Uždarbis.lt: Naršyklinis žaidimas armygrid - Uždarbis.lt

Peršokti prie turinio



  • (2 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

Narys yra atsijungęs mansim 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 86
  • Kartu nuo: 2015-10-21
  • Vardas:mantas
  • Miestas:Siauliai

2018-11-21 15:00 (#1)

Naršyklinis žaidimas armygrid


susijęs su šachmatais
Armygrid

MMO-RTS browser žaidimas, veikinatis per PC, telefonus, naršyklėje, ant bet kokio lango dydžio. Šiuo metu neveikia per apple (taisysiu).
Žaidimas apie šachmatų realybę. Kuriamas 3 metus. Dizainas neseniai užsakytas, daromas, bet dar nebaigtas. Žaidimo gameplay baigta, liko pridėti daugiau content. Yra bugų, bet nelabai trukdo žaidimui.
Žadu už pusmečio kelti į Kongregate. Galima išbandyti :)
Pagrindinis puslapis dar prastas, images ir video outdated..
Tutorialas yra, nesunkus, neerzinantis.
Navigacija dar daroma, tai čia placeholderis.

Pridėtas failas(-ai)



Šį pranešimą redagavo mansim: 2018-11-21 15:06

3


Narys yra atsijungęs DJManas 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +87 -0
  • Pranešimai: 1241
  • Kartu nuo: 2008-01-28
  • Miestas:Vilnius

2018-11-21 18:26 (#2)

Reikejo daryti saskiu varianta :D Sakmatu partija per ilgai uztrunka.

Progravimo paslaugos; Skype: djmanass
0


Narys yra atsijungęs zwiXy 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +17 -0
  • Pranešimai: 262
  • Kartu nuo: 2014-08-15
  • Vardas:Justas

2018-11-21 18:27 (#3)

nelipo man sitas zaidimas. nemazai reikia padirbeti prie jo dar. sachmatu partija geriau atrodo.

0


Narys yra atsijungęs mansim 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 86
  • Kartu nuo: 2015-10-21
  • Vardas:mantas
  • Miestas:Siauliai

2018-11-21 18:29 (#4)

Rodyti pranešimąDJManas, 2018-11-21 18:26, pasakė:

Reikejo daryti saskiu varianta :D Sakmatu partija per ilgai uztrunka.


Čia nėra partijų :) Tiesiog vienas vientisas žaidimas. Maždaug kaip travian - baigiasi žaidimas už metų ar panašiai. Ir prisijungti galima bet kada, padaryti veiksmą.
0


Narys yra atsijungęs zwiXy 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +17 -0
  • Pranešimai: 262
  • Kartu nuo: 2014-08-15
  • Vardas:Justas

2018-11-21 18:35 (#5)

jo bet tie zmones vaiksto ten neitema, notifications irgi islenda belekur. idomiai viskas ziurisi. bent man tai nelipo. bet cia jau atskira tema reiketu diskutuoti apie pati game.
0


Narys yra atsijungęs mansim 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 86
  • Kartu nuo: 2015-10-21
  • Vardas:mantas
  • Miestas:Siauliai

2018-11-21 18:35 (#6)

Rodyti pranešimązwiXy, 2018-11-21 18:27, pasakė:

nelipo man sitas zaidimas. nemazai reikia padirbeti prie jo dar. sachmatu partija geriau atrodo.

Mačiau kaip varinėjai šachmatą ratais ir nelabai supratai ką ten daryti. Reikės pagerinti tutorial.
0


Narys yra atsijungęs zwiXy 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +17 -0
  • Pranešimai: 262
  • Kartu nuo: 2014-08-15
  • Vardas:Justas

2018-11-21 19:03 (#7)

jo nelabai supratau. apskritai keistas tas varinejimas sachmato. reikejo labiau i travian panasu daryti gal? kad butu internetu viskas, rasytu internetu laika ir panasiai. tureciau nemazai ideju manau. ir reiketu tokio cinkelio kuris uzkabintu zaidejus (rusus) sukistu visus savo pinigus...
0


Narys yra atsijungęs venom 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +71 -0
  • Pranešimai: 2171
  • Kartu nuo: 2016-02-26

2018-11-21 21:27 (#8)

Rodyti pranešimązwiXy, 2018-11-21 19:03, pasakė:

jo nelabai supratau. apskritai keistas tas varinejimas sachmato. reikejo labiau i travian panasu daryti gal? kad butu internetu viskas, rasytu internetu laika ir panasiai. tureciau nemazai ideju manau. ir reiketu tokio cinkelio kuris uzkabintu zaidejus (rusus) sukistu visus savo pinigus...

Rusai nekiš pinigų į international projektą, nes yra labai daug priežasčių, visų pirma kainų atžvilgis konvertuojant kreditus, tarkim už 10 eurų gali nusipirkti 100 kreditų, o rusas tuo tarpu sumokės už 100 kreditų 750 rublių, ir tiesiog jų atžvilgiu atrodys nesažininga, kai suma išaugs per 75 kartus, neminint valiutos kurso, į tai niekas nežiūrės, bet žiūrės taip, kad ai va esu rusas, čia tiek mokėti, o europietis tiek sumoka ir tipo gauna tą patį, o toliau eina apmokestinimas rusų, kas yra labai brangu, brangios žinutės, įmokos, ko pasekoje mažėja pelnas, bet norint išlaikyti pusiausvyrą turi suteikti mažų mažiausiai tiek pat kreditų, nesvarbu, kad tau nuo bankinio pavedimo įkris tik pusę, o kai iš lietuvio gausi 90 procentų.
0


Narys yra atsijungęs zwiXy 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +17 -0
  • Pranešimai: 262
  • Kartu nuo: 2014-08-15
  • Vardas:Justas

2018-11-22 11:17 (#9)

kazka parasei cia apie skaicius bet nelabai supratom manau ka.
rusam patinka tokie zaidimai del to jei prades donatint juose tai ir donatins. neziures kiek moka (europietis ar afrikietis)...
aisku kuo daugiau rusu zais tuo kitiems bus idomiau. nes toks zaidimas atrodo grynai rusams. kazkokie ranku siekimai ir t.t.
+kainos bus visiem atitinkamos tiek eurais tiek rubliais ar kazkuo. rubliais jie net nemokes. nori mokek eurais ir tikrai atsiras kas moka.

Šį pranešimą redagavo zwiXy: 2018-11-22 11:18

0


Narys yra atsijungęs klientas 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +170 -1
  • Pranešimai: 4529
  • Kartu nuo: 2009-12-19
  • Miestas:Gvatemala

2018-11-22 11:52 (#10)

Rodyti pranešimąvenom, 2018-11-21 21:27, pasakė:

Rusai nekiš pinigų į international projektą, nes yra labai daug priežasčių, visų pirma kainų atžvilgis konvertuojant kreditus, tarkim už 10 eurų gali nusipirkti 100 kreditų, o rusas tuo tarpu sumokės už 100 kreditų 750 rublių, ir tiesiog jų atžvilgiu atrodys nesažininga, kai suma išaugs per 75 kartus, neminint valiutos kurso, į tai niekas nežiūrės, bet žiūrės taip, kad ai va esu rusas, čia tiek mokėti, o europietis tiek sumoka ir tipo gauna tą patį, o toliau eina apmokestinimas rusų, kas yra labai brangu, brangios žinutės, įmokos, ko pasekoje mažėja pelnas, bet norint išlaikyti pusiausvyrą turi suteikti mažų mažiausiai tiek pat kreditų, nesvarbu, kad tau nuo bankinio pavedimo įkris tik pusę, o kai iš lietuvio gausi 90 procentų.



kam rasyti tik tam, kad rasyti :))) uzeik i travian.uk rusu, ukrainieciu klanai stipriausi ir daugiausia zaideju ir px zaidzia anglijos servuose :)) buvau rusu klane, tas is chelebinsko 8h laiko skirtumas, vistiek losia dantis sukande ir auksa perka paketais :) nes sitame zaidime kitaip neeina :) daugiausiai paypal moka ir nera problemu. tu rusus ubagais nelaikyk, kad tu tiek uzdirbtum, kiek maskvoje statistinis vadybininkas koks :)

Šį pranešimą redagavo klientas: 2018-11-22 11:53

0


Narys yra atsijungęs tdk 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +14 -0
  • Pranešimai: 1597
  • Kartu nuo: 2006-04-19

2018-11-22 18:18 (#11)

o šiaip klausimas rašai kokius testus visam šitam savo appsui? nes šiek tiek pažiūrėjau į kodą(matau nelabai mėgsti minifikuot?) tai dėl tokių vietų:

    if(c > 14) { break; }
    if(c < 0 ) { continue; }


sure, kad po kokių metų atsiminsi, ka reiškia tie skaičiai 14, 0 ir kintamieji pavadinimu c? :) kažkaip atrodo, pakūrei kažką, kaip gavos taip gavos, kol kas veikia, bet jeigu reiktų kažką keist ir jeigu dar keist turėtum ne tu, tai būtų labai komplikuota. turiu omeny, kad nėra kažkokios struktūros aiškios kode, prihardcode'inta pilna random reikšmių, kintamujų pavadinimai a, b, c, aa ir t.t. nežinau, bet kažkaip neatrodo labai mature programuotojo rašytas kodas. taip kad investuot pinigus į tokį projektą, ranka nekiltų.
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
"It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not"
"Jei manote, jog esate per mažas, kad galėtumėte daryti poveikį, pamėginkite eidami gulti palikti kambaryje uodą."
0


Narys yra atsijungęs mansim 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 86
  • Kartu nuo: 2015-10-21
  • Vardas:mantas
  • Miestas:Siauliai

2018-11-22 23:58 (#12)

Rodyti pranešimątdk, 2018-11-22 18:18, pasakė:

o šiaip klausimas rašai kokius testus visam šitam savo appsui? nes šiek tiek pažiūrėjau į kodą(matau nelabai mėgsti minifikuot?) tai dėl tokių vietų:

    if(c > 14) { break; }
    if(c < 0 ) { continue; }


sure, kad po kokių metų atsiminsi, ka reiškia tie skaičiai 14, 0 ir kintamieji pavadinimu c? :) kažkaip atrodo, pakūrei kažką, kaip gavos taip gavos, kol kas veikia, bet jeigu reiktų kažką keist ir jeigu dar keist turėtum ne tu, tai būtų labai komplikuota. turiu omeny, kad nėra kažkokios struktūros aiškios kode, prihardcode'inta pilna random reikšmių, kintamujų pavadinimai a, b, c, aa ir t.t. nežinau, bet kažkaip neatrodo labai mature programuotojo rašytas kodas. taip kad investuot pinigus į tokį projektą, ranka nekiltų.


O dėkui :) Visad minifikuodavo gruntas, net nepastabėjau, kad nebeminifikuoja.. Reiks taisyt :)
Frontendo testų nerašau. Backende yra 600 functional testų bei visos validacijos. Visus įmanomus sugalvotus scenarijus ištestavau ir vos kokį įdomesnį sugalvoju, prirašau testą :)

Dirbu įprastą darbo dieną kompanijoj kur viską reikia tobulai rašyti ir aprašyti. Ir taip dirbdamas dabar nei 20% tokio projekto neturėčiau. Dėl geresnio progreso kartais aukoju "gerą namingą", kad nereiktų per daug tam skirt laiko. Kas kažkiek laiko vis parefaktorinu. Bet tobulybės tikrai nesiekiu. Tikslas - kad kuo greičiau būtų išleista. O po to jau galėsiu taisyt klaidas ir refaktorint.
Nemanau, kad pats savo projektą kurdamas švaistytum laiką tobulai refaktorindamas nuo pat pradžių.
0


Narys yra atsijungęs android 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +45 -0
  • Pranešimai: 1552
  • Kartu nuo: 2014-06-13

2018-11-23 01:20 (#13)

Kaip zmogui nezaidusiam panasaus tipo zaidimu tai pirmas ispudis susidare nekoks.

  • Neaisku ko ten atejau koks objective ir kokie veiksmai mano galimi.
  • Zaidimo UX/UI labai neintuityvu, tutorialas ingame neaiskus.
  • Youtube tutorialas su ta keista muzika irgi neaiskus kas ten vyksta.
  • Webas irgi labai keistas, remind password funkcijos nera, vedi bloga id/pw erroro jokio negauni.
  • Kalba eina apie marketinga, UX/UI, geresni weba, geresni tutoriala ir isvis geresne grafika.
  • Jeigu tu i sita grafika sukisai 10k EUR tai ismetei pinigus i bala nes pirmas ispudis - nieko gero.

Aisku cia tik mano nuomone, gal yra prastesniu narsykliniu MMO kurie yra sekmingi, rinkos nezinau.

Bet kas matosi tai kad cia vieno zmogaus projektas ir tau verkiant reikia daugiau resursu kad galetum kazka su tuo zaidimu pasiekti.

Šį pranešimą redagavo android: 2018-11-23 01:26

0


Narys yra atsijungęs mansim 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 86
  • Kartu nuo: 2015-10-21
  • Vardas:mantas
  • Miestas:Siauliai

2018-11-23 10:59 (#14)

Rodyti pranešimąandroid, 2018-11-23 01:20, pasakė:

Kaip zmogui nezaidusiam panasaus tipo zaidimu tai pirmas ispudis susidare nekoks.

  • Neaisku ko ten atejau koks objective ir kokie veiksmai mano galimi.
  • Zaidimo UX/UI labai neintuityvu, tutorialas ingame neaiskus.
  • Youtube tutorialas su ta keista muzika irgi neaiskus kas ten vyksta.
  • Webas irgi labai keistas, remind password funkcijos nera, vedi bloga id/pw erroro jokio negauni.
  • Kalba eina apie marketinga, UX/UI, geresni weba, geresni tutoriala ir isvis geresne grafika.
  • Jeigu tu i sita grafika sukisai 10k EUR tai ismetei pinigus i bala nes pirmas ispudis - nieko gero.

Aisku cia tik mano nuomone, gal yra prastesniu narsykliniu MMO kurie yra sekmingi, rinkos nezinau.

Bet kas matosi tai kad cia vieno zmogaus projektas ir tau verkiant reikia daugiau resursu kad galetum kazka su tuo zaidimu pasiekti.



Dėkui už gerą feedback. Išėmiau visus senus video ir paveikslėlius, nes nebeatitinka dabartinės versijos jau senai.
Webo nereikės, nes dėsiu į Kongregate, FB, konvertuosiu į appsą. Tai daug laiko į webą nededu.
Objective ir veiksmai kaip per kokį Travian ar įprastą MMORTS, MMORPG. Ten irgi nėra objective, darai ką nori. Kaip ir ten, taip ir čia yra įvairių misijų, pvp, pve, lygio kėlimas, daiktų rinkimas.
Žaidimo UX, UI dar nepagamintas, gamina šiuo metu. Tutorial vis dar gerinu, bet yra nemažai žaidėjų, kuriems tutorial buvo lengvai suprantamas.
Dabartinė grafika dar tik pusė sumos. Bokšteliai, sienos, šachmatai, žemėlapis ir šachmatų animacijos baigti. Sukurti, sumodeliuoti, suanimuoti 3D objektus ir dar paversti į gerai atrodančius sprites tinklapiui yra tikrai brangu. Ir kas dabar matosi už tuos 5k padaryta ir tikrai labai pigiai. Už tą patį darbą lietuvis buvo paskaičiavęs 15k, bet radau baltarusį, kuris pigiai gamina :)
0


Narys yra atsijungęs tdk 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +14 -0
  • Pranešimai: 1597
  • Kartu nuo: 2006-04-19

2018-11-23 11:01 (#15)

Rodyti pranešimąmansim, 2018-11-22 23:58, pasakė:

O dėkui :) Visad minifikuodavo gruntas, net nepastabėjau, kad nebeminifikuoja.. Reiks taisyt :)
Frontendo testų nerašau. Backende yra 600 functional testų bei visos validacijos. Visus įmanomus sugalvotus scenarijus ištestavau ir vos kokį įdomesnį sugalvoju, prirašau testą :)

Dirbu įprastą darbo dieną kompanijoj kur viską reikia tobulai rašyti ir aprašyti. Ir taip dirbdamas dabar nei 20% tokio projekto neturėčiau. Dėl geresnio progreso kartais aukoju "gerą namingą", kad nereiktų per daug tam skirt laiko. Kas kažkiek laiko vis parefaktorinu. Bet tobulybės tikrai nesiekiu. Tikslas - kad kuo greičiau būtų išleista. O po to jau galėsiu taisyt klaidas ir refaktorint.
Nemanau, kad pats savo projektą kurdamas švaistytum laiką tobulai refaktorindamas nuo pat pradžių.


jeigu kurčiau projektą for fun sau, tada jo, turbūt, kad nėra prasmės visko išblizginti iki tobulumo. bet čia atrodo elementarūs dalykai, JS minifikavimas, bundle'inimas, tiesiog tvarkingo kodo rašymas(kas atrodo atima laiko pradžioje, bet aš esu tikras, kad sutaupo daug daugiau negu atima, toliau plėtojant projektą). plius kaip suprantu tikiesi pritraukt investicijų ir jeigu jau nori pinigų iš išorės, tai būk malonus susitvarkyk pradžioj savo daržą :)

o pagrindinė bėda man atrodo ir yra tame, kad rodai dar visiškai neparuoštą produktą, skubi kuo greičiau išlįsti į viešumą. suprantu, kad dirbant 3 metus prie projekto norisi sulaukt įvertinimo iš išorės, bet dar anksti. nes pvz man užsiregistravus įspūdis susidarė nekoks, dizainas back to 90s + viskas šleiva kreiva, kaip žaist nelabai aišku, clickinu ant dalykų žaidime ir nieks nevyksta(pvz ant žvaigždės), kažkaip nėra intuityvumo. tokius dalykus išsitestuoji su keliais žmonėmis, viską kiek įmanoma išblizgini ir leidi į viešumą geriausią variantą, o ne kažkokį draft'ą. nes pirmas įspūdis reiškia labai daug. o kolkas čia situacija panaši, kaip nusiperki neįrengta butą, šviesa yra tiesiog pakabinta lemputė, kurį įsijungia sujungiant laidus, rankas plaut reikia kibire, tulikas tik skylė grindyse, miegot reikia ant pripučiamo čiužinio ir tada iš nekantrumo atsivedi draugus į tokį butą parodyt kaip čia viskas fainai. nu nėra viskas fainai, atsivesk draugus kaip viskas bus įrengta. :)

dar vienas dalykas, tai manau darai didelę klaidą per daug tikėdamasis iš žaidimo, nes susidariau įspūdį, kad tu įsitikinęs, kad tik paleisi žaidimą ir pradės krist pinigai iš dangaus. savo projektų tikėti yra gerai, bet iš kart tikėtis ir svajoti kaip gyvensi iš pinigų, kuriuos atneš žaidimas nėra gerai. esi pagalvojęs apie fail scenarijų? kas jeigu žaidimas bus niekam neįdomus arba bus tiesiog nišinis, nenešantis daug pelno?
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
"It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not"
"Jei manote, jog esate per mažas, kad galėtumėte daryti poveikį, pamėginkite eidami gulti palikti kambaryje uodą."
1


Narys yra atsijungęs mansim 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 86
  • Kartu nuo: 2015-10-21
  • Vardas:mantas
  • Miestas:Siauliai

2018-11-23 15:05 (#16)

Tai elementarūs dalykai ir yra - bundlinu, minifikuoju. Kaip sakiau - net nepastebėjau, kad nesuminifikuota. Dabar jau pataisyta. Kodas tikrai tvarkingas palyginus visus kitus projektus kur dirbau įvairiuose darbuose. Procesas nuolat vyksta ir viskas keičiasi. Jeigu pastebiu, kad judu per lėtai dėl neaiškaus kodo, puolu refaktorinti. Projektas ypač gerai optimizuotas backende, vien dėl optimizacijos perrašyta 6 kartus. Plius kas 3 mėnesius major refacoring darau tose vietose, kur kodas atrodo sudėtingiausiai.
Investicijų ieškau ne pardavinėjant kodą. Seku startupus ir investicijų ieškotojus. Ir pas daugumą ieškančių investicijos kodas tikrai nėra tobulas.

Rodau neparuoštą produktą - taip. Tai akivaizdžiai neparuoštas projektas. Ir tai parašiau pirmame poste. Dar net į Kongregate nededu, nes neparuošta. Tiesiog duodu pratestuoti. Skubu kuo greičiau išlįsti į viešumą - taip, būtent. To ir noriu, kuo greičiau. Tereikia sulaukti galutinio dizaino, kuris kuriamas šiuo metu. Ir nedvejodamas, nelaukdamas publishinsiu visur kur įmanoma.

Dizainas manau ne 90s - kaip kur yra gražūs paveikslėliai, animacijos. Nėra pixel-based. Galima priscrollinti labai arti ir pamatyti visas dėtales, puikiai atrodančius objektus. Net nežinau ar yra panašių browser žaidimų su tiek daug interaktyvumo.
Ir 3 metai suėjo, nes labai sudėtingas backend, tikrai. Stumdant žaidimo žemėlapį žaidėjui per sekundę reikia parsiųsti po 3000 objektų esant plačiam ekranui. Plius real-time bokštelių šaudymo syncinimas skirtingoms laiko zonoms. Plius pusantrų metų iš tų 3 - buvo kuriamos tik armijų kovos, kad būtų stabilios ir neužlūžtų esant unikaliai kovai, bei galėtų pavežti tūkstančius karių ant silpno prietaiso. Patį žaidimą kuriu mažiau nei 2 metai.

O su dizainu tik prieš 3 mėnesius apskritai pradėjau dirbti. Nes nežinojau ar išvis pavyks šita idėja, nes backendas koją kišo nuolat su lėtu performance. Bet dabar jau puikus performance. Skubiai užmausiu grafiką ir publishinsiu.

Kaip žaisti pradžioj tikrai neaišku, nes žaidimas nėra kopija. Kitų žaidimų patirtis čia negalioja - čia viskas nauja. Tenka apmokinti visus žaidėjus, o tai nėra lengva. Dažnai labai nustembu, kai sužinau, kad kažkokioj paprastoj vietoj naujas žaidėjas pastringa. Kaip ir šiuo atveju - net nebūčiau pagalvojęs, kad spaudžiant ant žvaigždės žemėlapyje, žaidėjas tikisi kažką gauti. Realiai reikia užlipti su šachmato figūra ant žvaigždės, kad kažką gautum. Bet reikės padirbėti ties tuom ir kažkaip pranešti žaidėjui, kad paspaudimas ant žvaigždės nieko neduos, kad reikia ant jos užlipti. Su laiku viskas išsispręs. Bet nemanau, kad tokie neaiškumai turėtų stabdyti release. Čia šioj grupėj pastebėjau labai mažai kas iš tiesų nori pažaisti - labiau ateina tik paexplorint kaip atrodo grafika, bet ne žaisti. Bet grafika dar nebagita, todėl iš čia atėjusių niekas toliau netęsia. Ir nekaltinu - tai įprasta, daryčiau tą patį. O tie, kurie tikrai norėdavo pažaisti - visuomet įveikdavo visus, net ir pačius neaiškiausius tutorialus.

Pavyzdys su butu tikrai įdomus :) Ir tikrai panašus į mano atvejį, nesiginčysiu. Bet, manau, tegul būna čia šis postas ir vis gausiu naujų feedback - man tai padeda. Žinau į ką atkreipti dėmesį. Ir tai veikia - visuomet bandau kažkaip pataisyti kliūtis, sukuriomis susiduria nauji žaidėjai ir apie tai praneša.

Tikiuosi iš žaidimo daug, nes tai mane motyvuoja dirbti po darbo vakarais ir savaitgaliais, net kai esu labai pavargęs. Tai suteikia viltį gyvenime, kad kažkada galėsiu nebebūti darbuotoju. O jei nieko nedarysiu, arba pasiduosiu neigiamai įtakai - tai būsiu darbuotoju iki pensijos, niekaip neištrūksiu iš šios neišvengiamybės. Juk taip ir turėčiau gyventi kaip mama mokino - dėl kitų, dėl gero darbo. Bet to labai nenoriu :) Todėl gerinsiu žaidimą, keisiu tiek kiek reikės, net jei tai ir užims dar 10 metų.

O jeigu sufailinsiu - nieko baisaus. Jau sufailinau su armijų kovom, kurias dariau 1.5 metų tikėdamasis, kad parduosiu Travianui ar panašiems žaidimams. Ir sufailinau taip galvodamas. Bet radau geresnę išeitį - pats susikurti tokio žanro žaidimą ir integruoti savo kurtas armijų kovas. Jei su šiuo žaidimu sufailinsiu - tikrai sugalvosiu kaip dar labiau paupgreidinti žaidimą ir dirbsiu toliau. Viskam esu pasiruošęs, bet tikiuosi geriausio.
1


Narys yra atsijungęs android 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +45 -0
  • Pranešimai: 1552
  • Kartu nuo: 2014-06-13

2018-11-23 15:09 (#17)

Rodyti pranešimąmansim, 2018-11-23 15:05, pasakė:

Dizainas manau ne 90s - kaip kur yra gražūs paveikslėliai, animacijos. Nėra pixel-based. Galima priscrollinti labai arti ir pamatyti visas dėtales, puikiai atrodančius objektus. Net nežinau ar yra panašių browser žaidimų su tiek daug interaktyvumo.
Ir 3 metai suėjo, nes labai sudėtingas backend, tikrai. Stumdant žaidimo žemėlapį žaidėjui per sekundę reikia parsiųsti po 3000 objektų esant plačiam ekranui. Plius real-time bokštelių šaudymo syncinimas skirtingoms laiko zonoms. Plius pusantrų metų iš tų 3 - buvo kuriamos tik armijų kovos, kad būtų stabilios ir neužlūžtų esant unikaliai kovai, bei galėtų pavežti tūkstančius karių ant silpno prietaiso. Patį žaidimą kuriu mažiau nei 2 metai.


Cia tavo asmenine nuomone. Buk zmogus klausyk zaideju nes jeigu followinsi savo nuomone tai projektas netures jokios ateities.
2


Narys yra atsijungęs mansim 

  • Pradedantis dalyvis
  • AkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 86
  • Kartu nuo: 2015-10-21
  • Vardas:mantas
  • Miestas:Siauliai

2018-11-23 15:41 (#18)

Rodyti pranešimąandroid, 2018-11-23 15:09, pasakė:

Cia tavo asmenine nuomone. Buk zmogus klausyk zaideju nes jeigu followinsi savo nuomone tai projektas netures jokios ateities.


Tikrai klausyčiau, jeigu nors vienas iš čia rašančių būtų pažaidęs kiek ilgiau nei 5 minutes, o gal ir valandą. Yra žaidime vienas žaidėjas, kuris žaidžia mėnesį. Tai jo noumonės ir klausau.
0


Narys yra atsijungęs Blofeld 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +68 -0
  • Pranešimai: 4816
  • Kartu nuo: 2012-12-23
  • Vardas:Lukas

2018-11-23 17:27 (#19)

Rodyti pranešimąmansim, 2018-11-23 15:41, pasakė:

Tikrai klausyčiau, jeigu nors vienas iš čia rašančių būtų pažaidęs kiek ilgiau nei 5 minutes, o gal ir valandą. Yra žaidime vienas žaidėjas, kuris žaidžia mėnesį. Tai jo noumonės ir klausau.


Bet kodėl nesupranti, kad matant tokį neišbaigtumą net nekyla ranka gaišti savo laiką? Turi būt žiauriai užsivedęs ir svajoti apie žaidimą, kad kiltų ranka jį žaisti šiuo metu. Didžioji dauguma šiam forume tokie nėra ir kritiškai vertina naują produktą ir tau pateikia patarimus, kurių tu neklausai.

O kas tiksliau keisis dizaine? Pagrindas ir bus toks, kaip paveiksliuke, ar pasikeis?

Šį pranešimą redagavo Blofeld: 2018-11-23 17:29

0


Narys yra atsijungęs android 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +45 -0
  • Pranešimai: 1552
  • Kartu nuo: 2014-06-13

2018-11-23 17:41 (#20)

Rodyti pranešimąmansim, 2018-11-23 15:41, pasakė:

Tikrai klausyčiau, jeigu nors vienas iš čia rašančių būtų pažaidęs kiek ilgiau nei 5 minutes, o gal ir valandą. Yra žaidime vienas žaidėjas, kuris žaidžia mėnesį. Tai jo noumonės ir klausau.


Kai paleisi savo projekta pinigus nes ne tas vienas zaidejas, o kazkoks procentas is nauju zaideju.

O su naujais zaidejais kol kas liudna ateitis svieciasi.

Islysk is programerio mastymo ir pagalvok apie viska is verslo/naujo zaidejo puses.

Šį pranešimą redagavo android: 2018-11-23 17:42

0


Pasidalinti šia tema:


  • (2 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

1 nariai(-ų) skaito šią temą
0 nariai(-ių), 1 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)


Užklausų vykdymo statistika

  • Dabar yra: 2019-07-16 20:30

Tas nuostabus prisijungimo momentas


Prisijungimo nustatymai