Pereiti prie turinio

Del automobilio: remontuotis ar parduoti?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, tokia situacija yra, jog dabartinio automobilio volkswagen golf plus smakratis parejo, t.y reikia remontuoti ji, nes jau garsus leidzia + stabdziu diskai taip sugede. Tai viso remontas gal ~1000 eur butu.

Mastau, ar nebutu protingiau parduoti masina ir nusipirkti kokia nors papratesne ir dar pinigu tuo paciu atsideti? Nes matau skelbimose pilna masinu po 1000-1200 eur, kuriu technikine galioja dar dvigubai ilgiau gal , nei dabartinio golfo.

Tai jeigu noriu sutaupyti pinigu ir nieko neivestuoti is nauju pinigu, ar negeriau pigesne masina uz koki 1000 eur pirkti? Nes siuo atveju komfortas ar masinos isvaizda neturi reikmes dideles man, svarbiausiai, kad tik vaziuotu ir viskas.

 

Tik va baisu, kad uz koki 1000 eur nusipirksiu kazka, kur greit gedimas kazkoks rimtas atsiras..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Butu sposas jei tau paemus nauja masina pareitu galvos tarpine ar turbina. Jo, sunku sustoti remontuoti savo esama lauza, bet ne iseitis pirkti kita lauza ir uzsirauti ant dar brangesniu remontu. Gal pakeisk masinos marke? Tarkim toyota. Jei uzsikuria tai ir davaziuos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 6 valandas, TheChosenOne parašė:

Niekas geros masinos neparduoda 🙂 Ypac uz pigiai. As tai esu visada uz tai, kad susitvarkai ka turi ir vazineji. Nes nusipirkes kita irgi turesi tvarkyt. 

Nesamone, pries 5 metus nusipirkau masina is padoraus, paprosto zmogaus, kuri buvo idealios bukles, tokios kokia ir nupasakojo, pardave, nes nebereikejo, nes darbas dave nauja masina. Kaina buvo netgi siek tiek zemesne, nei panasiu masinu. Masina iki dabar pas mane. Tai ne vien skelbimuose perikupu ir kitokiu degradu masinos. Yra ir normaliu zmoniu, kurie taip pat parduoda masinas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 8 valandas, Westnr parašė:

Sveiki, tokia situacija yra, jog dabartinio automobilio volkswagen golf plus smakratis parejo, t.y reikia remontuoti ji, nes jau garsus leidzia + stabdziu diskai taip sugede. Tai viso remontas gal ~1000 eur butu.

Mastau, ar nebutu protingiau parduoti masina ir nusipirkti kokia nors papratesne ir dar pinigu tuo paciu atsideti? Nes matau skelbimose pilna masinu po 1000-1200 eur, kuriu technikine galioja dar dvigubai ilgiau gal , nei dabartinio golfo.

Tai jeigu noriu sutaupyti pinigu ir nieko neivestuoti is nauju pinigu, ar negeriau pigesne masina uz koki 1000 eur pirkti? Nes siuo atveju komfortas ar masinos isvaizda neturi reikmes dideles man, svarbiausiai, kad tik vaziuotu ir viskas.

Tik va baisu, kad uz koki 1000 eur nusipirksiu kazka, kur greit gedimas kazkoks rimtas atsiras..

Čia pas tave einami dalykai, kurie gali būti kiekvienai mašinai.  Kaladeles, diskai kalades cia visiems reikia jas keisti. 

Parduoti turėsi mažiau nei rinkos kainą, arba slėpti defektą 🙂 gaila laiko būtų,, susitvarkyčiau ir važiuočiau, jeigu nėra ištisi gedimai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Už 1k nenupirksi nieko padoraus, o turi mašiną tai geriau investuok ir susitvarkyk. TA apžiūra negarantuoja jog mašina nesuges po savaitės, mėnesio ar pusės metų. Pilna atveju, kai praeina TA ir kažkas subyra mašinoje. O TA tai nauja. Dar galimas variantas, kad už pinigus pravaryta TA, negali žinoti ar normaliai pasižiūrėjo ar už bapkes.

Redagavo Firminis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na as mastau, kad jeigu dabar man i masina reikia deti kazkur apie ~1200 eur + technikinis baigiasi uz ~ 7 men. ir tada dar reikes deti, tai ar tikrai apsimoka?

Jeigu tarkime parduociau, gauciau 2-3k eur ir nusipirkciau kazka is paprastesnio varianto, masina kokia uz 1000-1500 eur, kurios tech galioja ne pilnus 2 metus tarkime, nuvesciau pas meistreli ir rimtu defektu nebutu, ar tikrai nebutu protingiau taip?

Kaip ir minejau, masinos isvaizda ir komfortas dabar man maziausiai svarbu, svarbu, kad tik kaip susisiekimo priemone, kad tvarkingai, gerai vaziuotu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet tu sutvarkes ja pamirsi apie smagrati minimum 5 metus? Nezinau kiek laiko tie smagraciai. Stabdziu diskai tai cia ne remontas, cia devima dalis. 

Ir kas is to, kad TA uz 7 men? Kas su ta masina negerai? Jei bus ka tvarkyt, kad praeit TA tai gal uztenka su sulauzyta masina vazinet? 🙂

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 17 valandų, Westnr parašė:

Na as mastau, kad jeigu dabar man i masina reikia deti kazkur apie ~1200 eur + technikinis baigiasi uz ~ 7 men. ir tada dar reikes deti, tai ar tikrai apsimoka?

Jeigu tarkime parduociau, gauciau 2-3k eur ir nusipirkciau kazka is paprastesnio varianto, masina kokia uz 1000-1500 eur, kurios tech galioja ne pilnus 2 metus tarkime, nuvesciau pas meistreli ir rimtu defektu nebutu, ar tikrai nebutu protingiau taip?

Kaip ir minejau, masinos isvaizda ir komfortas dabar man maziausiai svarbu, svarbu, kad tik kaip susisiekimo priemone, kad tvarkingai, gerai vaziuotu.

Kaip pasiseks. Gali nupirkti pigia masina ir ji atitiks tavo lukescius. Gali papult ant griuvancio varianto ir sutaises viena, prades gest kita. Suprantu tave, kartais ir moraliskai nesinori investuoti i savo turima masina. Nes galbut smagrati pakeitus, ji vistiek tures aibe kitu smulkiu problemu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skamba kaip: "pasibaigė kuras, parduosiu mašiną su tuščiu baku ir nusipirksiu kitą su pilnu" 😄 
Stabdžių keitimo galima neskaičiuoti, nes tai susidėvinti detalė, ją reikia keisti periodiškai visose mašinose.
Tavo modeliui naujo smagračio su nauja sankaba ir keitimu kaina ~600€. 
Būna komplektų su vienmasiais smagračiais, kad niekad nebereikėtų keisti. 
Dar pigiau galima paimti dėvėtą. 
Pardavęs kaip sakei už 2-3k ir nupirkęs kažką už 1k, didelė tikimybė, kad likusius pinigus turėsi sukišt į naują pirkinį. Ir čia nešneku apie restauracija, tiesiog apie paprastą sutvarkymą, kad galima būtų saugiai važiuot. Pilnas aptarnavimas, tie patys stabdžiai, padangos, gal kažką važiuoklėj patvarkyt, kokį duslintuvą pavirint ir t.t. Čia su sąlyga, kad nebus rimtų gedimų. Šiais laikais 1k po pirkimo išeina labai lengvai, net jei ieškosi pusę metų ir nupirksi pati idealiausią variantą iš 100. Ir išlaidos nelabai skiriasi nuo mašinos vertės, bet jei sukiši 1,5k į 1k vertės mašiną, jos vertė vistiek liks 1k. 
Jei tavo mašina daugiau defektų neturi, tik smagratis, tai keisk jį ir važiuok toliau. O jeigu ten jau supuvęs subyrėjęs laužas, kur dar reikės viską keist arba remontuot nebeapsimoka, tai parduok, bet ne tam, kad nusipirkt dar senesnį laužą, o kad pridėt pinigų ir nusipirkt kažką šviežesnio. 

 

2024-03-11 08:20, WinSim parašė:

Nesamone, pries 5 metus nusipirkau masina is padoraus, paprosto zmogaus, kuri buvo idealios bukles, tokios kokia ir nupasakojo, pardave, nes nebereikejo, nes darbas dave nauja masina. Kaina buvo netgi siek tiek zemesne, nei panasiu masinu. Masina iki dabar pas mane. Tai ne vien skelbimuose perikupu ir kitokiu degradu masinos. Yra ir normaliu zmoniu, kurie taip pat parduoda masinas.

Išimtis iš taisyklės tik patvirtina taisyklę 😉 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, Stanley parašė:

Skamba kaip: "pasibaigė kuras, parduosiu mašiną su tuščiu baku ir nusipirksiu kitą su pilnu" 😄 
Stabdžių keitimo galima neskaičiuoti, nes tai susidėvinti detalė, ją reikia keisti periodiškai visose mašinose.
Tavo modeliui naujo smagračio su nauja sankaba ir keitimu kaina ~600€. 
Būna komplektų su vienmasiais smagračiais, kad niekad nebereikėtų keisti. 
Dar pigiau galima paimti dėvėtą. 
Pardavęs kaip sakei už 2-3k ir nupirkęs kažką už 1k, didelė tikimybė, kad likusius pinigus turėsi sukišt į naują pirkinį. Ir čia nešneku apie restauracija, tiesiog apie paprastą sutvarkymą, kad galima būtų saugiai važiuot. Pilnas aptarnavimas, tie patys stabdžiai, padangos, gal kažką važiuoklėj patvarkyt, kokį duslintuvą pavirint ir t.t. Čia su sąlyga, kad nebus rimtų gedimų. Šiais laikais 1k po pirkimo išeina labai lengvai, net jei ieškosi pusę metų ir nupirksi pati idealiausią variantą iš 100. Ir išlaidos nelabai skiriasi nuo mašinos vertės, bet jei sukiši 1,5k į 1k vertės mašiną, jos vertė vistiek liks 1k. 
Jei tavo mašina daugiau defektų neturi, tik smagratis, tai keisk jį ir važiuok toliau. O jeigu ten jau supuvęs subyrėjęs laužas, kur dar reikės viską keist arba remontuot nebeapsimoka, tai parduok, bet ne tam, kad nusipirkt dar senesnį laužą, o kad pridėt pinigų ir nusipirkt kažką šviežesnio. 

 

Išimtis iš taisyklės tik patvirtina taisyklę 😉 

Čia pas jį atrodo variantas, jog nori parduoti mašiną, išlošti 2k ir dar gauti nuliova mašiną už 1k su TA 2 metams 😄

Nežinau mašinos rinkos vertės, bet kadangi defektas yra ir jį reikia tvarkyti, kad normaliai eksplotuoti mašiną galėtum, tai jau kaina krenta.

Redagavo Firminis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2024-03-11 01:21, TheChosenOne parašė:

Niekas geros masinos neparduoda 🙂 Ypac uz pigiai. As tai esu visada uz tai, kad susitvarkai ka turi ir vazineji. Nes nusipirkes kita irgi turesi tvarkyt. 

Man įdomi tavo nuomonė, ką tu manai, kuomet pradeda kėbulas rūdyti. Kai detalės dažymo kaina ~80-100 (ir čia galbūt galėtumėm kalbėti apie dažymą net ne kameroje, matyt, suma kameroje dar tiek pat sumos dasidėtų) eurų už detalę + pakeitimo darbai, jeigu nesigaudai šituose reikaluose ir pats nemoki pasikeisti. Ar vertą tokį automobilį laikyti ar geriau pardavinėti? Nes remonto kaštai tikrai nemaži bus, ypač jeigu ne viena detalė rūdija.  O su surūdijusiu kibiru važinėtis nesinori 😄 

Redagavo Barzdas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 46 minutes, Barzdas parašė:

Man įdomi tavo nuomonė, ką tu manai, kuomet pradeda kėbulas rūdyti. Kai detalės dažymo kaina ~80-100 (ir čia galbūt galėtumėm kalbėti apie dažymą net ne kameroje, matyt, suma kameroje dar tiek pat sumos dasidėtų) eurų už detalę + pakeitimo darbai, jeigu nesigaudai šituose reikaluose ir pats nemoki pasikeisti. Ar vertą tokį automobilį laikyti ar geriau pardavinėti? Nes remonto kaštai tikrai nemaži bus, ypač jeigu ne viena detalė rūdija.  O su surūdijusiu kibiru važinėtis nesinori 😄 

O tai kur kalba eina apie tai, kad jo masina surudijus? Kalba lyg ir eina, kad masina padori neskaitant isvardintu problemu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, Barzdas parašė:

Man įdomi tavo nuomonė, ką tu manai, kuomet pradeda kėbulas rūdyti. Kai detalės dažymo kaina ~80-100 (ir čia galbūt galėtumėm kalbėti apie dažymą net ne kameroje, matyt, suma kameroje dar tiek pat sumos dasidėtų) eurų už detalę + pakeitimo darbai, jeigu nesigaudai šituose reikaluose ir pats nemoki pasikeisti. Ar vertą tokį automobilį laikyti ar geriau pardavinėti? Nes remonto kaštai tikrai nemaži bus, ypač jeigu ne viena detalė rūdija.  O su surūdijusiu kibiru važinėtis nesinori 😄 

Už 80-100€ čia nebent medžiagų kaina, kad pačiam nusidažyt su balionėliu. Pvz., neseniai reikėjo senai mašinai sutvarkyt rūdis ant galinių arkų, nebuvo kiaurai supuvę, bet jau nebūtų užtekę dažyt, teko keist arkas, kaina gavosi 700€ pas pigų meistrą. Pas rimtą meistrą kaina būtų 1000€ be dažymo ir eilė pusė metų. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...