Pereiti prie turinio

Elektriniai miesto paspirtukai


Rekomenduojami pranešimai

Pakelsiu tema, turiu klausimeli, gal kas zino kaip atskirti analoga nuo orginalo, kalbu butent apie Xiaomi M365, skelbimuose yra siek tiek zemesne nei rinkos kaina, taciau kaip zinoti, ar tai nera gera klastote, kaip patikrinti jo orginaluma?

 

Gal kas yra susidures ir gali patarti, kad neapsipirkti.

 

Mokivezi net padielkas pardavinejo vienu metu. Laidu spalvos ne raudonos buna, remas netaip vyrintas, logotipai ir pan. Visokiu tu kopiju yra.

 

Mokivezi FAKE paspirtukas - https://www.facebook...1&theater&ifg=1

 

https://www.facebook...?type=3

 

post-26382-0-36660100-1557422746_thumb.png

 

Redagavo BALCITOM
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau, kad ant daugelio paspirtukų dokumentuose bus nurodyta max 25km/h, bet galės važiuoti greičiau ir niekas greičiausiai to netikrins iki pirmo eismo įvykio. Be to ar neturėtų būti ir 1kw ir važiuoti greičiau nei 25km/h, kad skaitytųsi mopedas ?

Pagal įdėją pagrinde ir turi būti 1kw, kad laikyti jau mopedu, nes pasiekti 25km/h užtenka ir 0.5kw motoro arba važiuoti nuo statesnio kalniuko. Šios KET taisyklės labai jau miglotos ir konkrečiai neapibrėžtos. Tuo labiau, kad policija neturi galimybių patikrinti paspirtuko variklio galingumo. O kas dėl greičio, tai kol pareigūnas išlips iš automobilio ir prie tavęs prieis, spėsi įsijungti ribojimą važiavimui iki 25km/h.

 

Anyway,

 

Pirmąją dieną kai mane su paspirtuku sustabdė pareigūnai, davė tik įspėjimą, kad važiuoju neįsijungęs šviesų. Žinoma, paklausinėjo ir apie patį paspirtuką. Pasakiau, kad traukia tik iki 25km/h nors jau važiavau 38km/h. Kol i6lipo iš automobilio, spėjau perjungti rėžimą į 25km/h. :D Todėl ir manau, kad jie neturi net galimybių tikrinti paspirtukų, nes gi niekas jiems neduos "pralėkti" ir įsitikinti, kad tikrai spaudžia tik 25km/h. :D

Redagavo antler
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vakara gavau valandėlei palakstyti su xiaomi 365 paspirtuku, na įspūdis - "pirmas kartas" wow :D pirmos 2minutės važiavimo buvo keistos, o paskui prilipo, ir jau nardžiau kaip vandenyje (bent man taip atrodė) :D

Idealu jei tarkim reiktų man miesto ribose ryte kažkur nuvažiuoti, o vakare grįžti.

 

Tik nesupratau ar yra kokia oficiali programėlė prisijungti prie to paspirtuko?

Nes ieškojau, randu tik kažkokius kiniečių "mi home" tipo appsus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vakara gavau valandėlei palakstyti su xiaomi 365 paspirtuku, na įspūdis - "pirmas kartas" wow :D pirmos 2minutės važiavimo buvo keistos, o paskui prilipo, ir jau nardžiau kaip vandenyje (bent man taip atrodė) :D

Idealu jei tarkim reiktų man miesto ribose ryte kažkur nuvažiuoti, o vakare grįžti.

 

Tik nesupratau ar yra kokia oficiali programėlė prisijungti prie to paspirtuko?

Nes ieškojau, randu tik kažkokius kiniečių "mi home" tipo appsus

 

Susisiekimo priemone tikrai gera. As pats i darba vaziuoju apie 4km ir po darbo namo tiek. Tai testavimo metu laiko ir kainos santykiai:

 

- Troleibusas: 25-45min (dazniausiai apie 40min) - pirmyn atgal kainuoja 1.2€

- Citybee: 13-25min - kainuoja nu 3 iki 6€ (priklausomai nuo masinos ir kokie kamsciai), tai pirmyn atgal vidutiniskai 8€.

- Paspirtukas: 12-16min - kainuoja kiek elektra kainuoja.. Ir darbe gali for free krautis.

 

Realiai kainuoja isigyti pati paspirtuka, bet kaina tikrai nera kosmine, kai pagalvoji, kiek laiko ir pinigu sutaupysi per sezona.

 

Oficiali ir yra Mi Home programele. Tik jei paspirtukas europietiskas - reikia registruojantis nurodyti Lietuva ar kokia kita EU sali, jei paspirtukas is kinijos, kurdamas account reikia pasirinkti kinija, kaip sali.

Redagavo BALCITOM
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susisiekimo priemone tikrai gera. As pats i darba vaziuoju apie 4km ir po darbo namo tiek. Tai testavimo metu laiko ir kainos santykiai:

 

- Troleibusas: 25-45min (dazniausiai apie 40min) - pirmyn atgal kainuoja 1.2€

- Citybee: 13-25min - kainuoja nu 3 iki 6€ (priklausomai nuo masinos ir kokie kamsciai), tai pirmyn atgal vidutiniskai 8€.

- Paspirtukas: 12-16min - kainuoja kiek elektra kainuoja.. Ir darbe gali for free krautis.

 

Realiai kainuoja isigyti pati paspirtuka, bet kaina tikrai nera kosmine, kai pagalvoji, kiek laiko ir pinigu sutaupysi per sezona.

 

Oficiali ir yra Mi Home programele. Tik jei paspirtukas europietiskas - reikia registruojantis nurodyti Lietuva ar kokia kita EU sali, jei paspirtukas is kinijos, kurdamas account reikia pasirinkti kinija, kaip sali.

Ar teko ištestuoti nuvažiuojamą atstumą ir maksimalų greitį/vidutinį greitį su vienu įkrovimu? :) Šiaip įdomu būtų palyginti paspirtukus kainos ir kokybės atžvilgiu, nes 365 mano atveju nelabai tinkamas variantas, nes per dieną reikia įveikti 19km. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Pirmąją dieną kai mane su paspirtuku sustabdė pareigūnai, davė tik įspėjimą, kad važiuoju neįsijungęs šviesų. Žinoma, paklausinėjo ir apie patį paspirtuką. Pasakiau, kad traukia tik iki 25km/h nors jau važiavau 38km/h. Kol i6lipo iš automobilio, spėjau perjungti rėžimą į 25km/h. :D Todėl ir manau, kad jie neturi net galimybių tikrinti paspirtukų, nes gi niekas jiems neduos "pralėkti" ir įsitikinti, kad tikrai spaudžia tik 25km/h. :D

 

Manau į taisykles ir apribojimus pro pirštus žiūrima iki pirmos didesnės nelaimės, o jų tikrai bus, jei niekas nesikeis. Dviratininkus vairuotojai jau įpratę matyti, jie yra ganėtinai didesni nei paspirtukai su vairtuotoju, todėl lengviau pastebėti, nei žemą ploną vaiką su paspirtuku. Taip pat, dviratininkai plius minus prisilaiko taisyklių ir dažniausiai šaligatviais, ar per perėjas nelaksto dideliu greičiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau į taisykles ir apribojimus pro pirštus žiūrima iki pirmos didesnės nelaimės, o jų tikrai bus, jei niekas nesikeis. Dviratininkus vairuotojai jau įpratę matyti, jie yra ganėtinai didesni nei paspirtukai su vairtuotoju, todėl lengviau pastebėti, nei žemą ploną vaiką su paspirtuku. Taip pat, dviratininkai plius minus prisilaiko taisyklių ir dažniausiai šaligatviais, ar per perėjas nelaksto dideliu greičiu.

Laksto ir tie dviratininkai per perėjas nenulipdami, nemanau, kad verta išskirti vien tik paspirtukų vairuotojus. O kas dėl manęs, tai nepaminėjau, kad didesniu greičiu važiuoju tik kelio pakraščiu, tad nenoriu suklaidinti, kad greitai važiuoju pėščiųjų taikais ar panašiai, to tikrai nėra. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar teko ištestuoti nuvažiuojamą atstumą ir maksimalų greitį/vidutinį greitį su vienu įkrovimu? :) Šiaip įdomu būtų palyginti paspirtukus kainos ir kokybės atžvilgiu, nes 365 mano atveju nelabai tinkamas variantas, nes per dieną reikia įveikti 19km. :)

 

Esu nuvaziaves 22km vid. greitis 19.4km/h. Bet cia viskas priklauso nuo oro salygu, kur vaziuoji ir koks tavo svoris.

 

Manau į taisykles ir apribojimus pro pirštus žiūrima iki pirmos didesnės nelaimės, o jų tikrai bus, jei niekas nesikeis. Dviratininkus vairuotojai jau įpratę matyti, jie yra ganėtinai didesni nei paspirtukai su vairtuotoju, todėl lengviau pastebėti, nei žemą ploną vaiką su paspirtuku. Taip pat, dviratininkai plius minus prisilaiko taisyklių ir dažniausiai šaligatviais, ar per perėjas nelaksto dideliu greičiu.

 

 

Paspirtukams galioja tos pacios taisykles, kaip ir dviratininkams. Kur yra perejos su specialiu zymejimu dviracio takui - tiek dviratininkai, tiek paspirtukininkai gali nenulipti nuo savo transporto priemones, o jei tai paprasta pereja - butina nulipti abiem. Kiek Vilniuje vazineju dar nesusiduriau su jokiomis problemomis. Kai pats zinai KET, tai lengviau, bet tu is dalies irgi teisus, nes nevisi tas KET zino. Mano manymu KET turetu buti privaloma visiems tarkime mokykloje (iskaitant ir pestiesiems, nes tokiu atsilupusiu vaiksto, kad ne duok dieve nutrenksi - dazniausiai liksi kaltas).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesenai bandžiau 365 didžiausią greitį, tai daugiausiai ką jis išspaudė buvo lygiai 20km/h. Ar gali važiuoti greičiau - nežinau. Nes randu krūvą programų, bet jos tik rodo standartinę info apie bateriją, temperatūrą ir panašiai, kad kažką redaguoti, nustatyti eco važiavimą ar kažką giliau pakapstyti ar pakeisti - nerandu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip komfortas važiuojant su 365? Kiek žinau, jokių amortizatorių nėra, nekrato vidurių važiuojant per duobes? :)

 

Buvo man mintis pirmąjį paspirtuką imti 365, bet tikriausiai, jog būčiau pražuvęs su juo. :) Dabar važiuoju su E-twow booster V, tai atsiliepimai tik tegiami, neskaitant šiokių tokių smulkmenų. :)

 

Vienu įkrovimu pavyko nukeliauti 38km su vidutiniu 34km/h greičiu. Maksimalų greitį tiesiojoje idealiomis sąlygomis pavyko tik vienintelį kartą išspausti 42km/h. :)

 

Puikiai lipa į stačius kalnus, bet dėl kalnų greitai iškrauna bateriją. Bekele/žvyrkeliu/žolynais taip pat eina puikiai, bet jeigu kiek daugiau smėlio - amen. Patiko regeneraciniai stabdžiai, nuo kalnų važiuojant pavyksta pasikrauti bateriją. Patiko ir pačio paspirtuko svoris ~11 kg, tai lyjant įšokti į viešąjį transportą - be problemų. Amortiztoriai veikia gan neblogai, bet dėl beorių padangų drebina šiek tiek važiuojant trinkelėmis. Manau, kad tai yra vienas iš minusų, berods m365 prideda beorę padangą? Kitas minusas - vairas ir gazo rankena, galėtų būti kiek platesnis tai ir valdymas būtų, manau, patogesnis. Dabar paspaudžiant daugiau gazą per trinkeles, kartais sunku jį suvaldyti, nes per tuos trinkelių griovelius šiek tiek mėto. :D

 

Realiai esu patenkintas, atitiko keliamus reikalavimus, jeigu dar ir kaina būtų buvusi gražesnė, tai būtų iš viso super. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip komfortas važiuojant su 365? Kiek žinau, jokių amortizatorių nėra, nekrato vidurių važiuojant per duobes? :)

 

Buvo man mintis pirmąjį paspirtuką imti 365, bet tikriausiai, jog būčiau pražuvęs su juo. :) Dabar važiuoju su E-twow booster V, tai atsiliepimai tik tegiami, neskaitant šiokių tokių smulkmenų. :)

 

Komfortas nepasakyciau, kad labai blogas, bet ir nera geras. Tikrai su dviraciu patogiau bus 100x uz bet koki manau paspirtuka. Dreba net per trinkeles vaziuojant.

 

Nesenai bandžiau 365 didžiausią greitį, tai daugiausiai ką jis išspaudė buvo lygiai 20km/h. Ar gali važiuoti greičiau - nežinau. Nes randu krūvą programų, bet jos tik rodo standartinę info apie bateriją, temperatūrą ir panašiai, kad kažką redaguoti, nustatyti eco važiavimą ar kažką giliau pakapstyti ar pakeisti - nerandu

 

80kg sveriu max buvau 23.4km/h. Eco rezima ijungti gali du sykius paspausdamas ijungimo knopke. Tai gali padaryti net vaziuojant.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip komfortas važiuojant su 365? Kiek žinau, jokių amortizatorių nėra, nekrato vidurių važiuojant per duobes? :)

 

Buvo man mintis pirmąjį paspirtuką imti 365, bet tikriausiai, jog būčiau pražuvęs su juo. :) Dabar važiuoju su E-twow booster V, tai atsiliepimai tik tegiami, neskaitant šiokių tokių smulkmenų. :)

 

Vienu įkrovimu pavyko nukeliauti 38km su vidutiniu 34km/h greičiu. Maksimalų greitį tiesiojoje idealiomis sąlygomis pavyko tik vienintelį kartą išspausti 42km/h. :)

 

Puikiai lipa į stačius kalnus, bet dėl kalnų greitai iškrauna bateriją. Bekele/žvyrkeliu/žolynais taip pat eina puikiai, bet jeigu kiek daugiau smėlio - amen. Patiko regeneraciniai stabdžiai, nuo kalnų važiuojant pavyksta pasikrauti bateriją. Patiko ir pačio paspirtuko svoris ~11 kg, tai lyjant įšokti į viešąjį transportą - be problemų. Amortiztoriai veikia gan neblogai, bet dėl beorių padangų drebina šiek tiek važiuojant trinkelėmis. Manau, kad tai yra vienas iš minusų, berods m365 prideda beorę padangą? Kitas minusas - vairas ir gazo rankena, galėtų būti kiek platesnis tai ir valdymas būtų, manau, patogesnis. Dabar paspaudžiant daugiau gazą per trinkeles, kartais sunku jį suvaldyti, nes per tuos trinkelių griovelius šiek tiek mėto. :D

 

Realiai esu patenkintas, atitiko keliamus reikalavimus, jeigu dar ir kaina būtų buvusi gražesnė, tai būtų iš viso super. :D

Kiek mokejai, is kur pirkai?:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek mokejai, is kur pirkai?:)

815. Iš https://www.orlaivis.lt/produktas/e-twow-booster-v-su-samsung-36v-10-5ah-akumuliatoriumi-pilkas/

 

Pigiausiai Lietuvoje kur pavyko nors keliais eurais gauti pigiau. :)

 

Komfortas nepasakyciau, kad labai blogas, bet ir nera geras. Tikrai su dviraciu patogiau bus 100x uz bet koki manau paspirtuka. Dreba net per trinkeles vaziuojant.

Dviratis ir yra dviratis, nėra ir ką lyginti su paspirtukais, visai kita transporto priemonė. Taip pat turi ir savų pliusų, bei minusų. Galvojau ir apie elektrinį dviratį, daug domėjausi, bet už +-800 gero elektrinio dviračio nelabai ir gausi. :)

Redagavo antler
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Elektrinis paspirtukas dar suprantamas, bet elektrinis dviratis tai kažkokia parodija. Taip tunka visi, tai dar pamint pedalo negali, kad nors kiek prajudintų lašinius.

Kodel parodija? Yra zmoniu, kurie dvirati naudoja, kaip tu sakai, "prajudint lasinius", taciau kiti - kaip transporto priemone. Jei zmogus nori su dviraciu nuvykti i darba ir jam reikia iveikti daug ikalniu, negi labai blogai jei jis pasirenka elektrini dvirati su mynimo asistento funkcija? Ne visi darbuose turi dusus, o turbut niekas nenoretu atvykt i darbo vieta, kur tektu prasedet 8h, slapias ir smirdantis. Taip pat esu skaites internete labai daug teigiamu atsiliepimu is 50+ amziaus zmoniu, kurie sako, jog elektrinis dviratis priverte juos pasijausti vel 30-ties. Arba zmones su fizinem problemom del kuriu iprasta dvirati mint jiem per sunku elektrinius puikiai isnaudot galetu. Beje, ne visi elektriniai dviraciai turi gazo rankenele su kuria gali vaziuoti neminant, daugumoj reikia minti, kad isijungtu mynimo asistentas. Jei ir yra gazo rankenele labai didelio atstumo vien elektra neiveiksi, nebent perki rimtesni el. dvirati uz 2k-3k Eur, ka turbut ne kiekvienas galetu sau leisti.

As asmeniskai tik uz elektra ir visai nesvarbu ar tai paspirtukas, dviratis ar koks cioperis, paziurekit kiek Vilniuj tu paspirtuku vazineja ir palieka automobilius namuose. Ne tik miestas svaresnis bus nuo juodais dumais apsipylusiu dyzeliu, bet gal ir viesajam transporte daugiau vietos.

 

O labiau i tema, tai as pats praeitos vasaros gale isigyjau Segway Ninebot Kickscooter ES1. Esu aukstas zmogus tai ir svoris atitinkamas - ~95kg. Siek tiek bijojau, kad prastai mane temps, bet tempe normaliai. 20km/h maksimalus greitis, kuri gan greit isvysto. Pagrinde pirkau vazinejimui vasara i/is darbo - 4,5km. Uztekdavo nuvaziuot praktiskai 10km, tai viena kelione pirmyn-atgal ir jau reikdavo paspirtuka kraut. Taciau pastebejau, kad griztant namo, o pas mane gan stacios ikalnes, paspirtukas tempdavo 13-14km/h plius pradedavo mirkset lempute, kad kaista baterija. Pradejau googlintis ir suzinojau kad siam modeliui galima nusipirkti papildoma baterija su kuria siek tiek padides max greitis + nuvaziuojamas atstumas + ne taip kais baterijos, nes visa apkrova dalinsis per jas abi. Isigyjau ja (200Eur ir paspirtukas transformavosi ES1->ES3) ir viskas pasikeite. Max greitis 25km/h, trauka is vietos geresne, i stacias ikalnes vaziuoju 18km/h ir baterijos niekad nekaista, kas man ir buvo svarbiausia. Dabar nuvaziuot galiu 2 keliones i darba (pirmyn-atgal) ir lieka apie 8%. Speju, jog zmogui, kuris sveria kiek as ir vazinejant panasiom kelio salygom pilnai pakrautos baterijos turetu uztekti 22-25km. Aisku, gal isspausciau ir daugiau jei nevazineciau visalaik su sportiniu rezimu + iki galo nuspausta gazo rankenele. Bet mano tikslas yra greit nusigaut iki darbo/namu, o ne vaziuot didelius atstumus su juo. Su automobiliu i darba is ryto per didelius kamscius nuvaziuoju per 30min (su paspirtuku 14min-15min), o atgal namo per ~20min (paspirtuku ~16-17min). Siaip esu patenkintas pirkiniu, bet turi tie paspirtukai ir minusu. Man asmeniskai didziausi - kiekvienas saligatvio nelygumas turi but pastebetas, kitaip gali arba virst arba sulaukt didelio bum. Visi smugiai eina i vaira, nors mano modelis su priekiniu amortizatorium, vistiek jis nesugeria visu smugiu taip, kaip noretusi (ratai beoriai). Na, ir zinoma labai nervina kai privaziuoji borta, jog kirstum gatve, o jame ner nuolydzio. Tada kiekviena karta reik stabdyt, nulipt, nusinest, nueit iki kitos puses, uzsikelt paspirtuka ir vel vaziuot. Tikrai gyvent galima, bet jei to nereiktu daryt prie kiekvieno borto butu idealu :) maniskio rida siuo metu 130km ir, tfu tfu tfu, kolkas nieko jam nenutiko.

Redagavo Kashiro
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Elektrinis paspirtukas dar suprantamas, bet elektrinis dviratis tai kažkokia parodija. Taip tunka visi, tai dar pamint pedalo negali, kad nors kiek prajudintų lašinius.

Tau turbut nesove i galva ideja, kad dviratis yra naudojamas kaip transporto priemone susiekimui pvz i darba nuvaziuot ar i parduotuve nulekt? :DDD

Nes pagal tavo logika automobiliai ir viesas transportas kaip autobusai, troleibusai, metro, tramvajai ir t.t isvis debilizmas, nes zmones tunka, o ten isvis sedi ir nieko daryt nereikia, o dar ir valgyt bekeliaudamas gali :DDDD

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne.

 

Tiesiog aš nesuprantu elektrinių dviračių prasmės. Man dviratis, kurio nereikia minti, yra beprasmis. Jis būtent dėl to ir yra dviratis, o ne koks motoroleris ar mocas.

 

Jei rimtai tai visiskai nesuvokiu taves. Gal galetum pagristi kodel? Ar tiesiog nepatinka ir viskas?

 

Privalumai: isvysto nebloga greiti, nereikia minti - taigi ziauriai patogu keliaut dideliam mieste ilgesnius atstumus, nereikia teisiu (ne taip kaip mocui ar motoroleriui), netersia gamtos/yra ziauriai eko, ziauriai paprasta priezura, nereikia TA, nereikia registracijos, pasibaigus baterijai gali toliau ramiai keliauti nesukdamas galvos, labai easy tiek eksplotacija tiek logistika (daug vietos neuzima, paprasta uzrakinti, tarkim jei gyveni bute tai good luck tau moca ar motoroleri iki balkono nestis), yra puikiu sulankstomu variantu, kas ziauriai patogu keliaujant metro ar traukiniu (sedi is Vilniaus iki Kauno traukini, Kaune issitrauki dviratuka savo ir ramiai lakstai kur reikia, jokiu citybee ar troleibusu). Galu gale nesmirdi prakaitu ir pan. Sveikas atvykes i 2019, dviratis siais laikais skirtas susisiekimui, o ne tik sportui ar lasinio deginimui :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Storuliai pribego iskart elekrinius dviracius ginti :D

 

Tai, kaip suprantu ir tau dviratis skirtas tik sportui. Kitiems, tai kasdienine transporto priemone ir ja renkasi ne del to, kad sportuot dazniausiai, o del kamsciu dideliam mieste. Jei gyveni Vilniuje, turetum suprastum. Tai, kaip ir auksciau minejo, darbe sedeti suprakaitavusiam nelabai smagu yra. Todel kiti renkasi el. paspirtukus ar dviracius. Nezinau kuo el. paspirtukas nuo el. dviracio siuo atveju skiriasi, kad "el. paspirtukas - tai viskas ok, bet jau el. dviratis...".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne.

 

Tiesiog aš nesuprantu elektrinių dviračių prasmės. Man dviratis, kurio nereikia minti, yra beprasmis. Jis būtent dėl to ir yra dviratis, o ne koks motoroleris ar mocas.

Aš taip pat kaip ir tu elektrinio dviračio niekada nepirkčiau, bet prasmę jų matau, nes žinau žmogų, kuris į darbą su elektriniu dviračiu kiekvieną rytą važiuoja, atstumas apie 35km. Baterijos užtenka ir nuvažiuot ir grįžt. Joks paspirtukas tiek neatlaikytų. Ne tik kad baterijos neužtektų, bet ir kelias ne visur asfaltu ar plytelėm dengtas

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...