pakamore
-
Pranešimai
24 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Forumas
Kalendorius
Parduotuvė
Akademija
Skelbimai
pakamore Pranešimai
-
-
Nediegsim :) kur nėra pinigų vaikščiojimo tikrai nereikia
Patarčiau diegti tik e-shopam ;)
Būtų įdomu išgirsti kontraargumentus į Google pareiškimus, kuriuos ir pats nagrinėjau savo straipsnyje. Kad TLS skirtas el. komercijai ir vartotojų paskyroms yra visų mūsų ilgametis common sense. Bet Google sako, kad mes klystam.
https apsunkina svetainių krovimą, o tai irgi reitingavimo faktorius gali būt.
Patarčiau diegti tik e-shopam ;)
Tikrai taip, apsunkina. TLS padidina suvartojamą CPU resursą mažiau nei 1%, tinklo srautą mažiau kaip 2% (https://istlsfastyet.com/). Kai ko nors ieškot Google.com, ar pastebit tų 2% greičio diskomfortą dėl to, kad jie jau 2 metus naudoja HTTPS?
Jei rūpi tie 1–2%, įsidiegus SPDY krovimosi laikas sumažės iki 50%.
-
Šį mėnesį Google pranešė, kad HTTPS adresai gauna aukštesnes pozicijas nei HTTP.
Kaip iki to atėjome ir ką tai keičia plačiau aprašiau čia: Nauja Google politika: SSL sertifikatai būtini SEO optimizacijai
Noriu po straipsniu išgirsti jūsų nuomonę, kaip tą vertinate ir ar diegsitės sertifikatus savo svetainėse.
-
75Lt
-
Aukcionas baigėsi.
-
Aukcionas baigėsi.
-
Aukcionas baigėsi.
-
Jei kilo klausimų, prašau rašyti nurodytoje įmonės svetainėje, o ne man asmeniškai. Dėkui.
-
Aukcionas baigėsi.
-
Aukcionas baigėsi.
-
Aukcionas baigėsi.
-
-
Aukcionas baigėsi.
-
-
-
- Populiarus pranešimas.
- Populiarus pranešimas.
Žiūriu, labai aktuali tema pastaruoju metu tai tapo :)
Kodėl domenas prieš atsilaisvinimo dieną vėl užregistruojamas, yra trys dažniausi scenarijai:
1. Dabartinis savininkas jį prasitęsia tik paskutinę karantino dieną. Priežastis - sutaupytas mokestis už vieną mėnesį. Jei domenas yra vis vien nenaudojamas, tuomet jokių problemų tai nesukelia, o turint didelį domenų portfelį toks taupymas gali pasijusti ir finansiškai. Tai yra jūsų minėtų dviejų BST domenų istorija.
2. Domenas yra parduodamas ar kitaip jo teisės perleidžiamos domenui būnant karantine. Pakankamai retas atvejis.
3. Akredituotas IPT pažeidžia reglamentą ir įkuria domeną ne savo kliento vardu. Dažniausiai tai būna architektūrinės ar žmogiškosios klaidos IPT pusėję, dėl kurių KTU ITPI jį baudžia pagal sutartį. Domenai.lt sistema tokių problemų turėjo, bet, manau, paskubės jas susitvarkyti, nes ilgai tokios istorijos su IPT tęstis negali. Pagal šį scenarijų facebook.lt buvo atstatytas, bet, kaip visi matėt, KTU ITPI situaciją sutvarkė.
manau turit kreiptis i domreg. Nes galbut nusavino nesaziningai. Nes tas pats kaip tera.lt seimininkas buvo nusavines domena ba.lt turejo nudropint, bet turbut vel nesaziningu keliu jis apejo. Suprantu gaudyma, bet kaip zmones elgias nesvariu budu, tai jau perzengia ribas.Kas yra nesąžiningas kelias? Šioje srityje viskas apibrėžta reglamentu ir sutartimis, tad kas yra neteisėta, skrupulingai dirbančių KTU žmonių dėka būna sutvarkoma. Per visą darbo šioje srityje laiką jokių korupcijos, protekcionizmo ir pan. apraiškų pastebėti neteko, o visi pažeidžiantys sutartis yra baudžiami teisiškai. Jei sutarčių laikomasi, veiksmai teisėti.
Ba.lt atsidūrė Magnatas.lt portfelyje pagal antrą scenarijų. Magnatas.lt daug dirba teisinėmis priemonėmis, tad panašių atvejų bus ir ateityje. Tačiau nerimauti dėl to nėra priežasties, nes įmonė yra akredituotas IPT su pakankamai detalia sutartimi ir KTU IPTI prižiūri jos vykdymą.
Grįžtant prie aktualios temos, tai kaipgi pagauti gerus krentančius domenus, paprastai besilankantiems expired.lt ir domainers.lt ir spaudinėjantiems Refresh laukiant nukritusių domenų sąrašo perspektyvos tamsios. Liūdna tiesa yra ta, kad tikrai gerų domenų patys taip neužsiregistruosite, tai lyg sėdėjimas trečiame filtro lygyje. Geriausi domenai būna perleidžiami ekonominiais/teisiniais sandoriais, antroje vietoje naudojamos domenų gaudymo sistemos, ir tik po šių procesų atlikę domenai prieinami plačiajai visuomenei.
Žinutė ta, kad norint pagauti gerą domeną reikia investuoti į modelį ir jį realizuoti. Kuo geresnis modelis, tuo daugiau sėkmės sulauksit, bet dažniausiai tuo brangiau jis ir atsieina. Tad jei domina tik vienas ar keli domenai, pigiau yra užsisakyti jo įsigijimą pas specialistus.
P.S. Tai yra mano asmeninė nuomonė, o ne mano darboviečių oficiali pozicija ;)
-
Baigės ar ne?
15Lt
-
-
Šioje diskusijoje jau kaupiasi per daug teksto, per mažai informacijos, dauguma apskritai nelabai supranta, kas tai yra Tera.lt ir apie ką čia kalbam. Todėl suteikiame visiems progą išmėginti mūsų paslaugas pigiau - Verslo dienos proga iki penktadienio visiems planams - 50% nuolaida.
Minimalus užsakymo terminas - 3 mėn. Visiems be jokių papildomų sąlygų suteikiamas 1 nemokamas domenas. Tad už 22.50Lt + PVM galite naudotis pilnavertėmis Tera.lt paslaugomis su domenu tris mėnesius, tuomet gal geriau visi suprasime, apie ką visgi ši diskusija :huh:.
P.S. Nuolaida vienkartinė, tad siūlau apsvarstyti galimybę užsisakyti paslaugą iš karto metams ;).
- link ir RobertBorkowski sureagavo į tai
- 1
- 1
-
2. Taip, prašau netapatinti Rekla.lt su kitų klientų gaunamu "asmeniniu aptarnavimu". Nors ši svetainė yra taip pat mano, tačiau noriu, jog būčiau vertinamas kaip Vulcan.lt klientas.
Paslaugų Teikimo Sąlygos yra virtuali sutartis tarp paslaugų teikėjo ir užsakovo. Pažeidus šias sąlygas vykdant nusikalstamą veiklą, kurią draudžia LR įstatymai, sankcijos taikomos prieš klientą, o ne prieš paslaugą, t.y. svarstomi visi jo užsakymai. Todėl tada Jums buvo suteiktas terminas visų paslaugų išsikėlimui iš Tera.lt serverių, kad neturėtumėte priėjimo prie jų ir nekeltumėte grėsmės. Deja, į tą pranešimą nereagavote ir paslaugų neišsikėlėte. Tikėdamiesi, jog daugiau problemų nekelsite, paslaugų žadėtą dieną neišjungėme. Po kelių mėnesių iš kito IPT gavome pranešimą, kad SPAM naudojamas mūsų serveriuose laikomos svetainės Rekla.lt populiarinimui. Tąkart buvo naudojami ne mūsų SMTP serveriai, tad situacija truputį kitokia, bet žala mūsų tinklui vis vien buvo. Apskritai, tai yra pakankamai ilga ir purvina istorija, ir nemanau, kad UAB Onorė ar ponas Aurimas Dulskis yra suinteresuoti jos smulkmenų viešinimu. Kadangi šią forumo temą sukūrėte norėdami kenkti Tera.lt įvaizdžiui, tai ir apsiribokime diskusija apie Tera.lt.
prašau papasakoti daugiau apie asmeninį aptarnavimą, kuriuo laiku jis vyksta.Keistas klausimas. Kada klientas susisiekia, tada aptarnavimas ir "vyksta". Verslo klientai turi informaciją, kaip susisiekti 24/7. Deja, ne visa ši kontaktinė informacija yra vieša, ir kai kuriems asmenims dėl įvairių priežasčių ji nesuteikta. Planavome tokių asmenų aptarnavimui atidaryti pagalbos skyrių, tačiau jo egzistavimas pažeistų asmeninio aptarnavimo idėją. Todėl griežtai laikydamiesi savo verslo principų tiesiog pasiūlome tokiems klientams pasirinkti visiškai standartizuotas paslaugas teikiantį paslaugų teikėją ir padedame persikelti. Pasikartosiu, kad Tera.lt yra nišinis, o ne masinis paslaugų teikėjas, todėl nesistengiame įtikti kuo didesniam skaičiui potencialių klientų, o kuo geriau tam siauram savo tikslinių klientų segmentui, ir kol kas tai pasireiškė ypač aukštu tikslinių klientų lojalumu.
3. Na aš bijau, jog tai ir yra visi IT Profesionalai, kurie naudojasi Tera.lt hostingo paslaugomis (Kadangi iškyla dilema, kodėl vienus tuomet skelbti, o kitus ne? Nes jei teikimo sąlygos draudžia pateikti šią informaciją, tai šitas draudimas galioja visais atvejais). Jeigu neturite teisės įvertinti jų kompetencijos, tai vartoti žodį IT Profesionalai per daug drąsu.Nebijokit, viskas gerai :huh:. Kaip buvo galima suprasti iš mano žinutės, tie minėti kūrėjai dalyvauja mūsų partnerystės programoje, kurios sąlygos leidžia juos skelbti Tera.lt partneriais (kaip ir jiems - Tera.lt). Kadangi kiti nėra sutikę su šios programos sąlygomis, jų minėti negalime. Deja, tenka pripažinti, ši programa dar nėra labai populiari.
"Professional - a person who earns his living from a specified activity". Fakto, kad ši veikla yra tų žmonių pragyvenimo šaltinis, pakanka jų vadinimui profesionalais. Jei yra noro ginčytis dėl savokų, manau, čia ne vieta. Apskritai, nesu aktyvus šio forumo narys, tad nelabai žinau jo normų, tačiau manau, moderatoriai turėtų stebėti, kad neprasidėtų tokios off-topic diskusijos, čia juk tema: kodėl neverta rinktis Tera.lt paslaugų.
Dėkui už man suteiktą dėmesį ir įsivažiuojančią diskusiją ;).
P.S. Rekomenduoju nesiplėsti į purvinas Vulcan.lt ir Rekla.lt temas, kam gadinti šių paslaugų teikėjų prestižą. Tad geriau dar paieškokim Tera.lt minusų bendraisiais atvejais, nes, matau, noro yra :D.
-
1. Jau rašiau, kad nepaisant visų aplinkybių Tera.lt besąlygiškai prisiima kaltę ir atsiprašo dėl patirtų nepatogumų. Dėl to Jūsų paslaugos buvo pratęstos nemokamai. Kitų finansinių ir moralinių nuostolių, patirtų dėl šio incidento, įmonė nėra pajėgi nei objektyviai įvertinti, nei padengti. Tokio verslo rizikų draudimo nesiūlo nė vienas Lietuvos hostingo teikėjas. Bet iš esmės tai yra labai specifinis atvejis, nes dauguma klientų apmoka sąskaitas laiku, o dažniausiai apie greitai baigsiančias galioti paslaugas dar yra pranešama ir telefonu. Todėl kažin ar tokio specifinio atvejo smulkmenos įdomios visiems šio forumo dalyviams, siūlau tokias detales aptarinėti privačiai.
2. Kad ir kaip neetiškai tai skambėtų, manau, suprantate, kad po paslaugų teikimo sąlygų pažeidimų, sąmoningo kenkimo Tera.lt serveriams platinant spam Rekla.lt vardu, mūsų prašymo išsikelti visas savo paslaugas pas kitą paslaugų teikėją, nesate mūsų "prioritetinis" klientas, tad tapatinti Jūsų gaunamą "asmeninį aptarnavimą" su kitų klientų nėra tinkama. Tačiau siūlau nenukreipti diskusijos apie Tera.lt paslaugas apskritai į asmeninį konfliktą, taip ši forumo tema taptų bevertė. Jei kam nors įdomi ne Tera.lt, o aš kaip asmuo - Google turi pakankamai informacijos ;).
3. Pvz.: Grafa.lt, Ketveriuke.lt. Viešinti bet kokią informaciją apie kitus klientus, kurie nedalyvauja mūsų partnerystės programoje, draudžia Tera.lt paslaugų teikimo sąlygos. Beje, jų kompetencijos vertinti negaliu, tiesiog tai yra fiziniai ir juridiniai asmenys, kurių pagrindinės pajamos yra iš interneto svetainių kūrimo.
P.S. Mažiau pykčio formuojant klausimus, ir diskusija taps daug mielesnė :huh:
- Fotorobotas , vzup , CR1M1N4L ir 6 kiti sureagavo į tai
- 9
-
- Populiarus pranešimas.
- Populiarus pranešimas.
Įmonės vardu dėkoju autoriui už šią diskusiją. Kadangi iki šiol visi mūsų verslo klientai tiesiog naudojasi Tera.lt paslaugomis ir nemato reikalo jų komentuoti viešai, ši bene pirmoji per ketverius metus argumentuota diskusija turėtų visiems padėti geriau suprasti Tera.lt paslaugas ir renkantis serverių paslaugų teikėją priimti teisingą sprendimą, kas visiems išeis tik į naudą :huh:.
Be padėkos dar norėčiau pataisyti kelias fakto klaidas. Vien su Tera.lt įmonėje oficialiai dirba 3 specialistai (buhalterė, serverių administratorius ir aš - čia kažkodėl pavadintas tik M.P.; pilna kontaktinė informacija pateikta www.pakamore.lt). Kiti specialistai yra laisvai samdomi prireikus jų kompetencijos. Tad Tera.lt iš tikrųjų yra vienas mažiausių tokio amžiaus serverių paslaugų teikėjų rinkoje, tai lėmė siaura nišinė specializacija - paslaugos mažoms ir vidutinėms įmonėms, kurioms reikia ne resursų, o pilno paslaugų paketo, ir kurios nenori gilintis į techninius dalykus. Būtent dėl to dauguma klientų yra aptarnaujami asmeniškai. Visa ši Tera.lt vizija yra aprašyta mūsų svetainėje, tad klientai ir įsigyja tokią paslaugą, kokia buvo prižadėta prieš pateikiant užsakymą. Į kitus rinkos segmentus nesiplečiame, išlikdami nišiniu paslaugų teikėju, tad turėdami ganėtinai mažą klientų bazę ir toliau galime siūlyti asmeninį aptarnavimą, kurį teikia ne įprastas pagalbos skyrius, o patys specialistai.
Konkrečiu UAB Onorė atveju (kurios viena iš daugelio veiklų yra ir Vulcan.lt), klientą aptarnavau aš. Kadangi jam neteko bendrauti su kitais kitais įmonės darbuotojais, galėjo susidaryti įspūdis, jog čia daugiau niekas ir nedirba, tačiau tai net fiziškai neįmanoma. Tokio asmeninio aptarnavimo priežastis – šiam klientui visuomet reikalingos kokios nors paslaugų išimtys, kurias jam pritaikyti galiu tik aš (pvz.: prieš kelerius metus UAB Onorė pati teikė hostingo paslaugas naudodama mūsų techninę bazę, nuo to laiko klientas ir bendrauja tik asmeniškai su manimi).
Šiuo atveju paslaugas klientas turėjo apmokėti iki spalio 23 d., tačiau jo prašymu periodas buvo pratęstas iki lapkričio 7d., paskutinę dieną (šeštadienį) klientas susisiekė ir pranešė, kad apmokėjimą atliks vakare. Apmokėjimas iš tiesų buvo gautas, tačiau nepatvirtintas sistemoje, tad paslauga buvo automatiškai išjungta. Klientui susisiekus ir pranešus, kad jis nori išsikelti pas kitą paslaugų teikėją, mokėjimas buvo iš karto grąžintas, o paslauga nemokamai pratęsta pusei metų, kad Vulcan.lt normaliai veiktų iki perkėlimo. Už šį nepatogumą prisiimame kaltę ir atsiprašome. Vienintelis dalykas, ką galime tokiu atveju rekomenduoti – nelaukti paskutinės apmokėjimo termino dienos, ypač, jei tai savaitgalis.
Kadangi jau prasidėjo diskusija šiuo konkrečiu atveju, primenu klientui, kad serverių administratorius jau anksčiau yra buvęs išjungęs teikiamas paslaugas dėl Paslaugų Teikimo Sąlygų pažeidimų, po ko klientas buvo paprašytas persikelti visas savo svetaines pas kitą paslaugų teikėją. Tačiau tuomet nereagavo, o dabar pasitaikė proga palikti mus su triukšmu. Manau, galiausiai tai teisingas sprendimas, nes kai rinkoje tiek daug paslaugų teikėjų, kvaila naudotis tokiomis paslaugomis, kurios jums dėl kokių nors asmeninių priežasčių nepatinka. Migracija tarp Tera.lt ir Serveriai.lt bei Hostex.lt vyksta pastoviai visomis kryptimis – paprasčiausiai kas vieniems patinka, kitiems ne, tad patys visiems klientams padedame sklandžiai tiek imigruoti, tiek emigruoti.
Andriau, malonu sutikti šioje srityje dirbančius kaimynus, tačiau, kaip jau rašiau, mūsų įmonė truputį didesnė, nei Tau pasirodė ;).
KDE, forumuose apskritai labai mažai nuomonių apie Tera.lt, nes absoliuti dauguma klientų yra mažos su IT nesusijusios įmonės, kurių vadovai retai lankosi tokiuose forumuose kaip šis. Tačiau pastaruoju metu pastebima net IT profesionalų (interneto svetainių kūrėjų) migracija į Tera.lt, kurie nors ir nėra mūsų tikslinė auditorija, dėl įvairių priežasčių pamėgo Tera.lt paslaugas. Tad situacija forumuose gali ir pasikeisti :D.
Dėkui visiems už nuomones. Jei kils klausimų, galiu atsakyti čia, arba parašykit per Skype (adresas Tera.lt svetainės kampe).
-
Paseno
Domenas bergner.lt
Domenų pardavimai
Atrašyta
3€