Pereiti prie turinio

Patarkite automobilį


Rekomenduojami pranešimai

Pamatyti defektą koks buvo dar nieko nesako (pvz bus parašyta daužta į šoną, tai kiek stipriai, kokia realiai situacija, kaip sužinot? Vienas gali būti vos vos gavęs, kitas jau visas atitampytas bus. Ar galbūt yra fofo pagal VIN'ą po įvykio galimybė gaut ar pnš, neteko kažkaip girdėt apie tai, bet visgi? O pardavėjas bus nesuinteresuotas pasidalinti tuo, mano nuomone taip...

 

Tame ir yra tas paieškos procesas. Tikrini pagal VIN, ieškai prie ko prikibti. Su kiekviena mašina tas pats procesas. Nesvarbu, ar tai būtų JAV, ar Vokietija.

 

Čia tos tavo baimės tai kaip šakėm ant vandens. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su tais dužimais gali būti visaip. Foto gali atrodyti nedaug, o realybėje gerokai daugiau. Pvz su savo bolidu kur avatare buvau išlėkęs iš trasos, smūgis buvo nestiprus, gal 30km/h, vizualiai atrodė tik įlenktas slenkstis, tačiau iš tikro mašina pasidarė banano formos, priešingoje pusėje pabėgo durelių tarpai, netgi bagažinė pradėjo blogai darinėtis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei nevažiuoji daugiau šimto, tada gali drąsiai imt mažą mašiną. Normaliais greičiais autostradoje maža mašina neapsimoka, nes mažalitražis variklis ir trumpa dėžė valgys dar daugiau nei didelė, prie to bus prastesnis komfortas ir garso izoliacija.

Iš tavo variantų Astra važiuoja visai maloniai, bet tai aukštesnė klasė nei kiti. Corsa irgi nieko atsižvelgiant į jos dydį. Tik jokiais būdais neimk su silpniausiais varikliais.

Polo vienintelis paprastas benzinas ėjęs po 2012m. yra 1.2 51kw, o Ibiza 1.2 44kw ir 51kw, O fabia išvis tik 1.0. Būtų mano valia - uždrausčiau tokius variklius, nes tiesiog nesaugu važiuoti su tokia lėta mašina.

Renault ir Ford kiek teko nuomotis - labai nepatiko.

Apie jų eksploataciją nieko negaliu pasakyti, žinau, tik kad resursas jų ribotas, pusė milijono nenuvažiuosi kaip su sena gelda :)

 

Tavo vietoj imčiau Priusą ir dujinčiau. Pigiau kažin ar ką sugalvosi. Tik turbūt neišeis 2012m. už tokią sumą, nes seni antros kartos gyvi po 5-6k kainuoja. Jei reikia būtent nuo 12m., tai irgi pasižiūrėk kokį kibirą iš Toyota, Honda.

Jei kalbi apie mažalitražius benzinus, tai ok, kas liečia "trumpas dėžes", kas dėl dyzelių, tai prašom pavyzdžių, kur ten perdavimai prasti tokie. T22 Avensis 2.0 D-4D prie 120km/h lygiai 3000rpm rodė penktoj, kibirinis Yaris 1.4 tuos pačius 3000 piešia ant 140. Komfortas ir izoliacija - tas 2 lyginant, tai dar klausimas kurios variklio izoliacija geresnė, nors ir metai jų nemenkai skiriasi, bet daugiau tai ir kvailiui aiški ta industrijos konstanta.

Kas dėl Corsa, tai reikia pasižiūrėti ar dugne dar neapsigyveno ponas rūdis.

Jei tau nesaugu su lėta važiuota, tai paties asmeninės problemos :) greičiau atsilupęs vairuotojas, jei nesuvokia savo mašinos galimybių ir atitinkamai nesugeba adekvačių sprendimų už vairo priimti. O tokius pirkti tam, kad pagrinde po užmiestį maltis - irgi reikia atsilupimo konkretaus jau.

Mk2 Prius užmiesty vis tiek bus ne kažką, o jų kainos, kas liečia tikrai gerus variantus, yra tiesiog gan išpūstos. O tas 1.5 užmiestyje ir dar uždujintas ant tokio svorio bus tragedija - lyg ir ok patarinėjai, užstūmei ant silpnų benzinų, bet in the end siūlai vos vos galingesnį variklį, o apie didesnę masę, bėgėjimosi laikus tuo labiau pamiršti. O ir nėra mk2 Prius toks visiško patvarumo etalonas, kas liečia tas "skarbonkines" to meto Toyotas.

Jei jau taip būtinai benzinas/dujos, po užmiestį ir mažą, tai imčiau tikrai geriau mk2 Yaris T-Sport su 1.8 VVT-i ir gal pagal tamstos paniatkes nepapultų po uždraustomis dėl visiško nevažiavimo. Tik va, kad jų neišdrakonintų labai retai į mūsų rinką paduoda.

Per VIN pramušti ir tada žiūrėti, kas ten realiai per "trofėjai". Turbūt praktiškai nėra iš JAV parkeliaujančių visiškai sveikų mašinų niekad (su vienetinėm išimtim). O kas dėl daužimo vaizdų, tai čia jau subjektyvu. Aišku, kai iš ES žiūrima kuo pigesnis variantas, tai irgi nereikia stebuklų tikėtis.

Su tais dužimais gali būti visaip. Foto gali atrodyti nedaug, o realybėje gerokai daugiau. Pvz su savo bolidu kur avatare buvau išlėkęs iš trasos, smūgis buvo nestiprus, gal 30km/h, vizualiai atrodė tik įlenktas slenkstis, tačiau iš tikro mašina pasidarė banano formos, priešingoje pusėje pabėgo durelių tarpai, netgi bagažinė pradėjo blogai darinėtis.

Užtat, tuo labiau reiktų vengti belstų egzempliorių, kiek tas įmanoma. Nors, ką aš čia, kiekvienam savo protas duotas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žmogus dyzelių nenori, todėl apie juos ir nešneku. Su dyzeliniu Yaris Verso išvažiavus į autostradą ir pasiekus 130km/h greitį norėjau jį padegt. Važiavimas buvo kaip kančia. Panašiai ir su Škoda Roomster ir kitomis miesto mašinomis. Prius palyginus su jais limuzinas. Į kubatūrą nekreipk dėmesio, nes jam važiuoti padeda el. variklis. Be to, dėžė automatinė, taigi dideliais greičiais būna mažesnės apsukos, todėl autostradoje galima su juo normaliai važiuoti 150km/h ilgą distanciją labai nepavargus. Aišku jam toli iki Audi/BMW/MB komforto, bet ir su mažalitražiais kibirais nėra ko lyginti.

Po paskutinio parvaryto Priuso susimąsčiau gal vertėtų tokį nusipirkti kelionėms į Vokietiją, nes sąnaudos labai džiugina. Ok, grynai autostradoje gal ir nėra jis superekonomiškas, bet juk važiuojama ir kaimais ir mieste, o ir autobane paskutiniu metu daugiau stovi kamštyje nei važiuoji, todėl vidurkis vistiek gaunasi labai mažas, kurį retas dyzelis su automatu gali pasiekti, pavertus į dujas išvis centai gaunasi. Tik jaučiu labai mažas balionas ten tilps. Kas liečia patvarumą - Vilnaius taksistai su jais jau po 500-700k per miestą praminė ir toliau sėkmingai važiuoja, manau daugiau komentarų nebereik :)

 

Pernelyg lėti varikliai yra nesaugūs. Pavojingoje situacijoje ne kartą mane buvo išgelbėjęs variklis. Pradėkim nuo elementaraus furų lenkimo užmiestyje. Taip pat silpnų variklių mažesnis resursas ir neretai didesnės kuro sąnaudos.

 

Temos autoriui - rinkdamasis mašiną būtinai atkreipk dėmesį ar yra kruizo kontrolė ar bent jau yra galimybė jį įsidėti. Nes užmiestyje tai būtinas dalykas, kitaip koja labai pavargsta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žmogus dyzelių nenori, todėl apie juos ir nešneku. Su dyzeliniu Yaris Verso išvažiavus į autostradą ir pasiekus 130km/h greitį norėjau jį padegt. Važiavimas buvo kaip kančia. Panašiai ir su Škoda Roomster ir kitomis miesto mašinomis. Prius palyginus su jais limuzinas. Į kubatūrą nekreipk dėmesio, nes jam važiuoti padeda el. variklis. Be to, dėžė automatinė, taigi dideliais greičiais būna mažesnės apsukos, todėl autostradoje galima su juo normaliai važiuoti 150km/h ilgą distanciją labai nepavargus. Aišku jam toli iki Audi/BMW/MB komforto, bet ir su mažalitražiais kibirais nėra ko lyginti.

Po paskutinio parvaryto Priuso susimąsčiau gal vertėtų tokį nusipirkti kelionėms į Vokietiją, nes sąnaudos labai džiugina. Ok, grynai autostradoje gal ir nėra jis superekonomiškas, bet juk važiuojama ir kaimais ir mieste, o ir autobane paskutiniu metu daugiau stovi kamštyje nei važiuoji, todėl vidurkis vistiek gaunasi labai mažas, kurį retas dyzelis su automatu gali pasiekti, pavertus į dujas išvis centai gaunasi. Tik jaučiu labai mažas balionas ten tilps. Kas liečia patvarumą - Vilnaius taksistai su jais jau po 500-700k per miestą praminė ir toliau sėkmingai važiuoja, manau daugiau komentarų nebereik :)

 

Pernelyg lėti varikliai yra nesaugūs. Pavojingoje situacijoje ne kartą mane buvo išgelbėjęs variklis. Pradėkim nuo elementaraus furų lenkimo užmiestyje. Taip pat silpnų variklių mažesnis resursas ir neretai didesnės kuro sąnaudos.

 

Temos autoriui - rinkdamasis mašiną būtinai atkreipk dėmesį ar yra kruizo kontrolė ar bent jau yra galimybė jį įsidėti. Nes užmiestyje tai būtinas dalykas, kitaip koja labai pavargsta.

Teisybės dėlei dėl pažymėtų vietų - aš kalbu apie mk2 Yaris, o tu apie tą baisią daržinę :) toj daržinėj variklis buvo gerokai silpnesnis, antroj kartoj ir kw, ir nm daugiau dėl VGT, perdavimai ir apsukos iškart visai kitos tokiais greičiais.

Kas dėl Prius, tai puikiai žinau, teko važinėti kažkiek, o dabar kasdien hibridinį Yaris trinu su ta pačia sistema kaip mk2 Prius. Yaris visai adekvatu, Prius bukas dėl didesnio svorio. O dėžė ten labai specifinė - eCVT. Autostrada dar neteko su juo važiuoti, nes neabejoju, kad brangiau gautųsi kelionė ir Nm nėra tiek, jaučiasi tas.

Kas dėl patvarumo, aš ne apie visišką byrėjimą (kas turbūt daug kam ir asocijuojasi), aš apskritai apie remontų dažnumą. Pusašiai, šarnyrai ten gan silpni dalykai. Na, bent stabdžius itin retai reikia keisti hibridams.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...