Pereiti prie turinio

m3dis

Nariai
  • Pranešimai

    10
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    m3dis sureagavo į enjoy Pirmas darbas   
    Pirmas logo mane nukele i praeita desimtmeti, antras primine boulingo kluba :)
  2. Patinka
    m3dis sureagavo į dlmp Programuotojas: trūksta dirbančių ir už 10 000 litų per mėnesį   
    Dabar tie programuotojai ant bangos, manau kažkada sprogs šis burbulas, kaip kad teisė, statybos, vadyba.
    Beje, ši specialybė manau turi labai daug minusų, vienas iš jų - tampi asocialus (zombis).
  3. Patinka
    m3dis sureagavo į zapper Programuotojas: trūksta dirbančių ir už 10 000 litų per mėnesį   
    Visi čia tik ir šneka, kad algos axujienos po 10k ir panasei, nors kad ir studijuojant laisvo nuo grafiko darbo nera lengva rast, visi ten reikalavimus belekokius uzkele, iesko su belekokia patirtim programerio, vietoj to kad pasiimtu koki jauna, entuziastinga vaikinuka ji apmokius ir turetu gera darbuotoja.
  4. Patinka
    m3dis sureagavo į Mindaugas Partizaninis marketingas   
    Kiekvienas verslas ar projektas negali būti be dviejų dalykų – kokybiško produkto ( turinio) ir gero marketingo. Jei turėsite nekokybiška produktą ir labai gerą marketingą, tai marketingas tik pagreitins Jūsų verslo žlugimą. O jei turėsite labai gerą produktą, bet blogą marketingą, tai Jūsų pelnas toli gražu nebus toks, kokį galėtumėte pasiekti. Tikiuosi jog pirmąjį dalyką turite, todėl judėkime prie marketingo.
     
    Marketingas yra viskas, ką jūs darote, kad žmonės sužinotų apie jūsų verslą. Bet koks kontaktas, su bet kuo, bet kur yra marketingo dalis. Marketingas - tai kaip Jūs atsiliepiate į telefonų skambučius, marketingas yra ką google apie jus rašo, marketingas yra netgi ką žmones apie jus kalba, o tuo labiau kaip Jūs kalbate su jais. Visos žinutės, kurios patenka į viešąją erdvę apie jus, visa tai yra marketingas. Be to marketingas nėra viena ar dvi žinutės laikraštyje. Marketingas yra procesas, kuris neturi galo, marketingas yra ratas. Jei jis yra tiesi linija jis veda tiesiai į Jūsų projekto, verslo bankrotą.
     
    Partizaninio marketingo pagrindinė idėja yra ta, jog jame nėra svarbiausia pinigai. Svarbiausia laikas, vaizduotė, idėja, energija bei žinios, žinoma jei norėti galite investuoti ir pinigus. Bet partizaninis marketingas gali veikti ir visiškai be jokių finansinių išlaidų. Taip pat partizaninis marketingas skatina Jus bendradarbiauti su savo konkurentais.
     
    Svarbiausias partizaninio marketingo dalykas yra marketingo planas, Jums reikia pradėti jį kurti su žinute, kuria skleisite. Svarbiausia Jūsų žinute, turi būti trumpa ir aiški.
    " Uždarbis.lt siekime tikslo kartu" paprasta aiški žinutė. Vėliau nurodykite, kur ir kada dėsite reklamą, bei kiek tai kainuos, bei žinoma nepamirškite pasižymėti kiek ji jums atneš pelno.
    Niekada nepirkite reklamos metams į priekį geriau nusipirkite dviejuose „projektuose" reklamą ir žiūrėkite, kuris projektas suteiks didesnį pelną Jums. Nebijokite eksperimentuoti iki tol kol surasite geriausia reklamos vietą. Tam ir skirtas marketingo planas, kad sektumėte, kuri reklama jums yra naudinga, o kuri ne.
     
    Partizaninis marketingas turi didelį ginklų arsenalą, kurio šiame straipsnyje neaptarinėsiu. Tiesiog pateiksiu kelis pavyzdžius, kurie mane labiausiai sužavėjo.
     
    http://www.youtube.com/watch?v=98U2O7cpcNw&feature=related
    http://www.smoothharold.com/uploaded_images/ibba-2_25.jpg
     
    Kalbant apie internetinių projektų marketingą, siūlyčiau galvoti plačiau, ne vien apsiriboti adwords, backlinkais ir panašiai. O naudoti marketingą ne internete, naudojant ne visai leistinus dalykus. Tai būtų daug labiau naudinga ir pritrauktų žiniasklaidos dėmesį, bei žymiai didesnį pelną, tiesiog pagalvoti kas yra Jūsų tikslinė auditorija ir kokia žinute norite paskleisti, manau tikrai sugalvosite įdomią reklamą.
     
    Pabaigai norėčiau pasakyti: Laikas nėra pinigai. Pinigų jus galite uždirbti ir vėliau, o laiko daugiau neturėsite, todėl jį vertinkite labiau.
  5. Patinka
    m3dis sureagavo į smoker verslo ideja   
    Speju finansavimas apsiriboja ties 100Lt, o reklama vygdoma mainų pagrindu. Žmonių kvietimas - čia labai keistas punktas neturint net projekto.
    Išvada: Joks normalus žmogus turintis sąlyginai verta dėmesio įdėja, nesikreips į kažkokį veikėją, kuris net nesivargina aprašyt kuo gali būt konkrečiai naudingas įdėjos autoriui.
  6. Patinka
    m3dis sureagavo į dozzaz verslo ideja   
    Adresa savo namu parasyk, jau markuciu nusipirkau, ant voko suklijavau, tik nezinau kur siust...
  7. Patinka
    m3dis sureagavo į ROFLlt Sutarties pavyzdys kuriant puslapį   
    Padaryti galima.
     
    Buvo sudarytas sandoris - tu savo prievolę - sukurti logotipą įvykdei, o užsakovas savo įsipareigojimo - sumokėti neįvykdė, todėl galima kreiptis į teismą ir reikalauti įvykdyti sutartį. Sandoris galioja nepriklausomai nuo popieriuko pasirašymo, sandoriai sudaromi ne tik raštu, bet ir žodžiu, konkliudentiniais veiksmais - juk imdami prekę iš Maximos lentynos nepasirašot pirkimo-pardavimo sutarties.
     
    Kitas aspektas - tu esi logotipo autorius ir turi išimtines autoriaus teises į logotipą. Tai reiškia, kad reikia turėti tavo sutikimą bet kokiam logotipo naudojimui. Jei naudoja be sutikimo - kreipiesi į teismą ir prisiteisi nuostolius arba kompensaciją. Nuostolių dydį reikia įrodinėti - sugaištos darbo valandos, negauta nauda; kompensacijos - nereikia.
  8. Patinka
    m3dis sureagavo į Simonas Sutarties pavyzdys kuriant puslapį   
    Protingi pinigus ima avansu.
  9. Patinka
    m3dis sureagavo į Mindaugas Verslo plėtra į užsienį - nuo ko pradėti?   
    Sveikas,
     
    Pasistengsiu punktais aprašyti verslo plėtrą į užsienį. Pats darbavausi su baldais, tai IT rinkoje gali būti šiek tiek kitokios žaidimo taisyklės :) tad jei kas netiks - nepyk :) beje ši info skirta B2B pardavimams.
     
    1. Internetinio puslapio, brošiūrų, kainynų ir kitos reklaminės medžiagos paruošimas - viskas gražiai išversta į anglų kalba plius į tos šalies kalbą, į kurią orientuojatės.
     
    2. Būtų gerai pasidaryti rinkos tyrimą, tai yra nuspręsti su kuriomis šalimis pradedate, ar nėra konkurentų, kokioms kompanijoms tai būtų aktualu.
     
    3. Pasidarote kompanijų sąrašą, kurioms Jūsų produktas galėtų būti aktualus.
     
    4. Rašote prisistatomąjį emailą, skambinate, ieškote kontaktų per Linked'iną ir panašiai - pristatote save užsienio įmonėms.
     
    5. Aš visada tardavausi dėl susitikimų ir vykdavau pas potencialius klientus, jūs gal galite paruošti kokia Demo versija.
     
    6. Jei viskas ok atsakote į Jų klausimus ir parduodate programą.
     
    7. Reiktų pastebėti, kad rašytinių sutarčių nebėra :) email'o patvirtinimas veikia kaip sutartis, be to užsieniečiai mėgsta 30 dienų atidėjimo mokėjimą, bet jei vienkartinis pirkimas, tai reiktų išstatyti "Proforma Invoice" ( išankstinę sąskaitą)
     
    8. Taip pat reiktų dalyvauti užsienio parodose, kuriose galėtumėte pristatyti savo produkciją.
     
    Jei kas neaišku - klausk ;)
  10. Patinka
    m3dis sureagavo į Kernius Startupai: kas tai?   
    Puikus straipsnis!
     
    Aš ilgai nežinojau, kas mane iš tikrųjų domina gyvenime, - patinka programuoti, bet visiškai netraukia mintis sėdėti visą gyvenimą prie kompiuterio; patinka verslas - kurti tai, ko reikia kitiems, - bet visiškai nedomina prekyba, sandėliai ir pan. - neapsiimčiau kažkuo, vien todėl, jog žmonės perka, todėl nesu ir tikras verslininkas.
     
    Kaip vadinasi tai, kas mane iš tikrųjų traukia, sužinojau tik atradęs startup pasaulį, - supratau atradęs savo žmones - kurie nėra nei gryni kompiuterastai, nei gryni verslininkai, bet supranta ir domisi abejais pasauliais. Facebook'o Markas turbūt yra geriausias to pavyzdys - pats suprogramavęs pirmąją versiją jis sugeba vadovauti visai kompanijai (CEO) ir brėžti jos kryptį - dirbti kaip verslininkas, nors užaugo kaip informatikas.
     
    Tiems, kuriuos domina startupai, rekomenduoju peržiūrėti kalbas (neilgos - po maždaug 20 min kiekviena) iš šių metų Startup School - vienos dienos renginio, spalį vykusio Silicio slėnyje (man pačiam labiausiai patikusias paryškinau):
     
    9:30 Andy Bechtolsheim Founder Arista Networks; Founder, Sun Microsystems http://www.justin.tv...ool/b/271978319 0:02:00 (not full)
     
    10:00 Paul Graham Partner, Y Combinator; Founder, Viaweb http://www.justin.tv...ool/b/271983983 0:00:00
     
    10:30 Andrew Mason Founder, Groupon http://www.justin.tv...ool/b/271983983 0:29:30
     
    11:00 Break
     
    11:30 Tom Preston-Werner Founder, GitHub http://www.justin.tv...ool/b/271992324 0:03:20
     
    12:00 Greg McAdoo Partner, Sequoia Capital http://www.justin.tv...ool/b/271992324 0:36:00
     
    12:30 Reid Hoffman Partner, Greylock; Founder, LinkedIn http://www.justin.tv...ool/b/271992324 1:04:00
     
    12:55 Lunch
     
    2:30 Ron Conway Partner, SV Angel http://www.justin.tv...ool/b/272002787 0:01:00
     
    3:00 Adam D'Angelo Founder, Quora http://www.justin.tv...ool/b/272002787 0:40:00
     
    3:30 Dalton Caldwell Founder, Picplz; Founder, Imeem http://www.justin.tv...ool/b/272002787 1:08:30
     
    3:55 Break
     
    4:15 Mark Zuckerberg Founder, Facebook http://www.justin.tv...ool/b/272002787 1:50:30 and http://www.justin.tv...ool/b/272007200
     
    4:45 Brian Chesky Founder, Airbnb http://www.justin.tv...ool/b/272007200 0:23:00
     
    Taip pat pats esu kelis kartus rašęs startup'ų tema (jau anksčiau mano forume publikuotos nuorodos, bet per tą laiką forumą papildė ne vienas tūkstantis naujų narių - tad galbūt verta įdėti dar kartą):
     

    Kaip gimsta idėjos arba verslo šaknų beieškant Kalbos, kurias turi išgirsti apie verslą galvojantis žmogus
  11. Patinka
    m3dis sureagavo į rufas Startupai: kas tai?   
    Sveiki,
    Jau keletą metų aktyviai domiuosi ir dalyvauju įvairiose renginiuose skirtuose besidominčiais startup`ais.
     
    Pabandysiu apžvelgti svarbiausius žingsnius, kuriuos reiktų daryti žmogui, turinčiam idėjų ir norinčiam sukurti savo verslą, ar tiesiog norinčiam prisidėti prie kitų kuriamų startup`ų.
     
    Kas yra startup?
    Tiksliau galima paskaityti wikipedijoje, pavyzdžiui čia:
    http://en.wikipedia....Startup_company
    Aš tai suprantu kaip kuriamą naują ir pakankamai originalų verslą. T.y. "kebabinės atidarymo" startup`u ko gero nevadinčiau. Pavyzdys: tai galėtų būtu internetinis puslapis, teikiantis naują paslaugą.
     
     
    1. Dalyvaukite!. Užsienyje jau senai vyksta daugybę renginių skirtų besidomintiems startup`ais. Lietuvoje jie atsirado prieš maždaug porą metų, tačiau pastaruoju metu jų smarkiai padaugėjo.
     
    Lietuvoje, ko gero, pradžią tokiems renginiams padarė Ilja Laurs iš GetJar. GetJar suorganizavo keletą pirmų MobileMonday renginių Lietuvoje. Dabar šis renginys tapo tradiciniu ir organizuojamu keletą kartų per metus. (Kitas renginys greičiausiai bus Kaune). Šis renginys gana oficialus. Pranešėjai žinomi iš anksto. Dažniausiai tai būna įvairių telefonų gamintojų bei tinklų atstovai (Nokia, omnitel...)
    Renginys startavęs mažose salėse, su keliomis dešimtimis klausytojų, šiuo metu sutraukia po šimtą ir daugiau dalyvių.
    http://mobilemonday.lt
     
    Oppencaffeclub
    Mažiau oficialus renginys, kuris daugiau skirtas prisistatyti startup`ų kūrėjams ir ieškoti investuotojų ar partnerių.
    Nesu tikras ar vis dar organizuojami susitikimai, tačiau versta sekti naujienas.
    http://opencoffeeclub.lt/
     
    BarCamp
    Išsiskiria tuo, jog tai mažiausiai oficialus renginys.
    Pranešėjai iš anksto nežinomi. Tiesa Lietuvoje organizuojamuose renginiuose yra keletas "pagrindinių pranešėjų", kurie žinomi iš anksto. Kai šie pranešėjai baigia kalbas, toliau pasisakyti gali kiekvienas norintis.
    Yra pageidautina, kad į šį renginį susirinkę žmonės būtų pasirengę kažką papasakoti bei pasidalinti idėjomis, mintimis ar kita įdomia informacija
    http://barcamp.lt/
     
    StartupWeekend
    Startup weekend trunka visą savaitgalį. Šio renginio tikslas suburti žmones į komandas, kurios per savaitgalį dirba kurdami naują startup`ą.
    Šio renginio metu dalyviams padeda konsultantai, būna paskirta, vieta kurioje jie gali dirbti....
    http://startupweekend.lt/
     
    Visi šie renginiai yra nemokami. Tačiau einant į juos reiktų nusiteikti netik pasyviai stebėti, bet ir bendrauti.
     
    Turintiems galimybę ir noro keliauti gali aplankyti dar daugiau renginių kaimyninėse valstybėse.
     
    Lietuvoje taip pat yra ir kitų įvairių klubų ir judėjimų. Pavyzdžiui "Verslauk", kur dalyviai konsultuojami, o geriausia idėja laimi ir nemažą piniginį prizą.
    Tad dalyvauti tikrai yra kur.
     
    2. Gera komanda. Labai daug kas priklauso nuo komandos. Norint pasiekti gerų rezultatų vienam to padaryti dažnai yra neįmanoma. O surinkti gerą komandą yra labai sunku.
    Lietuvoje jau buvo keletas atvejų kur dėl vidinių nesutarimų projektai "pasidalina" vos tik atsidarius. Šitoje vietoje galbūt padėtų pasirašomos sutartys. Tačiau vėlgi, juk pradžioje svarbiausia dirbti, o ne vaikščioti pas teisininkus. Tad manau reiktų rinktis tuos komandos narius, kuriais tikrai galima pasitikėti 100%.
     
     
    3. Siekiantiems ypač aukštų rezultų rekomenduoju peržiūrėti Ilja Laurs kalbą KTU universitete:
    (pastaba: naudokite internet explorer, tiksliai nežinau ar nuoroda dar veikia. Nelabai turiu galimybių patikrinti šiuo metu :) )
    http://distance.ktu....php?svc=page[]=CourseDescription&id=627&langg=&join=1&paramsback=join.php%3Fsr%3D627
     
    4. Konkurentai. Reiktų rimtai apgalvoti prieš pradedant dirbti. Galbūt idėja, kurią ketinate įgyvendinti jau yra veikianti ir gerai žinoma. O pakeisti vartotojų įpročius yra labai sunku.
    Pagalvokite ar lengva bus idėją nukopijuoti?
    Pavyzdžiui Lietuvoje prieš kokius metus atsiradus vienai "mini aukcionų" svetainei, iš karto jų atsirado bent dešimt. Žinoma kad gan greitai daugelis užsidarė.
    Šiuo metu tas pats vyksta su "grupinio apsipirkimo" svetainėmis. (kartu.lt, grupinis.lt. beta.lt....)
     
    5. "Go Global". Galima sakyti kad tai buvo vieno iš BarCamp renginių tema. Net keletas pranešėjų pasakojo jog pradėti veiklą Lietuvoje su mintimi vėliau eiti į pasaulį dažniausiai yra klaidingas sprendimas.
    Investuotojams idėjos, kurios įgyvendinamos tik Lietuvoje dažniausiai yra neįdomios. O ir pavykus Lietuvoje, nėra jokių garantijų kad taip pat sėkmingai pavyks tai pakartoti užsienyje.
    Be to vėliau idėją pritaikant globaliai rinkai tenka nemažai visko perdaryti, tad ir sugaištama daug papildomo laiko.
    6.Investavimas. Apie tai labai daug kalbama mano paminėtuose renginiuose. Mano patarimas būtų: jeigu įmanoma verskis be investuotojų kiek galima ilgiau.
    Investuotojas yra tarsi dar vienas komandos narys, tad viską reikės derinti su juo, o tam vėlgi reikės paskirti daug laiko. Tad turint investuotojus automatiškai pageidautina ir didinti komandą, nes vienas komandos narys beveik nuolat rašys įvairias ataskaitas investuotojams.
     
    Dar nuorodų:
    http://startups.lt/
    (papildysiu)
     
    Nesu geras "rašytojas" tad pirmam kartui užteks tiek. Tikiuosi kad komentaruose ištaisysite mano klaidas ir netikslumus bei pasidalinsite savo patirtimi ir mintimis.
  12. Patinka
    m3dis sureagavo į Squirrel Kaip sukurti sėkmingą internetinį projektą Lietuvoje?   
    Nesutinku. Reikia mokėti gyventi pagal galimybes. Labai blogas požiūris tavo...
  13. Patinka
    m3dis sureagavo į falco Kaip sukurti sėkmingą internetinį projektą Lietuvoje?   
    Kaip sukurti sėkmingą internetinį projektą Lietuvoje?
     
    Tai nėra kažkokiais tiksliais ir neginčijamais faktais paremtas straipsnis, o tiesiog mano asmeninė nuomonė.
     
    Visų pirma, reikia idėjos. Galima rinktis iš dviejų variantų - orginali mintis arba darbas toje nišoje, kur jau yra tiesioginių konkurentų. Jei pasirinkote antrąjį variantą iškarto iškelkite sau klausimą - kuo mano projektas bus geresnis ir labiau pritraukiantis lankytojus nei konkurentų projektai? Iškarto įspėju vengti šių sričių:
     
    Hostingai
    Pramogų portalai
    Failų dalinimosi sistemos (hubai, torrentai ir t.t.)
     
    Pirmųjų dviejų nerekomenduoju dėl masiškai perpildytos rinkos, todėl tik nedaugeliui pravyksta prasimušti šiose srityse, na, o trečiojo varianto nesiūlau dėl to, kad jau nuo pat projekto pradžios reikės didelių serverio resursų + gali atsirasti daug ''netikėtumų'' kurie nutrauks jūsų veiklą ir negausite pelno (hakeriai, valstybės institucijos ir panašūs veiksniai).
     
    Jeigu jau pasirinkote savo verslo kryptį, iškarto nuspręskite ar jums užteks lėšų idėjai įgyvendinti (nieko nėra blogiau, nei nepabaigtas projektas - jį bus netgi sunku parduoti ir beveik 100%, kad neatgausite pradinių investicijų), taip pat kaip ir kiekvienoje investicijoje apgalvokite - ar galite leisti prarasti šią pinigų suma, jei projektas būtų nesėkmingas? Viską apgalvojus galima aptarti pirmuosius svarbius dalykus:
     
    Domenas - tik .lt plėtinys, be jokių - , ar ilgų žodžių.
    Hostingas - serveryje stovinčiame Lietuvoje, pvz. Serveriai.lt ar domenas.net , tik nepirkite plano galvodami apie gilią ateitį, pradžioje rinkitės mimimaliausią planą, nes dar neaišku ar projektas bus sėkmingas.
    Bendra projekto komanda - nekvieskite į savo komandą visų iš eilės - programuotojo, dizainerio ir t.t. Jums svarbiausias - pelnas, o kiekvienas papildomas narys jį mažina ir atsiranda tarpusavio konfliktų galimybė, todėl patariu viską įgyvendinti vienam ir tiesiog pirkti atskiras paslaugas iš kitų asmenų, pvz. Dizainą puslapiui. Vis dėlto jei jūsų biudžetas apribotas, pirmenybę teikite programuotojui, nes tai vienos iš brangiausių paslaugų.
    Dizainas - atkreipkite dėmesį į praktiškumą, nes kartais įmantriausi dizainai būna labai problematiški vartotojui.
     
    Ko reikėtų vengti projektuose, kurie skirti LT rinkai:
    Internetinių bankų - egold, moneybookers ir t.t. , geriau rinktis paprastą apmokėjimą banko pavedimu, o šiuos būdus įvardyti netiesiogiai, kaip galima alternatyvą. (Čia aktualiausia internetinėms parduotuvėms).
    Forumų ir svečių knygų (čia turiu galvoje, kaip papildomą puslapio dalį) - geriau rinktis ''live help'' scriptus ar paprastą ''supportą'' el. Paštu.
    Apklausų - pvz. Ką galvojate apie šį mūsų puslapio pasikeitimą. (Iššimtis pramoginiai portalai).
    Reklamos mainų su kitais puslapiais - geriau projekto veiklos pradžioje neteršti savo puslapio reklama, nes tai tik įvaizdžio gadinimas.
     
    Ką patarčiau naudoti savo projekte:
     
    Naujienų skiltis - paprastai naudinga funkcija, ypač jei puslapis yra dažnai atnaujinamas, taip pat galima imituoti aktyvią puslapio veiklą smulkiais pakeitimais ar kitomis naujienomis.
    Atsiliepimus - jeigu teikiate kažkokias paslaugas ar pardavinėjate prekes. Patartina prie atsiliepimo paminėti datą.
    Išsamius kontaktinius duomenis - žinoma, tai netinka pramoginiams portalams, tačiau el. Parduotuvėje vien el. Pašto adresas nesuteiks solidumo.
     
    Naudingos reklamos sistemos:
    Skelbiu.lt - bene pigiausia reklama, kokią įmanoma rasti su tokiu aktyvumu.
    Google Adsense - efektyvi reklama, tačiau salyginai brangi.
     
    Dėl ko projektas dažniausiai būna nesėkmingas:
     
    Perdėtų vilčių į savo idėją - psichologinis faktorius, kurį sunku kaip nors apriboti, tiesiog dažniausiai, jei tau pačiam patinka tavo idėja, pradedi nematyti jo minusų.
    Prastos rinkos analizės - dažniausiai tai būna nepastebėti konkurentai arba neįsigilinimas į klausimą: kuo mano tinklapis sudomins lankytoją?
    Nesutarimų su savo projekto komanda - tipinis variantas yra idėjų išsiskyrimas ir tada tinkapį galima ''laidoti'', nes nebeišeina jo plėtoti.
  14. Patinka
    m3dis sureagavo į Kernius Didžiausios verslininkų klaidos ir svarbiausios savybės   
    Papildžiau pridėdamas antrą dalį - svarbiausias verslininko savybes, nes, manau, kad dauguma, net jei įžanga patiko, visos kalbos neklausė :)
  15. Patinka
    m3dis sureagavo į Mynde UAB Steigimas   
    Sveiki,
    Neseniai teko daryti darbeli apie Uzdarosios Akcines Bendroves steigima, kadangi tai gana aktuali tema, ir sis steigimas yra gana painus, nusprendziau patalpinti visus zingsnius, kuriuos reikia atlikti registrujant:
     
    UAB Steigimas

     
    Norint verstis veikla, susijusia su didesne ūkine rizika, geriau pasirinkti ribotos civilinės atsakomybės juridinį asmenį - akcinę bendrovę (AB) arba uždarąją akcinę bendrovę (UAB), t.y. tas teisinių formų (rūšių) įmones, kurios už savo prievoles atsako tik savo (bendrovės) turtu. Bendrovės akcininkas, nepasisekus sumanytam verslui, rizikuoja tik tuo turtu, kurį įneša į bendrovę.
    Akcinių ir uždarųjų akcinių bendrovių steigimą, reorganizavimą ir likvidavimą, valdymą ir veiklą, akcininkų teises ir pareigas reglamentuoja Lietuvos Respublikos akcinių bendrovių įstatymas. Akcinių bendrovių įstatymas nustato AB ir UAB bendrus ir skiriamuosius požymius - steigimo ir kapitalo formavimo būdą, reikalavimus steigėjams ir akcininkams, valdymo ir kontrolės organus. Bendrovės steigėjais gali būti Lietuvos Respublikos ir kitų valstybių fiziniai bei juridiniai asmenys. Bendrovė yra įmonė, kurios įstatinis kapitalas padalytas į dalis, vadinamas akcijomis. Bendrovė yra ribotos civilinės atsakomybės juridinis asmuo. Bendrovės turtas yra atskirtas nuo akcininkų turto. Pagal savo prievoles ji atsako savo turtu. Akcininkai pagal bendrovės prievoles atsako tik ta suma, kurią privalo įmokėti už akcijas. Steigiant AB ir UAB, asmenys sujungia savo lėšas (kapitalą) bendrai veiklai. UAB įstatinis kapitalas negali būti mažesnis kaip 10 tūkst. litų. UAB akcijos negali būti platinamos bei jomis prekiaujama viešai.
    Akcinių bendrovių įstatymas nustato, kad, steigiant bendrovę, pradiniai įnašai už pasirašytas akcijas mokami tik pinigais į kaupiamąją steigiamos bendrovės sąskaitą. Šioje sąskaitoje esančias lėšas bendrovė gali naudoti tik po jos įregistravimo. Bendrovės akcininkais gali būti Lietuvos Respublikos ar kitų valstybių fiziniai ir juridiniai asmenys, kurie įstatymų nustatyta tvarka turi įsigiję bent po vieną bendrovės akciją. Kiekvienas akcininkas bendrovėje turi tokias teises, kokias suteikia jam nuosavybės teise priklausančios bendrovės akcijos. UAB privalomi valdymo organai yra visuotinis akcininkų susirinkimas ir administracijos vadovas.
    Uždarosiose akcinėse bendrovėse auditas privalo būti atliekamas, jei jos tenkina ne mažiau kaip dvi iš šių sąlygų: pardavimų pajamos viršija 10 mln. litų per ataskaitinius finansinius metus; vidutinis sąrašinis darbuotojų skaičius per ataskaitinius finansinius metus yra ne mažesnis kaip 50; balanse pateikta turto suma viršija 5 mln. litų.
     
    UAB registravimas

     
     
    Steigiamos įmonės steigėjas prašymą įregistruoti juridinį asmenį ar jo padalinį ir įmonės steigimo dokumentus pirmiausia turi pateikti notarui, kuris tvirtins duomenų tikrumą ir steigimo dokumentų atitikimą įstatymų reikalavimams. Labai svarbu yra tinkamai pasirengti įmonės įregistravimui. Taigi žingsniai koks maždaug turėtų būti eiliškumas:
    1. Pirmiausia bendrovės steigėjai turi sudaryti steigimo sutartį.(Pvz.: Steigimo sutartis). Sudarę steigimo sutartį ją būtina pristatyti notarui, kad šį dokumentą patikrintų ar jis teisiškai tvarkingas ir jį patvirtintų;
    2. Po to su šia steigimo sutartimi reikia eiti į banką ir atsidaryti bendrovės kaupiamąją sąskaitą, kurioje bus kaupiamas pradinis kapitalas;
    3. Tadai visi būsimi akcininkai turi įnešti savo dalį pinigų į kaupiamąją sąskaitą ir pasidaryti banko pažymą apie kaupiamojoje sąskaitoje įmokėtus pradinius įnašus;
    4. Susigalvoti UAB pavadinimą ir jį užregistruoti Valstybiniame Patentų Biure.
    5. Tada atlikus šiuos žingsnius reikia parengti visus su tam tikros teisinės formos įmonės steigimu susijusius dokumentus:
    • Prašymas registruoti juridinių asmenų registre (JAR-1);
    • Paruošti įstatus(3 egzemplioriai; Pvz.: UAB istatai);
    • Savininko sutikimas suteikti patalpas juridinio asmens buveinei. Patalpų savininkui, pačiam steigiančiam juridinį asmenį, pažyma apie patalpų suteikimą nereikalinga, tačiau būtina pateikti dokumentus, patvirtinančius jo nuosavybės teises į šias patalpas.
    • Steigiamojo susirinkimo protokolas ir jo priedas;
    • Dokumentai, patvirtinantys duomenis apie steigėjus, išrinktus (paskirtus) valdymo ir priežiūros organų narius, asmenis, galinčius sudaryti sandorius juridinio asmens vardu, jų teisių ribas.
    • Dokumentas, patvirtinantis, kad akcinės bendrovės akcijos yra registruotos Vertybinių popierių komisijoje.
    • Banko pažyma apie kaupiamojoje sąskaitoje įmokėtus pradinius įnašus
    • Kai kuriuos dokumentus, jei reikalauja Lietuvos valstybės įstatymai:
    a) Licencija (leidimas), jei pagal įstatymus licencija (leidimas) turi būti išduota iki juridinio asmens įsteigimo.
    b ) Konkurencijos tarybos leidimas, jeigu jis turi būti išduodamas Konkurencijos įstatymo nustatyta tvarka.
    c) Turto vertinimo ataskaita, jeigu steigėjas akcijas iš dalies apmoka nepiniginiu įnašu.
    d) Jeigu pavadinime vartojamas Lietuvos Respublikos oficialusis ar tradicinis (trumpasis) valstybės pavadinimas – teisingumo ministro leidimas vartoti valstybės pavadinimą.
    e) Jeigu pavadinime vartojamas žodis „katalikų“ – rašytinis Katalikų bažnyčios vadovybės (vyskupo) sutikimas.
    f) Kiti dokumentai, patvirtinantys, kad įstatymuose ar steigimo sandoryje nustatytos prievolės yra įvykdytos ir atsirado įstatymuose ar steigimo dokumentuose numatytos aplinkybės ir akcinę bendrovę įregistruoti galima.
     
     
    Užpildžius visus reikiamus dokumentus, reikia eiti pas notarą, kad visus dokumentus patikrintų ar jie teisiškai yra tvarkingi ir kad tuos dokumentus patvirtintų. Notarui patvirtinus visus dokumentus, su jais reikia eiti į Registrų centrą.
    Be šių dokumentų, Registrų centre steigėjai privalo užpildyti dar šias formas:
    • Vienasmenio valdymo organo formą(JAR-V-OV);
    • Taisykles, pagal kurią asmenys veikia juridinio asmens vardu(JAR-T);
    • Asmens, turinčio teisę sudaryti sandorius, parašo pavyzdžio(JAR-PP)
    Pateikius kvituką, kad sumokėta suma už UAB registravimą, jusų bendrovė yra įregistruojama. Kol įmonė bus įregistruota reikia laukti maždaug savaitę.
    Iš Registrų centro gavus įmonės pažymejimą, reikia eiti į antspaudus gaminančią firmą ir pasigaminti savo bendrovės antspaudą.
    Kai antspaudas jau irgi pagamintas, tada su visais registravimo dokumentais ir su antspaudu reikia eiti į banką ir ten savo einamąją, sąskaitą kurioje yra pradinis kapitalas reikia pakeisti į bendrovės kaupiamąją.
    Tada įmonė yra įregistruota ir jau gali pradėti savo veiklą.
     
    Be pradinio kapitalo, dar jums reikės sumokėti šias sumas registravimo paslaugas:
    • Firmos pavadinimo užregistravimas – 80LT;
    • Firmos pavadinimo patikrinimas ar tokio nėra duomenų bazėje – 40LT;
    • Notaro paslaugos – 350-450LT;
    • Mokestis registrų centrui – 120LT;
    • Antspaudo darymas – 60-90LT.
  16. Patinka
    m3dis sureagavo į Icecold EMS siuntu VAGYS!   
    Nu va, siandien buvau mentuose, parasiau kliauza ant pasto, idaviau IMEI numerius, turetu paaisket kas mobilkas piz***a. Ryt dar ant bairio parasysiu i delfi ir siaip i kokius laikrascius, gal kas straipsni apie tuos vagis sukurps :) tegul visi suzino :)
  17. Patinka
    m3dis sureagavo į Slashas Grafinio dizaino programos   
    MS Paint pamiršot :huh:))
  18. Patinka
    m3dis sureagavo į tramis Corel Draw vs Adobe Illustrator   
    Sveiki,
     
    idomi tema. Cia labai priklauso, ka su tom programom darysit.
     
    1. Jei ketini kurti viska nuo A iki Z spaudai (brosiuros, skrajutes, lankstinukai, laikrasciai, vizitines korteles ir t.t.) - tik Corel. Teksto importavimas, lygiavimas, isdestymas, formatavimas ir t.t. zymiai patogesnis ir greitesnis Corelyje. Be to, norint maketuoti knygas ir kitka, kas susije su spauda is Adobe produktu reikes InDesign. Illustrator kaip ir buvo sukurtas, taip ir yra skirtas darbui su vektoriais.
     
    2. Ji ketini kurti logotipus - Illustrator. Kai kurie uzkieteje Photoshopo fanai daro su juo, bet cia jau skonio reikalas.
     
    3. Jei ketini uzsiimti web dizainu - Photoshopas (obviously)
     
    taip kad, reikia ziuret i sriti, kurioje nori darbuotis.
     
    o gryztant prie temos apie pacias programas, labai jos skiriasi, taciau labai ir panasios. Dirbant su Coreliu, daznai atsitiks, kad prireiks isijungt Illustratoriu, ir atvirksciai. Geras freelanceris turetu tureti jas abi (jeigu isgali finansiskai)
     
    kol kas tiek.
     
    PS. kodel dauguma Lietuvos imoniu naudoja Corel? paprastas. greiciau padarysi uzsakyma, greiciau gausi babkes. "laikas - pinigai"
  19. Patinka
    m3dis sureagavo į Ezlock 7gone.com - LOGO   
    :*
  20. Patinka
    m3dis sureagavo į contrast8 Logotipas - kas jis, koks jis turėtų būti   
    straipsnis anglu kalba, bet manau kam aktualu, idomu perskaitys http://www.breadlinedesign.com/logo-design-guide Pats vadovaujuosi ideja kurdamas logotipa: ka lengviau perpiesti mcdonalds logotipa ar mona liza paveiksla. Manau svarbiausia logo dizaine paprastumas ir aiskumas, ir savaime aisku minties perteikimas.
    dauguma darydami logotipe naudoja simbolius, kuriu reiksmes nezino: kaip pvz rodykle atgal simbolizuoja zingsni atgal ir suteikia bloga atmosfera, tai sito reiketu vengti. reiketu paskaityneti simboliu reiksmes, yra neblogu ebooku.Svarbus dalykas, gal ne tiek svarbus, bet suteikiantis logotipui stiprumo - negatyvios erdves naudojimass(straipsnyje aprasyta)
    Apie mano darbo procesa, pirma isanalizuoju kliento poreikius, toliau ieskau konkurentu, logo, analizuoju veikla. Visad pradedu nuo lapo ir piestuko, kartais tusinuko:)nusipiesiu begale zenklu( kaip pavyzdys jei reikia sukurti logo lenktyniu firmai, as isanalizuosiu variklio sandara ir nupiesiu kazkokia svarbia greiciui detale). ir kuris atrodo stipriausias pateikiu klientui, toliau derinu srifta, dazniausiai ji stipriai keiciu kad butu unikalus.toliau spalvos ir tt. aprasiau trumpai, gal kam bus reikalinga info:) aciu:) Ir dar kuo didesnis atlygis uz darba tuo didesne motyvacija dirbti ir stengtis:) ir siaip uz 150 lt niekas gero logotipo nepadarys, nes uz tiek nenupirksi laiko, kuris skirtas ieskojimui, analizei:)
  21. Patinka
    m3dis sureagavo į wicked Web scrapping naudojant PHP   
    o kaip dėl šitos captchos? :D
  22. Patinka
    m3dis sureagavo į nagisa Web scrapping naudojant PHP   
    Nusiperki dešimt kinų, per juos perleidi savo srautą, o jie už tave tas captchas suvedžioja :P
  23. Patinka
    m3dis sureagavo į fad nulaužė web   
    Yra toks posakis: Tikras lietuvis džiaugiasi kai kaimyno tvartas dega.
  24. Patinka
    m3dis sureagavo į Ezlock 7gone.com - LOGO   
    Pavadinimas adminas.lt o CS zenkliukas, jog counter strike tematika:]
  25. Patinka
    m3dis sureagavo į Solosas Nemokamas hostas bei domenas metams!   
    Galetum bent duot kreditus zmogui kuris tai parase, atsizvelgiant i tai, kad be jo leidimo nuleechinai viska ir dar bandai sukurt ispudi, kad viska pats atradai. Apgailetina.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...