3D žmogeliukus (su animacijom, texturom) ArmyFight projektui.

Dabar kadangi pradėjau naują projektą, jau reikia papildomo 2D dizainerio.

 

Dirbu programuotoju Vokietijoje ir man šiek tiek susitaupo, tai investuoju į savo ateitį kurdamas savo žaidimą. Per savaitę šiai veiklai aukoju ~30 valandų laisvalaikio ir tai tęsiasi jau pusantrų metų. Negaila dar trigubai ilgiau taip dirbt, nes mano idėja - tai mano gyvenimo svajonė.

 

Save laikau profesionaliu browser-games žaidėju, nes visuomet būnu aukščiausiuose reitinguose be jokių "doneitų". Todėl žinau ką darau, žinau ko reikia, žinau balansus ir panašiai. Žinau iki smulkmenų kaip viskas turi veikti ir atrodyti, kad sudomintų žaidėją ir jį išlaikytų.

 

Mano kuriamas žaidimas - unikalus. Turės tikroviškai animuotas milžiniško mąsto armijų kovas (net virš 100.000+ karių), vien to užteks lengvai pritraukti didelį kiekį žaidėjų. O šita dalis jau veikia, ir vis dar tobulinu. Bus tile-based strateginis online žaidimas, kur žemėlapyje bus galima valdyti daug tokių armijų ir strategiškai valdyti kaip šachmatuose. Bus dar daug papildomų ir labai įtraukiančių žaidimo ypatybių. Toks žaidimas - tai tokių kaip aš žaidėjų svajonė. Taip pat veiks naršyklėje - todėl bus galima žaisti per bet kurį prietaisą bet kuriuo metu be parsisiuntimo. Viską smulkiai apgalvojau, perskaičiau visus įmanomus straipsnius "kodėl tau nepasiseks", išklausiau žymiausių Lietuvos žaidimų kūrimo pesimistų kritikos, ir vistiek nepersigalvojau :) na, rizikos niekur neišvengsi. Jei reikia rinktis - ar daryt ar nedaryt, tai renkuosi daryt :)

 

Pats laikau save universaliu, nes išmanau visas sritis, susijusias su savo kuriamu projektu - 3D dizainą, animacijas, modeliavimą, programavimą, tekstūravimą, 2D spritescheet kūrimą ir tekstūravimą, visas susijusias programavimo kalbas (Ruby on Rails, GoLang, Node.js, Javascript, Pixi.js, underscore.js, HTML5 canvas, socket.io, html, css ir panašiai). Todėl esant reikalui prisidedu visur. Tik problema, kad nesu gabus piešimui, todėl 3D, 2D nemoku gražiai nupiešti. Todėl samdau kūrybingus specialistus.

 

O dėl procento tai sunku nuspręst. Nes aš jau investavau apie 3000 valandų į ArmyFight projektą, dar daugiau investuosiu į šį. Santykinai paskaičiavus, kitas žmogus sunkiai bent 1% nuo šių skaičių galėtų skirti iš savo laisvalaikio dirbdamas nemokamai, tam, kad gautų projekto dalį. Būtent dėl to tiesiog perku assetus.

Redagavo mansim
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...