Pereiti prie turinio

Naršyklinis žaidimas armygrid


Rekomenduojami pranešimai

Tai elementarūs dalykai ir yra - bundlinu, minifikuoju. Kaip sakiau - net nepastebėjau, kad nesuminifikuota. Dabar jau pataisyta. Kodas tikrai tvarkingas palyginus visus kitus projektus kur dirbau įvairiuose darbuose. Procesas nuolat vyksta ir viskas keičiasi. Jeigu pastebiu, kad judu per lėtai dėl neaiškaus kodo, puolu refaktorinti. Projektas ypač gerai optimizuotas backende, vien dėl optimizacijos perrašyta 6 kartus. Plius kas 3 mėnesius major refacoring darau tose vietose, kur kodas atrodo sudėtingiausiai.

Investicijų ieškau ne pardavinėjant kodą. Seku startupus ir investicijų ieškotojus. Ir pas daugumą ieškančių investicijos kodas tikrai nėra tobulas.

 

jeigu pas kitus blogai, tai nereiškia, kad ir pas tave turi būt blogai. ;) nesakau, kad reik išblizginti viską iki tobulumo, bet man pradžioj atsidarius kodą pasirodė, kad nėra elementarių dalykų, elementarios kodo struktūros. atrodo, kad daryta, kad tik veiktų ir kuo greičiau ir viskas vis dar yra in progress, kas iš esmės nėra blogai. ir viskas būtų ok, jeigu bandytum tik pristatyt idėja ir būtum pasikūręs kažkokį POC'ą, bet aš kažkaip supratau, kad projektas yra arti prie pabaigos ir trūksta tik grafinių elementų.

 

dėl optimizacijos, sakai, kad gerai optimizuotas backendas, o darei kažkokius stress testus? kas būtų jeigu žaistų online 100/1000/10K žaidėjų, atlaikytum? turi scale'inimo planą kažkokį?

 

Rodau neparuoštą produktą - taip. Tai akivaizdžiai neparuoštas projektas. Ir tai parašiau pirmame poste. Dar net į Kongregate nededu, nes neparuošta. Tiesiog duodu pratestuoti. Skubu kuo greičiau išlįsti į viešumą - taip, būtent. To ir noriu, kuo greičiau. Tereikia sulaukti galutinio dizaino, kuris kuriamas šiuo metu. Ir nedvejodamas, nelaukdamas publishinsiu visur kur įmanoma.

 

Dizainas manau ne 90s - kaip kur yra gražūs paveikslėliai, animacijos. Nėra pixel-based. Galima priscrollinti labai arti ir pamatyti visas dėtales, puikiai atrodančius objektus. Net nežinau ar yra panašių browser žaidimų su tiek daug interaktyvumo.

Ir 3 metai suėjo, nes labai sudėtingas backend, tikrai. Stumdant žaidimo žemėlapį žaidėjui per sekundę reikia parsiųsti po 3000 objektų esant plačiam ekranui. Plius real-time bokštelių šaudymo syncinimas skirtingoms laiko zonoms. Plius pusantrų metų iš tų 3 - buvo kuriamos tik armijų kovos, kad būtų stabilios ir neužlūžtų esant unikaliai kovai, bei galėtų pavežti tūkstančius karių ant silpno prietaiso. Patį žaidimą kuriu mažiau nei 2 metai.

 

jeigu nematei panašių browser based žaidimų su tiek interaktyvumo, tai sakyčiau nelabai daug ir esi matęs tų žaidimų. ir aš nieko nematau blogo, kad ir pixel based dizainuose, jeigu žaidimas padarytas aiškiai ir yra įdomus, netgi text based žaidimas gali būti įdomus. manau dizainas nėra tas pagrindinis faktorius, dėl kurio žaidėjai žais/nežais žaidimą(aišku jeigu tai nėra indie art žaidimas), bet jis turi būt tvarkingas, ko pas tave žaidime pasigedau. galiu papasakot savo įspūdžius jeigu įdomu step by step:

 

atėjau, užsiregistravau, prisijungiau, pradiniame puslapyje nukrito juostos, kairėje kažkas pradėjo krautis, paskui nušoko į dešinę ir supratau, kad tai buvo feedbacko formą. ok, einam toliau.

 

spaudžiu play, kraunasi kažkur viršuj kampe raudonai geltona juosta žaliam fone ir tada patenku į žaidimą. o ten, kad ir ką clickinčiau, nieks nesiclickina išskyrus pilį per vidurį, o ir ją paspaudus nelabai suprantu ką daryt galiu. nes viršuj kampe atsiranda kažkokios šachmatų figūros, kurių clickint irgi negaliu. tik galiu paspaust X.

 

tada pamatau, kad yra mėlyni dalykai, spaudžiu ant jų, o ten vėl nelabai aišku kas atsirado, lyg ir karius galiu pirkt, bet kam jų reikia ir kuom jie skirias? kodėl galiu pirkti tik trys? kas ten per pilki ir raudoni kvadratai? tada suprantu, kad galiu drag and dropint tuos karius. bet kam? kas iš to? kodėl uždraginus ant raudono kvadrato jis paraudonuoja? čia blogai ar gerai? ai kai būna ant raudono negaliu "save army" spaust... kodėl? ok, sudraginęs random karius spaudžiu save ir išvažiuoja kareivis, nors rinkausi raitelius išvažiavo random kareivis. kodėl? spaudžiu ant kareivio ir atsiranda tokie patys mėlymi dalykai, kurie atsiranda ir paspaudus ant pilies. gal galima kažkaip atskirt skirtingus veiksmus skirtingai? spaudžiu ant mėlyno dalyko, atsiranda kažkokia strėle krypties ir kareivis pajuda, vienas žingsnis kažkodėl užtrunka 4 sekundes. kodėl 4, o ne 2? kodėl negaliu nueit kur noriu, o tik viena žingsnį? kodėl apskritai turiu kažkur eit? koks tikslas? kodėl negaliu eit įstrižai?

 

tada pamatau, kad galiu daryt burn, build ir walk. ka daro burn? paspaudžiu, atsiranda fakelai ant tvoros, paspaudžiu, sudega tvora. čia gerai ar blogai? tada spaudžiu build ir matau galiu statyt bokštą. bokštas pasistato iš karto, bet kažkodėl turiu laukt dar 6 sekundes, kodėl? bandau spausti ant bokšto, nesispaudžia niekas. ok, tai ką man su juo daryt? spaudžiu ant kario tada jau galiu kažką daryt su bokštu. paspaudžiu ant bokšto ir jis pradeda upgrade'intis, noriu aš to ar nenoriu. nes reik suprast, kad paspaudimas ant kario ir tada ant bokšto reiškia bokšto upgrade'ą. ir apskritai kodėl kariai upgrade'ina bokštą? neturėtų būt kažkokių darbininkų? toliau spaudžiu ant bokšto dar kartą, nieko neįvyksta... ok, tai kodėl dar kart negaliu upgrade daryt?

 

tada pabandau pascrollint ir scrollinasi kažkodėl ne centruotai, o prisiscrollina viršutinė kairė pusė. atrodo, kad nescrollinu, o slankioju map'ą. tada vėl kad ir kur bepaspausčiau, niekas nesispaudžia, nei tvora, jei kažkokie objektai, nei kažkokios pilys kampuose, niekas išskyrus pagrindini namą ir kareivius ir kas yra labai annoying. jaučiuosi kaip nepilnavertis žaidėjas kažkoks. jeigu noriu kažką daryt su bokštų, turiu prieit su kariu prie bokšto, jeigu noriu kažką pastatyt, turiu prieit prie teritorijos su kariu ir tada tik kažką daryt. kas yra labai neintuityvu. jeigu noriu kažką daryt su bokštu, tai ir noriu ant jo spaust, jeigu noriu statyt, tai ir noriu spaust ant tos teritorijos, o ne prieit prie tos teritorijos, spaust ant kario ir tik tada kažką daryt.

 

tada pamačiau kažkokias lėkštes, galvoju reik paimt, iki ju nueit truko 12 žingsniu po 5 sec ir + 24 click'ai, nes, kad paeit reik spaust ant kario ir tada ant teritorijos. wtf? kodėl negaliu paspaust ant ploto ten kur noriu eit ir karys pats ten nueitų, kad ir per tą minutę, bet kad nereiktų po kiekvieno žingsnio clickint dalykus? ok, priėjau tas lėkštes, kažką lyg ir numinusavo, tai čia blogai turbūt? tai nereik ant lėkščių eiti? wtf? praleidau geras 2 minutes tik tam, kad sužinot, kad kažką praradau/nepraradau?

 

tada praėjo eiti priešai, bokštai pradėjo šaudyt. bet tik kelis kartus išauna per žingsnį. tada kunigas atėjo, sušaudė ir jį. čia gerai/blogai? kas tas kunigas? kodėl jis čia atėjo? beje, už sprogimo efektą, kai žūsta karys, tai bravo, nusijuokiau :)

 

toliau prieinu prie kario ir spaudžiu attack, kažkodėl nueinu ant to priešo langelio ir nesuprantu kas vyksta, lyg ir susitapatinom, bet nieko daugiau daryt negaliu. stovim dabar 5 kariai vienam langelį ir nieko negaliu daugiau padaryt... ar galiu? ar čia jis mane nukovė? ir kas lieka langelyje tas gyvas lieka, taip reikia suprast? ir kas toliau? ką daugiau žaidime galim nuveikt?

1. statyt/upgrade'int bokštus

2. gamint karius

3. vaikščioti

4. kirsti priešus/kunigus

5. užlipt ant lėkščių, kad kažkas įvyktų.

6. explore'int mapą? bet pas kaimyną nueit užtruktų kokių gerų 15 min turbūt ir nežinau ar galiu daugiau negu su vienu kariu eit. lyg ir negalima su kariuomene pas kaimynus apsilankyt, tai gal ties tuo ir baigsiu explore'inimą.

 

ok, einu meniu paclickint. spaudžiu info. kažkur užeinu, rodo info apie siena. spaudžiu X, užsidaro langas. spaudžiu vėl info, vėl tą pačia info apie siena matau. kaip išjungt info apie sieną? noriu ir daugiau kažko sužinot. ok, spaudžiu field, gaunu info apie field. uždarau langą, vėl spaudžiu info, vėl info apie sieną. :) kas čia vyksta? paspaudžiu kažką random iš map'o, langas užsidaro. nepasiduodu, noriu daugiau info sužinot apie dalykus. atsidarau vėl info ir matau info apie lėkštę. tai kaip čia tas info veikia? vėliau suprantu, kad reikia spaust info, tada kažką paspaust ant map'o, tada užsidaro langas, bet paskui kai kitą kartą atsidarai info, jau matai info apie tą objektą ant kurio buvai paspaudęs anksčiau. painu? painu. bet gal čia bug'as?

 

toliau žiūriu settings. kažkokie leveliai yra, ok negaliu rinktis nieko kito, nes nepakankamas levelis. o kaip levelį pasikelt? anyway, spaudžiu about actions ir sužinau, kad turiu limituotą veiksmų kiekį. pereinu per visus about, gaunu skaičiukų, kurie nelabai ką pasako tiesa pasakius. "Gold base income: 80" hmmm... per minutę? per valandą? nuoširdžiai nesupratau ką reiškia health, damage, tower def prie ginklų. atrodo, kad pabarstyta info ir tiek. naujokui nenaudinga info. važiuojam toliau, spaudžiu "sounds rewards"(tu rimtai sąmoningai apjungei sounds ir rewards į vieną mygtuką?) ir mane pasitinka "Welcome" žinutė. ok, malonu, kad radau, bet kodėl ten yra welcome? tada matau, kad galiu zoom in/out padaryt mygtuku pagalba ir kažkodėl jie yra prie settings ir prie "sounds ir rewards" skilties. tas pats su keitimu į 2d map'ą, kodėl nerodyt šitų mygtukų iš karto? ir kodėl jie prie "sounds ir rewards" skilties yra? ir tada pamatau, kad užėjus į "sounds ir rewards" galiu tik uždaryt langą, bet negaliu grįžt prie settings'ų. dar kas užkliuvo, tai kodėl logout'as yra irgi prie settings'ų? logout nėra settingas lyg ir. bet anyway, čia smulkmenos aišku, bet erzinančios.

 

ok, einu toliau į quests skiltį. ir matau kažkokius 3 questus, kiekvieną iš jų galiu keisti spausdamas switch. ar tai reiškia, kad galiu daryt tik tą questą, kurį pasirenku? ar ten tiesiog rodo info kokius questus darau šiuo metu? ta prasme switch tik keičia info ar keičia questą? toliau einu į main, man rašo, kad turiu "get totally 30 fields", how? get tai čia žaliai pažymėt reikia fiel'ą? ar užgrobt iš kaimynų? toliau "survive 100 steps" kas yra steps? kaip vyksta survive? ir kada skaitosi, kad nesurvive'inau? ir vėl matau kažkokią info, bet nesuprantu tiksliai ką reikia daryt, galiu tik spėliodamas daryt tuos questus. + navigacija tarp "main area" ir "cave area" žiauriai awkward.

 

einu į king skiltį. matau kario veidą, kuris turbūt yra king. clickinu - nieko. matau dar 5 keturkampius, clickinu - nieko. nu va ir vėl beveik nieks nesiclickina ir nesuprantu ką daryt. pereinu per kitus langus ir nežinau nei kaip gaut item's ir kodėl matau items, kurie yra aukštesnio levelio ir kaip juos gavau. upgrades galiu upgrade'int armija, ką tai duoda deffence/attack dar kažko, aš nežinau. einu į skills, matau, kad tai yra hero skills, kas yra hero? karalius? spėju, nes užėjau į king skiltį. žodžiu vėl tenka spėliot. ir kas būna po level 12? laimiu žaidimą ar ir toliau žaidžių? ir galiausiai galiu sukurti ally, kaip ir ok, bet kodėl turiu eiti į king skiltį, kad sukurt ally? :)

 

ok, judam toliau. einu į Throne skiltį. ir čia patenku į kažkokias kovas. toliau yra search, market, sell, arena. puikus derinys sakyčiau. anyway, kadangi nežinau kaip galiu kovot, tai noriu pažiūrėt kažkokią kitų kovą. spaudžiu watch, start ir žiūriu kaip kapojas. nu gal ir fainai, gaila nėra zoomo. ir dar klausimas, ten eina kažkaip taktikas keist, atsitraukt, pult, užeit iš kitos pusės ar čia tiesiog kažkiek karių prieš kažkiek ir kieno stipresni kariai tas ir laimi? ta prasme, ta kova tik vaizdas ar gali kažkaip ir silpnesnis nugalėt stipresni, jeigu gerai taktiką sudėlioja? beje, kai baigiasi kova, start/stop mygtukas nebeveikia.

 

toliau einu search ir kažką galiu searchint, bet nesuprantu ką. čia turguj prekių galima ieškot? ar kaip? plius kiek clickinu, tai vis mėlynom spalvom viskas apsivemia.

 

market lange viskas tusčia, tai čia reiškia, kad nieks nieko neparduoda? ar čia kažkas neveikia?

 

toliau spaudžiu sell. šį kartą matau, kad nieko neparduodu. spaudžiu ant open hero items. baaam papuolu į savo item'us, kaip grįžt į turgu? galimybės nėra. reik eit iš naujo. bet prieš tai, dar pabandau parduot kažkokį itemą, ir parašo man, kad grey items cannot be sold. ok, galvoju, ne tai ne. einu vėl į marketą. baaam mano itemas for sale lyg ir. nice :) bet paskui suprantu, kad visgi ne for sale, tik atsirado prie mano sell dalykų kažkaip kažkodėl.

 

ir galiausiai arena. spaudėlioju attack, nesuprantu kas vyksta. bet pasirodo galiu spaust tik 5 kartus today. tai taip ir nesupratau, kam tos arenos skirtos. gal labiau patyrusiam game'riui būtų aišku.

 

ir galiausiai atsiduriu research center. kur galiu viską tobulinti. galiu tobulinti ir army, nors army kaip ir prie king skilties galėjau tobulint. bet čia turbūt kiti tobulinimai. still viskas vienoj vietoj būtų geriau man atrodo. toliau iššvaistau visus savo skills points, kad ir ką jie reikštų ir uždarau langą.

 

 

tai va tokie įspūdžiai mano. viską žaidime turi suprast ir atrast pats ir didžioji dauguma dalykų nėra intuityvūs. beveik niekas nėra užbaigta iki galo. meniu chaotiškas, viskas išmėtyta po visur, info beveik nėra. neeina suprasti kas žaidime vyksta ir kodėl, galų galiausiai nežinau gal čia tik man, bet žaidimas pradeda erzinti kai negali jame daryt ką norėtum daryt. naviguoti kaip nori, spausti ką nori ir kad tas paspaudimas kažką duotų ir gaunasi, kad esi įstatytas į kažkokius rėmus, kur jų neturėtų būti ir tie rėmai atima visą žaidimo džiaugsmą. nes pvz vien pereit su kariu nuo vienos sienos iki kitos užtrunka labai daug laiko ir clickų. ir šį kartą pažaidęs tikrai daugiau negu 5 minutes nuomonės nepakeičiau, tai žaidimas esantis dar labai ankstyvoje stadijoje.

 

O su dizainu tik prieš 3 mėnesius apskritai pradėjau dirbti. Nes nežinojau ar išvis pavyks šita idėja, nes backendas koją kišo nuolat su lėtu performance. Bet dabar jau puikus performance. Skubiai užmausiu grafiką ir publishinsiu.

 

Kaip žaisti pradžioj tikrai neaišku, nes žaidimas nėra kopija. Kitų žaidimų patirtis čia negalioja - čia viskas nauja. Tenka apmokinti visus žaidėjus, o tai nėra lengva. Dažnai labai nustembu, kai sužinau, kad kažkokioj paprastoj vietoj naujas žaidėjas pastringa. Kaip ir šiuo atveju - net nebūčiau pagalvojęs, kad spaudžiant ant žvaigždės žemėlapyje, žaidėjas tikisi kažką gauti. Realiai reikia užlipti su šachmato figūra ant žvaigždės, kad kažką gautum. Bet reikės padirbėti ties tuom ir kažkaip pranešti žaidėjui, kad paspaudimas ant žvaigždės nieko neduos, kad reikia ant jos užlipti. Su laiku viskas išsispręs. Bet nemanau, kad tokie neaiškumai turėtų stabdyti release. Čia šioj grupėj pastebėjau labai mažai kas iš tiesų nori pažaisti - labiau ateina tik paexplorint kaip atrodo grafika, bet ne žaisti. Bet grafika dar nebagita, todėl iš čia atėjusių niekas toliau netęsia. Ir nekaltinu - tai įprasta, daryčiau tą patį. O tie, kurie tikrai norėdavo pažaisti - visuomet įveikdavo visus, net ir pačius neaiškiausius tutorialus.

 

kitų žaidimų patirtis gali negalioti, bet turi galioti kažkokia tvarką, nes kaip minėjau aukščiau, kol kas viskas yra labai chaotiška, padaryta "ant greitųjų". o dėl kas nori žaist, tas ras kaip ir žais teiginio, tai toks truputi keistokas teiginys. nes man atrodo, kad tavo darbas ir yra pritraukt žaidėjus ar žaidimo įdomumu, paprastumu, išskirtinumu, galu galė grafiką, o ne sukurt žaidimą, paleist į laisvę ir sakyt "ai nu tai čia kas norės tas supras kaip čia žaist ir žais"

 

 

Pavyzdys su butu tikrai įdomus :) Ir tikrai panašus į mano atvejį, nesiginčysiu. Bet, manau, tegul būna čia šis postas ir vis gausiu naujų feedback - man tai padeda. Žinau į ką atkreipti dėmesį. Ir tai veikia - visuomet bandau kažkaip pataisyti kliūtis, su kuriomis susiduria nauji žaidėjai ir apie tai praneša.

 

Tikiuosi iš žaidimo daug, nes tai mane motyvuoja dirbti po darbo vakarais ir savaitgaliais, net kai esu labai pavargęs. Tai suteikia viltį gyvenime, kad kažkada galėsiu nebebūti darbuotoju. O jei nieko nedarysiu, arba pasiduosiu neigiamai įtakai - tai būsiu darbuotoju iki pensijos, niekaip neištrūksiu iš šios neišvengiamybės. Juk taip ir turėčiau gyventi kaip mama mokino - dėl kitų, dėl gero darbo. Bet to labai nenoriu :) Todėl gerinsiu žaidimą, keisiu tiek kiek reikės, net jei tai ir užims dar 10 metų.

 

O jeigu sufailinsiu - nieko baisaus. Jau sufailinau su armijų kovom, kurias dariau 1.5 metų tikėdamasis, kad parduosiu Travianui ar panašiems žaidimams. Ir sufailinau taip galvodamas. Bet radau geresnę išeitį - pats susikurti tokio žanro žaidimą ir integruoti savo kurtas armijų kovas. Jei su šiuo žaidimu sufailinsiu - tikrai sugalvosiu kaip dar labiau paupgreidinti žaidimą ir dirbsiu toliau. Viskam esu pasiruošęs, bet tikiuosi geriausio.

 

ir sėkmės tau. jokiu būdu nenoriu numušt entuziazmo, smagu kai žmonės randa kas patinka ir daro kas patinka. o tiek daug čia rašau, nes tema man labai artima. esu kūręs ir aš browser based žaidimus dar gūdžiais WAP interneto laikais. ir taip pat turėjau tikslą sukurti tokio strateginio tipo žaidimą ir buvau sukūręs, ir žaidė žmonės ir nešė šiokį tokį pelną. bet supratau, kad tokie žaidimai yra labai nišiniai ir pritraukt masę žaidėjų nėra taip paprasta. tiesa pasakius turėjau du žaidimus, Drag'ą, kuris buvo plain stupid(nusiperki mašina ir lenktyniauji prieš kitus), bet buvo tikras hit'as tais laikais(čia kokiais 2006-07) WAP'e. ir paskui kaip ir minėjau ilgai ir laimingai kūriau strateginį žaidimą, su kariais, kariuomenėm, ūkininkais, fermom, turgum, komandom, žodžiu viskas kaip priklauso. ir tas Drag'as visiškai į vienus vartus(pagal pelną) darė tą strateginį, nors strateginis buvo tas iščiustytas vaikas, kurį labai mylėjau ir prižiūrėjau ir įdėjau daug darbo. tai išvada, paprasti, linksmi, daug galvojimo nereikalaujantys žaidimai yra tie, kuriuos žaidžia visi. o sudėtingi, įvairių strategavimų reikalaujantys žaidimai dažniausiai ir lieka nišiniai. bet tikrai linkiu, kad būtum išimtimi su savo žaidimu. sėkmės dar kartą. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jeigu pas kitus blogai, tai nereiškia, kad ir pas tave turi būt blogai. ;) nesakau, kad reik išblizginti viską iki tobulumo, bet man pradžioj atsidarius kodą pasirodė, kad nėra elementarių dalykų, elementarios kodo struktūros. atrodo, kad daryta, kad tik veiktų ir kuo greičiau ir viskas vis dar yra in progress, kas iš esmės nėra blogai. ir viskas būtų ok, jeigu bandytum tik pristatyt idėja ir būtum pasikūręs kažkokį POC'ą, bet aš kažkaip supratau, kad projektas yra arti prie pabaigos ir trūksta tik grafinių elementų.

 

dėl optimizacijos, sakai, kad gerai optimizuotas backendas, o darei kažkokius stress testus? kas būtų jeigu žaistų online 100/1000/10K žaidėjų, atlaikytum? turi scale'inimo planą kažkokį?

 

 

 

jeigu nematei panašių browser based žaidimų su tiek interaktyvumo, tai sakyčiau nelabai daug ir esi matęs tų žaidimų. ir aš nieko nematau blogo, kad ir pixel based dizainuose, jeigu žaidimas padarytas aiškiai ir yra įdomus, netgi text based žaidimas gali būti įdomus. manau dizainas nėra tas pagrindinis faktorius, dėl kurio žaidėjai žais/nežais žaidimą(aišku jeigu tai nėra indie art žaidimas), bet jis turi būt tvarkingas, ko pas tave žaidime pasigedau. galiu papasakot savo įspūdžius jeigu įdomu step by step:

 

atėjau, užsiregistravau, prisijungiau, pradiniame puslapyje nukrito juostos, kairėje kažkas pradėjo krautis, paskui nušoko į dešinę ir supratau, kad tai buvo feedbacko formą. ok, einam toliau.

 

spaudžiu play, kraunasi kažkur viršuj kampe raudonai geltona juosta žaliam fone ir tada patenku į žaidimą. o ten, kad ir ką clickinčiau, nieks nesiclickina išskyrus pilį per vidurį, o ir ją paspaudus nelabai suprantu ką daryt galiu. nes viršuj kampe atsiranda kažkokios šachmatų figūros, kurių clickint irgi negaliu. tik galiu paspaust X.

 

tada pamatau, kad yra mėlyni dalykai, spaudžiu ant jų, o ten vėl nelabai aišku kas atsirado, lyg ir karius galiu pirkt, bet kam jų reikia ir kuom jie skirias? kodėl galiu pirkti tik trys? kas ten per pilki ir raudoni kvadratai? tada suprantu, kad galiu drag and dropint tuos karius. bet kam? kas iš to? kodėl uždraginus ant raudono kvadrato jis paraudonuoja? čia blogai ar gerai? ai kai būna ant raudono negaliu "save army" spaust... kodėl? ok, sudraginęs random karius spaudžiu save ir išvažiuoja kareivis, nors rinkausi raitelius išvažiavo random kareivis. kodėl? spaudžiu ant kareivio ir atsiranda tokie patys mėlymi dalykai, kurie atsiranda ir paspaudus ant pilies. gal galima kažkaip atskirt skirtingus veiksmus skirtingai? spaudžiu ant mėlyno dalyko, atsiranda kažkokia strėle krypties ir kareivis pajuda, vienas žingsnis kažkodėl užtrunka 4 sekundes. kodėl 4, o ne 2? kodėl negaliu nueit kur noriu, o tik viena žingsnį? kodėl apskritai turiu kažkur eit? koks tikslas? kodėl negaliu eit įstrižai?

 

tada pamatau, kad galiu daryt burn, build ir walk. ka daro burn? paspaudžiu, atsiranda fakelai ant tvoros, paspaudžiu, sudega tvora. čia gerai ar blogai? tada spaudžiu build ir matau galiu statyt bokštą. bokštas pasistato iš karto, bet kažkodėl turiu laukt dar 6 sekundes, kodėl? bandau spausti ant bokšto, nesispaudžia niekas. ok, tai ką man su juo daryt? spaudžiu ant kario tada jau galiu kažką daryt su bokštu. paspaudžiu ant bokšto ir jis pradeda upgrade'intis, noriu aš to ar nenoriu. nes reik suprast, kad paspaudimas ant kario ir tada ant bokšto reiškia bokšto upgrade'ą. ir apskritai kodėl kariai upgrade'ina bokštą? neturėtų būt kažkokių darbininkų? toliau spaudžiu ant bokšto dar kartą, nieko neįvyksta... ok, tai kodėl dar kart negaliu upgrade daryt?

 

tada pabandau pascrollint ir scrollinasi kažkodėl ne centruotai, o prisiscrollina viršutinė kairė pusė. atrodo, kad nescrollinu, o slankioju map'ą. tada vėl kad ir kur bepaspausčiau, niekas nesispaudžia, nei tvora, jei kažkokie objektai, nei kažkokios pilys kampuose, niekas išskyrus pagrindini namą ir kareivius ir kas yra labai annoying. jaučiuosi kaip nepilnavertis žaidėjas kažkoks. jeigu noriu kažką daryt su bokštų, turiu prieit su kariu prie bokšto, jeigu noriu kažką pastatyt, turiu prieit prie teritorijos su kariu ir tada tik kažką daryt. kas yra labai neintuityvu. jeigu noriu kažką daryt su bokštu, tai ir noriu ant jo spaust, jeigu noriu statyt, tai ir noriu spaust ant tos teritorijos, o ne prieit prie tos teritorijos, spaust ant kario ir tik tada kažką daryt.

 

tada pamačiau kažkokias lėkštes, galvoju reik paimt, iki ju nueit truko 12 žingsniu po 5 sec ir + 24 click'ai, nes, kad paeit reik spaust ant kario ir tada ant teritorijos. wtf? kodėl negaliu paspaust ant ploto ten kur noriu eit ir karys pats ten nueitų, kad ir per tą minutę, bet kad nereiktų po kiekvieno žingsnio clickint dalykus? ok, priėjau tas lėkštes, kažką lyg ir numinusavo, tai čia blogai turbūt? tai nereik ant lėkščių eiti? wtf? praleidau geras 2 minutes tik tam, kad sužinot, kad kažką praradau/nepraradau?

 

tada praėjo eiti priešai, bokštai pradėjo šaudyt. bet tik kelis kartus išauna per žingsnį. tada kunigas atėjo, sušaudė ir jį. čia gerai/blogai? kas tas kunigas? kodėl jis čia atėjo? beje, už sprogimo efektą, kai žūsta karys, tai bravo, nusijuokiau :)

 

toliau prieinu prie kario ir spaudžiu attack, kažkodėl nueinu ant to priešo langelio ir nesuprantu kas vyksta, lyg ir susitapatinom, bet nieko daugiau daryt negaliu. stovim dabar 5 kariai vienam langelį ir nieko negaliu daugiau padaryt... ar galiu? ar čia jis mane nukovė? ir kas lieka langelyje tas gyvas lieka, taip reikia suprast? ir kas toliau? ką daugiau žaidime galim nuveikt?

1. statyt/upgrade'int bokštus

2. gamint karius

3. vaikščioti

4. kirsti priešus/kunigus

5. užlipt ant lėkščių, kad kažkas įvyktų.

6. explore'int mapą? bet pas kaimyną nueit užtruktų kokių gerų 15 min turbūt ir nežinau ar galiu daugiau negu su vienu kariu eit. lyg ir negalima su kariuomene pas kaimynus apsilankyt, tai gal ties tuo ir baigsiu explore'inimą.

 

ok, einu meniu paclickint. spaudžiu info. kažkur užeinu, rodo info apie siena. spaudžiu X, užsidaro langas. spaudžiu vėl info, vėl tą pačia info apie siena matau. kaip išjungt info apie sieną? noriu ir daugiau kažko sužinot. ok, spaudžiu field, gaunu info apie field. uždarau langą, vėl spaudžiu info, vėl info apie sieną. :) kas čia vyksta? paspaudžiu kažką random iš map'o, langas užsidaro. nepasiduodu, noriu daugiau info sužinot apie dalykus. atsidarau vėl info ir matau info apie lėkštę. tai kaip čia tas info veikia? vėliau suprantu, kad reikia spaust info, tada kažką paspaust ant map'o, tada užsidaro langas, bet paskui kai kitą kartą atsidarai info, jau matai info apie tą objektą ant kurio buvai paspaudęs anksčiau. painu? painu. bet gal čia bug'as?

 

toliau žiūriu settings. kažkokie leveliai yra, ok negaliu rinktis nieko kito, nes nepakankamas levelis. o kaip levelį pasikelt? anyway, spaudžiu about actions ir sužinau, kad turiu limituotą veiksmų kiekį. pereinu per visus about, gaunu skaičiukų, kurie nelabai ką pasako tiesa pasakius. "Gold base income: 80" hmmm... per minutę? per valandą? nuoširdžiai nesupratau ką reiškia health, damage, tower def prie ginklų. atrodo, kad pabarstyta info ir tiek. naujokui nenaudinga info. važiuojam toliau, spaudžiu "sounds rewards"(tu rimtai sąmoningai apjungei sounds ir rewards į vieną mygtuką?) ir mane pasitinka "Welcome" žinutė. ok, malonu, kad radau, bet kodėl ten yra welcome? tada matau, kad galiu zoom in/out padaryt mygtuku pagalba ir kažkodėl jie yra prie settings ir prie "sounds ir rewards" skilties. tas pats su keitimu į 2d map'ą, kodėl nerodyt šitų mygtukų iš karto? ir kodėl jie prie "sounds ir rewards" skilties yra? ir tada pamatau, kad užėjus į "sounds ir rewards" galiu tik uždaryt langą, bet negaliu grįžt prie settings'ų. dar kas užkliuvo, tai kodėl logout'as yra irgi prie settings'ų? logout nėra settingas lyg ir. bet anyway, čia smulkmenos aišku, bet erzinančios.

 

ok, einu toliau į quests skiltį. ir matau kažkokius 3 questus, kiekvieną iš jų galiu keisti spausdamas switch. ar tai reiškia, kad galiu daryt tik tą questą, kurį pasirenku? ar ten tiesiog rodo info kokius questus darau šiuo metu? ta prasme switch tik keičia info ar keičia questą? toliau einu į main, man rašo, kad turiu "get totally 30 fields", how? get tai čia žaliai pažymėt reikia fiel'ą? ar užgrobt iš kaimynų? toliau "survive 100 steps" kas yra steps? kaip vyksta survive? ir kada skaitosi, kad nesurvive'inau? ir vėl matau kažkokią info, bet nesuprantu tiksliai ką reikia daryt, galiu tik spėliodamas daryt tuos questus. + navigacija tarp "main area" ir "cave area" žiauriai awkward.

 

einu į king skiltį. matau kario veidą, kuris turbūt yra king. clickinu - nieko. matau dar 5 keturkampius, clickinu - nieko. nu va ir vėl beveik nieks nesiclickina ir nesuprantu ką daryt. pereinu per kitus langus ir nežinau nei kaip gaut item's ir kodėl matau items, kurie yra aukštesnio levelio ir kaip juos gavau. upgrades galiu upgrade'int armija, ką tai duoda deffence/attack dar kažko, aš nežinau. einu į skills, matau, kad tai yra hero skills, kas yra hero? karalius? spėju, nes užėjau į king skiltį. žodžiu vėl tenka spėliot. ir kas būna po level 12? laimiu žaidimą ar ir toliau žaidžių? ir galiausiai galiu sukurti ally, kaip ir ok, bet kodėl turiu eiti į king skiltį, kad sukurt ally? :)

 

ok, judam toliau. einu į Throne skiltį. ir čia patenku į kažkokias kovas. toliau yra search, market, sell, arena. puikus derinys sakyčiau. anyway, kadangi nežinau kaip galiu kovot, tai noriu pažiūrėt kažkokią kitų kovą. spaudžiu watch, start ir žiūriu kaip kapojas. nu gal ir fainai, gaila nėra zoomo. ir dar klausimas, ten eina kažkaip taktikas keist, atsitraukt, pult, užeit iš kitos pusės ar čia tiesiog kažkiek karių prieš kažkiek ir kieno stipresni kariai tas ir laimi? ta prasme, ta kova tik vaizdas ar gali kažkaip ir silpnesnis nugalėt stipresni, jeigu gerai taktiką sudėlioja? beje, kai baigiasi kova, start/stop mygtukas nebeveikia.

 

toliau einu search ir kažką galiu searchint, bet nesuprantu ką. čia turguj prekių galima ieškot? ar kaip? plius kiek clickinu, tai vis mėlynom spalvom viskas apsivemia.

 

market lange viskas tusčia, tai čia reiškia, kad nieks nieko neparduoda? ar čia kažkas neveikia?

 

toliau spaudžiu sell. šį kartą matau, kad nieko neparduodu. spaudžiu ant open hero items. baaam papuolu į savo item'us, kaip grįžt į turgu? galimybės nėra. reik eit iš naujo. bet prieš tai, dar pabandau parduot kažkokį itemą, ir parašo man, kad grey items cannot be sold. ok, galvoju, ne tai ne. einu vėl į marketą. baaam mano itemas for sale lyg ir. nice :) bet paskui suprantu, kad visgi ne for sale, tik atsirado prie mano sell dalykų kažkaip kažkodėl.

 

ir galiausiai arena. spaudėlioju attack, nesuprantu kas vyksta. bet pasirodo galiu spaust tik 5 kartus today. tai taip ir nesupratau, kam tos arenos skirtos. gal labiau patyrusiam game'riui būtų aišku.

 

ir galiausiai atsiduriu research center. kur galiu viską tobulinti. galiu tobulinti ir army, nors army kaip ir prie king skilties galėjau tobulint. bet čia turbūt kiti tobulinimai. still viskas vienoj vietoj būtų geriau man atrodo. toliau iššvaistau visus savo skills points, kad ir ką jie reikštų ir uždarau langą.

 

 

tai va tokie įspūdžiai mano. viską žaidime turi suprast ir atrast pats ir didžioji dauguma dalykų nėra intuityvūs. beveik niekas nėra užbaigta iki galo. meniu chaotiškas, viskas išmėtyta po visur, info beveik nėra. neeina suprasti kas žaidime vyksta ir kodėl, galų galiausiai nežinau gal čia tik man, bet žaidimas pradeda erzinti kai negali jame daryt ką norėtum daryt. naviguoti kaip nori, spausti ką nori ir kad tas paspaudimas kažką duotų ir gaunasi, kad esi įstatytas į kažkokius rėmus, kur jų neturėtų būti ir tie rėmai atima visą žaidimo džiaugsmą. nes pvz vien pereit su kariu nuo vienos sienos iki kitos užtrunka labai daug laiko ir clickų. ir šį kartą pažaidęs tikrai daugiau negu 5 minutes nuomonės nepakeičiau, tai žaidimas esantis dar labai ankstyvoje stadijoje.

 

 

 

kitų žaidimų patirtis gali negalioti, bet turi galioti kažkokia tvarką, nes kaip minėjau aukščiau, kol kas viskas yra labai chaotiška, padaryta "ant greitųjų". o dėl kas nori žaist, tas ras kaip ir žais teiginio, tai toks truputi keistokas teiginys. nes man atrodo, kad tavo darbas ir yra pritraukt žaidėjus ar žaidimo įdomumu, paprastumu, išskirtinumu, galu galė grafiką, o ne sukurt žaidimą, paleist į laisvę ir sakyt "ai nu tai čia kas norės tas supras kaip čia žaist ir žais"

 

 

 

ir sėkmės tau. jokiu būdu nenoriu numušt entuziazmo, smagu kai žmonės randa kas patinka ir daro kas patinka. o tiek daug čia rašau, nes tema man labai artima. esu kūręs ir aš browser based žaidimus dar gūdžiais WAP interneto laikais. ir taip pat turėjau tikslą sukurti tokio strateginio tipo žaidimą ir buvau sukūręs, ir žaidė žmonės ir nešė šiokį tokį pelną. bet supratau, kad tokie žaidimai yra labai nišiniai ir pritraukt masę žaidėjų nėra taip paprasta. tiesa pasakius turėjau du žaidimus, Drag'ą, kuris buvo plain stupid(nusiperki mašina ir lenktyniauji prieš kitus), bet buvo tikras hit'as tais laikais(čia kokiais 2006-07) WAP'e. ir paskui kaip ir minėjau ilgai ir laimingai kūriau strateginį žaidimą, su kariais, kariuomenėm, ūkininkais, fermom, turgum, komandom, žodžiu viskas kaip priklauso. ir tas Drag'as visiškai į vienus vartus(pagal pelną) darė tą strateginį, nors strateginis buvo tas iščiustytas vaikas, kurį labai mylėjau ir prižiūrėjau ir įdėjau daug darbo. tai išvada, paprasti, linksmi, daug galvojimo nereikalaujantys žaidimai yra tie, kuriuos žaidžia visi. o sudėtingi, įvairių strategavimų reikalaujantys žaidimai dažniausiai ir lieka nišiniai. bet tikrai linkiu, kad būtum išimtimi su savo žaidimu. sėkmės dar kartą. ;)

 

Wap drag.... Kokia nostalgija :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano nuomone per tiek laiko galėjai laisvai pilnai baigti žaidimą, o gal net kažką geriau sukurti. Per tiek laiko galėjai sukurti žaidimą dėl kurio būtum galėjęs mesti darbą ir gyventi iš savo sukurto žaidimo.

Redagavo Cpliusas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia nėra partijų :) Tiesiog vienas vientisas žaidimas. Maždaug kaip travian - baigiasi žaidimas už metų ar panašiai. Ir prisijungti galima bet kada, padaryti veiksmą.

 

Kokio populiarumo tikies iš žaidimo, kuris yra sukurtas kitų principų ( arba kitaip sakant eilinė kopija su kelias pakeitimais, kurie žaidimą tik pablogina), kurie jau senai peržaisti ir pamiršti? Tobulesnių nepadarysi, tik laiką gaiši.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokio populiarumo tikies iš žaidimo, kuris yra sukurtas kitų principų ( arba kitaip sakant eilinė kopija su kelias pakeitimais, kurie žaidimą tik pablogina), kurie jau senai peržaisti ir pamiršti? Tobulesnių nepadarysi, tik laiką gaiši.

 

Žaidimas yra visiškai unikalus, neturintis jokių panašumų į kitus. Paimtos kelios idėjos iš kitų žaidimų. Yra keli aktyvūs žaidėjai, tai paklausus į kokį žaidimą panašus šitas, nebuvo daug atsakymų - galbūt šiek tiek į AgeOfEmpires, galbūt į Civilisation, galbūt į Rome total war.. Bet čia labiau visų tų žaidimų miksas, pridedant MMORPG savybes ir MMORTS savybes. Sunku tokį daigtą balansuoti, nes nesu žaidęs jokių panašių ir žaidėjai turi labai daug laisvės kaip keisti žaidimo žemėlapį - sudėtinga sugaudyti visus scenarijus ir ištestuoti.

 

Mano nuomone per tiek laiko galėjai laisvai pilnai baigti žaidimą, o gal net kažką geriau sukurti. Per tiek laiko galėjai sukurti žaidimą dėl kurio būtum galėjęs mesti darbą ir gyventi iš savo sukurto žaidimo.

Mano nuomone, galbūt per didelį kasnį pasiėmiau. Kažkada tikrai užbaigsiu. Bet toks žaidimas kaip šitas nėra lengvai sukuriamas kaip pvz travian. Čia šimtai objektų turi sinchronizuotis tarp žaidėjų realiu laiku, ir yra sudėtingiau nei MMORPG, kur sinchronizacija įprastai vyksta tarp kelių žaidėjų/mobų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tdk - dėkui už descriptive feedback. Tikrai nemažai pakeitimų padariau iš šio aprašymo, ir dar toliau bandysiu sutvarkyti kiekvieną sritį, kurioje pastrigai, padaryti aiškesnį kiekvieną neaiškumą, kaip tik įmanoma.

Jau ne pirmą kartą girdžiu klausimą "kodėl aš čia turėčiau kažką daryti?", arba "kam man to reikia?".

Na, kad atsakyti į šiuos klausimus daug svarsčiau, ir galbūt koks introduction video padėtų. Ir tokį daryčiau tik po to, kai bus pabaigtos visos grafikos. Todėl dabar bent pusmetį jokių introduction video nebus.

Nebent gal turit pasiųlymų kaip išspręsti šią problemą - kad nebekiltų tokių klausimų?

Kitas buvęs klausimas - kodėl negalima vaikščioti su figūrom toliau ir reikia eiti po 1 ėjimą - tokios žaidimo taisyklės. Kaip ir šachmatai turi savo taisykles. Automatinio nuėjimo su pėstininkais tolyn kažkur nėra, nes toks jau tas žaidimas - reikia viską daryti pačiam ir bent jau šioje vietoje neplanuoju nieko keisti. Kas nori - tas bando, žaidžia ir įsijaučia, žaidžia pagal visiems vienodas taisykles.

Kodėl kažkas užtrunka 4 sekundes o ne 2? na, tokios taisyklės. Čia tokių basic klausimų galima prigalvoti belekiek. Galėjai tuo pačiu paklausti - kokia gyvenimo prasmė? :)

Dar žaidimas neturi visų features ir dar nemažai bugų neištaisyta. Kol didžioji dalis bus parengta užtruks dar pusmetį. O tie keli žaidėjai, kurie dabar žaidžia - labai man padeda ieškoti klaidų.

Visiems aišku, kad žaidimas šiandien nėra paruoštas auditorijai. Todėl nelyginkit su jau baigtais žaidimais. Iškart parašiau, kad dar development versija - todėl pradžia ir tutorial tikrai nėra tobula. Bet yra galimybė žaisti ir testuoti, viskas veikia (su mini bugais kaip kur), bet tikrai įmanoma normaliai žaisti ir visai gerai praleisti laiką siekiant išplėsti savo teritorijas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tdk - dėkui už descriptive feedback. Tikrai nemažai pakeitimų padariau iš šio aprašymo, ir dar toliau bandysiu sutvarkyti kiekvieną sritį, kurioje pastrigai, padaryti aiškesnį kiekvieną neaiškumą, kaip tik įmanoma.

Jau ne pirmą kartą girdžiu klausimą "kodėl aš čia turėčiau kažką daryti?", arba "kam man to reikia?".

Na, kad atsakyti į šiuos klausimus daug svarsčiau, ir galbūt koks introduction video padėtų. Ir tokį daryčiau tik po to, kai bus pabaigtos visos grafikos. Todėl dabar bent pusmetį jokių introduction video nebus.

Nebent gal turit pasiųlymų kaip išspręsti šią problemą - kad nebekiltų tokių klausimų?

 

galėlum pradėt nuo to koks žaidimo tikslas? questus daryt? apgint kažką? ar kas kitas? ar tikslas apsistatyt bokštais, laukt priešų ir žiūrėt kaip bokštai juos apšaudo? o gal sukurt kariuomenę ir eit kovot? apskirtai įmanoma kažkaip pralošt žaidimą?

 

Kitas buvęs klausimas - kodėl negalima vaikščioti su figūrom toliau ir reikia eiti po 1 ėjimą - tokios žaidimo taisyklės. Kaip ir šachmatai turi savo taisykles. Automatinio nuėjimo su pėstininkais tolyn kažkur nėra, nes toks jau tas žaidimas - reikia viską daryti pačiam ir bent jau šioje vietoje neplanuoju nieko keisti. Kas nori - tas bando, žaidžia ir įsijaučia, žaidžia pagal visiems vienodas taisykles.

 

o čia taisyklės padarytos, kad žaidėjui būtų smagiau? ar tiesiog taip paprasčiau padaryt iš programavimo pusės? nes smagumo tai tikrai neprideda tie milijonai clicku vient tik tam, kad nueit kažkur.

 

Kodėl kažkas užtrunka 4 sekundes o ne 2? na, tokios taisyklės. Čia tokių basic klausimų galima prigalvoti belekiek. Galėjai tuo pačiu paklausti - kokia gyvenimo prasmė? :)

 

aš tikiu, kad ir pats žaidi savo žaidimą, tai tikrai neužknisa tavęs, kad norint elementariai apeit tvorą, tai užtrunka labai ilgai tiek laiko tiek clicku atžvilgiu? aš jau nekalbu apie tai, kai nori eit ne su vienu kariu. taisyklės nėra blogai, bet jos turi kažką reikšti, nes man kažkodėl atrodo, kad darai taip, kad būtų paprasčiau suprogramuot viską, o ne dėl to, kad žaidimas įdomesnis būtų.

 

Dar žaidimas neturi visų features ir dar nemažai bugų neištaisyta. Kol didžioji dalis bus parengta užtruks dar pusmetį. O tie keli žaidėjai, kurie dabar žaidžia - labai man padeda ieškoti klaidų.

Visiems aišku, kad žaidimas šiandien nėra paruoštas auditorijai. Todėl nelyginkit su jau baigtais žaidimais. Iškart parašiau, kad dar development versija - todėl pradžia ir tutorial tikrai nėra tobula. Bet yra galimybė žaisti ir testuoti, viskas veikia (su mini bugais kaip kur), bet tikrai įmanoma normaliai žaisti ir visai gerai praleisti laiką siekiant išplėsti savo teritorijas.

 

na čia jau teisinies. kai rodai žmonėms neparuoštą produktą, tai ir tikėkis daug kritikos ir pastabų ir priimk ją, o ne sakyk, kad čia dar nieks nebaigta yra bugu ir t.t. nes kitu atveju kaip ir minėjau kam rodyt kitiems neparuošta produktą ir paskui teisintis, kad žinai, kad viskas neparuošta, bet jus žaiskit ir linksmai praleiskit laiką. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

* Man asmeniškai šahmatų principas patiko, tik galbūt ne visa auditorija žinos principus, tai prie figųrų turėtų būti kažkoks paaiškinimas ir ne tik matymas žemėlapyje kur galima judėti. Prie to pačio viskas aiškiau kai jau užimti fieldai tada matosi gridas ir kur galima judėti iki tol galima tik iš akies spėlioti ir galvoti kodėl taip yra.

* tdk jau rašė apie tai norėtūsi interaktyvumo ant objektų, kad click rodytų informaciją ką galima daryti ar kas tai per objektas.

* Pačios figūros tai atrodo neblogai, bet interface dizainas nekoks.

* Bugai. Atlikus daug action vienu metu actionai pradėjo suktis į minusą, be ctrl + f5. Užiminėjant tą pačią castle ir parefreshinus page atsistatydavo lygis į žemesnį. King itemai, undefined kurių nei pakeisti nei išmeti nieko negalima daryti.

* tdk minėjo dėl judėjimo clickinant, norėtųsi galimybės nustatyti judėjimą, pagal parinkimą jau kiekviena figūrai atskirai turėtų paskaičiuoti action skaičių. (aišku čia gal šiektiek susikerta su logika dėl figūrų judėjimu, kad žaidėjas tarkim su žirgo figūra, kad nueitų į tam tikrą lauką turi pagalvoti kaip jį perstatyti, tai čia galbūt tiktų basic figūrom)

* kai gold eina į minusą reiškia game lose, ir norint tęsti žaidimą reikia su nauju mail kurti naują acc? Kaip integruotis naujiems žaidėjams? Koks žaidimo tikslas, neleisti naujiems žaidėjams įsikurti?

* + Kad armijos pozicijos keitimas įtakoja kovos baigtį. Čia gal ne main aspektas žaidimo, bet AI judėjimas nekaip atrodo vietose kai lieka viena eilė 1vs1 kol liks tik 1 komanda.

* Upgrade neintuityvus, čia gal kartu su interface dizainų susitavrktu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...