Pereiti prie turinio

Kokia pirma masina pirkti? Tema nr 999


Rekomenduojami pranešimai

Taip, eiline panasi tema :)

Planuoju isigyti pirma masina iki 1500e, na gal ir 2000e leisciau , jei verta. Jau esu pamirses kaip vairuoti, tad masina bus pusmeciui, gal kazkiek ilgiau. Toliau planuoju Volvo S40 ( ar geras pasirinkimas ) ?

Noreciau ekonomiskos, pigios islaikyme ir nedideles, koki nors hatchback. Ziuriu i GOLF IV, bet tikriausiai sunku rasti gyva? :/ Lauksiu jusu pasiulymu. Aciu :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vectra c gts už 2k jau gali neblogo stovio paimti ir atrodo nepalyginamai geriau už 4 golfa, nors pagal matmenis jau gal truputi didoka bus bet manau, kad verta. Nors aišku daugumos tavo kriteriju vectra c neatitinka bet gerai pagalvok.

Redagavo dawnofwar
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pamiršk volvo tokių metų, jau naujesnės byra kai reikalas, tai su tokia tik daugiau bėdų bus. Gyvą golfą mk4 dyzelį sunku surast, bet įmanoma, jei jau 2k skirt pasiruošęs tai pasidairyk į variantus atvežtus iš užsienio. Benzininiai ne taip nudrožti būna. Audi A3 įterpk į paieškas, iš esmės tas pats kas mk4. Toliau eina japonai, subaru, honda civic. Apie juos nelabai ką galiu pasakyt, bet žiūrėk į nudujintus variantus.

Redagavo GoodOne
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

V/S40 tikrai nežiūrėk tos kartos, nenusisekęs modelis. Golfas 4 gal ir neblogas pasirinkimas, ir už tokią kainą jau yra padorių variantų. Imk su 1.9 81kw varikliu, geri tie.

Na o šiaip, pats galiu pasiūlyti prancūzus, pagal kainą, išeina tikrai geri auto. Peugeot 307, geri ir patikimi HDI varikliai, dvilitris 66kw variklis l. geras. Šiaip tikrai patikimas variantas, ir daugelio kas jį turėjo ar turi tikrai teigiamai labai vertinamas, žinoma palyginus kainos, ir tai ką už ją gauni santykį.

Taip pat gali apsvarstyti apie Corolla, nuo 2001 metų. 81kw dyzeliuką siūlyčiau. Jeigu ją prisižiūrėsi,tikrai laikys ilgai ir sėkmingai važinėsi. Bet jei apleisi, tai jau nei viena tikraiusia nevežiuos.

 

Taip pat pasiūlyčiau ir Ford Focus, MK1 FaceLift modelį. Pats tokią taip pat turėjęs, galbūt kažkam ir keista pasirodytų, bet per 25000 km su juo pravažiuotų, servise nesilankė remontam (neskaitykim diržų, stabdžių kaladžių ir tepalų keitimo, kas yra besidėvinčios tiesiogiai dalys). Taigi galiu pasakyti, kad patikimas variantas, jei paimsi jau nenudrožtą. 1.8 66kw dyzeliukas, labai gerai pavykęs fordo variklis, universalas sutilpdavo ramiai į 5l/100km. Mieste galima nesprintuojant nuo šviesoforų į 6 tilpt. Salonas labai neblogas, gana patogus man pasirodė ir apdailos medžiagos kaip tokios klasės auto tikrai vertinčiau gerai, plastmasės nebarška, liesti malonios, ir tai užtenka. FL modeliai jau rūdija kiek mažiau, jei prižiūrėtas buvo, problemų didelių su tuo nebus, na fokuse rudeliu pasitaikys tikrai, bet žiūrėk kad perkant neperpuvęs būtų ir važinėsi gerai tikrai, tragedijos čia nėra kaip gali atrodyt. Jei pirma mašina, tai būtent tokį variantą siūlyčiau ;) Dar paminėčiau kad valdomumas labai geras ir gerai jaučiasi mašina, lyginant su tų metų tos pačios klases konkurentais, pvz golfu 4 ar astra g fordas čia atrodo daug geriau;)

Redagavo EddieWAL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

V/S40 tikrai nežiūrėk tos kartos, nenusisekęs modelis. Golfas 4 gal ir neblogas pasirinkimas, ir už tokią kainą jau yra padorių variantų. Imk su 1.9 81kw varikliu, geri tie.

Na o šiaip, pats galiu pasiūlyti prancūzus, pagal kainą, išeina tikrai geri auto. Peugeot 307, geri ir patikimi HDI varikliai, dvilitris 66kw variklis l. geras. Šiaip tikrai patikimas variantas, ir daugelio kas jį turėjo ar turi tikrai teigiamai labai vertinamas, žinoma palyginus kainos, ir tai ką už ją gauni santykį.

Taip pat gali apsvarstyti apie Corolla, nuo 2001 metų. 81kw dyzeliuką siūlyčiau. Jeigu ją prisižiūrėsi,tikrai laikys ilgai ir sėkmingai važinėsi. Bet jei apleisi, tai jau nei viena tikraiusia nevežiuos.

 

Taip pat pasiūlyčiau ir Ford Focus, MK1 FaceLift modelį. Pats tokią taip pat turėjęs, galbūt kažkam ir keista pasirodytų, bet per 25000 km su juo pravažiuotų, servise nesilankė remontam (neskaitykim diržų, stabdžių kaladžių ir tepalų keitimo, kas yra besidėvinčios tiesiogiai dalys). Taigi galiu pasakyti, kad patikimas variantas, jei paimsi jau nenudrožtą. 1.8 66kw dyzeliukas, labai gerai pavykęs fordo variklis, universalas sutilpdavo ramiai į 5l/100km. Mieste galima nesprintuojant nuo šviesoforų į 6 tilpt. Salonas labai neblogas, gana patogus man pasirodė ir apdailos medžiagos kaip tokios klasės auto tikrai vertinčiau gerai, plastmasės nebarška, liesti malonios, ir tai užtenka. FL modeliai jau rūdija kiek mažiau, jei prižiūrėtas buvo, problemų didelių su tuo nebus, na fokuse rudeliu pasitaikys tikrai, bet žiūrėk kad perkant neperpuvęs būtų ir važinėsi gerai tikrai, tragedijos čia nėra kaip gali atrodyt. Jei pirma mašina, tai būtent tokį variantą siūlyčiau ;) Dar paminėčiau kad valdomumas labai geras ir gerai jaučiasi mašina, lyginant su tų metų tos pačios klases konkurentais, pvz golfu 4 ar astra g fordas čia atrodo daug geriau;)

 

as ir focus mk1 turejes virs 40k pravaziavau. jokiu bedu nesu turejes. ir pigus ir ne gaila ir smagus. aisku kiek imanoma rida pasiziurk nedidele

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

VW Bora - 1999 m., vienintelis savininkas Lietuvoje aš jau 3 metai.

viskas taip pat, kaip golf IV (variklis, važiuoklė. vidus) tik bora - mandresnis golfo sedanas:) (ir man gražesnis)

1,9 TDI, 66 kw, super ekonomiška, super pigus išlaikymas, visus remontus pats nesunkiai gali pasidaryti.

Šiuo metu parduodama, į biudžetą laisvai telpa, jei domina - parašyk:)

post-37494-0-19210800-1518123232_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Volvo S40 senesnis nevykęs, naujesnis brangesnis.

Golf ir apskritai visus VAG pamiršk, gyvo nerasi, o į lavoną atsibos kišt pinigus.

Signum / Vectros C gyvos už tokius pinigus nerasi. Astra geriau, bet senesnio modelio jau turbūt nenorėsi, o naujesnio gyvo neįpirksi.

Subaru patikimi, bet per brangi eksploatacija kaip pirmam auto ir kuro sąnaudos nemažos.

Honda Civic, Toyota Corolla ir kiti šių markių modeliai - super variantai, paprasti, patikimi, pigiai išlaikomi, mažai valgo. Bet tik benzai arba b/d, jokių dyzelių.

 

Jei dar jaunas esi, tai nebūtinai hečbeko ieškok, geriau imk coupe, eksploatacija nuo to nepabrangs, užtat atrodys smagiau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Signum gal iki 2000 € nupirksi 2.2 dyzelį, bet iš mano patirties tai nėra pigiai išlaikomas ir patikimas automobilis. Pirkau tvarkingą ir visada palaikiau pilnai gerą techninę būklę tai man per 3 metus kainavo apie 2000 € remontai, kažkas sugenda, remontas nepigus, bet visa kita tvarkingą ir taisai, galvoji toliau važiuosi be problemų, pavažinėji dar kažkas sugenda ir t.t. Dažnos problemos su elektronika, klimos valdymu ir magais, kurie visi kartu surišti. Buvo lužęs alkuninis variklio, sugedus turbina, siublio elektrinė dalis, kompas, valytuvų varikliukas, egr, smulkių elektronikos nesamonių ir važiuoklės remontų jau neminėsiu.

Už tokius pinigus tik benzinas, koks nors tvarkingas japonas ir važiuoji nesukdamas galvos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Signum gal iki 2000 € nupirksi 2.2 dyzelį, bet iš mano patirties tai nėra pigiai išlaikomas ir patikimas automobilis. Pirkau tvarkingą ir visada palaikiau pilnai gerą techninę būklę tai man per 3 metus kainavo apie 2000 € remontai, kažkas sugenda, remontas nepigus, bet visa kita tvarkingą ir taisai, galvoji toliau važiuosi be problemų, pavažinėji dar kažkas sugenda ir t.t. Dažnos problemos su elektronika, klimos valdymu ir magais, kurie visi kartu surišti. Buvo lužęs alkuninis variklio, sugedus turbina, siublio elektrinė dalis, kompas, valytuvų varikliukas, egr, smulkių elektronikos nesamonių ir važiuoklės remontų jau neminėsiu.

Už tokius pinigus tik benzinas, koks nors tvarkingas japonas ir važiuoji nesukdamas galvos.

Turbut jau labai nuvaryta pasiemiai. Vaziuokles labai patvarios. Su elektronika tik zinau kad bedu turi tas klimos greiciu ratukas. Bet kokia cia elektronika, perlituoji ir viskas ok.

Zinau tik viena beda ju kur zmones skundziasi.. Tai vairo koloneles megsta leisti

 

Na ir islaikymas pigus.. Gal koki benza turejai ar 3.0?

Man per metus laiko tik kolonele pradejo leisti. Bet toks jausmas kad buves savininkas bus kokio hermetiko privares kuri laika ok buvo.. Daugiau niekas nieko. (neskaitau tepalu, kaladeliu)

Redagavo Tudis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Važiuoklės jų tikrai nepatvarios, draugas turi, priekio nespėja perrinkinėt.

Elektronikos gedimai turima omeny elektros prietaisų, ties klimos ratuku viskas nesibaigia.

Patikimiausias variklis pas juos 3.2 benzas. Dar lyg 1.8 neblogas, bet netraukia.

Mašina tikrai netinka temos autoriui, kuris ieško paprasto ekonomiško hečbeko.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Važiuoklės jų tikrai nepatvarios, draugas turi, priekio nespėja perrinkinėt.

Elektronikos gedimai turima omeny elektros prietaisų, ties klimos ratuku viskas nesibaigia.

Patikimiausias variklis pas juos 3.2 benzas. Dar lyg 1.8 neblogas, bet netraukia.

Mašina tikrai netinka temos autoriui, kuris ieško paprasto ekonomiško hečbeko.

Na net nezinau. Gal naudoja vietoj traktoriaus? :D Mano ziniom, ir is artimo rato zmoniu, tai 2.2 ir 1.9 dyzeliukai geriausi. O su elektronika pirma karta girdziu.. Na cia apie 3.2 kazkaip net neverta kalbeti, kai ant Lietuvos zemeles turbut ant rankos pirstu suskaicuoti galetum.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei tik metus turi auto tai dar anksti daryt išvadas, kai pravažiuoji koki 100 000 km tada puikiai pasimato tas patikimumas. Važiuoklė važiuoklė kaip ir normaliai jei gerom dalim remontuoji, bet daugiau kažko gero nelabai galiu pasakyt. Žiauriausia su 2.2 mieste žiemą trumpus atstumus važinėt, pastoviai šaltoj mašinoj sėdi, labai jie lėtai šyla. Dabar su benzinu važinėju, iki pirmo šviesoforo nuvažiuoji ir jau jauti kaip pradeda šilt :D Žodžiu tai buvo paskutinis mano pirktas dyzelis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei tik metus turi auto tai dar anksti daryt išvadas, kai pravažiuoji koki 100 000 km tada puikiai pasimato tas patikimumas. Važiuoklė važiuoklė kaip ir normaliai jei gerom dalim remontuoji, bet daugiau kažko gero nelabai galiu pasakyt. Žiauriausia su 2.2 mieste žiemą trumpus atstumus važinėt, pastoviai šaltoj mašinoj sėdi, labai jie lėtai šyla. Dabar su benzinu važinėju, iki pirmo šviesoforo nuvažiuoji ir jau jauti kaip pradeda šilt :D Žodžiu tai buvo paskutinis mano pirktas dyzelis.

Jau parduotas senai jis :D tik atsiminimais dalinuosi. Del pasilimo nera net ka lyginti dyzeli su benzu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...