Pereiti prie turinio

Rekomenduoju vengti parduotuvės "printera"


Rekomenduojami pranešimai

prieš 23 valandas, Gudruolis parašė:

Tas pats pigu.lt naują kompo pelę užsisakiau. Turėjo ateiti per savaitę, eina jau trečias mėnuo. Kiekvieną savatę gaunų vis naują SMS kad siuntos atvežimas vėluos ir yra perkieliamas į kitą datą. Na įdomų kiek dar tęsis šitas reikalas... 🙂

Klausimas, kiek pats Pigu.lt atsako už savo pardavėjus, nes tenais, kaip suprantu, pardavinėti gali kad ir tie patys Printera, tad perkant iš pigu.lt taipogi reikėtų pasigilinti, kas yra pardavėjas, ypatingai, jeigu yra keletas pasirinkimų pvz tai pačiai prekei, tad šiuo atveju, galėtum patikslinti, kas konkrečiai yra pardavėjas tavo prekės, kad turėtume omenyje, nes tai nėra Pigu.lt 

Su pigu.lt iki jų updeito prekybos, nebūdavo nesklandumų, bet kai pasidarė kažkoks pusiau amazon, tai cirkas.

Redagavo kloppy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, kloppy parašė:

Klausimas, kiek pats Pigu.lt atsako už savo pardavėjus, nes tenais, kaip suprantu, pardavinėti gali kad ir tie patys Printera, tad perkant iš pigu.lt taipogi reikėtų pasigilinti, kas yra pardavėjas, ypatingai, jeigu yra keletas pasirinkimų pvz tai pačiai prekei, tad šiuo atveju, galėtum patikslinti, kas konkrečiai yra pardavėjas tavo prekės, kad turėtume omenyje, nes tai nėra Pigu.lt 

Su pigu.lt iki jų updeito prekybos, nebūdavo nesklandumų, bet kai pasidarė kažkoks pusiau amazon, tai cirkas.

Na bent šiandien gavau žinute, kad va Vilniuje perduota siunta venipakui iš UAB kažkokio ten, spėju pigu LT perdavė pardavėjas ir ryt galimai pasieks Kauną, nors iš pigu nėra jokio pranešimo. Su pigu gerai bent tas, kad pardavėjas turi reputacija ir matai pirkėjų atsiliepimus, šiuo atveju mano pardavėjas yra kažkoks tipelis iš latvijos. Tai so far so good, šiaip dar faktas tas, jog pigu didelė, tokie kaip printeros bajeriai po 10-20 skundu pasibaigtu turbūt bananu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 20 valandų, s3cr3t parašė:

Uzsikuria lengvas ponzi - gauni uzsakymus, gauni pinigus. Kazkas nueina algoms, kazkas vadovams - kazkam pristatai, kitiems tempi guma.

kol sitas katilas burbuliuoja, tuo paciu metu pradedi pradelsineti tiekeju saskaitas, ismaxini ju duotus kredito limitus, o i ta laika vis naujus pinigus pradedi vis didesniu tempu isisavinti (asset stripping). Na o gale finalas aiskus.

galimai taip pat veikia ir vienas is musu forumieciu 🙂

Lb geras sitos varkes aprasymas - taip paciai ir visi tie kotletai auto veikia. Ka tas forumietis pardavineja?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 17 valandų, kloppy parašė:

Klausimas, kiek pats Pigu.lt atsako už savo pardavėjus, nes tenais, kaip suprantu, pardavinėti gali kad ir tie patys Printera, tad perkant iš pigu.lt taipogi reikėtų pasigilinti, kas yra pardavėjas, ypatingai, jeigu yra keletas pasirinkimų pvz tai pačiai prekei, tad šiuo atveju, galėtum patikslinti, kas konkrečiai yra pardavėjas tavo prekės, kad turėtume omenyje, nes tai nėra Pigu.lt 

Su pigu.lt iki jų updeito prekybos, nebūdavo nesklandumų, bet kai pasidarė kažkoks pusiau amazon, tai cirkas.

Nelabai jie nori atsakyti, buvau užsisakęs telefonui 9d ar kokį ten labai mandrą stiklą, atėjo pats pigiausias kur 1eur kainuoja ir tą pačią dieną tiesiog kisenėjė trūko, už stiklą tą normaliai mokėjau, tai parašiau jiems, atrašė man, kad toks ir turėjo būti, ale čia nuotrauka "vaizdinio pobūdžio" ir gali neatitikti realybės, tai pradėjau ten rašyti, kad į vartotojų teises kreipsiuosi, kaip gali rodyti vieną prekę atsiųsti kitą, tada grąžino pinigus., Pastoviai apskritai dabar problemos su jais, ateina kas antra prekė panaudota, po to savaitėmis aiškiniesi su jais, kol išsireikalauji atgal priimti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 14 minučių, venom parašė:

Nelabai jie nori atsakyti, buvau užsisakęs telefonui 9d ar kokį ten labai mandrą stiklą, atėjo pats pigiausias kur 1eur kainuoja ir tą pačią dieną tiesiog kisenėjė trūko, už stiklą tą normaliai mokėjau, tai parašiau jiems, atrašė man, kad toks ir turėjo būti, ale čia nuotrauka "vaizdinio pobūdžio" ir gali neatitikti realybės, tai pradėjau ten rašyti, kad į vartotojų teises kreipsiuosi, kaip gali rodyti vieną prekę atsiųsti kitą, tada grąžino pinigus., Pastoviai apskritai dabar problemos su jais, ateina kas antra prekė panaudota, po to savaitėmis aiškiniesi su jais, kol išsireikalauji atgal priimti.

O čia pats pigu lt pardavėjas šitaip prastai ar reselleris kuris parduoda per pigu? 

Redagavo MattFreeman
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Laiškutis iš Sinertos

Citata

Sveiki,

Esu naujas UAB Sinerta LDC (toliau – Bendrovė) direktorius. Bendrovei vadovavusią direktorę, kuri nusprendė atsisakyti šios pozicijos dėl streso, kurį paskutiniu metu patyrė, ir kitų svarbių asmeninių priežasčių.

Kaip daugeliui greičiausiai yra žinoma (jei nežinoma, tai ši informacija Jus turėtų pasiekti iš restruktūrizavimo administratoriaus), Bendrovei yra iškelta restruktūrizavimo byla. Restruktūrizavimo byla Bendrovei buvo iškelta susidūrus su finansiniais sunkumais.

Bendrovė nuo pat 1997 m. sėkmingai ir pelningai vykdė savo veiklą ir buvo viena didžiausių Lietuvoje bei Baltijoje spausdintuvų ir kopijavimo aparatų eksploatacinių medžiagų tiekėjų. Tam tikrais periodais, pasikeitus situacijai spausdintuvų ir kopijavimo aparatų eksploatacinių medžiagų rinkoje dėl naujų produktų, konkurencijos ar kainų pokyčių, Bendrovei teko susidurti su tam tikrai finansiniais sunkumais, tačiau ji būdavo pajėgi juos išspręsti savarankiškai, be kita ko, siūlydama klientams vis platesnį aukštos kokybės asortimentą už konkurencingą kainą bei aukštą aptarnavimo lygį. 2021 m. pradžioje Bendrovė paveikta COVID-19 pandemijos įtakos spausdintuvų ir kopijavimo aparatų eksploatacinių medžiagų rinkoje siekdama išspręsti finansinius sunkumus ir toliau tęsti veiklą perorientavo veiklą ir atidarė elektroninę parduotuvę (www.sinerta.lt), išplėsdama pardavinėjamų prekių asortimentą nuo spausdinimo kasečių (jų papildymų) ir spausdintuvų bei kopijavimo aparatų iki biuro technikos (kompiuterinės technikos, telefonų, jų priedų, navigacijos ir kt.), o 2022 m. atidarė elektroninę parduotuvę www.pirmi.lt, kurioje prekiaujama laisvalaikio prekėmis. Nors veiklos perorientavimas užtikrino Bendrovės veiklos tęstinumą, tačiau žemiau nurodytos priežastys lėmė Bendrovės finansinius sunkumus: 

COVID-19 pandemija ir jos įtaka spausdintuvų ir kopijavimo aparatų bei jų eksploatacinių medžiagų rinkai. Pandemija palaipsniui pakeitė darbo aplinką daugelyje įmonių - žmonės įprato naudotis elektroniniu parašu ir nebespausdinti dokumentų pasirašymui, dokumentus skaityti kompiuteryje, o ne spausdinti ir skaityti popieriuje, žmonės pradėjo daugiau dirbti iš namų, kur spausdintuvas nėra būtinybė;

ES politika dėl klimato kaitos ir jos įtaka spausdintuvų ir kopijavimo aparatų bei jų eksploatacinių medžiagų rinkai. ES yra numačiusi daugybę veiksmų, kad drastiškai sumažintų šiltnamio efektą sukeliančių dujų (ŠESD) išmetimą, nes jos yra susijusios su klimato kaita. Žmonės skatinami atsisakyti popieriaus, nespausdinti, nekopijuoti ar fiziškai nearchyvuoti dokumentų, o viską atlikti naudojantis kompiuteriu, dokumentus pasirašinėti elektroniniu parašu;

Augantys patalpų nuomos, prekių įsigijimo bei darbo užmokesčio kaštai. Veikdama spausdintuvų ir kopijavimo aparatų bei jų eksploatacinių medžiagų rinkoje Bendrovė iki 2023 m. turėjo 8 pardavimų salonus skirtinguose Lietuvos miestuose (Vilniuje, Šiauliuose, Klaipėdoje, Panevėžyje, Kaune, Alytuje). 2021 m. prasidėjusi infliacija,  prekių ir paslaugų kainų lygio kilimas, mėnesinio darbo užmokesčio didėjimas šalyje lėmė išaugusius Bendrovės kaštus, kadangi Bendrovės veikla, susijusi su spausdintuvų ir kopijavimo aparatų bei jų eksploatacinių medžiagų pardavimu bei aptarnavimu reikalauja santykinai didelių žmogiškųjų išteklių ir santykinai didelio darbuotojų skaičiaus bei patalpų veiklos vykdymui, o tai prisidėjo prie nepalankios padėties, kadangi augant kaštams Bendrovei reikėjo išlikti konkurencinga, siūlant konkurencingas kainas ir nuolaidas, kad pritraukti kuo daugiau pirkėjų;

Infliacija ir EURIBOR palūkanų normų didėjimas turėjo įtaką elektroninėse parduotuvėse parduodamų prekių paklausai. Ypač 2023 m. Bendrovė pastebėjo ženkliai sumažėjusią juridinių ir fizinių asmenų perkamąją galią. Didėjančios kainos, Europos centrinio banko (ECB) keliamos paskolų palūkanų normų ir žmonių mokamos didesnės palūkanos nei įprastai skatina žmones taupyti, mažiau vartoti ir nepirkti nebūtinų prekių, prie kurių priskirtinos ir Bendrovės prekiaujamos prekės. Tai lėmė Bendrovės finansinius rezultatus.  Ženkliai išaugus konkurencijai rinkoje, Bendrovės konkurentai, norėdami išlaikyti buvusią rinkos dalį, sumažino maržas. Norėdama išlikti rinkoje maržas turėjo sumažinti ir Bendrovė, dėl ko Bendrovė negavo planuotų pajamų, o tam, kad išlaikytų apyvartą, turėjo sumažinti maržą.

Dėl nurodytų finansinių sunkumų Bendrovei buvo iškelta restruktūrizavimo byla siekiant Bendrovei padėti juos išspręsti. Tačiau iki ją iškeliant Bendrovė susidūrė su papildomais veiklos apsunkinimais ir neigiamomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis.  Tuo metu, kai buvo priimtas pareiškimas dėl restruktūrizavimo bylos iškėlimo (t. y. Iki Bendrovei iškeliant restruktūrizavimo bylą)  Bendrovė susidūrė su veiklos vykdymo apsunkinimais dėl išsiųsto nurodymo per PLAIS sistemą rezervuoti mokestinės nepriemokos sumą iš visų Bendrovės sąskaitų, kas bendrai sudėjus per visas sąskaitas sudarė kur kas didesnę sumą nei buvo mokestinė nepriemoka. Iš pradžių Bendrovė nesuprato, kodėl yra užblokuota sąskaita. Apie savaitę laiko Bendrovė iš valstybės institucijų negalėjo gauti atsakymo, nes buvo manoma, kad tai nutiko dėl inicijuotos restruktūrizavimo bylos iškėlimo. Kai buvo išsiaiškinta, kad tai nutiko dėl nesumokėtos mokestinės nepriemokos, Bendrovė tikėjosi, kad bus nurašyta reikiama mokesčių suma ir Bendrovė toliau galės naudotis sąskaitomis. Tačiau paaiškėjo, kad sąskaitomis Bendrovė negalės naudotis tol, kol bent vienoje iš Bendrovės 7 sąskaitų nebus surinkta reikiama mokesčių suma (ko įprastomis aplinkybėmis niekada nenutinka).

Apribojus disponavimą Bendrovės pinigais, Bendrovė nebegalėjo sąskaitose esančių lėšų skirti prekių įsigijimui iš tiekėjų ir prekėms įsigyti buvo skiriamos lėšos, kurios buvo gautos iš naujų pirkėjų užsakymų. Laikotarpio pradžioje, kai buvo taikomi apribojimai, Bendrovė gavo užsakymus, kurių dalis vėliau buvo atšaukti pirkėjams pranešus, kad prekių pristatymas vėluos. Daliai pirkėjų jau buvo užsakytos. Dėl susiklosčiusių aplinkybių, nors sąskaitos galiausiai ir buvo atlaisvintos, Bendrovė negavo planuotų pajamų bei susidūrė su didžiule apyvartinių lėšų problema, nes dalis užsakytų prekių pagal atšauktus arba grąžintus užsakymus nukeliavo į sandėlį. Ši problema jau ir taip esant sumažėjusiai apyvartai, tik pagilino Bendrovės finansinius sunkumus. 

Prie viso to dar prisidėjo neigiami vieši pirkėjų komentarai, kurie tik dar labiau sumažino Bendrovės apyvartą praradus pirkėjų pasitikėjimą. Tai lėmė ir reputacijos pablogėjimą bei konkurencinio pranašumo sumažėjimą.

Šiuo metu Bendrovė ieško būdų kaip toliau tęsti veiklą bei užtikrinti veiklos tęstinumą atsižvelgiant į susiklosčiusias aplinkybes. Bendrovė vykdo įsipareigojimus, sudarysiančius pagrindą atsiskaitymui su kreditoriais (įskaitant ir pirkėjus).

Dėl susiklosčiusių aplinkybių šiuo metu Bendrovė ne tik, kad neturi galimybės, bet ir negali padengti finansinių įsipareigojimų, kurie buvo neįvykdyti iki nutarties iškelti restruktūrizavimo bylą įsiteisėjimo dienos (2024 m. balandžio 5 d.). Tai daryti Bendrovei draudžia įstatymas. 

Bendrovės vardu atsiprašau dėl susiklosčiusios situacijos. Tuo pačiu noriu informuoti, kad Bendrovė ieško atsiskaitymo su kreditoriais būdų, kurie būtų numatomi restruktūrizavimo plano projekte, kuris turės būti pateiktas teismui tvirtinti 4 mėnesių bėgyje. Dėl šios priežasties Bendrovė norėtų Jums pasiūlyti susitarimą, kuris padėtų sumažinti arba net visiškai padengtų Bendrovės finansinius įsipareigojimus Jūsų atžvilgiu.

Bendrovė 27-erius metus veikia spausdintuvų aptarnavimo srityje ir turi ypač didelį asortimentą spausdintuvų kasečių. Sandėlyje Bendrovė taip pat turi ir elektronikos bei laisvalaikio prekių.

Po to, kai teismas patvirtins Bendrovės restruktūrizavimo planą ir nutartis dėl restruktūrizavimo plano įsiteisės, Bendrovė siūlytų įsigyti prekių iš Bendrovės sandėlio ir taip įsigytų prekių rinkos verte būtų sumažintas įsipareigojimas Jums (preliminariu vertinimu, tai turėtų įvykti po 5 mėn.). 

Jei toks atsiskaitymo su Jumis būdas Jums būtų priimtinas, prašome atsakyti į šį laišką per 7 dienas. 
Jei turite papildomų klausimų, prašome nedvejodami susisiekite.

Pagarbiai, 

UAB Sinerta LDC 

direktorius Aivaras Pyragius

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prekė dingo kurios nebeturėjo ir pinigai sugrįžo. Arba VVTAT arba Swedbankas gerai užjudino. Screenshot_20240426_101203_Swedbank.thumb.jpg.c34c6629f5205b3fac791d7496d405a1.jpg

 

Visiems ateičiai - Mokant per Swedbanko gateway (mokėjimo metoda) turite teise rašyti skundą dėl mokėjimo atšaukimo. Po skundo pateikimo pats bankas per 2-3 d.d bendrauja su jais dėl grąžinimo. 

 

Šiuo atveju paysera labiau žiūri į tai, nes kiek žinau ten šiek tiek kitokia praktika.

 

Gal ir patys refundino, who knows,

Džiaugiuosi jog nesu tas kaip yra dešimtys rekvizitose kuriems negrąžino pinigu.

Redagavo MattFreeman
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, MattFreeman parašė:

Prekė dingo kurios nebeturėjo ir pinigai sugrįžo. Arba VVTAT arba Swedbankas gerai užjudino. Screenshot_20240426_101203_Swedbank.thumb.jpg.c34c6629f5205b3fac791d7496d405a1.jpg

Visiems ateičiai - Mokant per Swedbanko gateway (mokėjimo metoda) turite teise rašyti skundą dėl mokėjimo atšaukimo. Po skundo pateikimo pats bankas per 2-3 d.d bendrauja su jais dėl grąžinimo. 

Šiuo atveju paysera labiau žiūri į tai, nes kiek žinau ten šiek tiek kitokia praktika.

Gal ir patys refundino, who knows,

Džiaugiuosi jog nesu tas kaip yra dešimtys rekvizitose kuriems negrąžino pinigu.

Visada geriausias variantas (jei nėra galimybės sumokėt gavus prekę) - kreditinė kortelė (arba gal ir debetinės, nesu tikras). Nes tiek Visa, tiek MasterCard turi labai griežtas customer protection nustatas tai negavus prekės 100% atgausi pinigus. Mokant per banką nebūtinai ims ir grąžins, gali nusimuilint ir sakyt į policiją ar VVTAT kreiptis. Buvo prieš n metų man taip su DNB.. Kitas variantas PayPal, ten irgi jei normaliai moki (ne friends and family) didelis šansas greitai pinigus grąžint.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, hm7 parašė:

Visada geriausias variantas (jei nėra galimybės sumokėt gavus prekę) - kreditinė kortelė (arba gal ir debetinės, nesu tikras). Nes tiek Visa, tiek MasterCard turi labai griežtas customer protection nustatas tai negavus prekės 100% atgausi pinigus. Mokant per banką nebūtinai ims ir grąžins, gali nusimuilint ir sakyt į policiją ar VVTAT kreiptis. Buvo prieš n metų man taip su DNB.. Kitas variantas PayPal, ten irgi jei normaliai moki (ne friends and family) didelis šansas greitai pinigus grąžint.

Paantrinsiu dėl mokėjimo kortele. Per Ebay buvo pirktas mašinos žibintas, deja gavus nebuvo patikrintas. Tik po 30 d., įdėjus į automobilį, paaiškėjo, kad adaptyvus led žibintas su defektu (ant skydelio užrašas check adaptive headlights). Per Ebay iškėliau dispute, jį uždarė, nes praėjo 30 d., ir buyer protection nebegalioja. Parašius pardavėjui, realiai pasijuokė ir pasakė, kad pats kaltas, jog nepatikrinau laiku (iš susirašinėjimo pobūdžio tapo aišku, jog jis žinojo, kad žibintas prastas, nors pardavė kaip veikianti, used item). Iškėliau per SEB banką chargeback'ą, kad defective item. Per porą mėnesį bankas išsprendė ginčą, pinigai grįžo atgal. Klausiu banko, ką daryt su žibintu 😄 sako ne mūsų reikalas. Parašiau pardavėjui, kad atsiųsti kurjerį ir pasiimtų savo defektuotą žibintą. Nieko neatrašė. 🙂

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...