Pereiti prie turinio

donatas95

Nariai
  • Pranešimai

    228
  • Užsiregistravo

  • Atsiliepimai

    100%

Visas donatas95 turinys

  1. Ačiū :) labai abejoju, ar UŽT aplamai įsigilinę į tas taisykles. Pats dirbau su viešais pirkimais ir tokių dalykų neteko matyti :D bet kai pasirašai sutartį ir konsultantė net perklausus antrą kartą, sako, kad taip, reikia 3 tiekėjų net jeigu ir nesiekia tos sumos, tai kažkaip ir man nejuokinga :) vėliau pridavus ataskaitas reikės įrodynėti :D PS: o kaip dėl pirkimo internetu, laikeisi tos nuostatos dėl BVPŽ, kad iš vieno tiekėjo panašias prekes turi pirkti? Tarkime, pas mane foto įranga ir kompiuteris su monitoriumi. Teoriškai, gali iš pigu lt pirkti viską, bet pvz, kompas pigesnis kitoje
  2. Kas jau vykdė pirkimus! Man užt sako, kad būtini 3 pasiūlymai, nepriklausomai nuo sumos, nes nesu PVM mokėtojas. Ką kitiems sakė? Kažkaip taisyklėse niekur tokio dalyko neradau, kad būtų diferencijuojama pvm ar ne pvm mokėtojas
  3. pasižiūrėk invoicesimple.com, gal atitiks poreikius. Nelabai supratau minties dėl valiutų palaikymo. Ar nori, kad konvertuotų iš eurų, ar tiesiog, pasirenki, kuria valiuta sąskaitą išrašai, bet panašu, ši turėtų tikti :) ir appsą turi
  4. saskaita123.lt invoice.lt jeigu ir BA funkcijų, tada itax.lt
  5. Taip, teisingai. Skaidyti pirkimo negali. Todėl čia kiekvienu konkrečiu atveju reikia žiūrėti, kas per prekės/paslaugos/darbai.
  6. Yra toks punktas 76. Pirkimo sutartis gali būti sudaroma žodžiu, kai pirkimo sutarties vertė yra mažesnė nei 3 000 (trys tūkstančiai) eurų be PVM. Iš to išplaukia, kad apklausti tik vieną tiekėją ar be apklausos raštu negali pirkti, jeigu vienu metu perki už >3000€ be pvm. Aš pirkčiau arba iš skirtingų tiekėjų, arba tarp pirkimų daryčiau dienos kitos tarpą, kad būtų 2 atskiros sąskaitos
  7. Šiuo atveju gali pirkti ką nori, svarbu, kad atitiktų minimalius iškeltus reikalavimus. Kai reikalinga apklausa raštu (virš 3000€ be PVM), tada jau ką tiekėjai pasiūlo pigiausio pagal iškeltus minimalius reikalavimus
  8. Kad tie terminai skirtingi labai. Po sutarties pasirašymo reikės laukti pavedimo, bet jau galima ruoštis pirkimui. Jeigu reikia apklausos raštu, drąsiai ją atlikti, pvz. Manau, iki rugsėjo turėtų viskas užsibaigti
  9. Aš laukiu rašto/kvietimo pasirašyti sutartį. Skambinau, sako, didelis krūvis, dalinaisi paraiškų vertinimą su skyriais, o sprendimą priima komisija, dėl to ir užtrunka
  10. ar man atrodo, ar čia tik tu vienas retoriškai dėstai savo mintis? :)
  11. na, pati skaičiuoklė man asmeniškai patogi. Dar yra VMI sukurta sistema, bet neteko jos išbandyti :) https://www.vmi.lt/cms/virtualus-buhalteris-i.aps Turi pasirinkti, kaip apskaitysi išlaidas, ar 30proc ir nesuksi galvos, ar kaupsi išlaidų dokumentus ir įtrauksi faktines. Čia jau nuo veiklos specifikos turi pasiskaičiuoti, kaip geriau. Taip pat ir pajamų pripažinimo principą reikia pasirinkti VMI info VMI nesikabinėja per daug, jeigu moki mokesčius :) PSD kas mėnesį (jeigu kitaip nedraustas), nes pasiims patys, jeigu pamirši :D
  12. Aš aplamai siūlyčiau naudoti internetinę skaičiuoklę, pvz https://www.cflow.lt/ Patogiai viskas susipildo, labai palengvina darbą tiek eigoje, tiek deklaruojant. Sąskaitoms taikomi tam tikri reikalavimai. Taip pat ir grynųjų priėmimo kvitams. Daugiau info čia
  13. čia jau UŽT gal vidaus skyriaus tvarka, kaip paskirstyti nagrinėjimą. Manęs dar prašė papildomų nuosavybės dokumentų, o tada informavo, kad paraiška patvirtinta ir laukti rašto/kvietimo iš skyriaus, kur esu registruotas. Giminaitis sulaukė rašto dėl patikslinimo, bet atsakymą siųsti jau į skyrių, kuris, matomai, priims galutinį sprendimą (arba tik formaliai patvirtins po patikslinimo). Mechanizmo jau niekas neatskleis :) įtariu, pereina per keletą porų akių :D
  14. matematika sueina :) 5 darbo dienos nagrinėjimui ir 3 pranešimo išsiuntimui. Jeigu reikės patikslinti, dar pridės laiko, bet ne ilgiau kaip 15 d.d. nuo pateikimo
  15. negali. Pagal taisykles, pareiškėjas apie sprendimą informuojamas per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo. Nagrinėti gali 5 darbo dienas (nors informavo, kad 8. Manęs papildomų dokumentų paprašė jau sekančią dieną po paraiškos priėmimo. Telefonu informavo, kad paraiška patvirtinta, bet rašto vis dar negavau :) tuo pačiu buvau pateikęs antrą paraišką tėvuko vardu. Tik šiandien gavo laišką dėl patikslinimo. Nežinau, kaip kai kuriems patvirtino tą pačią dieną, gal idealiai parengtos buvo :D Taip kad dar lauk. Bet kuriuo atveju informuos
  16. T/P klasė tam yra, kuri nustato, priklauso ar ne Jeigu nurodytas tonažas spėju, turite galvoje mikroautobusą kroviniams vežti. Tokiu atveju bus N1 klasė. Nors įmanoma ir keleivinį registruoti N1. Jeigu mikroautobusas keleiviams vežti, tada M1 klasė
  17. žiūrint giliau, taip, projektas nėra išdirbtas, padarytas paskubomis apeliuojant į pagalbą nukentėjusiems nuo pandemijos. Tikrai turėtų būti daugiau kriterijų, veilos ekonominio naudingumo ar pelningumo rodikliai kažkokie pasiekti ir tt. Dabar gi, jokių tikslų, tik 12 mėn turėk IV pažymą. Ir tas pateikimas per el.kanalą buvo toks archaiškas, nes lipo visi per galvas, realiai. Mačiau UŽT fb kažkas jau renka grupę nukentėjusių (nespėjusių pateikti paraišką), kad duoti kolektyvinį ieškinį :D iš kitos pusės, jeigu yra tokios galimybės pasinaudoti (net ir su spragomis), kodėl gi ne. Tie pinigai vis
  18. Na, čia jau UŽT spręs pagal įstatymo raidę :) manau, yra labiau neteisingų atvejų, kai prisiplanuoja, pvz, mandriausių telefonų, o UŽT ima ir patvirtina :D
  19. nemanau, kad įsidarbinimas yra kliūtis. Iš esmės, visas sąlygas atitikai, o apie įsidarbinimą nėra niekur parašyta. Individuali veikla ir darbas pagal darbo sutartį skirtingi dalykai. Net COVID-19 paramą 257 eur davė lygiagrečiai dirbantiems pagal darbo sutartį, jeigu atlyginimas neviršija MMA
  20. man analogiškai buvo, prašė pateikti nuosavybės dokumentus į tą adresą. Kadangi tuo adresu esu tik deklaruotas, po pokalbio su konsultante, apsiribojo gyvenamos vietos deklaracija. Dar norėjo ale savininko sutikimo, kad vykdysiu veiklą, bet pakeitė nuomonę, nes logikos tame nėra, jeigu ir dabar tuo pačiu adresu registruota veikla
  21. ukrainiečių labai net nereikia vilioti :) jie pakankamai noriai patys važiuoja. Yra tam agentūros, kaip pvz ukrainieciai.lt arba hirelabas.lt, turi atstovus UA. Surasti darbuotoją čia mažiausia problema. Didžiausi iššūkiai, kai reikia gauti darbo leidimus
  22. Manęs taip pat prašė papildomų dokumentų, nes teikiau, kaip MB narys, bet telefonu tikino, kad viskas gerai, finansuos, tik rašto nespėjo paruošti. Aplamai, gan sparčiai šiuo metu vyksta. Dėl akademinių valandų skaičiaus yra logikos, kad užkliuvo. Paprastai visuose projektuose mokymai, seminarai ir tt skaičiuojami akademinėmis valandomis, bet čia ir savotiški rėmai, nes turės taip ir būti :) aišku, visi, prieš rašydami poreikius, jau žino, ką iš kur pirks, tad tos tikslios valandos nebus kliūtis.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...