Pereiti prie turinio

Volvo V70 vs Toyota Avensis balsuojam


Rekomenduojami pranešimai

kW visko neparodo. :) Mama vairuoja Peugeot 307 su 1.6 66 kW dyzeliu. Tik tiek kilovatų, bet daug ką į vietą padėčiau su ta mašina. :) Daug priklauso nuo mašinos svorio.

Dar prie kw ir prie svorio reikia žiūrėti koks "gearing ratio" dėžėje/reduktoriuje yra, nes būna vieni iš pirmos pavaros velka kaip dragsteriai o kiti vos juda baisu net į judresnį žiedą pajudėt su vienodais kw, bet tie kur iš vietos velka autostradoj aukštus rpm laikys ir daugiau valgys, o tie kur lėčiau eis iš vietos autostradoj bus pats malonumas. :)

 

Į temą: pats vairuoju volvo v70 mk1 2.5tdi ir jau taupausi ant normalaus MK2, tik turbūt ieškosiu iš užsienio 2000-2001m su tuo pačiu senu 2.5tdi motoru, nes žymiai patikimesnis už D5 (tik pas volvistus neklausk jiem 2.4D-D5 išvis yra ledas :D). Ir riaumoja gražiau, ir kw sočiai, ir kuro įvairaus nesibaido.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Volvo stabilesnė :D :D :D Labiau jau nusišnekėt turbūt neįmanoma :D

Volvo v70 tai viena nestabiliausių ir prasčiausiai valdomų auto tokio amžiaus. Važiuoklė tiesiog per minkšta. Aišku Avensis irgi ne stebuklas, nesivaldo taip gerai kaip pvz., Honda, bet kadangi tai nėra sportinio charakterio auto, ramiai važiuojant važiuoklė dirba puikiai, į posūkius važiuoti kiek didesniu greičiu ar staigiai apvažiuoti atsiradusią kliutį tikrai nebaisu, ko nepasakytum apie Volvo.

 

Avensis ir V70 yra visiškai skirtingo lygio mašinos, Avensį galima būtų lyginti nebent su V50.

 

Markės Toyota ir Volvo taip pat yra visiškai skirtingos paskirties. Toyota yra šiuolaikinis žigulys (neskaitant kokybės), viskas yra sukonstruota kuo paprasčiau, kuo pigiau, kad kuo ilgiau tarnautų ir kuo paprasčiau ir pigiau būtų aptarnaujama. Nėra dedamos jokios nereikalingos sudėtingos technologijos ir pan. Dizainas, komfortas, opcijos ir pan. nebūtini dalykai lieka antram plane.

Tuo tarpu Volvo yra marketinginis produktas, skirtas išmelžti kuo daugiau pinigų. Panašiai, kaip BMW, Audi, MB.

 

Apie variklius nešnekėsiu, nes nei vieno nei kito neimčiau dyzelio.

 

Reziumė:

Jeigu reikia paprastos auto kuo pigiau nuvažiuot iš taško A į tašką B - imi Toyotą. Jeigu reikia navarotų, garso izoliacijos, patogių seďynių, važinėji pensininko režimu ir visiškai nerūpi eksploatacijos kaštai, tai gali imt V70.

 

 

Jau praėjo daug laiko po tavo atsakymo, aš jį vis karts nuo karto perskaitau....

Ir vis galvoju tai ką tu siūlai imt? :) Nes rimtai jau Volvo žiūrėjau. Bet atrodo, kad visai nebelieka ką ir pirkti RENO? :)

Čia jau rimtas klausymas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodėl tu sakai, kad E klasės mersas po poros metų supus? Jeigu tinkamai prižiūrėsi, tikrai bus viskas gerai. Už 4.5k. E klasės geros nepaimsi, nebent iki kokių 2003-2004m., už tokia sumą gali pasidairyti C klasės FL modelį, FL modeliai ne taip rūdyja, kadangi preFL modeliams naudojo kažkokius dažus pabandymui(nepasiteisino) ir taip pat FL modelio cinkuotas kėbulas(nesu įsitikinęs ar preFL modeliai necinkuoti).

Jeigu rimtai žiūrėsi E klasę(iki FL t.y. 2006/05), tai turi būti pasiruošęs tvarkyti SBC bloką - taisymas ~300e., kemšasi dpf filtras, EGR, stringa kolektoriaus sklendės, žinoma čia smulkmenos, bet jos kainuoja. Kaina irgi labiau priklausys nuo komplektacijos.

Į savo visus klausimus gali atsakyti tik tu pats, susidaryk poreikių sąrašiuką ir pagal tai ieškok mašinos. Ir dar nuspręsk kiek galėsi investuoti į mašiną, tėvukas vairuoja toyota avensį 2004m., jis per ketverius metus tvarkėsi turbiną ir purkštukus, daugiau nieko, visiškai. Jam tai stojo Kažkas apie 1000e.. Aš vairuoju C klasės w203 FL modelį ir per metus jau sukišau ~1.1k..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

<..>

Jeigu rimtai žiūrėsi E klasę(iki FL t.y. 2006/05), tai turi būti pasiruošęs tvarkyti SBC bloką - taisymas ~300e., kemšasi dpf filtras, EGR, stringa kolektoriaus sklendės, žinoma čia smulkmenos, bet jos kainuoja.

<..>tėvukas vairuoja toyota avensį 2004m., jis per ketverius metus tvarkėsi turbiną ir purkštukus, daugiau nieko, visiškai. Jam tai stojo Kažkas apie 1000e.. Aš vairuoju C klasės w203 FL modelį ir per metus jau sukišau ~1.1k..

Neblogos "smulkmenos" :|

Tai benziną imti ir viskas, tipinis autopliusinis dyzelinis Mercedes jau vis tiek bent 350k km ridos realios bus, su pakoreguota.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip kitaip automobiliai pas mus kainuoja tiek pat ar net pigiau nei Vokietijoj. Juk kainuoja ir pargabent, ir pardavėjui dar uždirbt reikia. Visi su milžiniškom ridom ir dažniausiai su kažkokiais gedimais, pradeda gest, pagalvoja vokietis, kad neapsimoka kišt pinigus ir pigiai atsikrato.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...