Pereiti prie turinio

asdf

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    796
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    10
  • Atsiliepimai

    100%

Visas asdf turinys

  1. Del fair usage - kaip ir sakiau, tai yra labai normali praktika. Ne visada pliusai tik savininkui, taciau tikrai dazniausiai, is kitos puses kai centu neskaiciuoji ir kraustaisi kokiai pusei metu tai mazu maziausiai norisi galvot apie mokescius, registracijas ir t.t, tai why not? Imi all inclusive ir nesuki galvos. Kai kuriose nt nuomos rinkose kur su bustu yra sunkiau ir jis brangus - ne paslaugos pirkejas diktuoja salygas - tai arba prisitaikai arba kraustaisi out arba i kita miesta. Pigiose ir mazose rinkose pirkejas turi daugiau svertu derybose. Uzstatai gan niekiniai ir tik priedas pri
  2. As nelabai cia suprantu. Tau reikia IT specialistu MUSU projekto prieziurai? Ir kas tas PASIKULYMAS?
  3. Ne. Sutartyje dazniausiai nurodyta fair usage ir jei daugiau privaryta tuomet pagal sutarti ir apskaiciavima sumokama. Abu varjantai turi pliusu/minusu, taciau visiskai normalus Kai nuomuoji 40 butu tai tas darbas nurasinet yra labai didelis. Dazniausiai tokiais atvejais dedi smart meterius ir matai viska online, tuomet mygtuka uztenka paspaust apmoket. Uzstatas dazniausiai buna vieno menesio, tarkim 400 euru, tai as 400 euru prapiknaudziaut galiu per pora dienu, paleidi vandeni parai ir sask dideli ir uzlieta viskas. Uzstatai yra plius minus niekiniai. O siaip taip, cia yra menkniek
  4. Del mokesciu - tai yra labai iprasta imti fiksuota mokesti, negu kad siuntineti nuomininkui sask kas menesi ar leisti nuomininkui paciam moketis ir pridaryti skolu. Imi fiksuota mokesti ir sutaupai daug laiko bei mazini rizika del paliktu skolu ir pan. Nesuprantu kodel tu stebiesi. Daugumoje saliu taip iprasta
  5. Kaip matau esate "jauni ir perspektyvos" ir t.t. 1. Reiketu suformuluoti savo skelbima/siulyma adekvaciai ir aiskiai isdescius. Koks pasiulymas - tokie atsakymai. Kodel Jus matote tame problema? 2. Reiketu ismokti bendravimo su external klientais, netgi potencialiais. Nes lengvas tyciojimasis, netgi internete, is zmogaus atstovaujancio kazkokia komanda kuri pades igyventi idejas - yra neismaniliska ir stipriai kvestionuojama. Jeigu Jus neturite klientu aptarnavimo bei bendravimo su zmonemis minimaliu igudziu, kaip as tureciau pasitiketi, kad jus turesi igudziu pritraukti man finansuotoja/patar
  6. Pagal LT darbo teise tu negali pradeti dirbti neturedamas sutarties. Zodinis susitarimas negalioja. Taigi jei bent valanda dirbai be sutarties - dirbai nelegaliai
  7. Na zmones jau tau parase siek tiek feedbacko kur klaidas darai ir kad mastai klaidingai. Jeigu is 500 paspaudimu negauni bent 5 pirkimu - trenki per pakausi tam kuris kure tavo adwords. Vakar pvz mano parduotuve is 270 paspaudimu gavo 13 uzsakymu, biudzetas 42 eurai, is to uzdirbta 927. Adwords nera pagrindinis mano reklamos kanalas ir as juo nelabai tikiu, bet net ir tokia konvercija nesu patenkintas ir spaudziu dar labiau. Tai kad tu sakai jog 500 paspaudimu yra gerai, bet zmones neperka tai man isvis kazkoks kosmosas, as tokiu dalyku girdejes nesu jeigu atvirai. O jeigu manai, kad cia ne n
  8. Jei adwords nesiseka - trenki per galva tam kuris kure adwords, nes jis to paprasciausiai daryti nemoka. Jeigu fizine parduotuve atsidaryti nori tik del to, kad bijai trenkti tam netikeliui kuris svaisto tavo pinigus per adwords - nedaryk, o dar karteli perskaityk pirma sakini. Jeigu fizine parduotuve yra kaip verslo pletra ir pan - pirmyn, puikiai apskaiciuok kaip bus ir ziurek kur geriausia ja atsidaryti. Taciau matant, jog biudzetai nera dideli - as tavo vietoje ziureciau i biudzeto optimizacija tiek reklamai tiek visur kur iseina, o ne kur dar isleisti pinigus, nes kazkur bereikalo islei
  9. Jei teiksi tik Lietuvos rinkai - patarciau net neprasidet. Saslikiniu ir lazeriniu pjaustytu smulkmemu ant kiekvieno kampo ir ziauriai pigiai + rinka maza ir visiskai neturinti pinigu. Jeigu nori atsidaryti imone - atsidaryk ten kur esi is ten ir darbuokis. Nesvietiskai didelius pinigus sutaupysi mokesciams, pvm ir t.t. Lietuva kolkas neturi isvystitos paprasciausios pagalbos naujam verslui bei turi supuvusia bei nesazininga mokestine sistema ir apgailetinai perkrauta mokesciu administravimo sistema lyginant su vakaru salimis, nebent gyveni kokioje Rumunijoje ar Bulgarijoje ar kitoje Europo
  10. I policija rasyt pareiskima del sukciavimo. Kazkaip labai lengvai pirkejai leidziasi duchinami. Negavai? Neatraso? Praejo menesis ir nieko? Ko tu dar lauki? Tave atvirai duchina, o forume dar raso: gal nepaves? Jau pavede tave pirma velavimo diena. Iskart porai dienu po negavimo reikejo chargebacka daryt. As nesuprantu ko tu lauki?
  11. Labas, Pirksi didmena ar ieskai dropshippingu? Abiem atvejais koks menesinis biudzetas?
  12. Negalima kategoriskai teigti. Tai priklauso nuo verslo srities. Is kitos puses - geriau CRM ir papildomas consent klientui nei isvis nieko ar papildomi etatai administraciniam darbui ar bet kokiam darbui kuri gali atlikt nebrangi sistema. Tiek is verslo puses - isvengiami papildomi kastai, sutaupomas laikas, minimalizuojama zmogiskojo faktoriaus klaidu tikimybe, puiki galimybe matyti kur link juda verslas, atlikti statistinius skaiciavimus, galimybe daryti forecast ir is to planuoti biudzetus, analizuoti klaidas ir t.t. bei is kliento puses - maziau nesusipratimu, greitesnis aptarnavimas, dau
  13. Matai, imones LT turi per daug pinigu, tai gali sau leisti svaistyti nesamonem ir neuzdirbti del to geriau pasamdyti 5 darbuotojus nei uz 2 etatu metine alga isigyti sistema. Tada dar galima verkti, kad nera pinigu atlyginimam ir kad sunku verslui labai.
  14. Dekui uz atsiliepima. As ir kazkaip kuo toliau tuo labiau matau, kad LT to truksta labai. Turint omenyje, kad mes stengiames kuo labiau buti panasus i vakarus ir pan, tai vakarietiska CS praktika taipogi ateina. Dideles imones su uzsienio investuotuojais kiek teko dometis turi ir savo policies ir netgi manualus darbuotojams su nustatytais standartais - neidealius, bet bent jau turi ir bent jau kazkiek atkreipia demesi bei dirba su tuo. Kai mazos imones (kas isvis yra super lengva padaryti top notch ir vien ant to zaisti) vis dar su mastymu "mano imone, tegul klientas ir taikosi prie manes".
  15. Mano komentara kazkodel istryne. Tai pasikartosiu - si parduotuve yra minusine, pelno nera ir saves neissilaiko. Patys paziurekit - skaiciai nesueina. Butu malonu, jog pardavejai neklaidintu potencialiu pirkeju
  16. Esu minejes jau, jei turi galimybe pirkti nauja - butent taip ir daryk. Pasigalvok kokiu privalumu reikes, koks modelis geriau atrodo, spalva, tada pasibandyk pora ir imk ta kurioje geriau sedesi.
  17. Mano nuomone: Jeigu tavo vienintele problema kaip nustebinti klienta kazka idedant - tu nelabai turi problemu ir net nevark tuomet. Jeigu tavo vienintelis tikslas kazka idet i siuntini pirkejui, bet butinai idet ir butinai i siuntini - tu turi ziauriai dideliu problemu, pirma jas isspresk - tada galvok ka idet. Taigi tie neadekvatus atsakymai apie visko davima uz dyka - yra puikus atsakymai i tavo neadekvatu ir nesuformuoluota klausima. Velgi pasikartosiu, klientu stebinimas (t.y tavo paties jam sukurtu lukesciu igyvendinimas + added value) yra visuma ir prasideda nuo tada kai zmogus pam
  18. Su mazu biudzetu ir nelabai nusimanant laikrodziuose ziureciau i Seiko. Su mazu biudzetu ir truputi nusimanant laikrodziuose - ziureciau i kiniskus brandus: parnis, corgeut, loreo ir pan. Su mazu biudzetu ir gerai nusimanant laikrdziuose - susirinkciau pats. As labai vengciau tokiu meistu arba jis tiesiog tave paguost norejo. Nes pora valandu google ir savaime aisku, kad uz 50 euru ir self winding - turesi kiniska miyotos auto mechanisma - kuris bus loterija arba gerai isspaustas ir surinktas arba ne, arba prasta eta kopija... Nesakau, kad tai blogas mechanizmas, pagal pinigus geriau niek
  19. Tie saldainiu idejimai ir pan yra labai iprasta kaip ir nuolaidu korteles kitam apsipirkimui ar follow up emeilo issiuntimas, grazu - bet kazko reikia subtilesnio. Tesiant tema, reikia suprasti, jog klientu aptarnavimas prasideda ne tada kai jis gauna preke ar atlieka uzsakyma jusu e parduotuveje nors net su jumis nebendravo. External kliento aptarnavimas prasideda tuomet kai jis google ar kur kitur pamato Jusu nuoroda. Tada visi aprasai, policies ir t.t. Butent tuo metu prasideda pirmasis rysis ir Jus jau pradedate formuoti kliento lukescius kas visiskai atsilieps visos kliento keliones su
  20. Tai yra vatnikinis, trumparegiskas, neissilavines poziuris su menkaverciu supratimu apie pardavimus bei visisku nemokejimu skaiciuoti matematiniu formuliu kurias moko penktoje klaseje. Kai visos didziausios imones eina CS gerinimo kryptimi - tavo pazistamas renkasi visiskai priezinga krypti kuri simtus kartu irodyta kaip nenesanti naudos. Man labai gaila, kad tokios imones egzistuoja, is kitos puses su tokiomis ziauriai lengva konkuruoti. Nes as ateinu isleisti daug pinigu ir man dar taikytis prie kazko? Rimtai? :DDDDDDD Vakaruose superinis, geras klientu aptarnavimas jau priimamas kaip norm
  21. Saugai tiek kiek yra reikalinga ir ne minutes ilgiau. Jeigu istatymas sask fakturas ipareigoja saugoti 10 metu - saugai 10 metu.
  22. Nu as kazkaip kitaip mastau siuo atveju, nes kaip ir logiska - didesnis pelningumas - didesne rizika ir tiesiogiai koreliuoja kreivems kylant i virsu. Taciau suprantu ir tave, kartais "tuso" padarinius bute galima per para drasiai isnaikinti ir vel paleisti i nuoma prarandant viena diena tik. Kas liecia ilgalaike nuoma - na cia tiesiog ziauriai uzsileidot. Manau protinga kas puse metu tikrint, taipogi atnaujint busta nuomininkui gyvenant, sutartys tai turi apibendrint ir pan. Manau tai sazininga tiek nuomotojo tiek nuominko atveju. O jeigu tu tikiesi, kad 10 metu palieki nieko nedaryt - tai d
  23. Supratau. Aciu labai. Tai kaip suprantu NT nuoma Lietuvoje nera reglamentuota/reglamentuota neadekvaciai?
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...