Pereiti prie turinio

PaypaL - open case - win buyeyr


Rekomenduojami pranešimai

Toks įdomus klausimas, nejau visada pirkėjui iškėlus case - jis visada ir laimi ?

 

Yra toks žmogus, kuris visada perkasi services - jomis pasinaudoja, ir tiesiog ramia sažine praejus 2-3 mėnesiams nuo pirkimo ( kada jau paslaugos jam suteiktos pasibaigusios ) spaudžia open case - ir susigražina pinigus?

 

 

Nes dabar, tokia situacija, esame 4 žmonės, kuriems vienu metu tas pats žmogus spaudžia "open case" su reason, kad negavo services - ir paypal kaip kokie negalvojanti organizacija, tiesiog gražina pinigus o_O

 

Pateikiau jiems susirašinėjimus iš skype. Pateikiau, per kur buvo pirktos paslaugos. Pateikiau, kad jis tapačia diena kai iškėle case,parašė man, jog tipo "jo paypal nuhackintas" todėl, praejus tiek laiko nori susigražinti pinigus ( kuriuos neva vėliau permes man atgal ) , kas yra visiška nesamonė ( nes buvo praeja daugiau nei 90 dienų, gal net daugiau )

 

Ar kažko čia nesuprantu, ar rimtai paypal nesvarbu jie net nežiūri, kad pateikiu įrodymus, o ne kaip ( žmogus parašė, please man - refund my money )

 

 

:)

 

O paypal, net ir pateikus susirašinėjima reason kodėl gražina:

 

The buyer stated they never received the item, and the proof of delivery details provided could not be verified.

 

Visiška neteisybė, ir už ta neteisybę, tiesiog verda kraujas viduje.. Kai tokiems scameriams, gražina dar pinigus, nors ir nedidelė suma ( 200 eur ) , bet visvien pyktis ima.

 

Rašo, kad galiu apskūsti. Bet paypal ant tiek lagina, kad vos varto ju ta puslapi jau ilga laika. O užėjus i closed cases, nera tokio kaip Appeal, nors turi būti.

Redagavo RomasTR
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jiems paprasčiausiai lengviau yra grąžinti pinigus pirkėjui ir išvengti tolimesnių bėdų. pats ne kartą susidūriau su tokia situacija, kai po paslaugų suteikimo pirkėjas tiesiog paprašo refund'o, su priežastim, jog negavo paslaugos. aišku pradžioj grąžina pinigus pirkėjui, bet visad kovodavau iki galo, su visais įrodymais ir galiausiai atgauni savo pinigus. tai siūlyčiau iki galo varyt, jeigu turi visus įrodymus.

Redagavo sydzei
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jiems paprasčiausiai lengviau yra grąžinti pinigus pirkėjui ir išvengti tolimesnių bėdų. pats ne kartą susidūriau su tokia situacija, kai po paslaugų suteikimo pirkėjas tiesiog paprašo refund'o, su priežastim, jog negavo paslaugos. aišku pradžioj grąžina pinigus pirkėjui, bet visad kovodavau iki galo, su visais įrodymais ir galiausiai atgauni savo pinigus. tai siūlyčiau iki galo varyt, jeigu turi visus įrodymus.

Aš pateikiau susirašinėjimus, o pirkejas parašė "open case" , tik, kad sorry man, i want money back, " kazka tokio suvapaliojo "..

 

Vėliau, dar i skype parašė tai ( susirašinėjimas ) :

 

Aš pateikiu įrodymus, paypalui, o jie net nežiūri..

Blin, sunervino jei atvirai :)

 

Esu laimejas case kaip selleris ant virtual goods po apeall'o. T. y. pirmas sprendimas paypal buvo ne mano naudai, apskundus sprendimas buvo pakeistas. Siulau skusti ir isnaujo aprasinet situacija, kabint irodymus.

jie laiške rašo, kad galiu apeliuoti. Bet užėjus ten kur reikia, matau tik tai:

 

This content is for general information purposes only and does not form financial or professional advice.

 

Be jokia, appeal o_O

post-18284-0-84813500-1609167264_thumb.jpg

Redagavo RomasTR
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žodžiu, jaučiu prarysiu tai kaip karčia piliule, ir tiek. Pamoka bus ateičiai, priimti mokėjimus tik kaip "friend or familly"

 

Nes totalus absurdas.

 

Perka paslaugas rugpjūčio 20. Dispute iškelia gruodžio 22. O paypal, ubliutkai tiesiog jam parašius " sorry man, i want money back, " tiesiog gražina pinigus, net neskaite susirašinėjimo kurį siunčiau, ir į kurį jis nieko daugiau neatsakė. Nuostabu :)

 

Dispute, appeal ir negaliu padaryti, nes paprasčiausiai paypal puslapis ant tiek užsilagines, kad vos varto, tai nenuostabu, kad tam tikros funkcijos taip pat veikia blogai. Arba tiesiog, nenori, jokiu apeliaciju, tai išjungia apskritai šia funkcija. Pasiima dar 14 eur už " neva nagrinėjima " ir ramu. Scameriai gyvuoja toliau, normalus paslaugų tiekėjai ir pardavėjai lieka minuse. WELDONE paypal.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Būtent dėl analogiškos rizikos aš neplėtojau savo planų siūlyti atrišimo paslaugas platesnei užsienio auditorijai ir būtent todėl Lietuvoje nepriimu jokių atsiskaitymu per Paypal - jų apsauginiai mechanizmai paslaugų pardavėjams praktiškai nuliniai. Kažkokios tikrai geros alternatyvos niekad taip ir neradau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tokiu atveju verta savo Paypal paskira laikyti tuscia ir prirista prie tuscios atskiros banko saskaitos ir tada planuotai nusiimineti po gautu apmokejimu , esant tokiai nesamonei nieks is taves pinigu neatims, o paypalo skola nesimeta i lt bankus. + verta pasidometi ar yra kokios sutartis per paypala kur tu galetum duoti savo klientams uzpildyti ir veliau tai taptu saugesniu svertu tavo naudai jei kiltu problemu. + rinkis priimti uzsakymus per patikrintas svetaines kurios zymi tiek klientu tiek uzsakovu reputacija, taip bus mazesne tikimybe gauti uzsakymus is sukciu.

Redagavo JY KO X
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

welcome to paypal.

esu gavęs dispute praėjus 5 mėnesiams po suteiktų paslaugų. Po tokio absurdo pradėjau aktyviai perkėlinėti atsiskaitymą už paslaugas į bitcoinus, ir jau eina 3metai kaip nesu gavęs nei vieno chargeback, nors buvo visko, net grasinimų.

 

Friends and family neišgelbės. Nes po kelių appeal pats paypal pastebės kad tavo šeima susideda iš labai jau daug šeimos narių, pavardės nesutampa, ir apribos galimybę gauti pinigus tokiu būdu. Be to labai nesunkiai gali disputinti ir net tokiu būdu siųstus pinigus

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

welcome to paypal.

esu gavęs dispute praėjus 5 mėnesiams po suteiktų paslaugų. Po tokio absurdo pradėjau aktyviai perkėlinėti atsiskaitymą už paslaugas į bitcoinus, ir jau eina 3metai kaip nesu gavęs nei vieno chargeback, nors buvo visko, net grasinimų.

 

Friends and family neišgelbės. Nes po kelių appeal pats paypal pastebės kad tavo šeima susideda iš labai jau daug šeimos narių, pavardės nesutampa, ir apribos galimybę gauti pinigus tokiu būdu. Be to labai nesunkiai gali disputinti ir net tokiu būdu siųstus pinigus

 

Gerai uzmokestis per bitcoinus yra labai saugus, bet kita vertus zmogus kuris nera BTC naudotojas keisdamas be tkokia valiuta i BTC praranda nemaza suma. Tad kaip tu susitari su klientais kurie niekad neturejo reikalo su btc ir koks keitimo budas naujam zmogui butu pigiausias ir saugiausias ? Dekui is anksto ^^

+ pridek kaip riaguoja klientai ?

Redagavo JY KO X
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerai uzmokestis per bitcoinus yra labai saugus, bet kita vertus zmogus kuris nera BTC naudotojas keisdamas be tkokia valiuta i BTC praranda nemaza suma. Tad kaip tu susitari su klientais kurie niekad neturejo reikalo su btc ir koks keitimo budas naujam zmogui butu pigiausias ir saugiausias ? Dekui is anksto ^^

+ pridek kaip riaguoja klientai ?

kadangi mano paslauga ir kartais prekė kainuoja minimum xxxx sumą, aš mandagiai paaiškinu kiekvienam klientui, kad yra keityklos, kurios gali iškeisti pinigus į btc, išaiškinu, kad pinigus galiu priimti tik tokiu būdu, padarau simbolinę nuolaidą, ir sandoris dėl šito klausimo 7/10 ivyksta. Grįžtantiems klientams aiškinti jau nebereikia. Grįžtančių turiu maždaug 1/4 klientų.

Reakcija įvairi, vieni sako, kad aš esu ne pirmas su kuriuo turi sandori bitcoinais, o kitas pradeda klausinėti nereikalingų vėjų, kurie jam neturėtų rūpėti, pvz kam man reikalingi beverčiai bitcoinai. Didžiausias pliusas, instant apmokėjimas iš viso pasaulio

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kadangi mano paslauga ir kartais prekė kainuoja minimum xxxx sumą, aš mandagiai paaiškinu kiekvienam klientui, kad yra keityklos, kurios gali iškeisti pinigus į btc, išaiškinu, kad pinigus galiu priimti tik tokiu būdu, padarau simbolinę nuolaidą, ir sandoris dėl šito klausimo 7/10 ivyksta. Grįžtantiems klientams aiškinti jau nebereikia. Grįžtančių turiu maždaug 1/4 klientų.

Reakcija įvairi, vieni sako, kad aš esu ne pirmas su kuriuo turi sandori bitcoinais, o kitas pradeda klausinėti nereikalingų vėjų, kurie jam neturėtų rūpėti, pvz kam man reikalingi beverčiai bitcoinai. Didžiausias pliusas, instant apmokėjimas iš viso pasaulio

 

Aisku vadinasi kolkas mazos vertes paslaugos ir sandoriai veikia nuostolingai jei pirkejas - klientas tuo neuzsiima.

Taigi numanau jog kolkas reiks ieskoti kitu sprendimu.

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Berods iki 180 dienų pirkėjas gali iškelti dispute ir nepadės f&f mokėjimai, nes vis tiek galima iškelti dispute ir dar paskyrą užblokuos, jei parašys, kad pats liepei mokėti kaip friends and family.

 

Net kas ir fizinius produktus pardavinėja susilaukia dispute, kad neveikia prekė, kažkas blogai, negavo ir pan. ir 99% atvejų PP palaiko pirkėjo pusę, būna net panašaus svorio daiktą nusiunčia atgal pardavėjui ir tiesiog neįrodysi nieko.

 

Išvados atsisakyt PayPal jei įmanoma arba susitaikyt su kartais pasitaikančiais nuostoliais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

welcome to paypal.

esu gavęs dispute praėjus 5 mėnesiams po suteiktų paslaugų. Po tokio absurdo pradėjau aktyviai perkėlinėti atsiskaitymą už paslaugas į bitcoinus, ir jau eina 3metai kaip nesu gavęs nei vieno chargeback, nors buvo visko, net grasinimų.

 

Friends and family neišgelbės. Nes po kelių appeal pats paypal pastebės kad tavo šeima susideda iš labai jau daug šeimos narių, pavardės nesutampa, ir apribos galimybę gauti pinigus tokiu būdu. Be to labai nesunkiai gali disputinti ir net tokiu būdu siųstus pinigus

 

per siuntimus friends and family esu prarades 4000 Eur, nes dare chargeback pirkejo bankas, o PayPal tokiems kaip family or friend gautiems pinigams garantiju netaiko, tai tie 4000 Eur susidare per visu metu pardavimus, viska gavu grazint tam pirkejui nors ir turejau tracking number'ius siuntiniu.

Redagavo wembo
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš paypal išvis nepriemu iš EU klientų, o iš trečių šalių tik iki 50-100€ ir tik jeigu pasirenka regisistruotą draustą siuntą. Geriau prarasti klientą iškart dabar, nei prekes ir pinigus po kažkurio laiko. O jei klientui bus aktualios prekės, ras kaip ir apmokėti kitaip.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aš paypal iš esmės laikau tik dėl žaidimo iš kurio eina įplaukos. ( per 5-6 metus, neteko susidurti su žaidėjo iškeltu dispute. )

 

Dabar iškėlė dispute, žmogus kuris naudojosi kitomis paslaugomis..

 

 

Na, bet žodžiu, ka padarysi. Visiškai paypal`o neina atsisakyti, kad ir kaip norėtusi iš esmės. Nes žmonių kurie naudojasi paypal daug.

 

Bet, nuo šiol taip pat priimsiu mokėjimus tik iš žaidimo paypal budu, o visa kita, dėl kitų services, tik per bankus. Nes nafik, jeigu taip, betkam iškėlus dispute, pinigus gražina + sau pasiima, už neva dalivavime procese.

 

ir apskritai, nejau jie nemato, kad ju puslapi vos krauna. Galvojau, cia mano kazkokia intiko problema tiek metu. Bet siandien pameginau is kito pc, ir kaip vezlys vos krauna, arba isvis net nekrauna.

Redagavo RomasTR
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Puiki proga ir man parantint apie paypala .. Prieš šventes gavojau apmokėjimą už pardavimą ebay. Ir sako jūs pasiekėte X sumą pinigų, reikia patvirtinti dokus ir užlimitavo accountą. OK nusiunčiu dokus, galvoju nu žinant paypalo supportą gali užtrukt, bet ne - per keletą dienų ateina atsakymas:

[email protected]

Sat, Dec 26, 1:29 PM (3 days ago)

cleardot.gif

cleardot.gif

Dear xx

 

We've reviewed the documents you submitted and determined that you were under 18 years old when you opened your PayPal account. You must be at least 18 years old to sign up for a PayPal account. From now on, you can't send or receive money with this account.

 

If you've outstanding buyer complaints and you want to refund your customers, you can do so via the Resolution Centre in your PayPal account.

 

To continue using our service, please open a new PayPal account. You'll need to use a different email address.

 

If you have a PayPal balance, you can withdraw it to your bank account.

If you want to use the same financial details on your new PayPal account, please remove them from the account.

 

We appreciate your patience and understanding regarding this matter and regret any inconvenience it may cause you.

 

Tas accountas buvo sukurtas 2005 metais, 15 metų ramiai naudojaus ir niekam nekliuvo :D . Galvojau bandyt aiškintis ir t.t, beet aš esu užsiregistravęs su emailu [email protected] , kadangi . nėra svarbus gmaile tai pabandžiau tiesiog nuimt . Ir ką gi - suveikė, atsidarau naują accountą su senu emailu :D tai galvoju taip ir paliksiu.. O dėl greičio tai ir aš pastebėjau pastarąja savaitę tikrai lėtai veikia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aš paypal iš esmės laikau tik dėl žaidimo iš kurio eina įplaukos. ( per 5-6 metus, neteko susidurti su žaidėjo iškeltu dispute. )

 

Dabar iškėlė dispute, žmogus kuris naudojosi kitomis paslaugomis..

 

 

Na, bet žodžiu, ka padarysi. Visiškai paypal`o neina atsisakyti, kad ir kaip norėtusi iš esmės. Nes žmonių kurie naudojasi paypal daug.

 

Bet, nuo šiol taip pat priimsiu mokėjimus tik iš žaidimo paypal budu, o visa kita, dėl kitų services, tik per bankus. Nes nafik, jeigu taip, betkam iškėlus dispute, pinigus gražina + sau pasiima, už neva dalivavime procese.

 

ir apskritai, nejau jie nemato, kad ju puslapi vos krauna. Galvojau, cia mano kazkokia intiko problema tiek metu. Bet siandien pameginau is kito pc, ir kaip vezlys vos krauna, arba isvis net nekrauna.

Biski ne iki galo situacija nupasakoji. Paypal uz disputus ir claimus netaiko jokio fee. Jeigu gavai fee, vadinas gavai chargeback, kuris buvo inicijuotas ne per pirkejo paypal accounta, o tiesiogiai per banka. Truputi skirtingi dalykai, nes sioje vietoje sprendzia ne paypalas, o bankas. Siuo atveju cia paypal kaltes 0.

 

Uz sita bajari manau Paypal uzdarys ir pirkejo accounta, nes kiek pamenu paypal taisykles reikalauja kad gincai uz mokejimus atliktus per ju sistema, butu sprendziami ju sistemoje. O sitas fee taikomas, nes tuos pinigus bankas paima is paypal, o paypal ta mokesti permeta selleriui.

post-7669-0-19341000-1609229617_thumb.png

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Biski ne iki galo situacija nupasakoji. Paypal uz disputus ir claimus netaiko jokio fee. Jeigu gavai fee, vadinas gavai chargeback, kuris buvo inicijuotas ne per pirkejo paypal accounta, o tiesiogiai per banka. Truputi skirtingi dalykai, nes sioje vietoje sprendzia ne paypalas, o bankas. Siuo atveju cia paypal kaltes 0.

 

Uz sita bajari manau Paypal uzdarys ir pirkejo accounta, nes kiek pamenu paypal taisykles reikalauja kad gincai uz mokejimus atliktus per ju sistema, butu sprendziami ju sistemoje. O sitas fee taikomas, nes tuos pinigus bankas paima is paypal, o paypal ta mokesti permeta selleriui.

 

 

Net, jeigu taip kaip sakai, koks skirtumas, - 14 eur vistiek nupaišė papildomus:)

 

Iškėliau pakartotinai apeliacija, per telefona kažkaip gavosi.

 

Tai, taip pat rašo, kad 14 eur kainuos. Gal tai dėl banko, gal dar kažko, neguodžia, nes faktas tame, kad pinigus nuskaitė pirkejo naudai, nors ir pateikiau įrodymus, kad paslauga jam buvo suteikta :)

 

Taip, kad paypal mano akyse niekaip nepakis šiuo klausimu:)

 

Dėl mokėjimo, išraše rašo:

 

Jums buvo pritaikytas ginčo sprendimo mokestis dėl atvejo, susijusio su jūsų pirminiu mokėjimu.

 

2020-12-28

Ginčo sprendimo mokestis Daugiau informacijos −14,00 EUR 0,00 EUR −14,00 EUR

 

 

O tokius kaip jis, faktas, paypal turi blokuoti permant be teisės sugryšti.

 

Na aš kaip suprantu iš susirašinėjimo, taip ir yra, kaip sakai:

Vedė jis per banka ( surišta su paypal )

 

Pasakė, bankui, kad tokiu transakciju nera dares, automatiškai, suspendavo mokėjimus jo iniciatyva.. Todėl, kartu ir pats gavo iš paypal bana :D

 

Nes jis man po dispute iškart parašė:

 

hello bro, i got it right with paypal stress i wanted to give a brief notification of euro values that you take but please don't freak out, i values clarify the matter

 

they blocked my paypal account

 

PayPal account was hacked

 

:(

I just wanted to let you know

 

 

 

 

( bet žodžiu, jis aiškus fruktas jau yra ir žinomas, visada pasinaudoja paslaugomis, o po to durneli ijungia, bankui praneša tikrriausiai, kad tokiu transakciju nera dares - ir visada atgauna pinigus ) :)

Redagavo RomasTR
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...