Pereiti prie turinio

Garantinis aptarnavimas el. parduotuvems


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

iskilo ideja atidaryti el. parduotuve, visi procesai beveik zinomi, su pardavimais problemu neturetu buti, taciau iskilo daug klausimu su garantiniu aptarnavimu.

 

Mano potencialus tekejas yra is kitos zemes puses, jo prekes yra zinomu brand prekiu pardavimas, kurie turi tam tikra rizika grizti pardavejui (man) i garantini aptarnavima, todel iskarto iskilo klausimas, kaip Jus sprendizate sias problemas:

 

1) Siuntimas prekes yra pakankamai brangus atgal tekejui todel ka daryti tokiu atveju kai garantinio aptarnavimo kaina gali buti mazesne negu pacio siuntimo, pvz 50 EUR.

2) Garantinis aptarnavimas turi buti atlyktas per 2 sav. pagal VVTAT?

3) Ant garantiniu lapuku kurios siuncia tekejas yra kazkokie stampai ir komentarai kad galima kreiptis i ta brendo aptarnavimo specialistus ir jie pades su garantiniu aptarnavimu, ar galiu as tokiu atveju pasiulyti alternatyva savo klientams tiesiogiai kreiptis i prekes brendo aptarnavimo specialistus.

 

Lauksiu Jusu atsakymu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek galvojau apie savo parduotuvę, visada turėčiau rezervinę sumą, kurią būtų galima panaudoti garantiniam aptarnavimui ar kitoms panašioms išlaidoms. Kiek žinia ne kiekvienam pirkėjui prireikia to garantinio, tai į minusą tikrai neįeitum (jeigu apie tai klausei).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiekejas suprantu kinas, tai jam dzin visos garantijos. Kiniskos prekes tik i viena puse vaikšto iš kinijos į kiniją jos nelinkusios grįžti.

Niekad nepirkčiau rimtesnės prekės jei raštiškos garantijos neduoda lietuvoj ir VVTAT manau padulkintų jei pirkėjui sakytum še kontakatai bendrauk su kinu. 100% jog kinas ignoruos tavo pirkėja. Aš pats testo tikslai esu parašęs "gamintojui" dėl broko spėk ar atrašė?

Arba pardavinėk prekes kaip "defektuotas" jog pirkėjas neturėtų teisės į garantiją arba priimk į nuostolius sugedusias prekes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiekejas suprantu kinas, tai jam dzin visos garantijos. Kiniskos prekes tik i viena puse vaikšto iš kinijos į kiniją jos nelinkusios grįžti.

Niekad nepirkčiau rimtesnės prekės jei raštiškos garantijos neduoda lietuvoj ir VVTAT manau padulkintų jei pirkėjui sakytum še kontakatai bendrauk su kinu. 100% jog kinas ignoruos tavo pirkėja. Aš pats testo tikslai esu parašęs "gamintojui" dėl broko spėk ar atrašė?

Arba pardavinėk prekes kaip "defektuotas" jog pirkėjas neturėtų teisės į garantiją arba priimk į nuostolius sugedusias prekes.

 

Nieko neignoruos pirkeja pvz aliexpress jei brokuota preke dazniausiai refundina pinigus arba gali siusti atgal, tiesiog susirask normalu tiekeja

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nieko neignoruos pirkeja pvz aliexpress jei brokuota preke dazniausiai refundina pinigus arba gali siusti atgal, tiesiog susirask normalu tiekeja

Max 14 dienų po gavimo patvirtinimo :D Nebent esi iš tam tikrų šalių kuriuose galioja oficiali 1 metų aliexpress garantija, pvz Lenkija :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

terminas yra iki 60d.

Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per šiuos terminus: 14-20 darbo dienų nuo prekės perdavimo gamintojo įgaliotam techniniam centrui arba per 30 darbo dienas, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio, arba jei gamintojo įgaliotas techninis centras yra už Lietuvos ribų. Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką.

manoji preke pas gamintoja jau nuo lapkričio 15

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per šiuos terminus: 14-20 darbo dienų nuo prekės perdavimo gamintojo įgaliotam techniniam centrui arba per 30 darbo dienas, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio, arba jei gamintojo įgaliotas techninis centras yra už Lietuvos ribų. Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką.

manoji preke pas gamintoja jau nuo lapkričio 15

 

Dar neilgai :D mano tab buvo virs 3 men

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nieko neignoruos pirkeja pvz aliexpress jei brokuota preke dazniausiai refundina pinigus arba gali siusti atgal, tiesiog susirask normalu tiekeja

 

14dienų refundina veliau tu jam nieko nepadarysi. Įstatymai ten negalioja, O kad ten jam į chata piktai rasysi jam vienodai tiketina i shitlist pateksi ir viskas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...