Pereiti prie turinio

pakamore

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    24
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

pakamore Pranešimai

  1. Nediegsim :) kur nėra pinigų vaikščiojimo tikrai nereikia

    Patarčiau diegti tik e-shopam ;)

    Būtų įdomu išgirsti kontraargumentus į Google pareiškimus, kuriuos ir pats nagrinėjau savo straipsnyje. Kad TLS skirtas el. komercijai ir vartotojų paskyroms yra visų mūsų ilgametis common sense. Bet Google sako, kad mes klystam.

     

    https apsunkina svetainių krovimą, o tai irgi reitingavimo faktorius gali būt.

    Patarčiau diegti tik e-shopam ;)

    Tikrai taip, apsunkina. TLS padidina suvartojamą CPU resursą mažiau nei 1%, tinklo srautą mažiau kaip 2% (https://istlsfastyet.com/). Kai ko nors ieškot Google.com, ar pastebit tų 2% greičio diskomfortą dėl to, kad jie jau 2 metus naudoja HTTPS?

     

    Jei rūpi tie 1–2%, įsidiegus SPDY krovimosi laikas sumažės iki 50%.

  2. Šioje diskusijoje jau kaupiasi per daug teksto, per mažai informacijos, dauguma apskritai nelabai supranta, kas tai yra Tera.lt ir apie ką čia kalbam. Todėl suteikiame visiems progą išmėginti mūsų paslaugas pigiau - Verslo dienos proga iki penktadienio visiems planams - 50% nuolaida.

    Minimalus užsakymo terminas - 3 mėn. Visiems be jokių papildomų sąlygų suteikiamas 1 nemokamas domenas. Tad už 22.50Lt + PVM galite naudotis pilnavertėmis Tera.lt paslaugomis su domenu tris mėnesius, tuomet gal geriau visi suprasime, apie ką visgi ši diskusija :huh:.

    P.S. Nuolaida vienkartinė, tad siūlau apsvarstyti galimybę užsisakyti paslaugą iš karto metams ;).

  3. 2. Taip, prašau netapatinti Rekla.lt su kitų klientų gaunamu "asmeniniu aptarnavimu". Nors ši svetainė yra taip pat mano, tačiau noriu, jog būčiau vertinamas kaip Vulcan.lt klientas.

    Paslaugų Teikimo Sąlygos yra virtuali sutartis tarp paslaugų teikėjo ir užsakovo. Pažeidus šias sąlygas vykdant nusikalstamą veiklą, kurią draudžia LR įstatymai, sankcijos taikomos prieš klientą, o ne prieš paslaugą, t.y. svarstomi visi jo užsakymai. Todėl tada Jums buvo suteiktas terminas visų paslaugų išsikėlimui iš Tera.lt serverių, kad neturėtumėte priėjimo prie jų ir nekeltumėte grėsmės. Deja, į tą pranešimą nereagavote ir paslaugų neišsikėlėte. Tikėdamiesi, jog daugiau problemų nekelsite, paslaugų žadėtą dieną neišjungėme. Po kelių mėnesių iš kito IPT gavome pranešimą, kad SPAM naudojamas mūsų serveriuose laikomos svetainės Rekla.lt populiarinimui. Tąkart buvo naudojami ne mūsų SMTP serveriai, tad situacija truputį kitokia, bet žala mūsų tinklui vis vien buvo. Apskritai, tai yra pakankamai ilga ir purvina istorija, ir nemanau, kad UAB Onorė ar ponas Aurimas Dulskis yra suinteresuoti jos smulkmenų viešinimu. Kadangi šią forumo temą sukūrėte norėdami kenkti Tera.lt įvaizdžiui, tai ir apsiribokime diskusija apie Tera.lt.

     

    prašau papasakoti daugiau apie asmeninį aptarnavimą, kuriuo laiku jis vyksta.

    Keistas klausimas. Kada klientas susisiekia, tada aptarnavimas ir "vyksta". Verslo klientai turi informaciją, kaip susisiekti 24/7. Deja, ne visa ši kontaktinė informacija yra vieša, ir kai kuriems asmenims dėl įvairių priežasčių ji nesuteikta. Planavome tokių asmenų aptarnavimui atidaryti pagalbos skyrių, tačiau jo egzistavimas pažeistų asmeninio aptarnavimo idėją. Todėl griežtai laikydamiesi savo verslo principų tiesiog pasiūlome tokiems klientams pasirinkti visiškai standartizuotas paslaugas teikiantį paslaugų teikėją ir padedame persikelti. Pasikartosiu, kad Tera.lt yra nišinis, o ne masinis paslaugų teikėjas, todėl nesistengiame įtikti kuo didesniam skaičiui potencialių klientų, o kuo geriau tam siauram savo tikslinių klientų segmentui, ir kol kas tai pasireiškė ypač aukštu tikslinių klientų lojalumu.

     

    3. Na aš bijau, jog tai ir yra visi IT Profesionalai, kurie naudojasi Tera.lt hostingo paslaugomis (Kadangi iškyla dilema, kodėl vienus tuomet skelbti, o kitus ne? Nes jei teikimo sąlygos draudžia pateikti šią informaciją, tai šitas draudimas galioja visais atvejais). Jeigu neturite teisės įvertinti jų kompetencijos, tai vartoti žodį IT Profesionalai per daug drąsu.

    Nebijokit, viskas gerai :huh:. Kaip buvo galima suprasti iš mano žinutės, tie minėti kūrėjai dalyvauja mūsų partnerystės programoje, kurios sąlygos leidžia juos skelbti Tera.lt partneriais (kaip ir jiems - Tera.lt). Kadangi kiti nėra sutikę su šios programos sąlygomis, jų minėti negalime. Deja, tenka pripažinti, ši programa dar nėra labai populiari.

    "Professional - a person who earns his living from a specified activity". Fakto, kad ši veikla yra tų žmonių pragyvenimo šaltinis, pakanka jų vadinimui profesionalais. Jei yra noro ginčytis dėl savokų, manau, čia ne vieta. Apskritai, nesu aktyvus šio forumo narys, tad nelabai žinau jo normų, tačiau manau, moderatoriai turėtų stebėti, kad neprasidėtų tokios off-topic diskusijos, čia juk tema: kodėl neverta rinktis Tera.lt paslaugų.

     

    Dėkui už man suteiktą dėmesį ir įsivažiuojančią diskusiją ;).

     

    P.S. Rekomenduoju nesiplėsti į purvinas Vulcan.lt ir Rekla.lt temas, kam gadinti šių paslaugų teikėjų prestižą. Tad geriau dar paieškokim Tera.lt minusų bendraisiais atvejais, nes, matau, noro yra :D.

  4. 1. Jau rašiau, kad nepaisant visų aplinkybių Tera.lt besąlygiškai prisiima kaltę ir atsiprašo dėl patirtų nepatogumų. Dėl to Jūsų paslaugos buvo pratęstos nemokamai. Kitų finansinių ir moralinių nuostolių, patirtų dėl šio incidento, įmonė nėra pajėgi nei objektyviai įvertinti, nei padengti. Tokio verslo rizikų draudimo nesiūlo nė vienas Lietuvos hostingo teikėjas. Bet iš esmės tai yra labai specifinis atvejis, nes dauguma klientų apmoka sąskaitas laiku, o dažniausiai apie greitai baigsiančias galioti paslaugas dar yra pranešama ir telefonu. Todėl kažin ar tokio specifinio atvejo smulkmenos įdomios visiems šio forumo dalyviams, siūlau tokias detales aptarinėti privačiai.

    2. Kad ir kaip neetiškai tai skambėtų, manau, suprantate, kad po paslaugų teikimo sąlygų pažeidimų, sąmoningo kenkimo Tera.lt serveriams platinant spam Rekla.lt vardu, mūsų prašymo išsikelti visas savo paslaugas pas kitą paslaugų teikėją, nesate mūsų "prioritetinis" klientas, tad tapatinti Jūsų gaunamą "asmeninį aptarnavimą" su kitų klientų nėra tinkama. Tačiau siūlau nenukreipti diskusijos apie Tera.lt paslaugas apskritai į asmeninį konfliktą, taip ši forumo tema taptų bevertė. Jei kam nors įdomi ne Tera.lt, o aš kaip asmuo - Google turi pakankamai informacijos ;).

    3. Pvz.: Grafa.lt, Ketveriuke.lt. Viešinti bet kokią informaciją apie kitus klientus, kurie nedalyvauja mūsų partnerystės programoje, draudžia Tera.lt paslaugų teikimo sąlygos. Beje, jų kompetencijos vertinti negaliu, tiesiog tai yra fiziniai ir juridiniai asmenys, kurių pagrindinės pajamos yra iš interneto svetainių kūrimo.

     

    P.S. Mažiau pykčio formuojant klausimus, ir diskusija taps daug mielesnė :huh:

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...