Pereiti prie turinio

asdf

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    796
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    10
  • Atsiliepimai

    100%

asdf Pranešimai

  1. Del fair usage - kaip ir sakiau, tai yra labai normali praktika. Ne visada pliusai tik savininkui, taciau tikrai dazniausiai, is kitos puses kai centu neskaiciuoji ir kraustaisi kokiai pusei metu tai mazu maziausiai norisi galvot apie mokescius, registracijas ir t.t, tai why not? Imi all inclusive ir nesuki galvos.

    Kai kuriose nt nuomos rinkose kur su bustu yra sunkiau ir jis brangus - ne paslaugos pirkejas diktuoja salygas - tai arba prisitaikai arba kraustaisi out arba i kita miesta. Pigiose ir mazose rinkose pirkejas turi daugiau svertu derybose.

     

    Uzstatai gan niekiniai ir tik priedas prie visu kitu atrankos kriteriju kai renkiesi nuomininka, ilgalaiki gera nuomininka gali drasiai leisti be uzstato ir busi ramus pvz, neaisku zmogu arba isvis neleisti arba leisti uz siaubingai dideli uzstata. Savaime aisku didelio uzstato negali uzdet, nes: 1. mazose rinkose neatsirastu nuomininku, nes jie neisgaletu tiek sumoketi kaip ir sakai. 2. Didesnese bei issivysciusiose rinkose uzstatas yra reguliuojamas istatymu, dazniausiai iki dvieju menesiu arba 6 sav max, yra ivairios uzstatu programos ir pan. PVZ UK uzstato nemoki seimininkui i rankas, o moki i specialia third party programa kuri ir medijuoja nesutarimus.

     

    Velgi reiketu suprasti, kad net Europoje kiekviena salis labai skirtinga. 2000 euru uzstatas Vilniuje bus nesuvokiamas dalykas ir debilizmas; bus per didelis taciau suprantamas Varsuvoje, bus normalus Berlyne ir bus per mazas Londone. Tai ir kiekvienas miestas tures atskiru niuansu. Kai pvz Londona as skaitau kaip visiskai nesazininga miesta nuomininko atzvilgiu, tai Vilnius pvz labai nesaziningas seimininko atzvilgiu. Bet cia jau taip rinkos issideste, busto kiekiai, zmoniu kiekiai, ir teisinis reglamentas bei valstybes isikisimas i rinkos reguliavima. Tai velgi, kas pvz tai ka tu sakai (ir esi visiskai teisus, net nesigincyju) butu nesazininga Vilniuje, tai Londone su tokiu poziuriu arba bendrabutyje gyventum su 8 zmonem arba paprasciausiai nerastum isvis kur gyvent.

     

     

    Kaip ir sakiau - pliusai tik savininkui, kuris pasiima daugiau pnnigu nei isnaudoji.

     

    Kad isivaizduoti ant kiek nesaziningas punktas, isivaizduok lygiai ta pati tik naudingai nuomininkui - fiksuokime nuomninkui suma, kuri yra mazesne nei jis sinaudoja. O jai isnaudoja dar maziau - sumoka irgi dar maziau.

     

    Neisivaizduojamai nesazininga ir neralu, taip? bet tai lygiai tas pats, tik is kitos puses :)

     

     

     

    Uzstatai ne niekiniai, nes paprasciausiai niekas tai nedarytu - susimoketi 400eur, kad kazkam sugadinty buta uz daugiau.

     

    Niekiniai tuo atveju jei netycia uz daugiau sugadina, kas yra daug retesnis atvejis ir del tu atveju tiesiog neimanoma butu nustatyt 2000 eur uzstatu, nes rinka to nepriimtu :)

  2. Galbut stebisi del piktybiniu pazeideju, kurie paliktu vandeni ir elektra ijungta non stop :D

     

    Aisku tada jau savininkas lauzytu zodi ir reikalautu daugiau pnigu. Nuomininkas zodzio analogiskai lauzyt negaletu :)

    Ne. Sutartyje dazniausiai nurodyta fair usage ir jei daugiau privaryta tuomet pagal sutarti ir apskaiciavima sumokama. Abu varjantai turi pliusu/minusu, taciau visiskai normalus

     

    Nera tas darbas nurasyt dvieju skaiciuku duomenis toks didelis. Juk vistiek nurasinesi juos ir skaiciuos nepriklaomai ar mokestis fiksuotas ar ne. Plius kad nebutu mokesciu nesutapimu ir siaip nesamoniu juk yra paliekamas ne tik nuomos mokestis bet ir uzstatas kai ateini gyvent, taip kad inamiui nelieka nisos piknaudziaut. Nu, whatever, cia ne didziausias ir ne svarbiausias dalykas.

     

    Idomesnes patirtys is zmoniu kurie ten nuomojasi kampa ir galetu papasakot apie kokiusnors skirtumus ar niuansus kuriuos reikia zinot.

     

    Kai nuomuoji 40 butu tai tas darbas nurasinet yra labai didelis. Dazniausiai tokiais atvejais dedi smart meterius ir matai viska online, tuomet mygtuka uztenka paspaust apmoket.

    Uzstatas dazniausiai buna vieno menesio, tarkim 400 euru, tai as 400 euru prapiknaudziaut galiu per pora dienu, paleidi vandeni parai ir sask dideli ir uzlieta viskas. Uzstatai yra plius minus niekiniai.

     

    O siaip taip, cia yra menkniekis visiskas :)

  3. Man tai juokas ima is jusu sarkazmo, jei su komanda sugalvojome padeti zmonems pasiekti savo tikslu bei ispildyti savo savojones. Galvojate kad jusu idejos vertos milijono ir slepiate jas, su niekuo nesidalinate cia pati didziausia klaida is patirties sakau. Kiekvieno zmogaus sugalvota ideja yra verta apskrito nulio, bet jei tu sugebi pasiulyti kazka geriau nei kiti tada ji verta kazko. O jei cia susirinkote kritikuoti ir esate viskuo nusivyle prasome apeiti sia tema. Si zinute skirta heiteriams😉

     

     

    Jei sugalvosi jog reikia pagalbos laukiu A/Ž

     

    Kaip matau esate "jauni ir perspektyvos" ir t.t.

    1. Reiketu suformuluoti savo skelbima/siulyma adekvaciai ir aiskiai isdescius. Koks pasiulymas - tokie atsakymai. Kodel Jus matote tame problema?

    2. Reiketu ismokti bendravimo su external klientais, netgi potencialiais. Nes lengvas tyciojimasis, netgi internete, is zmogaus atstovaujancio kazkokia komanda kuri pades igyventi idejas - yra neismaniliska ir stipriai kvestionuojama. Jeigu Jus neturite klientu aptarnavimo bei bendravimo su zmonemis minimaliu igudziu, kaip as tureciau pasitiketi, kad jus turesi igudziu pritraukti man finansuotoja/patarti biudzetuose, rinkodaroje ar net toje pacioje klientu aptarnavimo strategijoje?

     

    Mes cia susirinkome diskutuoti, diskusijose daznai buna kritika. Jeigu Jums neitinka, kad diskusiju forume yra diskutuojama bei kritikuojama, as manau Jums reiketu apeiti sita foruma ir maziau aiskinti kitiems ka daryti ;)

  4. uz 50euru biudzeta jis pritrauke virs 500 paspaudimu, manau tikrai neblogas rezultatas. o kad zmones neperka cia juk jau ne nuo jo priklauso

     

    Na zmones jau tau parase siek tiek feedbacko kur klaidas darai ir kad mastai klaidingai.

    Jeigu is 500 paspaudimu negauni bent 5 pirkimu - trenki per pakausi tam kuris kure tavo adwords. Vakar pvz mano parduotuve is 270 paspaudimu gavo 13 uzsakymu, biudzetas 42 eurai, is to uzdirbta 927. Adwords nera pagrindinis mano reklamos kanalas ir as juo nelabai tikiu, bet net ir tokia konvercija nesu patenkintas ir spaudziu dar labiau. Tai kad tu sakai jog 500 paspaudimu yra gerai, bet zmones neperka tai man isvis kazkoks kosmosas, as tokiu dalyku girdejes nesu jeigu atvirai.

    O jeigu manai, kad cia ne nuo jo priklauso kad neperka ir esi patenkintas jo darbu - reiskia tavo parduotuve yra labai meslina, nes zmones susidomi reklama, taciau nenori is ten pirkti, nes mano kad tai meslas, o tavo adwords specialistas tau net to nesako

     

    Taigi turi sarasa didziuliu klaidu kurias darai, nuo neteisingo zmogaus tvarkancio reklamas, blogai parinkti keywordai ir dar blogiau parinkti landing puslapiai, neapgalvotas asortimentas kliento patogumui iki dizaino klaidu bei taisykliu priestaraujanciu istatiminei bazei. Taigi persizvelk viska labai atidziai ir stenkis ziureti is kliento puses, o ne is savo. Vistik klientas moka pinigus tau, o ne atvirksciai :)

  5. Jei adwords nesiseka - trenki per galva tam kuris kure adwords, nes jis to paprasciausiai daryti nemoka.

    Jeigu fizine parduotuve atsidaryti nori tik del to, kad bijai trenkti tam netikeliui kuris svaisto tavo pinigus per adwords - nedaryk, o dar karteli perskaityk pirma sakini.

    Jeigu fizine parduotuve yra kaip verslo pletra ir pan - pirmyn, puikiai apskaiciuok kaip bus ir ziurek kur geriausia ja atsidaryti.

    Taciau matant, jog biudzetai nera dideli - as tavo vietoje ziureciau i biudzeto optimizacija tiek reklamai tiek visur kur iseina, o ne kur dar isleisti pinigus, nes kazkur bereikalo isleidziant neatnesa issvajotos naudos.

    Asmeniskai man iejimas i fizines parduotuves (ne savo pacio) ziauriai pakele online pardavimus ir nors retail nesa pelna, taciau neuztektina, taciau reikia ivertinti ir netiesiogine nauda: papildoma reklama, respektabilumas ir pan. Kuo daugiau sales channels isnaudoji ir sugebi juos susieti - tuo geriau. Man vienodai rupi kur zmogus perka ar parduotuveje, ar paziuri parduotuveje ir perka online, ar paziuri online ir perka parduotuveje - man rupi kad abu kanalai koreliuoja tarpusavyje ir atnesa pardavimus :)

  6. Jei teiksi tik Lietuvos rinkai - patarciau net neprasidet. Saslikiniu ir lazeriniu pjaustytu smulkmemu ant kiekvieno kampo ir ziauriai pigiai + rinka maza ir visiskai neturinti pinigu.

     

    Jeigu nori atsidaryti imone - atsidaryk ten kur esi is ten ir darbuokis. Nesvietiskai didelius pinigus sutaupysi mokesciams, pvm ir t.t. Lietuva kolkas neturi isvystitos paprasciausios pagalbos naujam verslui bei turi supuvusia bei nesazininga mokestine sistema ir apgailetinai perkrauta mokesciu administravimo sistema lyginant su vakaru salimis, nebent gyveni kokioje Rumunijoje ar Bulgarijoje ar kitoje Europos subineje esancioje salyje arba tikiese tureti 500+ siauros srities specialistu kurie dirbs uz maza alga - tada jo.

     

    Beto, turbut noredamas taupyti pinigus naudosi koki Lietuvos Pasta siuntimui, o is keliu metu online sellerio patirties galiu pasakyti, kad net Libano pastas geriau susitvarko nei LT pastas, tiek klientu aptarnavime tiek savo procesu tiek susigaudymo aplinkoje. Taigi dar viena problema - normaliu kurjeriu paieska.

     

    Aisku nebent tu nori apsiriboti keliais simtais euru per menesi, tuomet netinka tai ka parasiau :D

     

    Kadangi tavo stakles mazos ir pan, kodel nepasizvalgai i vestuviu/svenciu rinka Uk, France, germany ir t.t? Zmones megsta tokius niekucius ir supranta, kad jie truputi kainuoja taigi uzsakymai po 1000+ uz niekuciu rinkini yra labai normalu ir normaliai isivaziavus tai buna vienos dienos darbas. Esu padejes keliem Etsy shopam prasimusti Uk su butent lazeriu pjaustytu niekuciu ir nesamoniu pardavimu - pasiulysi ka unikalaus - gyventi tikrai gerai galima, o ir tokiu handmade nesamoniu rinka ypatingai pleciasi. Konkurencija zveriska, bet ir paklausa didziule, uz asmenenini torto toppinga moka 20 - 30 euru, o ji ispjauti trunka 10 min + 5min dizainas, contribution marzos nesveikos, nes is vieno euro medienos veneer darai apie 50 - 100 euru revenue. Aisku jeigu dar isigytum fibre laseri netgi maintainence ir pan sutaupytum lyginant su co2 ir esant didziulem apkrovom.

  7. I policija rasyt pareiskima del sukciavimo. Kazkaip labai lengvai pirkejai leidziasi duchinami.

    Negavai? Neatraso? Praejo menesis ir nieko? Ko tu dar lauki? Tave atvirai duchina, o forume dar raso: gal nepaves? Jau pavede tave pirma velavimo diena.

    Iskart porai dienu po negavimo reikejo chargebacka daryt.

     

    As nesuprantu ko tu lauki?

  8. O kaip tie CRM dabar prie naujo istatymo duomenu apsaugos? Vos ne klausti reikes kiekvieno zmogaus - ar nori, kad tave itrauktumem i CR<? Iskart praranda dali zavesio sistema (ta prasme našumas sistemos kalbant apie kiekį automatiškai ženkliai mažesnis nei būtų prieš tai)

     

    Negalima kategoriskai teigti. Tai priklauso nuo verslo srities.

    Is kitos puses - geriau CRM ir papildomas consent klientui nei isvis nieko ar papildomi etatai administraciniam darbui ar bet kokiam darbui kuri gali atlikt nebrangi sistema. Tiek is verslo puses - isvengiami papildomi kastai, sutaupomas laikas, minimalizuojama zmogiskojo faktoriaus klaidu tikimybe, puiki galimybe matyti kur link juda verslas, atlikti statistinius skaiciavimus, galimybe daryti forecast ir is to planuoti biudzetus, analizuoti klaidas ir t.t. bei is kliento puses - maziau nesusipratimu, greitesnis aptarnavimas, daugiau aiskumo. Vienareiksmiskai.

     

    Aisku jeigu dirbi su 3 klientais ir viskas tuomet ne taip ir reikalinga, taciau ir adm kastai yra daug mazesni. Tai individualu ir kiekvienas verslas tures kitoki luzio taska, tiek finansini tiek plavimo, kai crm apsimoka/reikalinga

  9. Būtent, dabar daugelis yra įpratę, kad mano įmonė geriausia, klientai ateina, perką, reiškia nieko daryti nereikia :) Kol vieni miega ant laurų, kiti juda į priekį, ir kuomet "užmigę" atsibus - gali būti per vėlu.

    Tarp kitko, nesenai buvau tokioje, kaip konferencijoje, kur pristatė CRM sistemų naudojimo Lietuvos įmonėse tyrimo rezultatus. Tai tokius dalykus naudoja ~4 proc. įmonių Lietuvoje :)

    Matai, imones LT turi per daug pinigu, tai gali sau leisti svaistyti nesamonem ir neuzdirbti del to geriau pasamdyti 5 darbuotojus nei uz 2 etatu metine alga isigyti sistema. Tada dar galima verkti, kad nera pinigu atlyginimam ir kad sunku verslui labai.

  10. Dirbu šioje srityje, būtų įdomu :) Manau ir perspektyva nemaža.

    Dekui uz atsiliepima.

    As ir kazkaip kuo toliau tuo labiau matau, kad LT to truksta labai. Turint omenyje, kad mes stengiames kuo labiau buti panasus i vakarus ir pan, tai vakarietiska CS praktika taipogi ateina. Dideles imones su uzsienio investuotuojais kiek teko dometis turi ir savo policies ir netgi manualus darbuotojams su nustatytais standartais - neidealius, bet bent jau turi ir bent jau kazkiek atkreipia demesi bei dirba su tuo. Kai mazos imones (kas isvis yra super lengva padaryti top notch ir vien ant to zaisti) vis dar su mastymu "mano imone, tegul klientas ir taikosi prie manes".

  11. Saldainiai ir šokoladukai jau nieko nebestebina. Pirkdamas iš daugelio pardavėjų randu kažką saldaus voke.

     

     

    Kaip būtų galima dar labiau nustebinti pirkėją? Galbūt įdėti kokią smulkmenėlę priklausančią tai pačiai prekės kategorijai? Ar koks tušinukas su įmonės logotipu?

     

    Mano nuomone:

    Jeigu tavo vienintele problema kaip nustebinti klienta kazka idedant - tu nelabai turi problemu ir net nevark tuomet.

    Jeigu tavo vienintelis tikslas kazka idet i siuntini pirkejui, bet butinai idet ir butinai i siuntini - tu turi ziauriai dideliu problemu, pirma jas isspresk - tada galvok ka idet.

     

    Taigi tie neadekvatus atsakymai apie visko davima uz dyka - yra puikus atsakymai i tavo neadekvatu ir nesuformuoluota klausima.

     

    Velgi pasikartosiu, klientu stebinimas (t.y tavo paties jam sukurtu lukesciu igyvendinimas + added value) yra visuma ir prasideda nuo tada kai zmogus pamato tavo nuoroda ar pan. Yra neteisinga save visiskai apriboti (butinai kazka ideti), nes prarandi vaizduote ir tampi toks pats kaip visi + kol susifukusuooji i nelabai reiksminga ir naudos nenesanti dalyka - praleidi svarbesnias problemas.

     

    Dauguma sokoladuku ir pan yra labai faina ir smagu, taciau daznai tai dedama manant "va stebinsiu klienta". Aik tu sau, stebins matai, kaip yspudinga :DDD Taciau paklausus ko pardavejas nori is to stebinimo ir kaip tai ismatuos - niekas nezino, arba sako padidint pardavimus. Tada paklausi po dvieju menesiu tai kiek tavo pardavimai padidejo - niekada nebuna atsakymo arba koks nieko nereiskiantis "padidejo labai". Bet ka darydadmi klientu aptarnavime turite pasidaryti tikslus, pvz:

     

    Padidinti NPC 5%

    Padidinti customer retention 4%

    Isplesti WOM pirkejus 7%

    Padidinti nuolatiniu pirkeju skaiciu 2%

    Sumazinti marketingo islaidas 5%

    Gauti 20% daugiau reviews

    Paskatinti 200 zmoniu uzpildyti feedback forma tolimesniam procesu tobulinimui (savaime aisku forma sukurti pagal kliento keliones modeli, kad butu galima suzinoti ka taisyti).

     

    Ir mastyti kaip tai pasiekti bei ismatuoti ir stebeti - nuolaidos kodas ant sokolado - retention, wom matavimas; orderiu analizavimas - nuolatiniu pirkeju skaiciai; grazus tekstas ant vizitines prie kurios priklijuotas sokoladukas su skatinimu palikti review/uzpildyti forma ir t.t......

    Tai pritaikoma tiek didelem imonem tiek smulkiam verslui turinciam 1 - 5 darbuotojus. Geros CS strategijos igyvendimas smulkiajame versle yra ypatingai lengvas ir ypatingai greitai atnesantis nauda ir netgi didesne, nes isvengiama flat arba hierarchines strukturos komunikaciju bei klaidu tose komunikacijose bei visada lengvesne vadyba keliem zmonem, nei vadyba vadybininkam kurie vadybybyninkauja kitiem vadybybyninkam ir t.t.

     

    Aš taip pat paskaitęs temą prisiminiau vieną atvejį kai naudojausi kaiserex.com paslaugomis (nario Dealeris) projektas. Didelės finansinės naudos jiems neatnešiau, kai kuriais atvejais būdavau galvos skausmu su savo klausimais. Paskui pasikeitus aplinkybėmis nebesinaudojau jų paslaugomis. Tačiau po Kalėdų kurjeris į namus pristatė siuntinį - gražią, išgraviruotą vyno dėžę su vyno buteliu viduje. Tai buvo visiškai nelaukta, netikėta ir labai nustebino. Tokią įmonę rinkčiausi net negalvodamas, vien dėl savo požiūrio į klientą ir be abejo rekomenduočiau visiems aplinkiniams.

    Labai puikus pvz. Visada i visus klientus reikia zvelgti vienodai ir visiem buti vienodai geram, bet tuo paciu metu jie turi jaustis isskirtiniai. Taigi tu zmogus kuris jiems naudos nenesi, bet va gavai vyno uz turbut 15 euru, jau parasei forume kaip tai buvo jega ir, kad tavo nuomone tai puikus poziuris i klienta ir garantuoju esi ja rekomendaves ir jei kazkas klaus taves rekomendaciju ateityje - pirmu numeriu vardinsi juos. Sveikintina, as jau ir pats tikiu, kad jie nuostabus.

     

    Dabar jeigu tokia reklama padaryti facebooke ir kad ji atvestu puikiu rekomendaciju bei ypatingai laimingu klientu - kainuos daugiau nei 15 euru.

     

    Jo, šiandien viskas sukasi aplink tai, kaip gebam pranokti klientų lūkesčius.

    Prie viso to, naudinga būtų sužinoti kodėl verta skaičiuoti ilgalaikę kliento vertę ir kaip tai daryt.

    Skaiciuoti verta, nes versle viska reikia skaiciuoti. Jei trumpai.

    Esme tame, kad dauguma atveju, ilgalaikis klientas yra pigiau nei atsivesti nauja.

    PVZ: vienam pirkimui isleidi 10 euru ant google ads.

    Jeigu tas pats zmogus ateina veliau ir nuperka antra karta - tai jau mazeja iki 5 euru pirkimui - dvigubai sumazinai savo reklamos islaidas ir t.t.

    Jeigu tas zmogus perka pas tave kas menesi 10 menesiu is eiles - jo reklamos kastai vos 1 euras. Turi 49 euru likuti, isleisk 20 ant zmogaus - duok ka nemokamai ar pan, jis ir toliau mazins tavo reklamos kastus.

     

    Cia basic ir trumpai, nekalbant apie side nauda - rekomendacijas, atsainesni poziuri i imones klaidas ir pan.

     

    Skaiciuoti - koreliuoji marketing islaidas su retention rate.

     

    As butent i klientu aptarnavima zvelgiu is finansines puses, nes nu blem, verslas tam ir yra, kad pinigus nestu.

     

     

    Dar beje vienas pastebejimas. Ziauriai daznai Lietuvoje klientu aptarnavimas suprantamas kaip:

     

    Sveikintis

    Sypsotis

    Buti geram ir t.t. ir pan.

     

    Tai yra paprastas MANDAGUMAS, o ne klientu aptarnavimas. Ir jeigu imone mano, jog tik tai darydami jie turi ZIAURIAI GERA KLIENTU APTARNAVIMA, tai galiu atsakyti, kad tos imones darbuotojai yra mandagus, taciau su ypatingai prastu klientu aptarnavimu ir apie tai nera girdeje. Mandagumo ismokstama mazdaug 3 metu kai tevai mokina sveikintis ir gerbti kita zmogu. Taigi su tokiu poziuriu jusu imone yra 3 metu vaiko proto lygio. Viskas ok, taciau ne solidu.

  12. Su mazu biudzetu ir nelabai nusimanant laikrodziuose ziureciau i Seiko.

    Su mazu biudzetu ir truputi nusimanant laikrodziuose - ziureciau i kiniskus brandus: parnis, corgeut, loreo ir pan.

    Su mazu biudzetu ir gerai nusimanant laikrdziuose - susirinkciau pats.

     

    Pritariu, pats savo laikrodį esu įsigijęs už ~50€ (ne Lietuvoje). Tai no-name laikrodukas, bet išties kokybiškas ir kas svarbiausiai gražus man. Visos rodyklės veikia, self winding mechanizmas veikia puikiai tai pat.

    Buvau sudaužęs stikliuką, ir stiklo gabaliukai užkirto visą mechanizmą. Laikrodžių meistrui palikau dar daugiau nei pusę tiek, kiek kainavo pats laikrodis. Meistras apžiūrėjęs laikrodį pasakė, kad tai kokybiškas ir brangus laikrodis :)

     

    As labai vengciau tokiu meistu arba jis tiesiog tave paguost norejo. Nes pora valandu google ir savaime aisku, kad uz 50 euru ir self winding - turesi kiniska miyotos auto mechanisma - kuris bus loterija arba gerai isspaustas ir surinktas arba ne, arba prasta eta kopija... Nesakau, kad tai blogas mechanizmas, pagal pinigus geriau nieko nera tikrai ir tikrai kokybiskas (jeigu prastai surinkta, gali visada persirinkti, o tinkamai rupinantis jis laikys kad ir simta metu) bet iki brangaus jam toli grazu. Nebent 10 - 15 doleriu uz mechanisma kazkam yra labai brangu laikrodziuose - tuomet taip :)

  13. Tie saldainiu idejimai ir pan yra labai iprasta kaip ir nuolaidu korteles kitam apsipirkimui ar follow up emeilo issiuntimas, grazu - bet kazko reikia subtilesnio.

     

    Tesiant tema, reikia suprasti, jog klientu aptarnavimas prasideda ne tada kai jis gauna preke ar atlieka uzsakyma jusu e parduotuveje nors net su jumis nebendravo. External kliento aptarnavimas prasideda tuomet kai jis google ar kur kitur pamato Jusu nuoroda. Tada visi aprasai, policies ir t.t. Butent tuo metu prasideda pirmasis rysis ir Jus jau pradedate formuoti kliento lukescius kas visiskai atsilieps visos kliento keliones su Jumis metu (customer journey - atskira tema analizavimui).

     

    Du visiskai paprasti pvz:

     

    Svetaineje rasote kad prekes pristatote per 3 dienas - del pasto klaidos preke atsiunciama po 4 dienu. - Jus neatitikote kliento lukesciu, mazai tiketina, kad gausite superini ivertinima, nebent taisysite klaida so tokiais kaip "Nors ir ne musu kalte, o pasto, taciau mes jauciames ypatingai atsakingi ir norime Jusu atsiprasyti ir suteikti nuolaida". Grazu, taciau papildomas darbas, resursu svaistymas.

     

    Svetaineje rasote, kad prekes pristatote per 5 dienas - klientas gauna po 4 dienu. Klientas yra laimingesnis, nes jo lukesciai buvo virsyti.

     

    Cia yra visiskas basic ir diskutuotina, taciau esme apie managing expectations galima susidaryti turint du skirtingus aprasymus svetaineje taciau teikiant lygiai ta pacia paslauga. Viskas taip pat - taciau vienu atveju turime nepatenkinta klienta, kitu laiminga.

     

    Esu kures ilgalaike cs strategija vienam e shop, net suprasdami, kad trumpalaikeje perspektyvoje mes prarasime pirkimus ir bus sunkiau isimusti i rinka - isteseme processing time iki 2 dienu bei siuntima iki 2 - 3 (aprasymuose). Nors realiai dalis pristatoma ta pacia diena i local vietas, visa kita next working day. To pasekoje susiformavo pirkeju community, ypatingai padidejo word of mounth pirkeju, virsyti lukesciai, bei keli tukstanciai reviews su "gavau kita diena nors turejo but po savaites", vietoj "turejo but kita diena, o gavau tik po dvieju, man labai reikejo del to ######". Ypatingai padaugejo uzklausu "man labai reikia, skaiciau reviews kad gauna kita diena" i ka atsakai "As jusu uzsakyma padarysiu mum pati svarbiausia ir garantuoju pristatyma rytoj arba pinigai atgal" - kas velgi leidzia pirkejui pasijausti jog aptvarnavimas labai individualizuotas, juo yra ypatingai rupinamasi, nors realiai tu dirbi iprastai tiesiog pasirinkes kitoki saves pateikima ir apgalvojes zmogaus reakcijas pries jam ateinant pas tave. Butent sis e shopas po keliu metu nustojo investuoti i FB/insta ir google ads reklamas ir turi apie 80 - 130% kasmetini augima is naturalaus srauto spausdami per galus savo aptarnavimo strategija :)

     

    Cia ir iskyla svarbiausios imoniu klaidos: neturi klientu aptarnavimo vizijos/strategijos (ka nori pasiekti ir kaip tai sieksi zvelgiant is aptarnavimo perspektyvos), nepasiruosia/nesupranta "kliento keliones" ko pasekoje praranda ypatingai daug informacijos analizuojant nesusipratimus arba tobulinant vidinius procesus bei nesugeba tvarkytis su klientu lukesciais/nesusipratimais matydamos tik kliento klaidas.

  14. Kaip sako pazystamas vadovas - klientas niekada nera teisus: tai mano imone, mano salygos. Klientas gali ju laikytis arba ieskoti kitos imones :)

     

    Tai yra vatnikinis, trumparegiskas, neissilavines poziuris su menkaverciu supratimu apie pardavimus bei visisku nemokejimu skaiciuoti matematiniu formuliu kurias moko penktoje klaseje. Kai visos didziausios imones eina CS gerinimo kryptimi - tavo pazistamas renkasi visiskai priezinga krypti kuri simtus kartu irodyta kaip nenesanti naudos. Man labai gaila, kad tokios imones egzistuoja, is kitos puses su tokiomis ziauriai lengva konkuruoti. Nes as ateinu isleisti daug pinigu ir man dar taikytis prie kazko? Rimtai? :DDDDDDD

     

    Vakaruose superinis, geras klientu aptarnavimas jau priimamas kaip norma, o ne kazkas grazaus ir tampa ypatingai sudetinga issiskirti. Del to bet kuri minimaliai mastanti imone visuomet prideda added value, eina extra mile ir pan, yra kuriami afterservice departamentai, mastoma apie detales, nuo kokios spalvos kaklaraiscius nesios aptarnaujantis personalas iki reikia daugiau rozeciu laukiamaja, nes klientui patogiau ir t.t.

     

    Dar idomu butu:

     

    esu konsultaves bei mokines kelis metus klientu aptarnavimo Londone, tikrai dideles imones. Turiu nemazai medziagos, teorijos nuo supratimo apie kas yra klientas, ju rusiavimas, skirtingu grupiu klientu aptarnavimo praktika iki vizijos, aptarnavimo modelio pasirinkimo pagal segmentus, procesu kurimo ir t.t. Maciau, kad Lietuvoje apie tai yra brangus destytojai kuriuos gali pasisamdyti, tai mano klausimas: ar butu idomu svetaine/blogas apie tai?

  15. Kiek reikia saugoti tuos duomenis? Šiaip sakaitas fakturas reikia 10 metų, tai ir informacija reiškia bus saugoma 10 metų. Bet paskaičius kitur tai kiek kas nori tiek saugo. vieni 2 metus kiti 3 metus.

    Saugai tiek kiek yra reikalinga ir ne minutes ilgiau. Jeigu istatymas sask fakturas ipareigoja saugoti 10 metu - saugai 10 metu.

  16. Įskiepiai kaip suprantu yra tie, kur pirkėjas gali automatiškai gauti/ištrinti/atnaujinti savo duomenys, bet čia yra neprivaloma. Privatumo politikoje turi būti pasirašęs per kiek laiko esi įpareigotas atsiųsti ar ištrinti jo duomenys.

     

    Man dar dėl slapukų įdomu, kad pranešti apie juos aš žinau, bet ar būtina juos aprašynėti?

     

    Butina.

  17. lengviau perdažyt flomasteriu nupaišytas sienas, nudraskytus baldus, užleistą pelėsį, ar drėgmės paveiktą laminatą AR tik išvalyti kampe privemtą kampą, sulaužytą stalą, ar išdaužtą stiklą?

    Ilgalaikis blogas poveikis visada turės skaudesnių ir gilesnių problemų negu trumpalaikė ir šviežia žala.

    Pats turėjau nuomininką, kuris buvo įleistas man būnant vaikui, o paskui perėmus iš tėvukų viską į savo rankas, ir aplankius butą man šiurpas per nugarą nuėjo, kaip gali gyventi šeima su vienu vaiku. Gyveno ~10metų, bet viskas buvo paversta į kažkokią išvietę.

     

    Nu as kazkaip kitaip mastau siuo atveju, nes kaip ir logiska - didesnis pelningumas - didesne rizika ir tiesiogiai koreliuoja kreivems kylant i virsu. Taciau suprantu ir tave, kartais "tuso" padarinius bute galima per para drasiai isnaikinti ir vel paleisti i nuoma prarandant viena diena tik.

    Kas liecia ilgalaike nuoma - na cia tiesiog ziauriai uzsileidot. Manau protinga kas puse metu tikrint, taipogi atnaujint busta nuomininkui gyvenant, sutartys tai turi apibendrint ir pan. Manau tai sazininga tiek nuomotojo tiek nuominko atveju. O jeigu tu tikiesi, kad 10 metu palieki nieko nedaryt - tai dar pasiseke, kad isvis ten butas yra dar. Beto 10 metu neatnaujint busto - nesazininga nuomininko atveju. As manau reiketu pasiziuret kaip reglamentuojama LT tokie dalykai ir kokiu punktu sutartyje pats gali irasyti, kad apsaugoti tiek savo tiek nuomininko interesus.

     

    As nesu pries trumpalaike, atvirksciai, manau turint NT portfolio reiketu difercijuoti ilgalaike su trumpalaike nuoma

  18. Jeigu tie, kurie ima pinigus iš nuomininko, tai jie nieko nedaro, net 12 klasių nebaigę. O tie, kurie ima pinigus iš nuomotojo, dažniausiai suteikia pilną paslaugą (ir kainuoja ta paslauga ~1mėn nuomos kainą). Tad tokie tarpininkai turi ir raktus nuo buto, ir žino, ko nori nuomotojas, jie net ir mokesčius sumoka valstybei.

     

    Supratau. Aciu labai.

     

    Tai kaip suprantu NT nuoma Lietuvoje nera reglamentuota/reglamentuota neadekvaciai?

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...