Pereiti prie turinio

Kokį auto rinktis iki 3000 eurų?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, gal turėsite kas patarimų, kas šiuo metu verčiausia dėmesio iš automobilių kainoje iki 3000eurų? Auto daugiausia naudojamas ilgiems atstumams užmiestyje, apie 50% kelio autostradoje sudaro, mieste labai minimaliai važiuoju, šiaip metinė rida apie 40k km pravažiuoju. Dėžė mechaninė labiau domina, bet nespjaunu į automatą. Kuras norėtūsi benzinas-dujos, arba jei nerasiu teks žiūrėti dyzelį. Kėbulas geriausia universalas arba sedanas, maži auto nedomina visiškai. Komforto kažkokio ypatingo nesitikiu ir tikrai nereikia, taigi kažko tokio kaip A6 ar BMW 5 serija tikrai nedomintų.

Gal kas patys parduodate kažką panašaus, ar turite ką patarti, pasiūlyti šiuo klausimu? Domina bet kokia informacija ir patarimai.

Dabar pats galvoju apie tokius auto kaip Mondeo nuo 2007, Avensis T25. Dar susidomėjęs esu Hyundai i30, pagal kainą, metus ir bendrai ką gauni už tą kainą man pasirodė labai geras variantas, ką apie jį pakomentuotumėt, nes labai mažai info randu apie šį modelį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Už tokią kainą ir kas atitinka tavo nustatymus - Volvo V70 , varikliai benzininiai puikus, o ir 2.4d problemų nekeliantis, teko važinėti labai daug, nei karto nebuvo pavedę, remontavausi tai kas man atrodė reikalinga, ne todėl, kad buvo būtina, pats neesu iš mažų žmonių o ir turiu bėdų su nugara, tad labai didelį dėmesį skiriu į komforto lygį vairuojant, daugelyje automobilių jaučiuosi nepatogiai ir važiuojant šiek tiek didesnį atstumą jaučiu diskomfortą, dėl tokių priežaščių ją vairavau ilgiausiai per savo automobilių istoriją, ir per daug nesižvalgęs prieš kurį laiką pakeičiau į dar vieną Volvo kuri suteikia dar daugiau džiaugsmo, na bet tas kainavo kur kas daugiau :D

 

Tikrai daugelis, labiau pabrėžiant jaunimą nėra susižavėją jos išvaizda iš galo, neslėpsiu - pradžioje renkantis automobilį svarsčiau tarp mb e klasės, kurios universalas gražesnis net ir dabar po tiek metų, tačiau į komfortą ir eksplotacines savybes volvo modelis papirko ir tikrai nesigailiu. Visgi tekdavo dažnai automobilį paversti krovinių gabenimo transportu, ne vieną buvau nustebinęs kiek sugebėdavau į tą liaudyje vadinama "grabovežį" sutalpinti :)

 

Tikrai tokia suma mašinos nežvelgčiau mažų mažiausiai į metus, metai techninės būklės toli gražu nenusako. Mano patarimas - peržvelk Volvo modelius priklausomai nuo to į ką linksti sedaną ar universalą, pravažiuok jais. Tokia suma gali žvelgti į facelift modelius (2004 galo - 2007) kuriuose viduje sedynės patogios, atnaujinta panelė kuri tikrai neatrodo prastai (mano nuomone). Sėkmės renkantis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Už tokią kainą ir kas atitinka tavo nustatymus - Volvo V70 , varikliai benzininiai puikus, o ir 2.4d problemų nekeliantis, teko važinėti labai daug, nei karto nebuvo pavedę, remontavausi tai kas man atrodė reikalinga, ne todėl, kad buvo būtina, pats neesu iš mažų žmonių o ir turiu bėdų su nugara, tad labai didelį dėmesį skiriu į komforto lygį vairuojant, daugelyje automobilių jaučiuosi nepatogiai ir važiuojant šiek tiek didesnį atstumą jaučiu diskomfortą, dėl tokių priežaščių ją vairavau ilgiausiai per savo automobilių istoriją, ir per daug nesižvalgęs prieš kurį laiką pakeičiau į dar vieną Volvo kuri suteikia dar daugiau džiaugsmo, na bet tas kainavo kur kas daugiau :D

 

Tikrai daugelis, labiau pabrėžiant jaunimą nėra susižavėją jos išvaizda iš galo, neslėpsiu - pradžioje renkantis automobilį svarsčiau tarp mb e klasės, kurios universalas gražesnis net ir dabar po tiek metų, tačiau į komfortą ir eksplotacines savybes volvo modelis papirko ir tikrai nesigailiu. Visgi tekdavo dažnai automobilį paversti krovinių gabenimo transportu, ne vieną buvau nustebinęs kiek sugebėdavau į tą liaudyje vadinama "grabovežį" sutalpinti :)

 

Tikrai tokia suma mašinos nežvelgčiau mažų mažiausiai į metus, metai techninės būklės toli gražu nenusako. Mano patarimas - peržvelk Volvo modelius priklausomai nuo to į ką linksti sedaną ar universalą, pravažiuok jais. Tokia suma gali žvelgti į facelift modelius (2004 galo - 2007) kuriuose viduje sedynės patogios, atnaujinta panelė kuri tikrai neatrodo prastai (mano nuomone). Sėkmės renkantis

Volvo V70 manęs kažkaip netraukia, toks jausmas kad jau morališkai atgyvenusi, nors panašiai ir yra kai gaminama nuo 99 metų. Žinau, kad geras variantas, bet nebent tikrai tobulą variantą radus už tokią kainą, tiesiog taip jau yra kai pats jaučiu kad nelabai ji man, nupirkus vėliau atrodys tai netraukia tai genda per daug, nes norėsis ne pliusus o minusus matyt :D . Bet kas dėl Volvo, tai taip pat žiūriu į Volvo V50, iš dydžio daug girdėjęs kad maža, bet kažko tokio ir ieškau prabangos ar erdvės daug nesitikiu iš automobilio. Bet kaip bendrai V50, verta ar ne?

Redagavo EddieWAL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Volvo V70 manęs kažkaip netraukia, toks jausmas kad jau morališkai atgyvenusi, nors panašiai ir yra kai gaminama nuo 99 metų. Žinau, kad geras variantas, bet nebent tikrai tobulą variantą radus už tokią kainą, tiesiog taip jau yra kai pats jaučiu kad nelabai ji man, nupirkus vėliau atrodys tai netraukia tai genda per daug, nes norėsis ne pliusus o minusus matyt :D . Bet kas dėl Volvo, tai taip pat žiūriu į Volvo V50, iš dydžio daug girdėjęs kad maža, bet kažko tokio ir ieškau prabangos ar erdvės daug nesitikiu iš automobilio. Bet kaip bendrai V50, verta ar ne?

Tavo vietoje pažiūrėčiau Škoda Octavia

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Volvo V70 manęs kažkaip netraukia, toks jausmas kad jau morališkai atgyvenusi, nors panašiai ir yra kai gaminama nuo 99 metų. Žinau, kad geras variantas, bet nebent tikrai tobulą variantą radus už tokią kainą, tiesiog taip jau yra kai pats jaučiu kad nelabai ji man, nupirkus vėliau atrodys tai netraukia tai genda per daug, nes norėsis ne pliusus o minusus matyt :D . Bet kas dėl Volvo, tai taip pat žiūriu į Volvo V50, iš dydžio daug girdėjęs kad maža, bet kažko tokio ir ieškau prabangos ar erdvės daug nesitikiu iš automobilio. Bet kaip bendrai V50, verta ar ne?

 

Volvo V70 facelift modeliai kur kas gražesni nei senieji 99metų, V50 tikrai rinktis neverta, ir kieta, tiek sedynės nepatogios, tiek vietos nėra, o ir 2.4 varikliu retas, kiti varikliai nėra iš volvo, ir yra linkę pridaryti bėdų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nieko gero tose Volvo (S60-V70-S80), labai daug ligų ir problemų, remontas sudėtingas ir brangus. Atrodo kaip pensininko mašina, valdomumo nulis, važiuoklės komforto nulis. S40-V50 nežinau, eksploatuoti neteko, bet manau geresnis variantas, nes pagamintos visiškai kitaip nei prieš tai minėtos.

 

Temos autoriui klausimas kokiu greičiu planuoji važiuoti autostradoje? 100 ar 150? Nes nuo to labai priklauso mašinos pasirinkimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nieko gero tose Volvo (S60-V70-S80), labai daug ligų ir problemų, remontas sudėtingas ir brangus. Atrodo kaip pensininko mašina, valdomumo nulis, važiuoklės komforto nulis. S40-V50 nežinau, eksploatuoti neteko, bet manau geresnis variantas, nes pagamintos visiškai kitaip nei prieš tai minėtos.

 

Temos autoriui klausimas kokiu greičiu planuoji važiuoti autostradoje? 100 ar 150? Nes nuo to labai priklauso mašinos pasirinkimas.

Visi ir taip žinom, kad siūlysi skarbonkę, t.y japoną, kuris niekada negenda :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nieko gero tose Volvo (S60-V70-S80), labai daug ligų ir problemų, remontas sudėtingas ir brangus. Atrodo kaip pensininko mašina, valdomumo nulis, važiuoklės komforto nulis. S40-V50 nežinau, eksploatuoti neteko, bet manau geresnis variantas, nes pagamintos visiškai kitaip nei prieš tai minėtos.

 

Temos autoriui klausimas kokiu greičiu planuoji važiuoti autostradoje? 100 ar 150? Nes nuo to labai priklauso mašinos pasirinkimas.

 

Na max greičio rekordų nespaudžiu, bet apie 130-140 važiuoju, paprastam kelyje apie 100 tai čia jau man 6 pavarų dėžės reikėtų. Dabar turima mašina 5 pavarų 3k apsukų laiko prie 130 ir neekonomiška gaunasi. O šiaip daugiausia užmiestyje važiuoju, mieste minimaliai iki darbo ir atgal. Kaip pensininkas nevažinėju, mėgstu tokį diniamišką vairavimą, kad kai reikia paspaudi ir mašina važiuoja, o ne galvoja ką daryt.

Dar kaip variantą dabar pradėjau galvoti apie Passatą B6, tik va teko girdėti kad yra problemų pas juos su korozija kad puola, verta žiūrėti į b6 ar nelabai? Arba netgi Golfas 5 universalo kėbulu galbūt būtų kaip vienas iš pasirinkimų galimų.

Kai apie 40k per metus susuku, per kažkur 3-4 metus kiek planuoju eksplotuoti gali ir koks 160-180k susidaryti, tai norisi kažko kad neužsilenktų taip lengvai arba remontai pigūs būtų (darbų kaina neaktualu, tik detalės),

Redagavo EddieWAL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, 130-140 jau reiktų 6 bėgių dėžės ar bent jau ilgesnės 5 bėgių, kaip pvz bmw (bmw nesiūlau, tiesiog kaip pavyzdys). Aišku dar geriau automatas, nes ten bėgiai ilgesni ir trasoj apsukos mažesnės, trasoj daug maloniau važiuot. Bėt minejai, kad nori greito važiavimo, o už 3k jokio greito automato nenupirksi. Dar svarbu ir garso izoliacija. Jei visgi apsigalvosi dėl automato, tai galėčiau rekomenduot Toyota Camry. Ilgiau paieškojus galbūt rastum gyvą Lexus GS300 už tiek. Mašinos, kurios važiuoja daug šimtų k km be gedimų ir komfortas nemažas. (jei koks kaimietis nori jas pavadint skarbonkėm, tai tegu pradžiai galvos operaciją pasidaro :D )

 

Pasato gyvo nerasi.

Golfo tikrai nepatarčiau imt kelionėms už miesto.

 

Dar patarčiau nespjaut į minivenus. Nežinau kame jų paslaptis, bet ilgose kelionėse nepavargsti, gali ir 2000km nuvažiuot non-stop. Aišku ne limuzinas kaip Lexus LS, bet juose kažkoks kitoks komfortas, gal labiau patogumas.

 

Kokią dabar mašiną turi, koks variklis ir ar tenkina komfortas?

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nieko gero tose Volvo (S60-V70-S80), labai daug ligų ir problemų, remontas sudėtingas ir brangus. Atrodo kaip pensininko mašina, valdomumo nulis, važiuoklės komforto nulis. S40-V50 nežinau, eksploatuoti neteko, bet manau geresnis variantas, nes pagamintos visiškai kitaip nei prieš tai minėtos.

 

Temos autoriui klausimas kokiu greičiu planuoji važiuoti autostradoje? 100 ar 150? Nes nuo to labai priklauso mašinos pasirinkimas.

 

Amm.. kas yra sudėtingo remonte? Man tai viena iš tų mašinų kurią remontuodamas sunaudoju mažiausiai keiksmažodžių, sudėtingumo taip pat nemataų tų metų varikliuose, o ir brangu...kur..kas? Kaip nemažą patirtį turintis remonte, dalyse, manau nesunkiai galėčiau paneigti tavuosius niuansus. Imkim populiarius variantus ties kainų skirtumu, Volvo 2.4D euro 3 variklis, Toyota 2.0 d4d, diržo keitimas, galim lyginti tiesiog komplektais, galbūt tiksliai nepamenu bet lyg ir dvigubai brangesnis toyotai?

 

Išvaizda taip - skonio reikalas, valdomumas tikrai daugelio kitų smagesnis posukiuose, tačiau už miesto bėdų visai neįžvelgiu. važiuoklės komforto, lyginant panašių metų vis rekomenduojamoje toyota neįžvelgiu visai. S40-V50 eksplotuoti ilgai nereikia, pravažiuosi suprasti kad tai kas kita, tiek remontas komplikuotas, dalys brangesnės o ir linkę į gedimus.

 

Tad kažkaip į pačio įžvalgas kaip išbandęs ne vieną šimtą automobilių žiūriu gana skeptiškai, visgi tai mano nuomonė, mūsų jos nesutampa, variantas klausiančiajam pačiam išbandyti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, 130-140 jau reiktų 6 bėgių dėžės ar bent jau ilgesnės 5 bėgių, kaip pvz bmw (bmw nesiūlau, tiesiog kaip pavyzdys). Aišku dar geriau automatas, nes ten bėgiai ilgesni ir trasoj apsukos mažesnės, trasoj daug maloniau važiuot. Bėt minejai, kad nori greito važiavimo, o už 3k jokio greito automato nenupirksi. Dar svarbu ir garso izoliacija. Jei visgi apsigalvosi dėl automato, tai galėčiau rekomenduot Toyota Camry. Ilgiau paieškojus galbūt rastum gyvą Lexus GS300 už tiek. Mašinos, kurios važiuoja daug šimtų k km be gedimų ir komfortas nemažas. (jei koks kaimietis nori jas pavadint skarbonkėm, tai tegu pradžiai galvos operaciją pasidaro :D )

 

Pasato gyvo nerasi.

Golfo tikrai nepatarčiau imt kelionėms už miesto.

 

Dar patarčiau nespjaut į minivenus. Nežinau kame jų paslaptis, bet ilgose kelionėse nepavargsti, gali ir 2000km nuvažiuot non-stop. Aišku ne limuzinas kaip Lexus LS, bet juose kažkoks kitoks komfortas, gal labiau patogumas.

 

Kokią dabar mašiną turi, koks variklis ir ar tenkina komfortas?

 

Dėkui už patarimus smile.gif Pats šiuo metu vairuoju universalą Ford Focus'ą Mk2 1,6 66kw dyzeliuką, pačia mašina kaip būtų keista bet nesiskundžiu, einami aptarnavimai ir tiek, kuro valgo mažai nelekiant, bet kažkodėl pvz važiuodamas ilgesnį atstumą jame pavargstu, kas maždaug 100km būtinai norisi išlipti ir nors porą minučių pavaikščioti, greičiausiai dėl sedėsenos, nors bandžiau visaip reguliuoti, niekas nepadeda, ar galbūt kietos sėdynės. Na ir žinoma trūksta galios lenkimams ar kur iššokti greičiau į eismą, o autostradoje prie 130 jau 3k apsukų ir apie ekonomiją reikia pamiršti. Taigi ir ieškau kažko tokio, su kuo galėčiau išspręsti šias problemas.

Redagavo EddieWAL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Amm.. kas yra sudėtingo remonte? Man tai viena iš tų mašinų kurią remontuodamas sunaudoju mažiausiai keiksmažodžių, sudėtingumo taip pat nemataų tų metų varikliuose, o ir brangu...kur..kas? Kaip nemažą patirtį turintis remonte, dalyse, manau nesunkiai galėčiau paneigti tavuosius niuansus. Imkim populiarius variantus ties kainų skirtumu, Volvo 2.4D euro 3 variklis, Toyota 2.0 d4d, diržo keitimas, galim lyginti tiesiog komplektais, galbūt tiksliai nepamenu bet lyg ir dvigubai brangesnis toyotai?

 

Išvaizda taip - skonio reikalas, valdomumas tikrai daugelio kitų smagesnis posukiuose, tačiau už miesto bėdų visai neįžvelgiu. važiuoklės komforto, lyginant panašių metų vis rekomenduojamoje toyota neįžvelgiu visai. S40-V50 eksplotuoti ilgai nereikia, pravažiuosi suprasti kad tai kas kita, tiek remontas komplikuotas, dalys brangesnės o ir linkę į gedimus.

 

Tad kažkaip į pačio įžvalgas kaip išbandęs ne vieną šimtą automobilių žiūriu gana skeptiškai, visgi tai mano nuomonė, mūsų jos nesutampa, variantas klausiančiajam pačiam išbandyti :)

Dyzelinė Toyota tai ne Toyota. Benzininei Toyotai aplamai nereikia diržo keist, kaip tau toks palyginimas?

Aptarnavimai, eksploatacinės dalys visom mašinom kainuoja pigiai, nėra prasmės jų lyginti. Aš turiu omeny remontus, kai yra kažkoks gedimas, važinėji per servisus kur meistrai daug metų profesionaliai dirba tik su tokiom Volvo ir kiekvienas sako tą patį: "nežinom tiksliai kas gali būt, daug versijų, reikia keist viską iš eilės už tavo pinigus kol neatspėsim". Ir čia palygint net nereikia japono, paimkim tuos pačius byrančius BMW ar VAG'us, jų meistram užtenka telefonu pasakyt simptomus ir jau telefonu pasakys tiksliai kas sugedę ir kiek kainuos, nes visos ligos jau seniai žinomos.

Savo Volvoj palik raktelį spynelėje, atjunk akumą ir prijunk atgal, po to parašyk čia įspūdžius :)

 

Dėkui už patarimus smile.gif Pats šiuo metu vairuoju universalą Ford Focus'ą Mk2 1,6 66kw dyzeliuką, pačia mašina kaip būtų keista bet nesiskundžiu, einami aptarnavimai ir tiek, kuro valgo mažai nelekiant, bet kažkodėl pvz važiuodamas ilgesnį atstumą jame pavargstu, kas maždaug 100km būtinai norisi išlipti ir nors porą minučių pavaikščioti, greičiausiai dėl sedėsenos, nors bandžiau visaip reguliuoti, niekas nepadeda, ar galbūt kietos sėdynės. Na ir žinoma trūksta galios lenkimams ar kur iššokti greičiau į eismą, o autostradoje prie 130 jau 3k apsukų ir apie ekonomiją reikia pamiršti. Taigi ir ieškau kažko tokio, su kuo galėčiau išspręsti šias problemas.

Tau reikia tiesiog aukštesnės klasės mašinos. Nes Focusas yra Golfo klasė ir skirtas miestui. O kai važiuoji autostradoj jauti visas mažalitražio variklio vibracijas ir garsą, kelio nelygumus, vėjo gūsius. Nepamenu kokia ten garso izoliacija, bet spėju irgi ne pati geriausia, o tai turbūt svarbiausias dalykas autostradoje. Dėl viso šito ir norisi išlipt kas 100km, ne dėl sėdynių :)

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turėjau Mercedes S W220. Trasoje sąnaudos mažos, mieste - nuo važiavimo stiliaus priklauso. Pats esu didesnio ūgio, tai labai patogu sėdėti + erdvus, iki kokios Rygos galėjau lėkti be sustojimų dėl patogaus sėdėjimo. Nusipirkus geros komplektacijos facelift modelį(2002-2004) ir gerai atrodo, ir funkcijų daug pagal metus(xenon, atstumo parkavimo davikliai, šildomos/šaldomos masažinės kėdės, durų pritraukėjai, palydėk mane sistema, pulteliu atidaroma bagažinė, užlenkiami veidrodėliai, atstumo palaikymo sistema, dvigubi stiklai izoliuoja garsus iš išorės ir kita) - tikrai smagu važinėti. Bėda, kad neprižiūrėti jau rūdyja ir gedimų visokių išlenda laikas nuo laiko, pats važiuoklės remontas nėra brangus, išskyrus airmatic sistemą (bet ją susitvarkius kokybiškomis dalimis - ilgam ramu). Tiesiog, už tą kainą tikrai patogus variantas komforto ir išvaizdos atvžilgiu, bet išlaikyti - tai minusas didelis. :D Geriau jau žirūėti kažką mažesnio ir naujesnio, kad ramesnė galva būtų. :D Ar pirkčiau dar kartą tokį modelį už panašų biudžetą? Taip.

 

maxresdefault.jpg

ca18c403ee05b4827a16380d3b1283e9.jpg

Redagavo Zaleskis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matyt ne į tą temą pataikei, nes žmogus ieško už 3k€ :) O už tiek net C klasės reiktų ilgai ieškot, ką jau kalbėt apie S.

Šiaip teko kelis kartus važiuot į Vokietiją su W211, vienas buvo E270, kitas E320 dyzeliai automatai, tai toks jausmas, kad mašinos pagamintos būtent autobanams, viskas super išskyrus kosmines kuro sąnaudas, vėžlio greičiais 120-130 valgė 8-9l. Teko parvarinėti ir E320 benzą, tai valgė panašiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Stanley :D Į tą temą, į tą... atpigę šitie mersiukai S ir vežt jų daugiau pradėjo į Lietuvą(stebiu skelbimus jų). ;) Už 4-5k iš vis neblogo stovio galima paimti, už 3k reiktų pavažinėti/paieškoti irgi automobilį galima nupirkti(ne lavoną, lavonai po 1500 bekainuoja ir tie dar su technikine būna). :) Mano turėtas trasoje 6 l dyzelio įjungus greičio palaikymą, vidurkis bendras po ~5500 km 7.6 l važinėjat mieste nemažai (turiu foto dar išsisaugojęs). Bet kaip minėjau, yra reikalų su jais, nes prikrauta visko ten pas juos, tai ir gesti yra kam. :D

Redagavo Zaleskis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...