Pereiti prie turinio

Del prekiu grazinimo per 14 d.


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Nusipirkau procesoriu is internetines parduotuves. Susikloste taip kad man jo nebereikia ir noreciau grazinti.

 

Viskas ten gerai, yra originali pakuote ir t.t. tik tiek kad buvo siek tiek panaudota pabandymui. Praejo savaite nuo prekes gavimo.

 

Skaiciau kad perkant prekes internetu galioja 14.d grazinimo terminas kokybiskom prekem. Na nereikia jokiu ten priezasciu ir t.t. grazina pinigus ir tiek.

 

Tai as ir galvoju gal tiesiog galeciau grazinti ir atgauti pinigus.

Gal kas susidures buvot?

 

Nieko kad preke buvo pradaryta, panaudota ir kad tai elektronine preke? (seniau lyg elektronikos gaminiu negaledavai grazinti...)

 

Dekui

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei pirkai nuotoliniu būdu, pvz internetu ir kurjeris pristatė tau į namus, tai gali pasinaudoti 14 dienų grąžinimo garantija, su sąlyga, kad prekė yra pardaviminės būklės. Tačiau jei pirkai nuvažiavęs į parduotuvę, tai 14 dienų nebepriklauso ir viskas nuo pačios parduotuvės malonės

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei pirkai nuotoliniu būdu, pvz internetu ir kurjeris pristatė tau į namus, tai gali pasinaudoti 14 dienų grąžinimo garantija, su sąlyga, kad prekė yra pardaviminės būklės. Tačiau jei pirkai nuvažiavęs į parduotuvę, tai 14 dienų nebepriklauso ir viskas nuo pačios parduotuvės malonės

 

Pirkau internetu, kurjeris pristate siuntini. Idomu ka reiskia tas "pardavimines bukles"? Ar cia atvira interpretacijai?

 

Mano atveju - procesoriu naudojau, ir 14d. dar nepraejo, yra visa originali pakuote ir t.t.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirkau internetu, kurjeris pristate siuntini. Idomu ka reiskia tas "pardavimines bukles"? Ar cia atvira interpretacijai?

 

Mano atveju - procesoriu naudojau, ir 14d. dar nepraejo, yra visa originali pakuote ir t.t.

Tokia, kad pirkdamas prekę ir ją gavęs nepagalvotum, kad blyn, kažkas jau ją turėjo ir naudojo :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pakuote atidaryta buvo, jeigu neimanoma lygiai taip pat uzdaryti (nupliesta apsaugine plevele, plastikinio ipakavimo virselis ir kartonas (kaip tarkim ausines pakuojamos daznai) atpliestas ir reikia priemoniu tai sutvarkyti, bei jau tobulai nesueis piesinukai ir pan - negrazinsi. Jeigu gali uzpakuoti taip, kad atrodytu, jog nesi atidares pakuotes - gali grazinti, kitais atvejais - be rimtos gedimo priezasties manau kad ne

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesvarbu kad suplesyta pakuote, ne viena karta yra teke grazinti.

 

Kokybišką, tačiau nepatinkantį daiktą galima reikalauti pakeisti, jeigu daiktas nebuvo naudojamas, nesugadintas ir nepraradęs prekinės išvaizdos (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais)

Redagavo WinSim
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pakuote atidaryta buvo, jeigu neimanoma lygiai taip pat uzdaryti (nupliesta apsaugine plevele, plastikinio ipakavimo virselis ir kartonas (kaip tarkim ausines pakuojamos daznai) atpliestas ir reikia priemoniu tai sutvarkyti, bei jau tobulai nesueis piesinukai ir pan - negrazinsi. Jeigu gali uzpakuoti taip, kad atrodytu, jog nesi atidares pakuotes - gali grazinti, kitais atvejais - be rimtos gedimo priezasties manau kad ne

Nu tik jau nebeskiesk vėjų :D

 

Pakuotė - ne prekė.

 

Išpakuoti prekę reikia taip, kad pakuotė būtų kiek įmanoma mažiau pažeista. Bet sugadinta pakuotė - nėra priežastis nepriimti prekės atgal.

 

Prekė negali turėti naudojimo žymių, subraižymų, nešvarumų ir pan. Pvz. termo pasta gamyklinė. Jeigu jos nebuvo, tada viskas ok, bet jeigu nuvalei - prekė jau yra naudota ir tik nuo pardavėjo geros valios priklauso, ar ją priims.

Redagavo Ramūnas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai reiskia jis galejo ji overlokint iki maximumo, daryti stress testus ir po viso sito grazint atgal?

 

Taip galejau bet koki skirtuma tai sudaro sitoj situacijoj? Jeigu viskas veikia, viskas supakuota tvarkingai ir nepraejo 14.d tai neturetu tureti itakos kaip suprantu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paskaitykit Europos įstatymus ir direktyvas dėl prekių grąžinimo.

Jeigu prekė buvo pirkta INTERNETU bet kokiu atveju ją per 14 d. gali grąžint (logiška jog maistui, kosmetikai, etc. negalioja)

Pvz. Nusipirkau TV internete,gavau,išpakavau,pažiūrėjau 12 dienų ir supratau jog jis man nepatinka, supakuoju, siunčiu atgal ir atgaunu pinigus. Tokie įstatymai. Parduotuvė nenorės aišku grąžint pinigų, bet užtektų parodyt įstatymus ir grąžintų.

 

Šiuo atveju procesorių gali drąsiai grąžint.

 

Beto, jeigu internetinėje parduotuvėje nieko nenurodyta dėl grąžinimo, neparasytas 14d. terminas jis automatiškai prasitęsia iki 1 MĖNESIO.

 

Jeigu sąlygose pvz. ten perkant kokioje parduotuvėje nurodo jog perkant negalima grąžint, TAI NEGALIOJA.

 

Grąžinimas galioja tik fiziniams asmenims, juridiniams negalioja.

 

 

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_lt.htm

Redagavo erne456
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas, pats kartą pirkau ramus iš Skytech, buvau pasirinkęs netinkamų specifikacijų, todėl nusprendžiau grąžinti. Parašiau jiems elektroninį laišką apie susiklosčiusią situaciją, jie paklausė ar noriu ramus tiesiog grąžinti ar pasikeisti į kitokius, aš pasirinkau pasikeisti. Todėl teko sumokėti keitimo/grąžinimo mokestį, kuris yra 10% nuo prekės kainos. Ramai buvau išimti iš pakuotės ir trumpam įdėti į kompiuterį. Nežinau iš kokios parduotuvės pirkai procesorių, tačiau manau, kad tau gali galioti panašios sąlygos gražinant prekę, galbūt šiek tiek mažiau % nuo prekės vertės.

Redagavo sauliuzz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas, pats kartą pirkau ramus iš Skytech, buvau pasirinkęs netinkamų specifikacijų, todėl nusprendžiau grąžinti. Parašiau jiems elektroninį laišką apie susiklosčiusią situaciją, jie paklausė ar noriu ramus tiesiog grąžinti ar pasikeisti į kitokius, aš pasirinkau pasikeisti. Todėl teko sumokėti keitimo/grąžinimo mokestį, kuris yra 10% nuo prekės kainos. Ramai buvau išimti iš pakuotės ir trumpam įdėti į kompiuterį. Nežinau iš kokios parduotuvės pirkai procesorių, tačiau manau, kad tau gali galioti panašios sąlygos gražinant prekę, galbūt šiek tiek mažiau % nuo prekės vertės.

 

Na, tau nepasisekė vadinasi. :) Aš Skytech irgi pirkau ram, padariau klaidą nepatikrinęs ar kompiuteryje tikrai yra papildomas lizdas ram'ams (šiaip standartiškai visuose kompiuteriuose jis būna (t.y. 2 lizdai, vienas jau būna užpildytas iš gamyklos, į antrą galima įsidėti papildomai ram)), tad nupirkau. Išardau kompą - nėra antro lizdo, tik vienas, kuris jau yra užpildytas ram plokštele, o ram jau išpakuoti... :) Nuėjau atgal į skytech, grąžinimo formą užpildžiau su visa paaiškinta situacija, po 2 savaičių pinigai grįžta į sąskaitą be jokių 10% mokesčių. Pas mane buvo tik pakuotė praplėšta, bet ram nenaudoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas, pats kartą pirkau ramus iš Skytech, buvau pasirinkęs netinkamų specifikacijų, todėl nusprendžiau grąžinti. Parašiau jiems elektroninį laišką apie susiklosčiusią situaciją, jie paklausė ar noriu ramus tiesiog grąžinti ar pasikeisti į kitokius, aš pasirinkau pasikeisti. Todėl teko sumokėti keitimo/grąžinimo mokestį, kuris yra 10% nuo prekės kainos. Ramai buvau išimti iš pakuotės ir trumpam įdėti į kompiuterį. Nežinau iš kokios parduotuvės pirkai procesorių, tačiau manau, kad tau gali galioti panašios sąlygos gražinant prekę, galbūt šiek tiek mažiau % nuo prekės vertės.

Tau cia negrazino bet kompensavo, ir dar nesu girdejes tokio atvejo :D paprastai arba atiduoda viska arba isvis nei cento negauni ir siulo eiti teismais (retai, faktiskai niekada)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš irgi įsiterpsiu į tema, ir noriu paklausti. Pirkau šią savaitę telefoną (iphone SE). Pirkau internetu, bet atsiėmiau pačioj parduotuvėj. Ir dabar po kažkiek laiko naudojimo, pastebėjau, kad mygtukai (įjungimo, garso reguliavimo) pradėjo klibėti ir kaip kratai telefoną, būna garsas įkyrus toks. Čia būtų pretekstas, kad man jį pakeistu? Ar sakys nešti į garantinį, ar sakys, dink iš čia, čia nk blogo nėra, naudotis, gali vis tiek.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš irgi įsiterpsiu į tema, ir noriu paklausti. Pirkau šią savaitę telefoną (iphone SE). Pirkau internetu, bet atsiėmiau pačioj parduotuvėj. Ir dabar po kažkiek laiko naudojimo, pastebėjau, kad mygtukai (įjungimo, garso reguliavimo) pradėjo klibėti ir kaip kratai telefoną, būna garsas įkyrus toks. Čia būtų pretekstas, kad man jį pakeistu? Ar sakys nešti į garantinį, ar sakys, dink iš čia, čia nk blogo nėra, naudotis, gali vis tiek.

Kai kratai telefona, tai cia turbut kameros lesiai skleidzia garsa

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai kratai telefona, tai cia turbut kameros lesiai skleidzia garsa

 

Ne, čia išjungimo, įjungimo mygtukas, jeigu jį prilaikai tą mygtuką, tai tai nebūna to barškėjimo.

pvz:

Ir bėda tai, kad čia 50/50 toks dalykas kitiems. Ir nežinau ar man parduotuvėj sakys, "tai čia visiems taip, ok čia viskas."

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas, pats kartą pirkau ramus iš Skytech, buvau pasirinkęs netinkamų specifikacijų, todėl nusprendžiau grąžinti. Parašiau jiems elektroninį laišką apie susiklosčiusią situaciją, jie paklausė ar noriu ramus tiesiog grąžinti ar pasikeisti į kitokius, aš pasirinkau pasikeisti. Todėl teko sumokėti keitimo/grąžinimo mokestį, kuris yra 10% nuo prekės kainos. Ramai buvau išimti iš pakuotės ir trumpam įdėti į kompiuterį. Nežinau iš kokios parduotuvės pirkai procesorių, tačiau manau, kad tau gali galioti panašios sąlygos gražinant prekę, galbūt šiek tiek mažiau % nuo prekės vertės.

Deja, bet jie tave apgavo. Tokie visokie 10% mokesčiai nuo prekės sumos norint gražinti prieštarauja įstatymams ir yra negaliojanys. Jie gali prašyti kompensuoti siuntimo išlaidas (jeigu pvz. buvo akcija ir nemokamas siuntimas), bet ne jokių 10 proc. Jeigu būtum kreipesis į vartotojų teises, būtum laimėjęs.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš irgi įsiterpsiu į tema, ir noriu paklausti. Pirkau šią savaitę telefoną (iphone SE). Pirkau internetu, bet atsiėmiau pačioj parduotuvėj. Ir dabar po kažkiek laiko naudojimo, pastebėjau, kad mygtukai (įjungimo, garso reguliavimo) pradėjo klibėti ir kaip kratai telefoną, būna garsas įkyrus toks. Čia būtų pretekstas, kad man jį pakeistu? Ar sakys nešti į garantinį, ar sakys, dink iš čia, čia nk blogo nėra, naudotis, gali vis tiek.

Paprasčiausias ir greičiausias būdas-kreiptis į servisą ir pasiimti patikros aktą. O su juo pirkimo vietoje atsiimti pinigus arba pasikeisti į kitą telefoną :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Deja, bet jie tave apgavo. Tokie visokie 10% mokesčiai nuo prekės sumos norint gražinti prieštarauja įstatymams ir yra negaliojanys. Jie gali prašyti kompensuoti siuntimo išlaidas (jeigu pvz. buvo akcija ir nemokamas siuntimas), bet ne jokių 10 proc. Jeigu būtum kreipesis į vartotojų teises, būtum laimėjęs.

Na nežinau dėl to apgavimo, jų svetainėje taip parašyta, įdedu citatą.

Jei prekei padaryti pakuotės pažeidimai lemia, jog prekė negalės būti vėliau realizuota už tą pačią kainą, nepažeidžiant kito šios prekės Pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigijimą, tokios prekės gali būti grąžinamos tik mūsų bendru sutarimu (pvz. Jums sutikus kompensuoti prekės nuvertėjimo skirtumą).

Redagavo sauliuzz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nežinau dėl to apgavimo, jų svetainėje taip parašyta, įdedu citatą.

 

 

tai jie gali ka nori prirasyti SAVO svetainej, kad ir isvis nepriima atgal, bet istatymai yra kitokie.

 

ne tai, kad apgavo, bet tiesiog pats sutikai su ju nesamoningom salygomis

Redagavo WinSim
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...