Pereiti prie turinio

Kas yra interneto svetainės firminis stilius?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Taigi aš ir sumaniau sudalyvauti išmėginti savo jėgas ir prašyti straipsnį Apie interneto svetainių firminį stilių ir jo panaudojimo galimybes.

 

 

Kas yra interneto svetainės firminis stilius?

 

Interneto svetainės firminis stilius nesusideda vien iš logotipo, tai viso tinklapio idėjinis turinys. Įmonei interneto svetainė, tai tarsi jos vizitinė kortelė, o firminis stilius tai bendrovės balsas internete.

 

Dizaineris prieš kurdamas tinklapį kokiai nors įmonei turi viską rimtai apgalvoti. Ir iškelti sau klausimus: Apie ką bus tinklapis? Ar įmonė turi logotipą? Kuo įmonė užsiima? kas bus tinklapio lankytojai, koks jų amžius? Ir dar daugelis kitų. Surinkus visus reikalavimus ir informaciją, reikalingą tinklapio struktūrai sukurti, būtina užtikrinti, kad būtų išlaikytas vientisas firminis stilius. Kai kurie tinklapiai gali atrodyti gražiai, bet jie neperteiks jokios idėjos. Dizainas turi būti rimtai apgalvotas, nes priešingu atveju, jis gali būti nevykęs.

 

 

 

Į ką reikėtų atkreipti kuriant svetainės firminių stilių.

 

Pavadinimas: Ar jau įmonė turi pavadinimą? Gali būti, kad pavadinimas apibrėžia įmonės veiklą, arba jis visiškai nieko nereiškia. Jeigu pavadinimas nėra konkretus, įmonei daug lengviau išplėsti savo veiklą.

 

Logotipas: Ar įmonė turi logotipą? Ar jo reikia? Logotipe turėtų atsispindėti įmonės firminis stilius: spalvos, tipografija, kai kuriais atvejais, įmonės veikla. Kurdami logotipą venkite smulkių detalių, kurie sumažinus atvaizdo dydį bus neryškus, arba išvis išnyks. Logotipas turi atrodyti gerai ir spalvotas, ir juodai baltas, ir baltai juodas. J

 

Spalvos: Kokios spalvos turi būti naudojamos tinklapyje? Į jas reikėtų labai atkreipti dėmesį kuriant tinklapio firminį stilių. Nes jos gali sukelti įvairias emocines reakcijas. Pavyzdžiui Juodos spalvos tinklapis su ryškiai raudonomis raidėmis, be grafinių elementų, gali atrodyti tikrai šiurpokai J arba ant balto fono užrašyta šviesiai geltonomis raidėmis. Tai atvejai kurie tikrai nepritrauks ir nesudomins lankytojo ne tik perskaityti kas parašyta, bet ir dar kartą čia apsilankyti. Išsamiau apie spalvas kitame straipsnyje. :)

 

Tipografija (šriftas): Kokį šriftą naudoti - visada sunku pasirinkti. Ir reikėtų atkreipti dėmesį į tai, kad geriausiai vartoti standartinius šriftus rašant kokia nors informaciją. Nes vartotojas gali ir neturėti jūsų pasirinkto šrifto. Šriftai gali būti skirstomi į du pagrindinius tipus „Serif" ir „Sans serif". „Serif šriftai yra su papuošimas ir jie lengviau skaitomi. Tarp jų yra „Time new roman", „Times", „Georgia", ir kiti šriftai. „Sans serif" neturi papuošimų ir dažniausiai pasirenkami techniniuose puslapiuose. Tarp jų: „Arial", „Verdana", „Tahoma" ir kiti.

 

 

 

Firminio stiliaus išlaikymas.

 

Įmonės firminis stilius turi būti apsaugotas nes tai verslo tapatybė. Būkite originalūs. Stenkitės išsiskirti iš kitų įmonių firminiu stiliumi, ypač tų kur prekiauja ta pačia produkcija, ar užsiima panašia veikla.

Norint keisti įmonės stilių svarbu apgalvoti. Ką pasieksite perkurdami? Nors naujas stilius gali atrodyti gražiai, jis gali padaryti daugiau žalos nei naudos. Firminio stiliaus kūrimui, reikia skirti daug laiko ir numatyti, kaip sprendimai pakeis bendrovės įvaizdį.

 

 

 

Ačiū už dėmesį :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Šriftai gali būti skirstomi į du pagrindinius tipus „Serfi" ir „Sans serfi". „Serfi šriftai yra su papuošimas ir jie lengviau skaitomi. Tarp jų yra „Time new roman", „Times", „Georgia", ir kiti šriftai. „Sans serfi" neturi papuošimų ir dažniausiai pasirenkami techniniuose puslapiuose. Tarp jų: „Arial", „Verdana", „Tahoma" ir kiti.

 

 

pataisymas - šriftai būna ne serfi ir sans serfi, o SERIF ir SANS SERIF. Serifas yra tas papuošimas, kaip tu sakai, ant Times, Georgia, Garamond ir kitų panašių šriftų. :)

 

ir apie Serif šriftų skaitomumą - ne visai tiesa, jie geriau skaitomi spaudoje, o web-dizaine apskritai patariama jų vengt, ypač kontente kur tekstas mažas.

Redagavo twea
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
pataisymas - šriftai būna ne serfi ir sans serfi, o SERIF ir SANS SERIF. Serifas yra tas papuošimas, kaip tu sakai, ant Times, Georgia, Garamond ir kitų panašių šriftų. :)

 

ir apie Serif šriftų skaitomumą - ne visai tiesa, jie geriau skaitomi spaudoje, o web-dizaine apskritai patariama jų vengt, ypač kontente kur tekstas mažas.

 

Dėkui už pataisymą. Taip Serfi rekomenduojama rašyti spaudoje, kur yra dideli tekstai, sakoma, kad mažiau pavargsta akys. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip ka tu cia parašei yra "mišrainė"

 

Nors rašai apie svetaines, bet realiai akcentuoji tai ko reikia logotipams, print dizainui

ir siaip web dizainas ir firminis stilius yra du skirtingi dalykai, kurie gali eiti kartu arba atvirkščiai, nesakau kad viskas netiesa, bet tikrai daug sumaišyta.

 

Firminio stiliaus išlaikymas - išlaikymas nėra būtinas nes kalba eina apie www kur viskas dinamiškai keičiasi atsinaujina bėgant laikui.

 

Vnz labai supainiota čia viskas. ;)

 

už pastangas pliusas...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Kurdami logotipą venkite smulkių detalių, kurie sumažinus atvaizdo dydį bus neryškus, arba išvis išnyks. Logotipas turi atrodyti gerai ir spalvotas, ir juodai baltas, ir baltai juodas. J

 

Dėl šito tai niekada nesutiksiu. Per daug paprasta sukurti logotipą be detalių.

 

http://www.svyturys.lt/img/logo.gifhttp://www.juros.svente.lt/files/svyturys.jpg

 

O tokių logotipų nekuria čia iš forumo niekas (bent jau nemačiau), manau tokie žymiai geresni už tuos schematinius modelius. Aišku, tai juk tik mano nuomone. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Dėl šito tai niekada nesutiksiu. Per daug paprasta sukurti logotipą be detalių.

 

http://www.svyturys.lt/img/logo.gifhttp://www.juros.svente.lt/files/svyturys.jpg

 

O tokių logotipų nekuria čia iš forumo niekas (bent jau nemačiau), manau tokie žymiai geresni už tuos schematinius modelius. Aišku, tai juk tik mano nuomone. :D

 

 

ne!

aš dirbau su Švyturiu, ir žinai ką? jis turi atkirą logo, kuris yra naudojamas labai nemažai kur, o šis kurį papostinai - naudojamas tik kur ne kur. ar žinai kodėl LOGO TURI BŪTI STILIZUOTAS? ogi dėl gamybos kaštų. tu įsivaizduok, kiek kainuotų, jei kaskart, bet kokioje spaudoje, tektų naudot visas 5 ar 6 spalvas, kaip tavo parodytame logo, kiek tai kainuotų? ir visas smulkias detales - gaminant pvz vėliavą šilkografijos būdu :)

be to - Švyturys tam turi pinigų. O šiaip LOGO - yra stilizuotas ženklas, su užrašu, ir jis neturi turėti jokių elementų, kurie sumažinus logo iki mažiausio naudojamo dydžio pranyktų, taptų nebesuvokiami ir t.t. - gali kreiptis į bet kurią dizaino katedrą Lietuvos ar užsienio aukštojoje mokykloje, jie tau tai patvirtins.

tai ką tu čia rodai, yra išvis net ne logo - tai logo (užrašas "Švyturys" su juodu fonu), plius emblema - kuria taikomi visiškai kiti reikalavimai.

ir nereikia nuvertinti šio forumo dizainerių, jei pats ne viską apie logotipus žinai.

pažiūrėk atidžiau, į APPLE, NIKE, SONY ir kitus perkamiausius planetos brand'us - kaip jie atrodo? :) ogi - stilizuoti ir konceptualūs ženklai. o tau man atrodo labiau patinka herbai, o ne logotipai :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nei as nuvertinu, nei ka. Sakau, kad man tokie logo labiau patinka. O kad jie daugiau kainuoja visom prasmem, cia jau man nuo to nei silta nei salta. Dabar kiekvienam poste pridedu "tai tik mano nuomone", kad zmones negalvotu jog sneku bendrai apie tai, kaip turi buti, o tik savo poziuri bandau pasakyt. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Nei as nuvertinu, nei ka. Sakau, kad man tokie logo labiau patinka. O kad jie daugiau kainuoja visom prasmem, cia jau man nuo to nei silta nei salta. Dabar kiekvienam poste pridedu "tai tik mano nuomone", kad zmones negalvotu jog sneku bendrai apie tai, kaip turi buti, o tik savo poziuri bandau pasakyt. :)

 

OK, bet aš ir bandau pasakyt, kad tai - ne logo :D

tu rašei kad tau, cituoju: "O tokių logotipų nekuria čia iš forumo niekas (bent jau nemačiau), manau tokie žymiai geresni už tuos schematinius modelius." - tai va, čia yra fakto klaida, kadangi tai ką tu čia parodei nėra logo, (pasikartosiu - tai logo kartu su emblema) ir visas ilgas mano postas buvo skirtas paaiškinimui, kodėl logo turi būti schematiškas. :D spaudos kaštai - viena priežastis, (ir ji neturėtų būti tau nesvarbi, jei esi dizaineris - turi labai gerai tai išmanyti, kad neprikurtum visokio "briedo"), dydžių svyravimas - antra priežastis (kokio dydžio logotipai būna A6 formato skrajutėje kaip rėmėjų logotipai?). o daugiau - pasidomėk firmos stiliaus kūrimo pagrindais, literatūros tam jau tikrai galima rasti (gal dar ne internete tarp tutorial'ų - bet bibliotekoj tai tikrai).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Šiaip ka tu cia parašei yra "mišrainė"

 

Nors rašai apie svetaines, bet realiai akcentuoji tai ko reikia logotipams, print dizainui

ir siaip web dizainas ir firminis stilius yra du skirtingi dalykai, kurie gali eiti kartu arba atvirkščiai, nesakau kad viskas netiesa, bet tikrai daug sumaišyta.

 

Firminio stiliaus išlaikymas - išlaikymas nėra būtinas nes kalba eina apie www kur viskas dinamiškai keičiasi atsinaujina bėgant laikui.

 

Vnz labai supainiota čia viskas. ;)

 

už pastangas pliusas...

 

 

1.Firminis stilius ir sukasi apie logotipą, nes logotipe atsispindi ir šriftas ir spalvos.

2.Firminio stiliaus išlaikymas yra būtinas, tarkime tipografija nerašysi vieną sakinį vienu šriftu kita kitu, tai va nelabai su tinku su visomis tavo pastabomis, bet ačiū. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
koks gali būti tinklapio firminis stilius, jei pats tinklapis yra firminio stiliaus dalis? ;]]

pezals

 

Na nusišnekėjai, visai :lol: Kieno firminis stilius yra interneto svetainė? Įmonės? Taip. Bet svetainėje turi atsispindėti įmonės firminis stilius, jeigu jis yra sukurtas. Galvok, ką kalbi tinklapis negali būti firmnio stiliaus dalis, tinklapis kaip ir įrankis, kaip priedas. Tai tavo manymu, baldai, sienos ir yra įmonės firminis stilius, jie yra daiktai, pastatai. bet jų pagalba išdėstymas spalvų prinkimas gali atspindėti įmonės firminį stilių, taip yra ir su svetaine. Tai galvok ką šneki. :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
OK, bet aš ir bandau pasakyt, kad tai - ne logo :lol:

tu rašei kad tau, cituoju: "O tokių logotipų nekuria čia iš forumo niekas (bent jau nemačiau), manau tokie žymiai geresni už tuos schematinius modelius." - tai va, čia yra fakto klaida, kadangi tai ką tu čia parodei nėra logo, (pasikartosiu - tai logo kartu su emblema) ir visas ilgas mano postas buvo skirtas paaiškinimui, kodėl logo turi būti schematiškas. :) spaudos kaštai - viena priežastis, (ir ji neturėtų būti tau nesvarbi, jei esi dizaineris - turi labai gerai tai išmanyti, kad neprikurtum visokio "briedo"), dydžių svyravimas - antra priežastis (kokio dydžio logotipai būna A6 formato skrajutėje kaip rėmėjų logotipai?). o daugiau - pasidomėk firmos stiliaus kūrimo pagrindais, literatūros tam jau tikrai galima rasti (gal dar ne internete tarp tutorial'ų - bet bibliotekoj tai tikrai).

 

Tai aš sutinku su tavim, kad LOGO turi būti stilizuotas. Pageitautina, kad jis būtų stilizuotas. Tačiau nereiškia, kad tai privaloma. Viskas galima, ko nedraudžia įstatymas. :lol: Jei taip paėmus, manau kokie 98% logo pasauly būtų stilizuoti, o likusieji nebūtų. Neturiu dabar tam laiko, bet esu giliai įsitikinęs, kad egzistuoja NE TIK stilizuoti logo, jei kada turėsiu noro ir galėsiu skirti paieškai daugiau laiko, pabandysiu surasti daugiau tokių nestilizuotų logo variantų. Sakai, kad tas mano parodytas Švyturio pav. yra logo su emblema - gali būti, nesiginčysiu, tačiau kaip tada atrodo jų tikrasis LOGO. Googlej įvedus "ŠVYTURYS" meta tik šitą, o kitokio kaip ir nėra.

 

EDIT:

http://www.svyturys.lt/karjera/img/logai.gif

Redagavo Geadas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Tai aš sutinku su tavim, kad LOGO turi būti stilizuotas. Pageitautina, kad jis būtų stilizuotas. Tačiau nereiškia, kad tai privaloma. Viskas galima, ko nedraudžia įstatymas. :lol: Jei taip paėmus, manau kokie 98% logo pasauly būtų stilizuoti, o likusieji nebūtų. Neturiu dabar tam laiko, bet esu giliai įsitikinęs, kad egzistuoja NE TIK stilizuoti logo, jei kada turėsiu noro ir galėsiu skirti paieškai daugiau laiko, pabandysiu surasti daugiau tokių nestilizuotų logo variantų. Sakai, kad tas mano parodytas Švyturio pav. yra logo su emblema - gali būti, nesiginčysiu, tačiau kaip tada atrodo jų tikrasis LOGO. Googlej įvedus "ŠVYTURYS" meta tik šitą, o kitokio kaip ir nėra.

 

EDIT:

http://www.svyturys.lt/karjera/img/logai.gif

 

 

maža ką tau Google meta :lol:

dabar po ranka turiu vienkartinį Švyturio bokalą - ir ant jo - tik logo, be emblemos. daugiau pavyzdžių ieškot neturiu laiko, tiesiog - aš dirbau su Švyturiu, ir žinau faktą, kad jų logo naudojamas su emblema tik ten kur reikia.

O dabar - pats pasižiūrėk į visus logo, kuriuos pateikei :) jie visi - minimalistiniai, stilizuoti logotipai, tik Švyturio - ne, kadangi jis - kartu su emblema.

va ir viskas. šitoj vietoj, mano supratimu, ginčytis tau nėr ko, nes tu tiesiog esi profanas, nežinantis esmės, ir šnekantis tik iš kažkokios "meninės, skonio" pusės, kuri neatspindi realybės. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tarkim tas BLINDOS alus? Tai ten juk irgi yra kazkas daugiau, pvz. tos desinej ir kairej pusej zigo esancios ornament.linijos, sakyciau, tokiam formate prastai iziurimos, nekalbant apie pati arkli, kur, lyg atrodytu, jis didesniam formate turetu buti detalesnis. Taip, kad po sio offtopic manau galima skirti atskira LOGO + EMBLEMOS varianta, jei BLINDOS alaus zenklo virsu ivardyti kaip emblema. What d'ya think? :lol:

 

O temos autoriui, manau geras straipsnis, suprantama, ka norejai juo pasakyti.

 

Pvz, čia neblogas firminio stiliaus internetinis puslapis:

 

http://www.svyturys.lt/intro.php

 

sakyčiau, išlaikytas firminis stilius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Tokio termino nera (firminis stilius).

2. Tai apie ka jus kalbat, vadinasi - identitetas.

3. Nera stilizuoto/nestilizuoto logotipo.

4. Yra monograma, yra logotipas.

5. Logotipas nera ta pati monograma, o monograma, tai ne logotipas.

 

pažiūrėk atidžiau, į APPLE, NIKE, SONY ir kitus perkamiausius planetos brand'us - kaip jie atrodo? smile.gif ogi - stilizuoti ir konceptualūs ženklai. o tau man atrodo labiau patinka herbai, o ne logotipai

mhm, nes tai ir yra monograma, ne logotipas. 'brendas' - tai sudedamoji dalis logotipo, monogramos ir identiteto.

 

kas dar, firminis stilius, kaip jus vadinat, nesusika apilink logotipa, paprastai firminis stilius (identitetas) susideda is logotipo, monogramu, spalvu ir specialaus srifto,

kaip pvz, apple naudoja myriad pro savo logotipuose. apple brendas nera logotipas ir nera tekstas, o yra obuoliukas, tas pats kaip del danone isprotejusios moterys su savo jugurtais, tai yra brendas.

vaikai su vitaminu D yra brendas, o danone logotipas nera brendas =] ar teisyngai pasakiau ?

 

O tai kad grybauja visi forumieciai senai aisku, moterys dar labiau.

Redagavo beck
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
1. Tokio termino nera (firminis stilius).

2. Tai apie ka jus kalbat, vadinasi - identitetas.

3. Nera stilizuoto/nestilizuoto logotipo.

4. Yra monograma, yra logotipas.

5. Logotipas nera ta pati monograma, o monograma, tai ne logotipas.

 

 

mhm, nes tai ir yra monograma, ne logotipas. 'brendas' - tai sudedamoji dalis logotipo, monogramos ir identiteto.

 

kas dar, firminis stilius, kaip jus vadinat, nesusika apilink logotipa, paprastai firminis stilius (identitetas) susideda is logotipo, monogramu, spalvu ir specialaus srifto,

kaip pvz, apple naudoja myriad pro savo logotipuose. apple brendas nera logotipas ir nera tekstas, o yra obuoliukas, tas pats kaip del danone isprotejusios moterys su savo jugurtais, tai yra brendas.

vaikai su vitaminu D yra brendas, o danone logotipas nera brendas =] ar teisyngai pasakiau ?

 

O tai kad grybauja visi forumieciai senai aisku, moterys dar labiau.

 

pradėkim nuo to, kad pats grybauji ;)

 

apple obuoliukas nėra jokia monograma, kas yra monograma, paskaityk čia:

http://lt.wikipedia.org/wiki/Monograma

 

jei jau visiškai tiksliai nori - apple yra grafinis ženklas. Logotipas yra - pats užrašas. tačiau šiuolaikiniame reklamos pasaulyje grafinio ženklo ir logotipo nebeišskiria, ir vadina vienu žodžiu - logotipu:

 

http://lt.wikipedia.org/wiki/Logotipas

 

brand'as - yra ir ženklas, ir logotipas, ir visas firmos stilius, įskaitant šriftus, firmos blankus, vizitines, reklamos naudojimo gaires ir milijoną visokių niuansų kurie gali (bet nebūtinai turi) būti. padoresnės firmos, kai užsako firmos stilių, užsako ir "brand book'ą", kuriame visi aukščiau minėti dalykai būna smulkiai išdėstyti ir aprašyti.

 

P.S. ir nereikia čia šovinistinių pavarymų ant forumo merginų. :)

Redagavo twea
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
brand'as - yra ir ženklas, ir logotipas, ir visas firmos stilius, įskaitant šriftus, firmos blankus, vizitines, reklamos naudojimo gaires ir milijoną visokių niuansų kurie gali (bet nebūtinai turi) būti. padoresnės firmos, kai užsako firmos stilių, užsako ir "brand book'ą", kuriame visi aukščiau minėti dalykai būna smulkiai išdėstyti ir aprašyti.

 

firmos stilius(identitetas) negali buti brendingu! Yra brendingas(1) yra identitetas (2), Vat tu ir naudoji identitete brenda, o tavo identitetas nebus brendas.

 

Kas yra brendingas :

 

+ Prekes ar paslaugos identiteto integravimas.

+ Integruotos marketingo komunikacijos strategijos planavimas.

+ Prekes zenklo zinomumo didinimas organizuojant produkto/paslaugos pristatymus bei kitus viesus renginius.

+ Ekonominis turtas.

+ Generatorius versle.

 

Brendingas gali buti technologinis arba pardavimu, cia kaip pvz.

 

jei jau visiškai tiksliai nori - apple yra grafinis ženklas. Logotipas yra - pats užrašas. tačiau šiuolaikiniame reklamos pasaulyje grafinio ženklo ir logotipo nebeišskiria, ir vadina vienu žodžiu - logotipu:

 

O dar tiklsiau butu taip - Logotipas gali susideti is KELIU , kartoju _KELIU_ elementu, pvz teksto ir grafinio elemento, tai ir bus vadinamas logotipas. Logotipas nera UZRASAS .

 

O stai citata is tavo wikipedios :

Logotipas (dažnai vadinamas logo) yra grafinis prekinio ženklo ar etiketės elementas.

 

Temoje kalbama apie zenklodara(brendinga), bet nereikia masyti vienu su kitu.

Tarkim, turim kokolos logotipa. Juodas uzrasas su kokokolos sriftu bus - monograma, kuri gali buti panaudota identitete. Raudonas uzrasas su kokokolos sriftu(arba raudonas fonas su kokokolos baltu tekstu) bus logotipas, kuris veliau ir yra naudojamas kaip pagrindinis brendingo(zenklodaros) elementu ir tai ne vienas ir ne tas pats, tuo labiau, tai negali vadintis grafiniu elementu.

 

Grafinis elementas gali buti balta kokokolos juostele ant skardines ar butelio, bet tai nebus brendingas, todel, kad brandingas tau nori parduoti savo logotipa, kaip pagrindini elementa, o ne juostele, todel tai ir nebus juosteles brendingas =]

 

Dar apie technologine zenklodara. Tarkime kompanija SONY turi grazu logotipa, puiku identiteta, grazias vizitines, gerus pristatymus.

Taciau tai nera ju brendingas, SONY brendindas ir marketingas susidaro is technologiniu pasiekiemu, nauju standartu kurimo (pvz Blue ray), informaciniu technologiju, bet ne pardavimu ar promogu srityje.

O kas yra pardavimu brendingas, jeigu taip galima isireiksti, 'paimkime' kompanija "Virgin", kurios pardavimai ir verslo modelis susidaro is pelno siekimo.

Bet vis delto beveik neisvengiamai tokios bendroves tarkim Sony, Apple, Microsoft, virsta rinkodaros ir finansines veiklos subjektais.

 

Va tai tiek.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
firmos stilius(identitetas) negali buti brendingu! Yra brendingas(1) yra identitetas (2), Vat tu ir naudoji identitete brenda, o tavo identitetas nebus brendas.

 

Kas yra brendingas :

 

+ Prekes ar paslaugos identiteto integravimas.

+ Integruotos marketingo komunikacijos strategijos planavimas.

+ Prekes zenklo zinomumo didinimas organizuojant produkto/paslaugos pristatymus bei kitus viesus renginius.

+ Ekonominis turtas.

+ Generatorius versle.

 

Brendingas gali buti technologinis arba pardavimu, cia kaip pvz.

 

 

 

O dar tiklsiau butu taip - Logotipas gali susideti is KELIU , kartoju _KELIU_ elementu, pvz teksto ir grafinio elemento, tai ir bus vadinamas logotipas. Logotipas nera UZRASAS .

 

O stai citata is tavo wikipedios :

 

 

Temoje kalbama apie zenklodara(brendinga), bet nereikia masyti vienu su kitu.

Tarkim, turim kokolos logotipa. Juodas uzrasas su kokokolos sriftu bus - monograma, kuri gali buti panaudota identitete. Raudonas uzrasas su kokokolos sriftu(arba raudonas fonas su kokokolos baltu tekstu) bus logotipas, kuris veliau ir yra naudojamas kaip pagrindinis brendingo(zenklodaros) elementu ir tai ne vienas ir ne tas pats, tuo labiau, tai negali vadintis grafiniu elementu.

 

Grafinis elementas gali buti balta kokokolos juostele ant skardines ar butelio, bet tai nebus brendingas, todel, kad brandingas tau nori parduoti savo logotipa, kaip pagrindini elementa, o ne juostele, todel tai ir nebus juosteles brendingas =]

 

Dar apie technologine zenklodara. Tarkime kompanija SONY turi grazu logotipa, puiku identiteta, grazias vizitines, gerus pristatymus.

Taciau tai nera ju brendingas, SONY brendindas ir marketingas susidaro is technologiniu pasiekiemu, nauju standartu kurimo (pvz Blue ray), informaciniu technologiju, bet ne pardavimu ar promogu srityje.

O kas yra pardavimu brendingas, jeigu taip galima isireiksti, 'paimkime' kompanija "Virgin", kurios pardavimai ir verslo modelis susidaro is pelno siekimo.

Bet vis delto beveik neisvengiamai tokios bendroves tarkim Sony, Apple, Microsoft, virsta rinkodaros ir finansines veiklos subjektais.

 

Va tai tiek.

 

:) :) :)

nuotaika tai pasitaisė po sunkios dienos.

O dar tiklsiau butu taip - Logotipas gali susideti is KELIU , kartoju _KELIU_ elementu, pvz teksto ir grafinio elemento, tai ir bus vadinamas logotipas. Logotipas nera UZRASAS .

 

čia tai tas pats ką sakiau aš. tik - aukštosiose mokyklose, senieji dizaino dėstytojai moko būtent taip kaip sakiau - logotipas - yra užrašas. aš rašiau, kad taip nebėra šiuolaikiniame reklamos pasaulyje, bet jei iššifruosi žodį LOGOTIPAS - sužinosi kad jo esmė buvo būtent - užrašas, ir tai kad populiariojoje kalboje daug kas to nežino - nereiškia kad taip nebuvo. Monogramas pamiršk, neskaitei mano nuorodos - nes tik nusipaistai. Žinai, būtų tas pats jei sakytum kad apple obuoliukas yra ne logo, ir ne monograma - o ekslibris (arba koks nors ofortas). :) nes tai yra absoliuti fakto klaida. Monograma yra inicialai.

 

Tai ką kalbi apie grafinį elementą (kaip apie Coca Cola baltą juostelę) - kalbi apie papildomus grafinius elementus. Bet net ir jie rimtuose brand book'uose yra labai apibrėžti, ir yra brand'o dalis. Juos galima naudoti tik tam tikrais atvejais, tik tam tikro dydžio, ir tam tikros spalvos.

 

Jei ką - Battery turi savo brandbook'ą. turi ir papildomų grafinių elementų - pvz geltoną juostą su besikartojančiais užrašais "keeps you going". Ir - jos negali naudot kur panorėjęs ir kaip panorėjęs - nes ji yra BRAND'o dalis, kuri net schematiškai apibrėžta, kokio dydžio gali būti, ir kur gali būti. Ir čia tik vienas pavyzdys. Jei pamatytum kada rimtą brand book'ą - pamatytum kas yra BRAND'as, koks jis sudėtingas, kokia begalė grafikos jį sudaro, ir kiek viskame tame egzistuoja scemų, apribojimų, taisyklių ir t.t. Gaila, SONY brand book'o matyti neteko, bet neabejoju kad ir jis yra labai griežtai apibrėžtas. Bet jei kada bus galimybė pamatyt pvz. AUDI brand book'ą - būtinai pažiūrėk. Ten nieko negali sukurti, visur viskas iki milimetrų surašyta ir aprašyta. Ir tai yra geras BRAND'AS.

 

O tai ką tu kalbi apie BRANDINGĄ - tai žinok brandingas ir brand'as - nėra tas pats. :) aš juk nelyginu prekės ženklo pozicionavimo su brand book'u. tai gal nepainiok ir tu.

 

P.S. bet kokiu atveju - laukiu atsiprašymo už forumo merginų pažeminimą. Visai nevyriška užgaulioti tik dėl to, kad mergina, ypač kai paties komentarai - mėgėjiško lygio. Ir dar - VIP nariui. Tikrai negražu.

Redagavo twea
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tvea as sutinku kad tu esi pigi darbo jega prie uber outsoursinamu projektu sudfirmelese ir gali vadintis viena geriausiu uzdarbis.lt frylanceriu, bet nereikia destyti savo tiesu, apie logotipus, brendus ir brendinga, apie siuolaikinius reklamos pasaulius, tuo labiau apie destytojus, nes protingesne neatrodysi. Pasidomek kas yra tas tavo siuolaikinis ir kada buvo anksciau. Grafinis dizainas atsirado dar pries musu era, o Industrinis dizainas, grafinis dizainas ne taip jau ir senai pirmosios sakos isgaugo Vokietijoje, maziau nei pries 100 metu, grafinio dizaino siek tiek anksciau (Prancizijoje), dar prie to pacio reiketu pridurti apie advertaising'a.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...