Pereiti prie turinio

Simonas

Moderatoriai
  • Pranešimai

    2.668
  • Užsiregistravo

  • Laimėta dienų

    21
  • Atsiliepimai

    100%

Simonas Pranešimai

  1. Kiek kainuoja svetainė? Kiek kainuoja SEO paslaugos? Kiek kainuoja programavimas? Va kokius klausimus girdi milijonai IT paslaugų tiekėjų kiekvieną dieną.

     

    Aš ilgą laiką ir buvau toks užsakovas. Aš stengiausi perpirkti paslaugas kuo pigiau, stengdavausi nusipirkti kažkokių daržovių turguje pigiau, net stengiausi sutaupyti tiesiog kirpykloje. Tačiau vieną dieną aš supratau, kad kokybiškų ir pigių paslaugų tiesiog nebūna. Ilgą laiką kirpdavausi kirpykloje, kurioje už galvos kirpimą mokėjau po 15 Lt, tačiau mano vienam draugui patarus, aš surizikavau nueiti į profesionalią kirpyklą, pagal draugo patarimą. Rezultatu aš buvau tiesiog priblokštas. Man buvo išplauta galva malonios ir seksualios kirpėjos, maža to ji man dar ir masažavo galvą. Vėliau sekė plaukų kirpimas, kuris irgi buvo vienas malonumas. Tačiau, vienas ryškiausių momentų, kurie man įstrigo buvo tas, kad man paprašius padaryti šukuoseną, kuri man tiktų, kirpėja iš karto, be jokių klausimų pradėjo daryti šukuoseną. Prisiminus mano praeitas kirpėjas, visos jos tiesiog atšaudavo, kad aš pats turiu žinoti, kaip man reikia kirptis. Bet juk , aš ne įvaizdžio stilistas, kaip aš galiu žinoti, kokia šukuosena man tinka? Taigi, būtent šis nutikimas man padėjo suprasti, kodėl specialistų kainos yra būtent tokios, kokios jos yra. Specialistai neklausia klausimų, kas yra geriau, jie iškarto pateikia sprendimą ir pradeda jį daryti. Išėjęs iš kirpyklos, vien tą pačią dieną gavau keturis komplimentus iš merginų, ko niekada nebūdavo, kai kirpdavausi pas pigiąją kirpėją.

     

    Aš manau, kad lygiai tokios pačios taisyklės galioja ir su internetinėmis svetainėmis. Mes visada galime nusipirkti dizainą už 50, 100, 200 ar 400 litų. Bet tai niekada nebus profesionalus sprendimas. Negana to, kad dažniausiai tokio specialisto (o gal geriau paslaugos diletanto) patirtis yra per maža, kad pateikti tikrai kokybišką darbą (kad ir kaip jis stengtųsi), jūs, užsakovas, sugaišite daug savo brangaus laiko, taisydamas ir komentuodamas dizainą, bet dirbdamas su dizaineriu prie kompiuterio ar net gyvai susitikus. Kita vertus kirpykloje susipažinau su žmogumi, kuris netaupo pinigų. Susipažinau su asmeniu, kuris turi kompaniją ir gavau užsakymą projektui už, kurį buvo dosniai atsilyginta. Kitaip tariant aš atsidūriau prabangioje kirpykloje, erdvėje, kurioje lankosi turintys pinigų žmonės. Štai kodėl verta pirkti paslaugas pas tuos, kurie kainuoja brangiau. Pas juos ofise susipažinsite su naujais partneriais, kurie padės jums skintis kelią versle. Štai kodėl auksinis bilietas į Bransono renginy virš tūkstančio litų, todėl kad jus galėtumėte susipažinti su milijonieriais, su kuriais susipažinus galėtų pasikeisti jūsų gyvenimas...

     

    Dažnai užsakovas svarsto, koks skirtumas yra tarp specialisto, kuris atlieka paslaugas už 10000 Lt ir 500 Lt, ir dažniausiai nesugeba surasti jokio logiško paaiškinimo. Tačiau aš galiu pasakyti Jums paprastai – skirtumas yra didelis. Sumokėjus mažesnę sumą, jūs sugaišite begales laiko, ir sugadinsite daug nervinių ląstelių, nes darbas dažnai nebus toks koks turi būti ir jums reikės kankintis su specialistu. Viskas gal ir būtų neblogai, bet tai dar ne viskas. Nusipirkę svetainę už 500 Lt, nebaigsite savo darbų, nes turėsite užsisakyti programuotoją, seo specialistą, galbūt analitiką, o tada galbūt dar kartą dizainerį. Su lig kiekvienu pigiu specialistu jūs tiesiog būsite priverstas vis leisti ir leisti savo pinigus. Taip, tai gali būti pigiau, nei 10000 lt, tačiau ką mes vertiname? Ar mes norime tiesiog profesionalaus darbo, be jokio streso, ar mes norime prie kiekvieno mažo elemento tiesiog gaišti savo laiką ir diskutuoti su specialistu kas geriau. Apibendrindamas manau, kad žymiai geriau yra nusipirkti svetainę už 10000 Lt nei už 500 Lt, nes pirmuoju atveju jūs žinosite, kad darbai visi bus tiesiog profesionaliai atlikti, ir jūsų sėkmės tikimybė žymiai didesnė. Jei esate iš tų užsakovų, kurie perka pigias svetaines ir naudojasi pigių specialistų paslaugomis, pripažinkite patys sau – ar tai Jums tikrai apsimoka? Ar apsimoka gaišti tiek laiko, apturėti tiek streso ir būti pakančiam nesėkmės atvejo minčiai?

     

    Noriu jums prisipažinti – šį tekstą parašyti mane įkvėpė knyga, kuri dar yra neišleista. Tačiau aš turėjau progą šią knygą perskaityti. Šią knygą parašė mano draugas Aleksandras Chudinskis, kuris yra A. Chudinskio studijos direktorius bei firminio stiliaus specialistas. Knyga bus visiškai nemokama, ja pasidalinsiu čia, uždarbis.lt forume spalio 22 d. Nuostabiausia yra tai, kad šioje knygoje radau tokios naudingos informacijos, kurios nesu suradęs niekur kitur. Pavyzdžiui, kodėl pigi svetainė kainuoja daug daugiau, arba kaip išpešti daugiau naudos iš svetainės kūrimo specialistų. Ši knyga skirta svetainių užsakovams, todėl iš anksto perspėju, jog joje bus per daug tiesos, todėl dizaino ir svetainių kurėjams patarčiau jos neskaityti.

     

    Taip pat ten rasite ir mano įžvalgų, kaip veikia skaitytojus mažai informacijos uždarbis.lt temoje bei internetinėje svetainėje.

     

    Kviečiu jus diskusijai: Kas geriau, pigi svetainė ar brangi?

  2. :D iskur jusu tokiu tiek daug teisinguoliu, nemanau kad mano nishoi kas nors wh aplamai naudoja. Jei nezinai nesakyk :D

     

    Iš tiesų Aisti, tai tu bradiaga esi. Net nesugebi susimokėti už pasiūlymo pateikimą, tai apie atstatymą net nesvajok. Tiesiog naivu tikėtis būtų jog kažkas už mažą sumą tau vėl padės generuoti dideles pajamas.

     

    O teisinguolių čia tiek, kadangi mūsų forume teikti blackhat paslaugas yra nelegalu.

  3. Sveiki! Kiek daug nuomonių susilaukiau, džiugu!

     

    Pirmiausiai norėčiau pradėti apie lūkesčius. Iš tiesų iš šios reklamos nesitikiu jokio klientų pagausėjimo (nors ir norėčiau). Tai yra reklama, kuri yra skirta grynai prekinio ženklo žinomumo didinimui. Manau, kad būtų nerealu, net jei gaučiau 3 skambučius per mėnesį, nors ir tai turbūt yra neįtikėtina. Bet pasikartosiu - tikslas tikrai ne momentiniai pardavimai.

     

    Toliau buvo eskaluojama tema apie kontingentą - maždaug ne tinkamas, niekas neskaito ir t.t. Tačiau oficiali statistika yra tokia - vyrų tualetą aplanko 700000 žmonių, iš kurių 500000 yra unikalūs. Lietuvoje statistika byloja, kad 1% vyrų yra verslininkai (čia galima ginčytis dėl skaičių, nes statistiką galima kraipyti kaip nori). Reiškiasi mano reklamą pamatys 500000 vyrų, iš kurių 5000 yra verslininkai, ir netgi dalis jų matys reklamą net antrą kartą. Manau tai yra nuostabu. Man nereikia, kad pirktų, tiesiog žinokit! :D

     

    Ir galiausiai apie idėją. Mes savo biure turėjome "inspire session'ą", per kurį brainstorminom idėjas. Idėja sugalvojom mes, ir tikrai niekaip jos nekopijavom. Bet galbūt pasaulyje yra ir panašiai mąstančių žmonių, to atmesti negalima.

     

    Kitas dalykas, gerai pataikei ant to mažo procento, kas čia per domenas? Aš vedžiau pirma magicfoward.lt, tada magicfoward.com ir dar kartą pasitikslinęs magicforward.com. Ateini iki puslapio, o ten numeris? Jokios info apie paslaugas, kainas, įmonės rekvizitus.

     

    Čia per daug pagundų nedaeiti iki paskutinio žingsnelio ir nepaskambint, atrodo, kad patys sau kenkiat.

     

    Ir dar turiu vieną teoriją, dėl to, ką parašei. Nepaisant to, kad čia yra svetainės tik laikinas landing page, nes dizainą šiuo metu ruošiame, aš manau, kad jis yra labai geras. Priežastis - paprasta. Jeigu tu ateitum į mano svetainę, perskaitęs reklamą akropolio tualetuose, tu jau viską žinotum. Tu žinotum, kad būtent mes galim tau padėti ir būtent mes galime tave iškelti į google aukštumas. Ir tau iš tiesų, turėtų būti poc*** kaip mes tai darome, tu tiesiog norėtum pozicijos ir pelno. Tau nerūpėtų (ar tu nežinotum) kas ta vidinė optimizacija, kas ta išorinė, nes tau tiesiog reikėtų rezultato. Visiems reikia rezultato, ir jiems nesvarbu, kaip jis pasiektas. Niekas net nežino, kas tas whitehat, kurį mes naudojame. Dėl to žmogus nori tiesiog susisiekti, ir štai, volia, jis perskaito antrą kartą tai, ką mes galime, ir tada iškarto eina kontaktai.

     

    Aš seniau bandžiau rašyti daug, bet tai tiesiog neveikia. Savo užklausų skaičių, šiame forume, padidinau penkis kartus, visą savo ilgą SEO skelbimą sutrumpinęs iki dviejų sakinių. (Atkreipk dėmesį į mano skelbimą)

     

     

    P.S atnaujinau nuotraukas!

  4. Na jeigu teko girdėti, tai yra draudžiama pagal jų taisykles kurti nuorodų tinklus tarp savo svetainių.

    tai čia ir yra tikslas panaudoti tuos linkus kuriuos gali isideti savo svetaineje, kad jie nestu nauda seo poziuriu.

     

    Taip pat ir skirtingų IP nereikia tada "kokybiškai informacijai".

     

    Gal dar yra žmonių turinčių kelias svetaines ir galinčiu pasidalinti nuomone?

     

    O visos svetainės naudoja tą pačią temą? Kur nors yra parašyta, kad jos priklauso tam pačiam žmogui ar įmonei?

    Kaip manai, negi tuo hostingu, kuriuo naudojiesi, negali naudotis žmonės, su kuriais tiesiog apsikeiti nuorodomis?

  5. Man yra visiškai nesuprantami kitų "SEO specų" pasisakymai. Taip nė vienas ir nesugebėjot žmogeliui pagelbėt, nes jis klausė kitko.

     

    Temos autoriui pasiūlysiu pasimokyti anglų kalbos (arba skaityti rusiškai, bet kitur, jei su anglų problemos). Žodis relevant reiškia atitinkantis, panašus. SEO workers programėlė nori pasakyti, kad title tag'e yra nusakyta 75% puslapio esmės bei raktažodžių. Ar tai blogai? Sunku vertinti. Realiai niekada negalima pasitikėti jokia programėle, nes nėra tokios programos, kurios tiktų visoms svetainės - juk visos programos veikia pagal kažkokius patern'us. Tu geriau pats sau atsakyk, ar tavo svetainės title (pavadinime) atsispindi to puslapio esmė? Ar tu prieš tai patikrinai raktažodžius su Google Keyword tool'su ir žinai, kad jie turi paieškų? Ar puslapiai, kurių title yra sudėti minėti raktažodžiai turi turinį, kuriame irgi ir paminėti tie raktažodžiai? Jeigu turi bent vieną ne, tau optimizacijos daryti neverta.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...