Pereiti prie turinio

Tarptautiniai pervezimai


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, sia tema forume radau tik gan senu temu, todel tikiuosi nesupykdysiu uzvesdamas nauja. Ieskau protingu zmoniu konstruktyvios kritikos savo planui:

kadangi atsisakiau dalies savo iki siol turetu veiklu, o likusias noriu diversifikuoti ieskau kuo nauju uzsiemus.

turiu ~300 k euru laisvu investiciju ir daug laisvo laiko.

planuoju nupirkti 4 vilkikus po ~45 tukst eur, idarbinti vairuotojus, ir pasirasius sutarti su ekspeditoriais issiusti juos dirbti i Europa. Vilkikus pirkti su ~500 tukst ridos, ir eksploatuoti juos 3 metus iki ~900 tukst, tada parduoti uz likutine ir atnaujinti.

Pats rupintis ukine veikla ir finansavimu, t.y autoparko atnaujinimu, pletra, prieziura. Kroviniu paieska ir planavima pilnai paliekant elspeditoriais.

technika ir jos prieziura negasdina- turiu nemazai statybines technikos todel sita dinamika kaip ir aiski.

Tikslas susikurti sau malonios ir apmokamos kasdienes veiklos (darbo vieta) ir ~5 proc metine investiciju graza is tipines imones veiklos.

imones kurti nereikia, papildomu administraciniu kastu neatsiras.

kur nusisneku ? 😉

 

 

Redagavo Laurynas1234
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sunkus biznis.

Darbo vieta nera maloni - pastoviai priristas prie telefono.

Ant ikainiu uzsakovai spaudzia (ypac dabar kai gamyba apstojus), apmokejimas per ekspeditorius su dideliais atidejimais nors pats uz viska moki i prieki (30-60d), kuro kainos aukstos, technika kai genda, tai genda kelyje - nutempimas ir remontas Europoje kainuoja kosmosus.

jau nekalbu apie normaliu vairuotoju trukuma, ju sukeliamas zalas bei nuolat besikeiciancius istatymus (kabotazai ir tt).

jei nori 5% garantuotu, tai dek geriau viska i terminuota indeli ir viskas  investicija garantuota, drausta ir nereikes nei pirsto judint 🙂

 

Redagavo s3cr3t
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žinau tokia istorija. Autobusistas gavo didelį palikimą. Nusprendė investuoti pinigus - į keleivinius autobusus. Nusipirko kelis ir su sūnumis pradėjo dirbti. Esmė, kad tokiam versle kelios transporto priemonės - nulis. Negausi nei gerų kainų, nei gerų užsakymų, nei išsiderėsi. Metai bėga autobusai sensta....

Ar neprotingiau eiti ten, kur tokia pinigų suma yra ženkli?

Yra verslų kur 300k bus itin daug, kad ir kokią elektronikos ar auto aksesuarų parduotuvę atsidarai. Keli žmonės, kad pastoviai būtų, o pats kuruoji.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, Laurynas1234 parašė:

Na kaip ir minejau, noriu dar ir veiklos susikurti. 
Pagal tai, ka skaitau- rodos daugelis ekspeditoriu dabar suteikia kuro/ keliu kortelea, t.y finansuoja. 

Nei vienos nei kontraktines, nei nekontraktines masinos, nei kuro korteliu, nei keliu nefinansuojam. (Ekspedicija)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 15 minučių, SuomY777 parašė:

Nei vienos nei kontraktines, nei nekontraktines masinos, nei kuro korteliu, nei keliu nefinansuojam. (Ekspedicija)

Aciu uz atsakyma, Kamida raso kad finansuoja, taciau reik ziureti salygu visuma.
 

Dar klausimas- ar uztikrinate kilometru kieki? Ir ar praktiskai visu deklaruojami ~12000/ men yra realus?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, Laurynas1234 parašė:

Aciu uz atsakyma, Kamida raso kad finansuoja, taciau reik ziureti salygu visuma.
 

Dar klausimas- ar uztikrinate kilometru kieki? Ir ar praktiskai visu deklaruojami ~12000/ men yra realus?

Labai priklauso nuo vairuotojo, nuo rinkos kurioje dirba, kokios priekabos ir t.t. Suvaziuoja ivairiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 18 valandų, Laurynas1234 parašė:

Aciu uz atsakyma, Kamida raso kad finansuoja, taciau reik ziureti salygu visuma.
 

Dar klausimas- ar uztikrinate kilometru kieki? Ir ar praktiskai visu deklaruojami ~12000/ men yra realus?

Cia labai sunku prognozuoti. Vaziuosi tarkime linija DE- ESP - suvaziuosi ir 13000, bet stavke uz km bus daug mazesne. Vaziuosi Kur nors DE- FR ar DE-IT, stavke bus aukstesne, bet daznesni pakrovimai/iskrovimai neleis padaryti daugiau kilometru. Plius jei vaziuosi per AT ar ypac CH, tai keliai bus brangesni. Uzteks kad masina luztu stipriau tai ir 10000 nepadarysi kol sutvarkysi masina.

Kitas momentas, mes kaip transporto imone, parduodame masinas prie puse milijono ridos. Remonto islaidos ima tik augti, kaip ir kuro sanaudos. Prie dabartiniu kuro kainu, tai visai peilis i pasone.

Plius su tavo biudzetu, jei suskaiciuoti isigijima masinu ir priekabu, vairu algas, draudimus, kiek reikia apyvartiniu lesu - nelabai issiteksi. Siais laikas vos ne pagrindinis transporto biznis, imti naujas lizingines masinas, vaziuoti ant nulio ir ismokejus lizinga, parduoti sunkvezimi uz likutine verte.

P.S. Ekspedcinės bendrovės karta suteikia kuro korteles, su nedidele nuolaida, bet vistiek turesi moketi tu.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pamiršk, vilkikai su tokiom ridom yra jau tiksintis laikrodis, kiekvieną gedimą kuris įvyks tolėliau teks remontuoti servise, nutempimai+remontai nebus labai reti. O jei dar koks variklis uzkals nu tai iškart didelis minusas į Lt transportuoti ir ieškoti variklio, nes Vokietijoje tikrai nekeisi variklio. Dideli furu parkai pvz Girteka būtent ir varo iki 400-450k km nes daugiau važiuot jau finansiškai rizikinga ir neapsimoka

Redagavo Alusgeras
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 10 valandų, JiJi777 parašė:

Su autovežiais dabar reikia dirbti, aukso amžius, dideli fraktai. Bet iš kitos pusės sunkų juos nupirkt, laužų kainos kosmose, naujų reikia stoti į eile ir laukti metus,o gal ir ilgiau

I pabaiga manau jau autoveziu aukso kasyklos 🙂

Kolkas dar vyksta inercine gamyba - automakeriai stampuoja ir kemsa pas dilerius ar kitur kur telpa, bet tuoj sandeliai uzsipildys ir gamintojam nebus ka daryt kaip tik leist darbuotojus prastovu - jau dabar VW Drezdene ID3 ir Bornu nebegamina, nes automobiliu niekam nereik. Net Mollerauto si savaitgali darys 'sandelio ispardavima' - tu paciu ID3 kuriu jau prigamine daugiau nei reikia 😄

Euriboras sukiles, automobiliu pardavimai krito, EV paramos prasteja/mazeja/neberupi - realiai vesis tol kol rinka uzsisotins, o tada visus vilkikus reikes statyt i aikstele, nes vaziuot neapsimokes.

O kas liecia paprastas furas krovinines, tai ten economy of scale - net ir perkant viena kita nauja fura, busi permokejes ir prastesnej pozicijoj nei konkurentai, nes tokie kaip girteka musasi derybose su draudimo, furu pardavejais ant savo dydzio ir uzdirba ten kur tu islaidausi. Na o perkant nujotas po 500k km, tai ten atskiras cluster######as - jei 2 vaziuoja ir viena remonte minuse, tai gausis ant savu, o jei netycia 2 is 3 suges, tai tada nespesi pinigu degint - ypac jei suges rimtai, ir dar kur europoj.

Redagavo s3cr3t
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2023-10-22 06:09, s3cr3t parašė:

Sunkus biznis.

Darbo vieta nera maloni - pastoviai priristas prie telefono.

Ant ikainiu uzsakovai spaudzia (ypac dabar kai gamyba apstojus), apmokejimas per ekspeditorius su dideliais atidejimais nors pats uz viska moki i prieki (30-60d), kuro kainos aukstos, technika kai genda, tai genda kelyje - nutempimas ir remontas Europoje kainuoja kosmosus.

jau nekalbu apie normaliu vairuotoju trukuma, ju sukeliamas zalas bei nuolat besikeiciancius istatymus (kabotazai ir tt).

jei nori 5% garantuotu, tai dek geriau viska i terminuota indeli ir viskas  investicija garantuota, drausta ir nereikes nei pirsto judint 🙂

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...
2023-10-22 14:01, Laurynas1234 parašė:

Sveiki, sia tema forume radau tik gan senu temu, todel tikiuosi nesupykdysiu uzvesdamas nauja. Ieskau protingu zmoniu konstruktyvios kritikos savo planui:

kadangi atsisakiau dalies savo iki siol turetu veiklu, o likusias noriu diversifikuoti ieskau kuo nauju uzsiemus.

turiu ~300 k euru laisvu investiciju ir daug laisvo laiko.

planuoju nupirkti 4 vilkikus po ~45 tukst eur, idarbinti vairuotojus, ir pasirasius sutarti su ekspeditoriais issiusti juos dirbti i Europa. Vilkikus pirkti su ~500 tukst ridos, ir eksploatuoti juos 3 metus iki ~900 tukst, tada parduoti uz likutine ir atnaujinti.

Pats rupintis ukine veikla ir finansavimu, t.y autoparko atnaujinimu, pletra, prieziura. Kroviniu paieska ir planavima pilnai paliekant elspeditoriais.

technika ir jos prieziura negasdina- turiu nemazai statybines technikos todel sita dinamika kaip ir aiski.

Tikslas susikurti sau malonios ir apmokamos kasdienes veiklos (darbo vieta) ir ~5 proc metine investiciju graza is tipines imones veiklos.

imones kurti nereikia, papildomu administraciniu kastu neatsiras.

kur nusisneku ? 😉

nu uz 300k tai galiu pasiulyt imone su 10 lizinginiu vilkiku ir 20 puspriekabiu, jei tikrai nori dirbti, nes dirbti tikrai reikia daug, kad vaziuotu i pliusa ypac siuo metu. su klientais, kuro kreditais, apyvarta ir dirbanti i pliusa visa laika, na ir praktiskai uz savikaina.

Redagavo 24bazar
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2023-10-24 00:08, s3cr3t parašė:

...

Kolkas dar vyksta inercine gamyba - automakeriai stampuoja ir kemsa pas dilerius ar kitur kur telpa, bet tuoj sandeliai uzsipildys ir gamintojam nebus ka daryt kaip tik leist darbuotojus prastovu - jau dabar VW Drezdene ID3 ir Bornu nebegamina, nes automobiliu niekam nereik. Net Mollerauto si savaitgali darys 'sandelio ispardavima' - tu paciu ID3 kuriu jau prigamine daugiau nei reikia 😄
....

Ar tai reiškia jog pasipils nuolaidos naujiems automobiliams iš salonų?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 9 minutes, Lin3R parašė:

Ar tai reiškia jog pasipils nuolaidos naujiems automobiliams iš salonų?

Kolkas dar extra naudas bando ikist - tai pora aptarnavimu uz dyka, kasko metams ar zieminiu ratu komplekta, bet realia 10% pinigine nuolaida galima gauti bene visiems modeliams. 
 

ne stebuklai, bet manau situacija tik geres (pirkejo naudai)

Redagavo s3cr3t
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...