Pereiti prie turinio

Del prekiu grazinimo per 14 d.


Rekomenduojami pranešimai

Aš irgi įsiterpsiu į tema, ir noriu paklausti. Pirkau šią savaitę telefoną (iphone SE). Pirkau internetu, bet atsiėmiau pačioj parduotuvėj. Ir dabar po kažkiek laiko naudojimo, pastebėjau, kad mygtukai (įjungimo, garso reguliavimo) pradėjo klibėti ir kaip kratai telefoną, būna garsas įkyrus toks. Čia būtų pretekstas, kad man jį pakeistu? Ar sakys nešti į garantinį, ar sakys, dink iš čia, čia nk blogo nėra, naudotis, gali vis tiek.

14 dienų jau turbūt praėjo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne, tik savaite praėjo. Ryt važiuosiu paklausti kas kaip.

Gali nutraukti sutartį ir grąžindamas telefoną, atgauti pinigus. Ką rinksiesi - tvarkyti ar grąžinti, spręsk pats (aš asmeniškai grąžinčiau). Tik turėk omeny, kad grąžinti reikia per 14 dienų. Atkreipk dėmesį į tai, ar pardavėjas bando vilkinti terminą - sako palauk, atvyk tada ir tada, ar pan. Jeigu trumpai, tai norint grąžinti, nepraleisk termino.

 

Kita vertus, jeigu negavai aiškios informacijos apie galimybę sutartį nutraukti per 14 dienų ir visą procesą, tai 14 dienų nesiskaito. Tokiu atveju nutraukimui turi 12 mėnesių. Tačiau, jeigu bėgant šiems mėnesiams gauni iš pardavėjo informaciją apie nutraukimą ir visą procedūrą, beturi 14 dienų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gali nutraukti sutartį ir grąžindamas telefoną, atgauti pinigus. Ką rinksiesi - tvarkyti ar grąžinti, spręsk pats (aš asmeniškai grąžinčiau). Tik turėk omeny, kad grąžinti reikia per 14 dienų. Atkreipk dėmesį į tai, ar pardavėjas bando vilkinti terminą - sako palauk, atvyk tada ir tada, ar pan. Jeigu trumpai, tai norint grąžinti, nepraleisk termino.

 

Kita vertus, jeigu negavai aiškios informacijos apie galimybę sutartį nutraukti per 14 dienų ir visą procesą, tai 14 dienų nesiskaito. Tokiu atveju nutraukimui turi 12 mėnesių. Tačiau, jeigu bėgant šiems mėnesiams gauni iš pardavėjo informaciją apie nutraukimą ir visą procedūrą, beturi 14 dienų.

O dabar paskaityk įstatymus. Jei prekė naudota, o tuo labiau brokuota, tai jokia čia 14 dienų grąžinimo garantija, o tik garantinis servisas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gali nutraukti sutartį ir grąžindamas telefoną, atgauti pinigus. Ką rinksiesi - tvarkyti ar grąžinti, spręsk pats (aš asmeniškai grąžinčiau). Tik turėk omeny, kad grąžinti reikia per 14 dienų. Atkreipk dėmesį į tai, ar pardavėjas bando vilkinti terminą - sako palauk, atvyk tada ir tada, ar pan. Jeigu trumpai, tai norint grąžinti, nepraleisk termino.

 

Kita vertus, jeigu negavai aiškios informacijos apie galimybę sutartį nutraukti per 14 dienų ir visą procesą, tai 14 dienų nesiskaito. Tokiu atveju nutraukimui turi 12 mėnesių. Tačiau, jeigu bėgant šiems mėnesiams gauni iš pardavėjo informaciją apie nutraukimą ir visą procedūrą, beturi 14 dienų.

 

Ir kaip suprasti su ta grąžinimo garantija, jeigu elektronikos prekės yra negrąžinamų prekių sąraše?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O dabar paskaityk įstatymus. Jei prekė naudota, o tuo labiau brokuota, tai jokia čia 14 dienų grąžinimo garantija, o tik garantinis servisas :)

Turim nuotoliniu būdu sudarytą sutartį ir jos pagrindu įsigytą telefoną. Kur parašyta, kad aplinkybė, jog prekė yra naudota ir (ar) brokuota, užkerta kelią grąžinti ją per 14 dienų?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turim nuotoliniu būdu sudarytą sutartį ir jos pagrindu įsigytą telefoną. Kur parašyta, kad aplinkybė, jog prekė yra naudota ir (ar) brokuota, užkerta kelią grąžinti ją per 14 dienų?

Na žiūrime į civilinį kodeksą, kuriame ir parašyta, kad jei prekė buvo naudota, negali jos grąžinti:

 

http://i.imgur.com/4MLE2fH.png

 

 

O prie to pačio mažmeninės prekybos taisyklėse nurodytas negrąžinamų daiktų sąrašas, į kurį patenka elektronika. Tokiu atveju tik su pardavėjo sutikimu prekės yra grąžinamos:

 

http://i.imgur.com/eF3Jel8.png

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na žiūrime į civilinį kodeksą, kuriame ir parašyta, kad jei prekė buvo naudota, negali jos grąžinti:

 

http://i.imgur.com/4MLE2fH.png

 

 

O prie to pačio mažmeninės prekybos taisyklėse nurodytas negrąžinamų daiktų sąrašas, į kurį patenka elektronika. Tokiu atveju tik su pardavėjo sutikimu prekės yra grąžinamos:

 

http://i.imgur.com/eF3Jel8.png

Visų pirma, tai išties malonu, kad yra forume daugiau teise besidominčių narių :)

 

Antra, mažmeninės prekybos taisyklių 25 p. nustato, kad "prekės, kurios vartotojui parduotos pagal vartojimo pirkimo–pardavimo nuotolines ar ne prekybos patalpose sudarytas sutartis, grąžinamos Civilinio kodekso 6.228-10 ir 6.228-11 straipsniuose nustatyta tvarka.". Taigi, CK 6.362 str. tampa neaktualus, prioritetą turi CK 6.228-10 ir 6.228-11 str.

 

Ypač svarbus CK 6.228-10 str., kurio 1 dalyje nurodyta, kad "Vartotojas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta šio kodekso 6.228-11 straipsnyje, išlaidų, per keturiolika dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, išskyrus šio straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis.". Kaip matyti, ši norma yra labai labai palanki vartotojui, kadangi joje nėra mūsų aptariamų aplinkybių, be to, nereikia nurodyti absoliučiai jokių grąžinimo priežasčių. Dėl to, Arvis gali nešti telefoną į parduotuvę ir prašyti grąžinti už jį sumokėtus pinigus, o pardavėjas privalo tokį prašymą tenkinti.

Redagavo Gediminas8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na žiūrime į civilinį kodeksą, kuriame ir parašyta, kad jei prekė buvo naudota, negali jos grąžinti:

 

http://i.imgur.com/4MLE2fH.png

 

 

O prie to pačio mažmeninės prekybos taisyklėse nurodytas negrąžinamų daiktų sąrašas, į kurį patenka elektronika. Tokiu atveju tik su pardavėjo sutikimu prekės yra grąžinamos:

 

http://i.imgur.com/eF3Jel8.png

 

Internetu isigyta, viska gali grazinti, kitas istatymas yra

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Internetu isigyta, viska gali grazinti, kitas istatymas yra

Ne viską. CK 6.228-10 str. 2 dalis:

Vartotojo teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties netaikoma šioms sutartims:

1) paslaugų sutartims, pagal kurias paslaugos vartotojui visiškai suteiktos, jeigu prieš paslaugų teikimą buvo gautas vartotojo aiškus sutikimas ir pripažinimas, kad jis neteks teisės atsisakyti sutarties, kai verslininkas visiškai įvykdys sutartį;

2) sutartims, pagal kurias parduodamų prekių ar teikiamų paslaugų kaina priklauso nuo finansų rinkos svyravimų šio straipsnio 1 dalyje nustatytu sutarties atsisakymo laikotarpiu;

3) sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;

4) sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;

5) sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;

6) sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;

7) sutartims dėl alkoholinių gėrimų, kurių kaina nustatyta sudarant pirkimo-pardavimo sutartį ir kurie pristatomi po trisdešimt dienų nuo sutarties sudarymo, o tikroji gėrimų vertė priklauso nuo rinkos svyravimų;

8) sutartims, sudarytoms vartotojui pateikus verslininkui konkretų prašymą dėl šio atvykimo tam, kad būtų atlikti skubaus remonto ar priežiūros darbai. Jeigu šiuo atveju verslininkas suteikia daugiau papildomų paslaugų, negu vartotojas konkrečiai nurodė, arba parduoda daugiau papildomų prekių, negu būtina remonto ar priežiūros darbams atlikti, toms papildomoms paslaugoms ar prekėms taikoma teisė atsisakyti sutarties;

9) sutartims dėl supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo;

10) sutartims dėl laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų pristatymo, išskyrus sutartis dėl šių leidinių prenumeratos;

11) sutartims, sudarytoms viešajame aukcione;

12) sutartims dėl apgyvendinimo, prekių vežimo, automobilių nuomos, viešojo maitinimo ar laisvalaikio paslaugų, jeigu sutartyje nustatyta konkreti paslaugų teikimo data ar laikotarpis;

13) sutartims dėl skaitmeninio turinio teikimo, jeigu skaitmeninio turinio teikimas buvo pradėtas vartotojui iš anksto aiškiai sutikus ir pripažinus, kad dėl to jis praras teisę atsisakyti sutarties.

 

Sveiki,Nusipirkau procesoriu is internetines parduotuves. Susikloste taip kad man jo nebereikia ir noreciau grazinti. Viskas ten gerai, yra originali pakuote ir t.t. tik tiek kad buvo siek tiek panaudota pabandymui. Praejo savaite nuo prekes gavimo.Skaiciau kad perkant prekes internetu galioja 14.d grazinimo terminas kokybiskom prekem. Na nereikia jokiu ten priezasciu ir t.t. grazina pinigus ir tiek.Tai as ir galvoju gal tiesiog galeciau grazinti ir atgauti pinigus.Gal kas susidures buvot?Nieko kad preke buvo pradaryta, panaudota ir kad tai elektronine preke? (seniau lyg elektronikos gaminiu negaledavai grazinti...)Dekui

Ne, tik savaite praėjo. Ryt važiuosiu paklausti kas kaip.

Tai, ar kreipėtės kuris nors iš jūsų į pardavėją? Jei taip, kokios naujienos?

Redagavo Gediminas8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai, ar kreipėtės kuris nors iš jūsų į pardavėją? Jei taip, kokios naujienos?

 

 

Situacija tokia, kad Iphone galioja vienerius metus tarpautinė garantiją ir jį gali taisyti autorizuotas apple atstovas (iDeal servisas). Pats telefoną pirkau iš buitinės technikos parduotuvės (po kol kas nenoriu vardinti tos įmonės). Ir po poros dienų pastebėjau, kad kliba mygtukas, nutariau nunešti į garantinį, nunešiau į buitinės technikos parduotuvę (na, kur pirkau) ir jie man patarė, eiti į iDeal servisą, nes ten greičiau ir galioja ta garantiją. Nunešiau tenais, ir tenais po dienos man garantiniam pasakė, kad diagnostikos metu buvo nustatyta neautorizuotos modifikacijos (kažkas tokio, kas neatitinka Apple reikalavimus), dėl ko negalėjo atlikti garantinio (mechaninės pusės). Nuėjus su išvadom į kur pirkau telefoną, sakė susisieks pirmadienį arba pirmadienį ateiti.

 

Tai nežinau ko man tikėtis pirmadienį. Tai klausimas, kokios mano teisės? Jeigu sakys, kad jie siunčia į kitą servisą ta telefoną, nustatyti, kas jam yra. Ar galiu to atsisakyti ir prašyti kito telefono? Nes vienas jau garantinis pasakė, kad tam telefonui kažkas ne to. Gal brokas ar, kas, nepasakė tiesiai šviesiai ar brokuotas. Pirmadienį dar nebus praėję 14 dienų po pirkimo. Pirkau internetu ir atsiemiau pas juos.

Aš bijau, kad sakys, kad reikia siųsti į kitą garantinį ir viskas. O ten gali užtrukti iki 14 dienų, o gal jie nieko nenustatys. Telefoną jau naudojau per tą laiką, visas ant telefono plėveles nuėmęs, bet dežutę sveika ir kiti priedai nebuvo naudoti beveik.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...