Pereiti prie turinio

hm7

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    725
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    19
  • Atsiliepimai

    100%

hm7 Pranešimai

  1. Prieš 49 minutes, Armyyzz parašė:

    Sveiki, ar tiesa, kad mokantis VF(pirmam kurse) ir gavus akademine skola, netenkama VF?

    Priklauso nuo mokymo įstaigos. Klausk geriau kokios studentų atstovybės ar akademinio padalinio vietoj forumo.

  2. Prieš 25 minutes, Auuriis parašė:

    tai jei tik email - imk email tiekėją, o ne hostingą, pvz https://www.zoho.com/mail/zohomail-pricing.html susijungi ir valio, iki 5 users free

     

    prieš 2 valandas, Samick parašė:

    Sveiki, gal kas nors žino kokį nors gerą email hostingą (kad būtų geras kokybės/kainos santykis)? 

    Kokius naudojat? Hostinger iš tikro gaunasi ganėtinai brangiai, nes kaina yra kiekvienai paskyrai atskirai. Reikia maždaug 50 GB vietos, paskyros būtų 4. Hostinger siūlo 230 EUR per metus ir negalima pasiimt to plano tik vienai paskyrai, galima tik visoms 4 (vienai būtų 57, jau kaip ir adekvatu). 

    Ar kas nors ką nors žino geriau? Reikalingas SMTP arba POP prisijungimas

    +1 Zoho. Naudoju jau gal 10 metų. Viskas be problemų. Tik reik atkreipt dėmesį, kad nuo kokių 2020 naujiem nemokamiem accountam neduoda SMTP. Kas iš anksčiau turi tiem veikia.

    Jei tau tie 50GB išskaidyti per 4 accountus gal tiks Mail Lite €0,90 10GB per accountą, kitas variantas Mail Premium €3,60 50GB per accountą

  3. 2024-05-30 10:14, Apocal parašė:

    Galvoju nusipirkti google pixel 7a iš Aliexpress, radau nebloga kainą čia https://a.aliexpress.com/_EQCUlvN

    Bet pats telefonas, kaip rašo pardavėjas, yra skirtas US rinkai, ar turėsiu dėl to problemų Lietuvoje? Ar jis man veiks tinkamai?

    Telefonas bus refurbished. Bet greičiausiai veiks be problemų ir atrodys kaip naujas.

    US rinkai Pixel tokie pat kaip ir Europiniai bet papildomai palaiko 5G mmWave, ko Europoje nėra. Procesorius ir visa kita tas pats. Skirtumo naudojant nebus. Tik jei parašyta, kad modelis Verizon - neis atrakint bootloader ir naudot custom rom, rootint, etc.

    Pixel LT palaiko VoWiFi ir VoLTE su naujausia firmware visiem operatoriam nuo Pixel 6 ir naujesnių.

    Pixel LT palaiko 5G su naujausia firmware Telia operatoriui nuo Pixel 6 ir naujesnių.

    Pixel LT palaiko 5G su naujausia firmware Bitė ir Tele2 operatoriui nuo Pixel 7 ir naujesnių.

  4. 2024-05-28 14:43, s3cr3t parašė:

    Pirkau vertingesne preke is Ali (pirma karta)

    Dingo be zinios - pastrigus ant 'Import clearance start' jau 1 men 😄 LT pastas - NETURIM! Muitine - NETURIM!

    PVM mokėjai perkant? Jei taip, tai Ali siunčiant į LT importo LT nedaro, daro NL arba LV (jei paštas) arba EE (jei Omniva). Tai jei pastrigus ant "Import clearance start" kažkur NL ir pastrigo/pradingo ir nei LT muitinė nei LT paštas tau nepadės. Rašyk pardavėjui / Ali ir sutvarkys. Man tokie atvejai buvo du, vieną kartą siunta atsirado ir gavau, kitą kartą per naują išsiuntė.

  5. prieš 16 valandų, nvu parašė:

    Manau daugeliui būtų pravartų žinoti, kokias 4G/5G dažnių juostas naudoja LT mob. ryšio operatoriai. Randu tik pasenusią ir neaktualią informaciją. Pradėjau pildyti lentelę, bet trūksta informacijos. Gal kas galės papildyti/pataisyti.

    spacer.png

     

    Prieš valandą, nvu parašė:

    Apie po++uistus, kurie viešai deklaruoja savo poziciją, nėra ką kalbėti. Forume temų daug, galite eiti prie kiekvienos ir rašyti, pvz., kad jos neskaitysite, kad parduodamo daikto/paslaugos nepirksite ir pan. Kam ši informacija yra reikalinga po++uistams neaiškinsiu, kam bus aktualu – pasinaudos.

    Puslapyje nurodoma, kad B8 priskirtas visiems operatoriams, bet pagal Cellmapper tik Telia naudoja. n1 ir n3 LT lyg ir nenaudojamas. n38 ir n40 naudoja Bitė, bet puslapyje to nenurodyta. O Tele2, kaip ir Telia, naudoja tik n28 ir n78 5G ryšiui?

    MastDatabase nurodyti priskirti operatoriui dažniai, o kaip juos naudos jau kiekvieno reikalas, nebūtinai viešai skelbia. Tai iš CellMapper crowd-sourced informaciją galima susirinkt, kaip tu ir darai.

    Dabartinis pasiskirstymas kiek teko matyt yra toks

    Telia: B1 (20MHz 4G), B3 (20MHz 4G), B7 (20MHz 4G), B8 (5MHz 2G+5MHz 4G), B20 (10MHz 4G), B28 (10MHz 4G/5G DSS), B78 (100MHz 5G)

    Bite: B1 (5MHz 3G + 15MHz 4G), B3 (5MHz 2G + 15MHz 4G), B7 (20MHz 4G), B8 (5MHz 2G+5MHz 3G), B20 (10MHz 4G), B28 (5MHz 4G), B40(20MHz 4G + 60MHz 5G), B78 (100MHz 5G)

    Tele2: B1 (5MHz 3G + 15MHz 4G), B3 (5MHz 2G + 15MHz 4G), B7 (20MHz 4G), B8 (5MHz 2G+5MHz 3G), B20 (10MHz 4G), B78 (100MHz 5G)

  6. Prieš 25 minutes, DonIT parašė:

    Dėkui @hm7 O dar gal galėtumėt pakomentuoti, kuris parametras aktualesnis 5G ryšio kokybei: RSRP ar SNR ? Nes jungiantis prie didesnę spartą duodančio bokšto dabar turiu tokį pasirinkimą:

    RSRP: -80 ir -85 dBm ir SNR: 15-20 dB SNR

    arba

    RSRP: -68 ir -72 dBm ir SNR: ~10 dB SNR

    RSRQ abiem atvejais (ir beveik visur mano namuose) -11 dB

    Geresnį greitį gausi su mažiau triukšmo, tai RSRP: -80 ir -85 dBm ir SNR: 15-20 dB SNR variantas geresnis, jei įreginys nejudantis (pvz. FastMile antena, ne telefonas)

  7. 2024-05-10 19:15, Tmaster parašė:

    pas mane fastmile antenoje irgi 4g ryšys šiek tiek silpnesnis nei 5g, bet nesusimasčiau ar 5g gali dirbti be 4g. Būna kartais, kad 5g kažkodėl atsijungia, bet tai pastebiu iškarto, interneto vartimas gerokai suletėja, live tv (iptv) nebeįmanoma žiūrėti, realiai viskas ką darai internete - suletėja.

    Tokiu atveju prisijungiu į anteną ir reboot 😄 tas 5g atsijungimas nereguliarus, ir visiškai nepagaunu kodėl jis ivyksta, pats neatsistato, turi perkrauti anteną. Bet nutinka retai, rečiau nei kartą per mėnesį.

    čia vėlgi @hm7 turėtų žinoti, ar 5g gali veikti be 4g?

    Lietuvoje šiuo metu yra 5G NSA, todėl kad veiktų 5G yra būtinas ir 4G. Pačio 4G stiprumas nėra labai aktualus, svarbu, kad jis veiktų stabiliai (jei su VoLTE eina paskambint, reiškia toje vietoje 4G veikia pakankamai gerai).

    paveikslas.thumb.png.5bea93b299cae19a16dbbceea858a490.png

    prieš 23 valandas, DonIT parašė:

    Papildau postą grafine informacija, kaip dabar esu palikęs modemą ir pridedu pora klausimų:

    1. Įdomu kodėl modemas nerodo 5G RSSI ?

    2. Kas yra NCI ir kodėl pas Bitę jis N/A?

    Screenshot 2024-05-10 at 19.55.18.png

    RSSI pagrinde aktualus WCDMA tinklams, LTE/5G nelabai svarbus, 5G Nokia turbūt todėl ir nesivargino skaičiuot, nes algoritmas NR sudėtingesnis nei LTE RSSI paskaičiuot.

    NCI yra 5G celės ID, taip pat kaip ECI yra 4G celės ID. Jį nurodo operatorius, tai kodėl Bitė nenurodo reikėtų jų klausti, bet ryšio veikimui įtakos nedaro.

  8. Prieš 56 minutes, Keturkampis parašė:

    Iš patirties siūlau pabandyti www.erksa.lt

    Jo, puslapis bus lyg nusikėlus į 90's laikus, bet chebra išgalvoja sprendimų net kebliausioj situacijoj. 

    +1 superiniai jie. Offtopic, puslapis sakė tyčia toks, nori anteną nusipirk gali iš kiniečių, o jie nori kad kai perki jie žinotų detaliai situaciją kad tau tiks ką perki. Ir kad žinai ką perki.

  9. prieš 3 valandas, MattFreeman parašė:

    Prekė dingo kurios nebeturėjo ir pinigai sugrįžo. Arba VVTAT arba Swedbankas gerai užjudino. Screenshot_20240426_101203_Swedbank.thumb.jpg.c34c6629f5205b3fac791d7496d405a1.jpg

    Visiems ateičiai - Mokant per Swedbanko gateway (mokėjimo metoda) turite teise rašyti skundą dėl mokėjimo atšaukimo. Po skundo pateikimo pats bankas per 2-3 d.d bendrauja su jais dėl grąžinimo. 

    Šiuo atveju paysera labiau žiūri į tai, nes kiek žinau ten šiek tiek kitokia praktika.

    Gal ir patys refundino, who knows,

    Džiaugiuosi jog nesu tas kaip yra dešimtys rekvizitose kuriems negrąžino pinigu.

    Visada geriausias variantas (jei nėra galimybės sumokėt gavus prekę) - kreditinė kortelė (arba gal ir debetinės, nesu tikras). Nes tiek Visa, tiek MasterCard turi labai griežtas customer protection nustatas tai negavus prekės 100% atgausi pinigus. Mokant per banką nebūtinai ims ir grąžins, gali nusimuilint ir sakyt į policiją ar VVTAT kreiptis. Buvo prieš n metų man taip su DNB.. Kitas variantas PayPal, ten irgi jei normaliai moki (ne friends and family) didelis šansas greitai pinigus grąžint.

  10. Laiškutis iš Sinertos

    Citata

    Sveiki,

    Esu naujas UAB Sinerta LDC (toliau – Bendrovė) direktorius. Bendrovei vadovavusią direktorę, kuri nusprendė atsisakyti šios pozicijos dėl streso, kurį paskutiniu metu patyrė, ir kitų svarbių asmeninių priežasčių.

    Kaip daugeliui greičiausiai yra žinoma (jei nežinoma, tai ši informacija Jus turėtų pasiekti iš restruktūrizavimo administratoriaus), Bendrovei yra iškelta restruktūrizavimo byla. Restruktūrizavimo byla Bendrovei buvo iškelta susidūrus su finansiniais sunkumais.

    Bendrovė nuo pat 1997 m. sėkmingai ir pelningai vykdė savo veiklą ir buvo viena didžiausių Lietuvoje bei Baltijoje spausdintuvų ir kopijavimo aparatų eksploatacinių medžiagų tiekėjų. Tam tikrais periodais, pasikeitus situacijai spausdintuvų ir kopijavimo aparatų eksploatacinių medžiagų rinkoje dėl naujų produktų, konkurencijos ar kainų pokyčių, Bendrovei teko susidurti su tam tikrai finansiniais sunkumais, tačiau ji būdavo pajėgi juos išspręsti savarankiškai, be kita ko, siūlydama klientams vis platesnį aukštos kokybės asortimentą už konkurencingą kainą bei aukštą aptarnavimo lygį. 2021 m. pradžioje Bendrovė paveikta COVID-19 pandemijos įtakos spausdintuvų ir kopijavimo aparatų eksploatacinių medžiagų rinkoje siekdama išspręsti finansinius sunkumus ir toliau tęsti veiklą perorientavo veiklą ir atidarė elektroninę parduotuvę (www.sinerta.lt), išplėsdama pardavinėjamų prekių asortimentą nuo spausdinimo kasečių (jų papildymų) ir spausdintuvų bei kopijavimo aparatų iki biuro technikos (kompiuterinės technikos, telefonų, jų priedų, navigacijos ir kt.), o 2022 m. atidarė elektroninę parduotuvę www.pirmi.lt, kurioje prekiaujama laisvalaikio prekėmis. Nors veiklos perorientavimas užtikrino Bendrovės veiklos tęstinumą, tačiau žemiau nurodytos priežastys lėmė Bendrovės finansinius sunkumus: 

    COVID-19 pandemija ir jos įtaka spausdintuvų ir kopijavimo aparatų bei jų eksploatacinių medžiagų rinkai. Pandemija palaipsniui pakeitė darbo aplinką daugelyje įmonių - žmonės įprato naudotis elektroniniu parašu ir nebespausdinti dokumentų pasirašymui, dokumentus skaityti kompiuteryje, o ne spausdinti ir skaityti popieriuje, žmonės pradėjo daugiau dirbti iš namų, kur spausdintuvas nėra būtinybė;

    ES politika dėl klimato kaitos ir jos įtaka spausdintuvų ir kopijavimo aparatų bei jų eksploatacinių medžiagų rinkai. ES yra numačiusi daugybę veiksmų, kad drastiškai sumažintų šiltnamio efektą sukeliančių dujų (ŠESD) išmetimą, nes jos yra susijusios su klimato kaita. Žmonės skatinami atsisakyti popieriaus, nespausdinti, nekopijuoti ar fiziškai nearchyvuoti dokumentų, o viską atlikti naudojantis kompiuteriu, dokumentus pasirašinėti elektroniniu parašu;

    Augantys patalpų nuomos, prekių įsigijimo bei darbo užmokesčio kaštai. Veikdama spausdintuvų ir kopijavimo aparatų bei jų eksploatacinių medžiagų rinkoje Bendrovė iki 2023 m. turėjo 8 pardavimų salonus skirtinguose Lietuvos miestuose (Vilniuje, Šiauliuose, Klaipėdoje, Panevėžyje, Kaune, Alytuje). 2021 m. prasidėjusi infliacija,  prekių ir paslaugų kainų lygio kilimas, mėnesinio darbo užmokesčio didėjimas šalyje lėmė išaugusius Bendrovės kaštus, kadangi Bendrovės veikla, susijusi su spausdintuvų ir kopijavimo aparatų bei jų eksploatacinių medžiagų pardavimu bei aptarnavimu reikalauja santykinai didelių žmogiškųjų išteklių ir santykinai didelio darbuotojų skaičiaus bei patalpų veiklos vykdymui, o tai prisidėjo prie nepalankios padėties, kadangi augant kaštams Bendrovei reikėjo išlikti konkurencinga, siūlant konkurencingas kainas ir nuolaidas, kad pritraukti kuo daugiau pirkėjų;

    Infliacija ir EURIBOR palūkanų normų didėjimas turėjo įtaką elektroninėse parduotuvėse parduodamų prekių paklausai. Ypač 2023 m. Bendrovė pastebėjo ženkliai sumažėjusią juridinių ir fizinių asmenų perkamąją galią. Didėjančios kainos, Europos centrinio banko (ECB) keliamos paskolų palūkanų normų ir žmonių mokamos didesnės palūkanos nei įprastai skatina žmones taupyti, mažiau vartoti ir nepirkti nebūtinų prekių, prie kurių priskirtinos ir Bendrovės prekiaujamos prekės. Tai lėmė Bendrovės finansinius rezultatus.  Ženkliai išaugus konkurencijai rinkoje, Bendrovės konkurentai, norėdami išlaikyti buvusią rinkos dalį, sumažino maržas. Norėdama išlikti rinkoje maržas turėjo sumažinti ir Bendrovė, dėl ko Bendrovė negavo planuotų pajamų, o tam, kad išlaikytų apyvartą, turėjo sumažinti maržą.

    Dėl nurodytų finansinių sunkumų Bendrovei buvo iškelta restruktūrizavimo byla siekiant Bendrovei padėti juos išspręsti. Tačiau iki ją iškeliant Bendrovė susidūrė su papildomais veiklos apsunkinimais ir neigiamomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis.  Tuo metu, kai buvo priimtas pareiškimas dėl restruktūrizavimo bylos iškėlimo (t. y. Iki Bendrovei iškeliant restruktūrizavimo bylą)  Bendrovė susidūrė su veiklos vykdymo apsunkinimais dėl išsiųsto nurodymo per PLAIS sistemą rezervuoti mokestinės nepriemokos sumą iš visų Bendrovės sąskaitų, kas bendrai sudėjus per visas sąskaitas sudarė kur kas didesnę sumą nei buvo mokestinė nepriemoka. Iš pradžių Bendrovė nesuprato, kodėl yra užblokuota sąskaita. Apie savaitę laiko Bendrovė iš valstybės institucijų negalėjo gauti atsakymo, nes buvo manoma, kad tai nutiko dėl inicijuotos restruktūrizavimo bylos iškėlimo. Kai buvo išsiaiškinta, kad tai nutiko dėl nesumokėtos mokestinės nepriemokos, Bendrovė tikėjosi, kad bus nurašyta reikiama mokesčių suma ir Bendrovė toliau galės naudotis sąskaitomis. Tačiau paaiškėjo, kad sąskaitomis Bendrovė negalės naudotis tol, kol bent vienoje iš Bendrovės 7 sąskaitų nebus surinkta reikiama mokesčių suma (ko įprastomis aplinkybėmis niekada nenutinka).

    Apribojus disponavimą Bendrovės pinigais, Bendrovė nebegalėjo sąskaitose esančių lėšų skirti prekių įsigijimui iš tiekėjų ir prekėms įsigyti buvo skiriamos lėšos, kurios buvo gautos iš naujų pirkėjų užsakymų. Laikotarpio pradžioje, kai buvo taikomi apribojimai, Bendrovė gavo užsakymus, kurių dalis vėliau buvo atšaukti pirkėjams pranešus, kad prekių pristatymas vėluos. Daliai pirkėjų jau buvo užsakytos. Dėl susiklosčiusių aplinkybių, nors sąskaitos galiausiai ir buvo atlaisvintos, Bendrovė negavo planuotų pajamų bei susidūrė su didžiule apyvartinių lėšų problema, nes dalis užsakytų prekių pagal atšauktus arba grąžintus užsakymus nukeliavo į sandėlį. Ši problema jau ir taip esant sumažėjusiai apyvartai, tik pagilino Bendrovės finansinius sunkumus. 

    Prie viso to dar prisidėjo neigiami vieši pirkėjų komentarai, kurie tik dar labiau sumažino Bendrovės apyvartą praradus pirkėjų pasitikėjimą. Tai lėmė ir reputacijos pablogėjimą bei konkurencinio pranašumo sumažėjimą.

    Šiuo metu Bendrovė ieško būdų kaip toliau tęsti veiklą bei užtikrinti veiklos tęstinumą atsižvelgiant į susiklosčiusias aplinkybes. Bendrovė vykdo įsipareigojimus, sudarysiančius pagrindą atsiskaitymui su kreditoriais (įskaitant ir pirkėjus).

    Dėl susiklosčiusių aplinkybių šiuo metu Bendrovė ne tik, kad neturi galimybės, bet ir negali padengti finansinių įsipareigojimų, kurie buvo neįvykdyti iki nutarties iškelti restruktūrizavimo bylą įsiteisėjimo dienos (2024 m. balandžio 5 d.). Tai daryti Bendrovei draudžia įstatymas. 

    Bendrovės vardu atsiprašau dėl susiklosčiusios situacijos. Tuo pačiu noriu informuoti, kad Bendrovė ieško atsiskaitymo su kreditoriais būdų, kurie būtų numatomi restruktūrizavimo plano projekte, kuris turės būti pateiktas teismui tvirtinti 4 mėnesių bėgyje. Dėl šios priežasties Bendrovė norėtų Jums pasiūlyti susitarimą, kuris padėtų sumažinti arba net visiškai padengtų Bendrovės finansinius įsipareigojimus Jūsų atžvilgiu.

    Bendrovė 27-erius metus veikia spausdintuvų aptarnavimo srityje ir turi ypač didelį asortimentą spausdintuvų kasečių. Sandėlyje Bendrovė taip pat turi ir elektronikos bei laisvalaikio prekių.

    Po to, kai teismas patvirtins Bendrovės restruktūrizavimo planą ir nutartis dėl restruktūrizavimo plano įsiteisės, Bendrovė siūlytų įsigyti prekių iš Bendrovės sandėlio ir taip įsigytų prekių rinkos verte būtų sumažintas įsipareigojimas Jums (preliminariu vertinimu, tai turėtų įvykti po 5 mėn.). 

    Jei toks atsiskaitymo su Jumis būdas Jums būtų priimtinas, prašome atsakyti į šį laišką per 7 dienas. 
    Jei turite papildomų klausimų, prašome nedvejodami susisiekite.

    Pagarbiai, 

    UAB Sinerta LDC 

    direktorius Aivaras Pyragius

     

  11. 2023-05-27 11:22, l781 parašė:

    Nežinau kaip su elektros rinka - bet jeigu tokie dalykai darytusi interneto-telefonijos-ryšių sektoriuje tai tau net nedvejodamas rekomenduočiau skųstis Ryšių reguliavimo tarnybai. Kadangi matau rašyti moki ir netingi - rekomenduoju persiųsri savo raštą-prieštaravimą bei Enefit atsakymą Vartotojų teisių tyrimo tarnybai ir Enefitui nieko nemokėti bei laukti atsakymo-išaiško. Manau enefitas gaus 100% į kaulus o kartu jiems bus formalus pretekstas kitiems vartotijams nebekabinti makaronu.

    Enefitas gavo į kaulus 😄

    https://www.regula.lt/Puslapiai/naujienos/2024-metai/2024-02-27/VERT-kreipiasi-i-nepriklausomus-elektros-tiekejus-del-netesybu-bei-kitu-mokesciu-vartotojams-grazinimo.aspx

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...