Pereiti prie turinio

fad

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    4.402
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    13
  • Atsiliepimai

    100%

fad Pranešimai

  1. „MakeCommerce“ kartu su skaitmeninės rinkodaros agentūra „FAD“ kviečia Jus prisijungti prie nemokamo internetinio seminaro, kurio tikslas - suteikti įžvalgas apie elektroninės parduotuvės optimizavimą paieškos sistemoms (SEO). Seminaras, skirtas elektroninių parduotuvių savininkams, norintiems jog jų elektroninė parduotuvė būtu lengviau randama „Google“ paieškos rezultatuose, bei pritrauktų daugiau lankytojų ir pirkėjų iš organinės paieškos sistemų.

    Seminaro temos:

    • Kaip „Google“ reitinguoja tinklapius 2020 metais ir kokių naujovių tikėtis 2021?
    • Kokie yra svarbiausi optimizavimo darbai elektroninėje parduotuvėje?
    • Įrankiai, kurie padės optimizuoti tinklapį bei sekti optimizavimo rezultatus.

    Nemokamas internetinis seminaras vyks Lietuvių kalba, būtina registracija.

    Patarimais dalinsis skaitmeninės rinkodaros agentūros „FAD“ įkūrėjas, SEO ekspertas, Tomas Morkūnas. Seminaro moderatorius – Eugenijus Toleikis („MakeCommerce“ vadovas Lietuvoje).

     

    Būtina registracija:

    https://app.livestorm.co/maksekeskus-as/seo-svarba-elektronin-je-prekyboje-kaip-atsidurti-pirmame-google-paieskos-puslapyje

  2.  

    Welcome to the very first e#keiksmažodis#de of Google Search News, a news show for webmasters, publishers, and SEOs! Join us every few weeks for updates on what’s going on around Google Search. In this e#keiksmažodis#de, John Mueller covers:

     

    - recent updates to Google Search Console (0:39)

    - change in the Webmaster office hours setup (1:20)

    - revamp and expansion of the nofollow links (2:08)

    - making review rich results more helpful (3:09)

    - new meta tags (3:49)

    - Webmaster conferences worldwide (4:40)

     

     

    Documentation mentioned in this e#keiksmažodis#de of Google Search News:

    - Google Search Console → https://goo.gle/searchconsole

    - Goodbye old Search Console → https://goo.gle/2kYQH8h

    - YouTube community page → https://goo.gle/2mbdCxi

    - Webmaster event calendar → https://goo.gle/2kDTRhk

    - Qualifying outbound links → https://goo.gle/2LY13Qz

    - Evolving nofollow → https://goo.gle/2maKF4D

    - Making review rich results more helpful → https://goo.gle/2mHelGL

    - Robots meta tags & data-nosnippet developer documentation → https://goo.gle/2kE60Tr

    - Webmaster FAQ on new controls → https://goo.gle/2mIfi1p

    - List of upcoming events → https://goo.gle/2mzezzt

  3. Sveiki !

    Pažiurejau lentele, pagal mane konversijos analize susidaro iš treju žingsniu.,

     

    a) kiek unikaliu lankytoju pamate reklama

    b) kiek iš Ju susidodejo ir užejo

    c) kiek iš susidomejusiu tapo nupirko

     

    Ir vis tiek reikia prisimint kad dalys nauju pirkeju gali grižt arba rekomenduot draugams

     

    Detalesniam sekimui reikėtų tinkamai sukonfiguruoti google analytics ecommerce, tuomet galima matyti visą lankytojo kelią iki pirkimo.

  4. Iš mano kasdienybės: "Kokį reklamos biudžetą rekomenduotumėte? Gal bandom reklamai skirti X Eur, jei bus pardavimų, investuosime daugiau."

     

    Pradėjus dirbti su tokiais klientais, dažnu atveju nemaža rizika sulaukti teiginio, jog "reklama neefektyvi". Kad to išvengti, reikėtų pasiskaičiuoti optimistines ir pesimistines prognozes darant prielaidą, jog vidutinis konversijos rodiklis svyruos tarp 0.5% ir 2%.

     

    Dalinuosi savo sukurta Google Docs skaičiuokle, kurioje galima apytiksliai įsivertinti, koks reklamos biudžetas reikalingas Jūsų produktui ar paslaugai, jog reklama atsipirktų. Tereikia žinoti vidutinį reklamos kanalo CPC.

     

    https://docs.google.com/spreadsheets/d/1lYT1MJjThQEmCfuN7GLpQq1lqPf3Pr16h9jGtX2MDwU/edit?usp=sharing

    Reikalinga Google paskyra, su ja nukopijuosite failą į savo Google Drive. Redaguoti tik geltonus laukelius.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...