Uždarbis.lt: Klausimas (Koks pigiausias būdas sportuoti efektyviau) - Uždarbis.lt

Peršokti prie turinio



  • (2 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

Narys yra atsijungęs Orint 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +36 -0
  • Pranešimai: 349
  • Kartu nuo: 2015-08-02

2017-06-19 12:45 (#1)

Klausimas (Koks pigiausias būdas sportuoti efektyviau)


Sveiki, sportuoju jau keletą metų ir turbūt daug kas susiduria su tuo, jog nueini iki tokio lygmens, kai sunkiai matosi rezultatai, bet kaip sakoma dauguma sporto rezultatų įtakoja gera mityba, kadangi mano biudžetas ne per didžiausias kokį maistą patartumėt valgyti t.y pigiausią ir geriausią rezultatų atžvilgiu, bei kokius papildus patartumėt rinktis?

1


Narys yra atsijungęs Andriuxes 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 84
  • Kartu nuo: 2016-07-01

2017-06-19 13:15 (#2)

Jei ant masės, tai imk geinerį ten ir baltymų ir anglių yra. O taip jei nedidėja svoriai, tai reikia 1mėn. nesportuoti tada sugrįžti, bet pradėti nuo daug mažesnio svorio ir kas kartą kelti po labai mažai taip perlipsi savo tas svorio lubas. Daugiau apie šitą lubų perlipimą gali pasiskaityti kulturizmas.net

0


Narys yra prisijungęs dziu-mAn-dzy 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +129 -0
  • Pranešimai: 6343
  • Kartu nuo: 2008-08-26
  • Miestas:Vilnius

2017-06-19 13:23 (#3)

Rodyti pranešimąAndriuxes, 2017-06-19 13:15, pasakė:

Jei ant masės, tai imk geinerį ten ir baltymų ir anglių yra. O taip jei nedidėja svoriai, tai reikia 1mėn. nesportuoti tada sugrįžti, bet pradėti nuo daug mažesnio svorio ir kas kartą kelti po labai mažai taip perlipsi savo tas svorio lubas. Daugiau apie šitą lubų perlipimą gali pasiskaityti kulturizmas.net

Nesvaik jokių geinerių jam nereikia.

Rodyti pranešimąOrint, 2017-06-19 12:45, pasakė:

Sveiki, sportuoju jau keletą metų ir turbūt daug kas susiduria su tuo, jog nueini iki tokio lygmens, kai sunkiai matosi rezultatai, bet kaip sakoma dauguma sporto rezultatų įtakoja gera mityba, kadangi mano biudžetas ne per didžiausias kokį maistą patartumėt valgyti t.y pigiausią ir geriausią rezultatų atžvilgiu, bei kokius papildus patartumėt rinktis?

Papildų tau jokių nereikia, geriau už tuos pinigus nusipirk maisto:
Avižos, ryžiai, grikiai, makaronai (pilno grūdo), varškė, kiaušiniai riešutų sviestas, vištiena, žuvis, daržovės, kažkiek vaisių.

3


Narys yra atsijungęs TrueX 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 268
  • Kartu nuo: 2017-05-12

2017-06-19 13:30 (#4)

Panašiai ir man sportuoju jau gan seniai bet rezultatų nesimato gal todėl kad iš kart po sporto prie pc, bbz :D anksčiau vaikystei galvodavau, svarbu daug sportuoti ir busi raumeningas o čia tas anas :D

Šį pranešimą redagavo TrueX: 2017-06-19 13:31

0


Narys yra atsijungęs Mikaz 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +83 -0
  • Pranešimai: 4488
  • Kartu nuo: 2006-11-10
  • Vardas:Mikas
  • Miestas:Vilnius

2017-06-19 13:36 (#5)

Svoris efektingai krenta arba auga tik pilnai susibalansavus mityba, papildus (jei reikia) ir sporto programa. Mityba yra 60-70% raumenu augimo arba svorio metimo, o paskui jau visa kita. Kreipkis i specialistas.
1


Narys yra atsijungęs Luar 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 6
  • Kartu nuo: 2016-07-09

2017-06-19 13:38 (#6)

KOŠĖS (grikių, avižinė, ryžių) - angliavandenių/greitos energijos šaltinis - prieš treniruotę
KIAUŠINIAI, MĖSA (pagal biudžetą) - baltymų šaltinis/raumenų statybinė medžiaga - po treniruotės

šiaip internete yra daug informacijos, galima konkrečiai kalorijas susikaičiuoti ir t.t. Atmink viena: 20% rezultatų priklauso nuo sporto ir 80% nuo virtuvės.
2


Narys yra atsijungęs EddieWAL 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +15 -1
  • Pranešimai: 743
  • Kartu nuo: 2014-07-29
  • Miestas:Darmstadt - Hesse, Germany
  • Buvęs:DROGMO LT

2017-06-19 13:53 (#7)

Tik nepirk jokių papildų, na nebent vitaminai. Iš patirties galiu tau pasakyt, kad investuoti į papildus neapsimoka, geriau suderinti mitybą, rinktis kokybiškus ir naudingus produktus. Pats dvejus metus sportavau su papildais, išleista tikrai daug pinigų, o rezultatai vis netenkino, nuo šios žiemos nebenaudoju visiškai nieko, ir vietoj to suderinau mitybą, pradėjau rintis naudingus organizmui produktus, ir ką, rezultatai pradėjo gerėti, priešingai nei dirbant ant papildų. Pavyzdžiui avižinė košė, vištienos filė, kiaušiniai, varškė, žuvis. Taip pat nepamirštant daržovių, vaisių, tai taisingai atrinkus ką kada naudot ir vitaminų neprireiks. Daug nesiplėsiu, nes yra pilnas internetas jau aprašytas apie tą patį.
Žinoma su papildais paprasčiau, nei mąstyt ką čia pasigamint ir laiko mažiau, bet organizmas tau tikrai pasakys ačiū kai duosi jam natūralų vertingą maistine prasme maistą Paveiksliukas
Beje, ką norėčiau paminėti, kad visgi norint rezultatų į pirmą vietą turėtum statyti miegą, jei prastai pailsi, atsistatai po treniruotės, tai apie kažkokius rezultatus nemanau, kad verta net kalbėti. Dirbk tu salėj kiek tik nori, valgyk geriausius produktus, rezultatai negerės, o gal net priešingai, prastės, jei neduosi organizmui pailsėti tinkamai.Paveiksliukas

Šį pranešimą redagavo EddieWAL: 2017-06-19 13:57


2


Narys yra atsijungęs Orint 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +36 -0
  • Pranešimai: 349
  • Kartu nuo: 2015-08-02

2017-06-19 15:04 (#8)

Rodyti pranešimąEddieWAL, 2017-06-19 13:53, pasakė:

Tik nepirk jokių papildų, na nebent vitaminai. Iš patirties galiu tau pasakyt, kad investuoti į papildus neapsimoka, geriau suderinti mitybą, rinktis kokybiškus ir naudingus produktus. Pats dvejus metus sportavau su papildais, išleista tikrai daug pinigų, o rezultatai vis netenkino, nuo šios žiemos nebenaudoju visiškai nieko, ir vietoj to suderinau mitybą, pradėjau rintis naudingus organizmui produktus, ir ką, rezultatai pradėjo gerėti, priešingai nei dirbant ant papildų. Pavyzdžiui avižinė košė, vištienos filė, kiaušiniai, varškė, žuvis. Taip pat nepamirštant daržovių, vaisių, tai taisingai atrinkus ką kada naudot ir vitaminų neprireiks. Daug nesiplėsiu, nes yra pilnas internetas jau aprašytas apie tą patį.
Žinoma su papildais paprasčiau, nei mąstyt ką čia pasigamint ir laiko mažiau, bet organizmas tau tikrai pasakys ačiū kai duosi jam natūralų vertingą maistine prasme maistą Paveiksliukas
Beje, ką norėčiau paminėti, kad visgi norint rezultatų į pirmą vietą turėtum statyti miegą, jei prastai pailsi, atsistatai po treniruotės, tai apie kažkokius rezultatus nemanau, kad verta net kalbėti. Dirbk tu salėj kiek tik nori, valgyk geriausius produktus, rezultatai negerės, o gal net priešingai, prastės, jei neduosi organizmui pailsėti tinkamai.Paveiksliukas

teko naudot amino rūgštis tai labai padėjo per 2mėn gerų rezultatų davė
0


Narys yra atsijungęs Django 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +2 -0
  • Pranešimai: 410
  • Kartu nuo: 2013-03-12

2017-06-19 15:27 (#9)

Rodyti pranešimąEddieWAL, 2017-06-19 13:53, pasakė:

Tik nepirk jokių papildų, na nebent vitaminai. Iš patirties galiu tau pasakyt, kad investuoti į papildus neapsimoka, geriau suderinti mitybą, rinktis kokybiškus ir naudingus produktus. Pats dvejus metus sportavau su papildais, išleista tikrai daug pinigų, o rezultatai vis netenkino, nuo šios žiemos nebenaudoju visiškai nieko, ir vietoj to suderinau mitybą, pradėjau rintis naudingus organizmui produktus, ir ką, rezultatai pradėjo gerėti, priešingai nei dirbant ant papildų. Pavyzdžiui avižinė košė, vištienos filė, kiaušiniai, varškė, žuvis. Taip pat nepamirštant daržovių, vaisių, tai taisingai atrinkus ką kada naudot ir vitaminų neprireiks. Daug nesiplėsiu, nes yra pilnas internetas jau aprašytas apie tą patį.
Žinoma su papildais paprasčiau, nei mąstyt ką čia pasigamint ir laiko mažiau, bet organizmas tau tikrai pasakys ačiū kai duosi jam natūralų vertingą maistine prasme maistą Paveiksliukas
Beje, ką norėčiau paminėti, kad visgi norint rezultatų į pirmą vietą turėtum statyti miegą, jei prastai pailsi, atsistatai po treniruotės, tai apie kažkokius rezultatus nemanau, kad verta net kalbėti. Dirbk tu salėj kiek tik nori, valgyk geriausius produktus, rezultatai negerės, o gal net priešingai, prastės, jei neduosi organizmui pailsėti tinkamai.Paveiksliukas


Kai vedaras esi, tai ir papildai neveza. Papildai ir yra papildai, kad papildai maisto raciona. Valgei bulkas su snickeriais, kas ten pasijaust galejo.
0


Narys yra prisijungęs dziu-mAn-dzy 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +129 -0
  • Pranešimai: 6343
  • Kartu nuo: 2008-08-26
  • Miestas:Vilnius

2017-06-19 15:31 (#10)

Rodyti pranešimąOrint, 2017-06-19 15:04, pasakė:

teko naudot amino rūgštis tai labai padėjo per 2mėn gerų rezultatų davė

Ir kokiu jie tau rezultatu dave?
0


Narys yra atsijungęs Mikaz 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +83 -0
  • Pranešimai: 4488
  • Kartu nuo: 2006-11-10
  • Vardas:Mikas
  • Miestas:Vilnius

2017-06-19 16:01 (#11)

Man aminkes nuima raumenu skausmus ir spazmus
0


Narys yra atsijungęs Orint 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +36 -0
  • Pranešimai: 349
  • Kartu nuo: 2015-08-02

2017-06-19 21:32 (#12)

Rodyti pranešimądziu-mAn-dzy, 2017-06-19 15:31, pasakė:

Ir kokiu jie tau rezultatu dave?

stangos spaudimas +20kg, pritupimai su stanga +30kg, daznai begioju tame irgi matesi rezultatai, neskaudejo raumenu buvo galima treniruotis be problemu kita ar po 2 dienu
0


Narys yra prisijungęs dziu-mAn-dzy 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +129 -0
  • Pranešimai: 6343
  • Kartu nuo: 2008-08-26
  • Miestas:Vilnius

2017-06-20 07:45 (#13)

Rodyti pranešimąOrint, 2017-06-19 21:32, pasakė:

stangos spaudimas +20kg, pritupimai su stanga +30kg, daznai begioju tame irgi matesi rezultatai, neskaudejo raumenu buvo galima treniruotis be problemu kita ar po 2 dienu

Aha, kurgi ne :D

Šį pranešimą redagavo dziu-mAn-dzy: 2017-06-20 07:51

1


Narys yra atsijungęs Orint 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +36 -0
  • Pranešimai: 349
  • Kartu nuo: 2015-08-02

2017-06-20 10:17 (#14)

Rodyti pranešimądziu-mAn-dzy, 2017-06-20 07:45, pasakė:

Aha, kurgi ne :D

Apie 3men kalba eina
0


Narys yra prisijungęs dziu-mAn-dzy 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +129 -0
  • Pranešimai: 6343
  • Kartu nuo: 2008-08-26
  • Miestas:Vilnius

2017-06-20 10:21 (#15)

Rodyti pranešimąOrint, 2017-06-20 10:17, pasakė:

Apie 3men kalba eina

Ir be aminkių būtų tas pats
0


Narys yra atsijungęs Sleeder 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +57 -0
  • Pranešimai: 3689
  • Kartu nuo: 2006-01-13
  • Miestas:Kaunas

2017-06-20 10:29 (#16)

Pardavejai pasakys, bet ka, kad parduotu papildu
Nemokamai konsultuoju SEO klausimais. AŽ
0


Narys yra atsijungęs Orint 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +36 -0
  • Pranešimai: 349
  • Kartu nuo: 2015-08-02

2017-06-20 10:48 (#17)

vieni sako kad verta kiti sako, kad ne suprask kaip nori ;D
0


Narys yra prisijungęs dziu-mAn-dzy 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +129 -0
  • Pranešimai: 6343
  • Kartu nuo: 2008-08-26
  • Miestas:Vilnius

2017-06-20 10:50 (#18)

Rodyti pranešimąOrint, 2017-06-20 10:48, pasakė:

vieni sako kad verta kiti sako, kad ne suprask kaip nori ;D

Tu maisto nusipirk ir valgyk bus 10x geriau nei papildai.
0


Narys yra atsijungęs Sleeder 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +57 -0
  • Pranešimai: 3689
  • Kartu nuo: 2006-01-13
  • Miestas:Kaunas

2017-06-20 10:52 (#19)

Rodyti pranešimąOrint, 2017-06-20 10:48, pasakė:

vieni sako kad verta kiti sako, kad ne suprask kaip nori ;D


sako, kad verta, nes reklamos veikia kiek pinigu ikista i papildu indsutrija
Nemokamai konsultuoju SEO klausimais. AŽ
0


Narys yra atsijungęs aiwarazass 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +33 -0
  • Pranešimai: 402
  • Kartu nuo: 2008-01-13

2017-06-20 11:52 (#20)

Rodyti pranešimąOrint, 2017-06-20 10:48, pasakė:

vieni sako kad verta kiti sako, kad ne suprask kaip nori ;D

Teisingai Tau sako:
Pirmą suderink mitybą, investuok pinigus į tai.
Išsimiegok(skirk laiką miegui)

Jeigu po 3 mėnesių, laikantis suderintos mitybos, pamiegant ir sportuojant Tavęs rezultatai netenkins, tai gali kišti pinigus ir į papildus. Bet iš pradžių siūlyčiau apsieiti be jų. Kas iš to, kad gersi papildus, jeigu nieko normalaus nevalgysi, tik sumuštinius ir bandeles? Nebus naudos.

Pradėk nuo pagrindo - mitybos, miego.
0


Pasidalinti šia tema:


  • (2 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

1 nariai(-ų) skaito šią temą
0 nariai(-ių), 1 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)


Užklausų vykdymo statistika

  • Dabar yra: 2017-09-26 22:11

Tas nuostabus prisijungimo momentas


Prisijungimo nustatymai