donatas95
Nariai-
Pranešimai
228 -
Užsiregistravo
-
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Forumas
Kalendorius
Parduotuvė
Akademija
Skelbimai
Visas donatas95 turinys
-
siūlau vadovautis taisyklėmis, nes jeigu konsultantė žodžiu pakonsultavo ir suklydo, įrodymo nėra :) Taisyklėse aiškiai parašyta, kad 3000 eur be PVM. Vadinasi, jeigu kaina su PVM virš 3630 eur, reikalinga raštu, 3 tiekėjai. Iki tos sumos apklausa žodžiu, 1 tiekėjas, gali net neapklausti, užtenka, tarkim, internetinės parduotuvės. Tokiu atveju, pirkimo-pardavimo sutartį atstos PVM sąskaita faktūra
-
čia aš turėjau omeny konkrečiai šį aptariamą atvejį, kai esami savininkai pasilieka po 251 akciją (2x251), o naujiems suteikia po 249 (2x249). Bent viena pusė prisikalbinusi kitos pusės akcininką jau gali sukelti problemų. Todėl šiuo atveju siūlyčiau susidėti daugiau saugiklių, o ne tik remtis abipusiu pasitikėjimu. Kaip variantas - išleisti kitos rūšies akcijas, kurios nesuteikia balsavimo teisės. Kitas variantas - sudaryti sutartį tarp akcininkų, kurioje būtų numatytos sąlygos
-
Formuluotė teigia "darbo vieta nėra steigiama laikiniems ir sezoniniams darbams" :) tai jeigu ne, atsakymas TAIP (nėra steigiama), jeigu taip, atsakymas NE (yra steigiama). Čia toks kabliukas su loginio pamąstymo prieskoniu, ant kurio, manau, ne vienas pasimovė, nes neįsiskaito į teiginio formuluotę
-
Pasiūlytas variantas gal ir pigesnis, bet.. jeigu paliksi naujiems akcininkams kontrolę, jie galės blokuoti rimtesnius sprendimus, kuriems paprastos balsų daugumos neužteks. Jeigu naujais partneriais pasitiki - viskas valio, bet versle visko būna. Pats neapdairiausias akcijų santykis 50/50 ar 51/49 O aukščiau pasisakęs, kad pas teisininkus nereikia kreiptis, tai pats nelabai žino, kokios situacijos galimos ;) Sėkmės
-
Saugumo sąskaita perdėtai taupyti nepatarčiau :) mob.ryšio operatoriai turi sprendimų, skirtų tokiems poreikiams. Asmeniškai, išankstinio papildymo paslaugos nerekomenduoju, nes nežinai, kada sąskaita bus pasibaigusi ir skambučiai ar telemetrija negalima. Geriau skirti kelis eur/mėn su sutartimi ir būti ramiam, kad jeigu kas, dalį atsakomybės perkelsi operatoriui.
-
kai nežinai niuansų, gal geriau neprasidėk :) arba pasiimk į partnerius žmogų, kuris žino kas ir kaip
-
Svarbiausi kriterijai, kad pirkimai būtų atlikti pagal taisykles, pinigai panaudoti pagal paskirtį, pateikta tvarkinga dokumentacija, jeigu reikia, suteikta galimybė UŽT patikrinimui ir veikla vykdoma bent 12 mėnesių :) apie veiklos ekonominę naudą, kažkokius rodiklius nei puse žodžių neužsimenama :) turėtų būti easy :) iš kitos pusės, UŽT užsitikrins, kad metus laiko subsidijos gavėjai nesikreips dėl kokių nors pašalpų ir panašiai :)
-
Daiktas, skirtas nuomoti, nėra apyvartinis. Didžiąja dalimi, tai ilgalaikis turtas. Čia jau apskaitos niuansai. Apyvartinės prekės gali būti tos, kurios skirtos perparduoti, žaliava, iš ko gaminama ir pan. Verčiau palaukime atsakymų tų, kuriems patvirtino arba atmetė tokias paraiškas su nuoma, nes dabar tuščia diskusija gaunasi, neaišku, kaip ir ką UŽT traktuoja ir panašu, kad vertinimai skirtingų konsultantų taip pat skirtingi :)
-
pati konsultantė pasimetusi :) pasikalbėjus, sako, užteks pažymos apie deklaruotą gyv vietą. Sako, aprašo klaida, nes niekur nepaminėti tokie dalykai, tik tiek, kad atliekant remontą reikalaujami nuosavybės dokumentai. Kaip ten bebūtų, matosi, kad sistema buvo kurta ant greičio ir daug kur yra spragų, o patvirtinta ar atmesta paraiška, manau, priklauso ir nuo nagrinėjančio UŽT darbuotojo nuotaikos :)
-
Pačios priemonės pavadinime jau užkoduota esmė - keičiantiems veiklos rūšį :) kažkuria prasme, tai nauja veikla keičiantiems, kurios iki keitimo paraiškos nėra vykdę, bet trumpai, reikalavimai, kad žmogus iki pateikimo turėtų individualią veiklą vykdančio žmogaus statusą, būtų gavęs COVID-19 paramą 257 eur/mėn ir keistų veiklą į kitą.