Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Your account access limitation cannot be lifted at this time. We need moreinformation about your account before we can proceed with the appealprocess. Please complete the steps below so that we may review youraccount further: Upload or fax copies of the original bills of sale or invoices referencingyour purchase or acquisition for the following transactions: Transaction ID: 0VM464774D2177102Transaction ID: 6UE13736EW697130VTransaction ID: 0H920898J5366930J Upload or fax contact information (phone number, email, etc.) for yoursupplier(s) An invoice is an original bill of sale referencing where you purchased oracquired the item(s) you are selling along with the name and telephonenumber of your supplier. The invoices we received were not valid. We need to know where you arepurchasing the items that you are selling. Please fax in this informationto our office as soon as possible for further review.

 

buvau parases kad pirkau is zmogaus jiems reikia cekio..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Your account access limitation cannot be lifted at this time. We need moreinformation about your account before we can proceed with the appealprocess. Please complete the steps below so that we may review youraccount further: Upload or fax copies of the original bills of sale or invoices referencingyour purchase or acquisition for the following transactions: Transaction ID: 0VM464774D2177102Transaction ID: 6UE13736EW697130VTransaction ID: 0H920898J5366930J Upload or fax contact information (phone number, email, etc.) for yoursupplier(s) An invoice is an original bill of sale referencing where you purchased oracquired the item(s) you are selling along with the name and telephonenumber of your supplier. The invoices we received were not valid. We need to know where you arepurchasing the items that you are selling. Please fax in this informationto our office as soon as possible for further review.

 

buvau parases kad pirkau is zmogaus jiems reikia cekio..

 

 

cia isvis nesamones darosi:)) parasyk kad padovanojo telefona gimtadienio proga ir tau jis buvo nereikalingas..todel ir pardavei. Issidirbinejamas konkretus is tu Lietuviu,nieko nepadarysi kad gyvenam ica ir visi laiku mus aborigenais:( gyvenau uk,4 metus ebay ir pirkau ir pardavinejau bet tokios nesamones dar neteko girdeti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
cia isvis nesamones darosi:)) parasyk kad padovanojo telefona gimtadienio proga ir tau jis buvo nereikalingas..todel ir pardavei. Issidirbinejamas konkretus is tu Lietuviu,nieko nepadarysi kad gyvenam ica ir visi laiku mus aborigenais:( gyvenau uk,4 metus ebay ir pirkau ir pardavinejau bet tokios nesamones dar neteko girdeti.

 

 

pasiskaityk uzsienio forumus ,ne vien su lietuvias jie tokias nesamones daro

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
kažkaip keista. Net su klaidom rašo :)

 

P.S. Man toks jausmas , kad esi nepageidaujamas pas juos ir dėl to *******ėja..

 

is esmes gal ir taip, taciau kazkas perka preke, vadinasi kazkas ja parduoda ,pardavejes moke fee, taip pat ir PP fee po pirkejo pravedimo, kiek pamenu PP ebay priklauso:) kaip taip galima isidirbineti..vistik $ ,aisku dabar kazkas pasakytu, kai tiek varotoju tai px tos kelios desimtys tokiu varotoju is kuriu galima ir paisipisinet*, isvada persasi arba buvo kazkas uzgrybauta is temos kurejo puses arba ebay darbuotoju nekompetetingu darbu kvepia jeigu 2-ras variantas galbut galima kazkur aukciau emaila parasyti,turiu galvoje ne ebay support team, nors jeigu jie taisykles vis tobulina galbut jie dabar ir turi teise taip daryti ir tada jau nebebus issipisinejima* is ebay puses:) taisykles manau skaito nedaug kas gal todel ir problemos kyla..bet ebay su savo tokiais poelgiais jeigu jie keicia taisykles stipriai apkarpys varotoju gretas..o gal taip reikia jiems:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Praeis 2-3 metai tapsi patikimu klientu ir tokiu dalyku neberasines , as iskarto imiau business accounta ir kai lietuviams dar neleido tureti paypal as jau turejau ant lietuviskos kredito korteles paprasciausiai dariau spaudima rasiau skundus kol patvirtino accounta . Paprasciausiai reikia daug bendrauti su jais ir viskas bus gerai .

 

Svarbiausia jei gauni toki laiska niekada nespausk ant linku nurodytu jame net jeigu linkas atrodo ir nepriekaistingai .

Redagavo WebMaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ne joks scam, o cia yra toks ****** kad ir blogiau but negali, krc ir jiems siunti dokumentus ten tuos invoisus, padaryti screenshotai, tai jiems netinka, jiems kazko dar kitokiu reikia, kiek yra mano draugam buve, nei vienas nesusitarke, tik keliem pavyko susitart su Paypal kad grazina pinigus ir nebereikia invoise siust

 

http://failai.in/P/1231336628_ciacia.JPG

Redagavo Bosxs
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prie ko cia tas business accounta jeigu zmogui su paprastu accountu uztenka visu limitu nera reikalo jam prisiskirti business account..cia ne tame esme, as nuo 0 iki 4 metu kur intensyviai pirkdavau bei parduodavau niekada neturejau panasiu problemu o accounto upgrade dariau tada kada tas buvo neivengiama t.y. kada negalejau issiuti bei priimti pinigu.Business accounta turbut reikalingas tada kai turbut parduodi per diena kokia 50+ "daiktu" kur nera jokiu limitu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dar uzmirsau paminet, kai meginau aiskintis kodel tai daro, tai cia viskas per ebay, kiek visur skaiciau, praso del to kad gavai flag del tos prekes, ar koks pirkejas papraso patikrinti, ar dar kas is ebay puses, paypal tada praso tuos invoisus ir dar pastebejimas, kad tuos praso is tu kur nedaug pardavineja ir pacioi pradzioi, nes as pats ebay ilgai pardavineju su vienu savo ebay acc, tai neprikibo niekad, su kitais 2 naujais, vienu pirkibo kito ne

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man lygiai tas pats atsitiko va nesenai tai db nusiunciau visus duomenis atejo laiskas:

Thank you for contacting PayPal.

 

Aftr second verification there will be 10 000 USD limit for the

transaction.

 

Thanks again for writing, and thank you for being part of the PayPal

community.

 

Bet jau antra diena nieko nevyksta paypal'e nei atlimitavo nei nauju zinuciu....parasiau paypal'ui ar atlimituos atsakymo ner.... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal galesite padeti tai va nusiunciau jiems visus dokus del to limito atsiunte laiska kad nusiunte juos tyrimui ir snd atejo toks laiskas:

 

Thank you for contacting PayPal. My name is Daniel and I will be more than

happy to assist you with your concern. I hope you are doing well upon

reading this email.

 

After reviewing your case with ID PP-611-557-809, I inform you that we have

determined there to be excessive risk involved and we would like to begin

parting ways in a manner that is least disruptive to your business.

 

If your PayPal account balance is zero, and you have no outstanding issues,

such as unresolved Buyer Complaints or chargebacks, your account will

remain limited.

 

If there are funds in your account, the remaining account balance will be

held for a period of 180 days in order to minimise chargeback risks. Any

Buyer Complaints or chargebacks received against your account during this

time will be paid from your account balance. Once the 180-day period has

elapsed, you may either withdraw to a bank account that is registered on

your PayPal account, or request a wire transfer which will cost 40.00 USD

fee.

 

If there are outstanding Buyer Complaints or chargebacks, and you choose to

refund your customers, please log into your account and respond to each

Buyer Complaint or chargeback in order to resolve each issue.

 

To view the status of a transaction dispute:

 

1. Go to the PayPal website and log in to your account.

2. Click "Resolution Center" at the top of the page.

3. In the drop down box on the Transaction Disputes page, select 'Open

Cases.'

4. Click the 'Details' link of the transaction in question to view the

status.

 

PayPal reserves the right to close any account reported to be involved in

possible high-risk behaviour. In the event of a dispute, PayPal will seek

to recover the funds from you by debiting your PayPal balance first and, if

there are insufficient funds in your PayPal balance, PayPal reserves the

right to collect your debt to PayPal by any other legal means.

 

ko cia is manes jie nori ar viskas gerai ar kas nors bloga gal kam teko su tuo susidurti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
gal galesite padeti tai va nusiunciau jiems visus dokus del to limito atsiunte laiska kad nusiunte juos tyrimui ir snd atejo toks laiskas:

 

Thank you for contacting PayPal. My name is Daniel and I will be more than

happy to assist you with your concern. I hope you are doing well upon

reading this email.

 

After reviewing your case with ID PP-611-557-809, I inform you that we have

determined there to be excessive risk involved and we would like to begin

parting ways in a manner that is least disruptive to your business.

 

If your PayPal account balance is zero, and you have no outstanding issues,

such as unresolved Buyer Complaints or chargebacks, your account will

remain limited.

 

If there are funds in your account, the remaining account balance will be

held for a period of 180 days in order to minimise chargeback risks. Any

Buyer Complaints or chargebacks received against your account during this

time will be paid from your account balance. Once the 180-day period has

elapsed, you may either withdraw to a bank account that is registered on

your PayPal account, or request a wire transfer which will cost 40.00 USD

fee.

 

If there are outstanding Buyer Complaints or chargebacks, and you choose to

refund your customers, please log into your account and respond to each

Buyer Complaint or chargeback in order to resolve each issue.

 

To view the status of a transaction dispute:

 

1. Go to the PayPal website and log in to your account.

2. Click "Resolution Center" at the top of the page.

3. In the drop down box on the Transaction Disputes page, select 'Open

Cases.'

4. Click the 'Details' link of the transaction in question to view the

status.

 

PayPal reserves the right to close any account reported to be involved in

possible high-risk behaviour. In the event of a dispute, PayPal will seek

to recover the funds from you by debiting your PayPal balance first and, if

there are insufficient funds in your PayPal balance, PayPal reserves the

right to collect your debt to PayPal by any other legal means.

 

ko cia is manes jie nori ar viskas gerai ar kas nors bloga gal kam teko su tuo susidurti?

 

Tas pats ir man, nusiunciau reikiamus dokumentus, bet neatlimituoja.

 

Rašiau jiem kelis kartus email, visada atraso vienoda laiska, panasu kaip ir sitas. Atrodo, kad botai kokie ten...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Tas pats ir man, nusiunciau reikiamus dokumentus, bet neatlimituoja.

 

Rašiau jiem kelis kartus email, visada atraso vienoda laiska, panasu kaip ir sitas. Atrodo, kad botai kokie ten...

 

 

O jus paskambinkite... pamatysite, telefonu rezultatai pasiekiami 3 kartus greiciau, negu rasinejant emailus. Aisku, turi moketi anglu kalba bent jau patenkinamai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Man ir taip buvo, ebay feedbackai visi teigiami tų pirkėjų, bet vistiek sako viskas ir grąžins pinigus čekiu po 180 dienų o accountui jau ate.

 

Sako mums per rizikinga, nors tų pirkėjų kurių prekių invoices reikia, visi ebay atsiliepimai teigiami, durni jie ar ką.

 

 

Kokiu numeriu reikia skambinti ir kiek kainuoja minutė apytiksliai?

Redagavo Netikras lietuvis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Man ir taip buvo, ebay feedbackai visi teigiami tų pirkėjų, bet vistiek sako viskas ir grąžins pinigus čekiu po 180 dienų o accountui jau ate.

 

Sako mums per rizikinga, nors tų pirkėjų kurių prekių invoices reikia, visi ebay atsiliepimai teigiami, durni jie ar ką.

 

 

Kokiu numeriu reikia skambinti ir kiek kainuoja minutė apytiksliai?

 

 

Na numerį tikrai rasi jų puslapyje. Skambink iš skype arba kitos VoIP programos (aš naudoju yahoo messenger'į) ir nieko nekainuos, nes jie pateikia ir nemokamą numerį JAV.

 

Va katik užėjau į PayPal'ą, nurodė numerį Airijoje - 353 1 436 9111 manau pigiausias variantas būtų skambinti per Skype.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...