Pereiti prie turinio

donatas95

Nariai
  • Pranešimai

    228
  • Užsiregistravo

  • Atsiliepimai

    100%

Visas donatas95 turinys

  1. mano smulkiausia prekė buvo trikojis 150 eur. Viską rašiau atskiromis pozicijomis. Manau, smulkius daiktus galima būtų tartis, kad įtrauktų į vieną kainą kaip komplekto dalis.
  2. dėl kelių metų tai logikos tikrai mažoka, bet prieš pat karantiną nutraukta ir vėliau vėl norima imtis tos pačios veiklos, tai nėra normalu, mano galva
  3. daug kas naudoja kilmininko linksniu: vardui.pavardei@.... Tai galimai išeitis, jeigu kiti užimti. Nieko blogo nematau, kai būna tarkim pirmos 3 vardo ir pavardės raidės arba panašios gražiai skambančios variacijos. Aišku, tokie kaip uogyte69, grybukas ir tame stiliuje, tai solidumo neduoda :) asmeniškai man, kai CV pamatau tokio tipo emailą, nuomonė automatiškai krenta.Bet kuriuo atveju, manau, galima rasti išeitį, tik reikia kūrybiškai į tai pažiūrėti. Jeigu nori kurti asmeninį brendą, tai tikrai verta investuoti į savo domeną ir tai nėra jau tokie dideli pinigai
  4. Panašu, kad galimai UŽT teisi. Skiriant 257€ paramą, galiojo tokia taisyklė "Savarankiška veikla buvo registruota ne trumpiau nei 3 mėnesius per paskutinius metus iki šių metų kovo 16 dienos, kai paskelbtas karantinas". Vadinasi, net ir nutraukus veiklą iki karantino, parama priklausytų, jeigu ji vykdyta ilgiau nei 3 mėn. Šiuo atveju UŽT matė, kad veikla buvo nutraukta ir dabar norėjote keisti vėl į tą pačią, pagal kurią faktiškai pretendavote į 257€ paramą. Pagal paraiškų vertinimo kriterijus, jeigu veikla nėra keičiama, tai yra kritinė paraiškos klaida ir ją siūlūma atmesti.
  5. fotikas ir objektyvai po kodu 38650000-6 fotografijos įranga. Dar smulkiau skirstosi į foto aparatus 38651000-3, foto aparatų lęšius 38651100-4, bet pagal taisykles reikia pirmus 3 BVPŽ kodo žiūrėti, t.y. patenka po 386xxxxx grupe. Apšvietimas jau matyt po 31xxxxx
  6. aš į foto veiklą keičiau, dalį pirkimų jau padariau, o kaip seksis atsiskaityti, tai net bijau prognozuoti, nes čia nuo konsultantės priklauso, kiek pastebiu. Foto įrangą perku iš vieno tiekėjo. Droną ir stabilizatorių iš kito, nes pirmasis neturi. Dar perku kompą ir išorinį hardą iš trečio. Iš ketvirto programinę įrangą. Susiskirčiau viską pagal BVPŽ kodus ir kiekviena grupė iš skirtingo tiekėjo. Apklausa žodžiu, t.y. internetinėmis kainomis, plius, su kai kuriais tariausi, kad kainą paderintų kažką sumažindami, o kažkur padidindami. Pora tiekėjų ir sąskaitą padarys tokią, kokios reikia, t.y
  7. iš ES tikrai neturėtų kilti problemų, jeigu bus atitinkamos sąskaitos ir išlaikytos procedūros. Dėl trečiųjų šalių susilaikyčiau aplamai nuo pirkimų. Žinoma, priklauso, ką ir iš kur nori pirkti. Manau, užklausk konsultantės el.paštu, kad turėtum raštišką atsakymą :)
  8. na, padėjo nario titasas patarimas :) parašiau PM į UŽT. Pažadėjo situaciją išsiaiškinti. Ką tik įkrito eurai :D
  9. teoriškai taip, bet tiekėjas gali neturėti tokios prekės :) smagiausia dalis bus atsiskaitant, nes visiems skirtingai konsultuoja :D
  10. teoriškai, tiek fotikas, tiek objektyvas, pakliūna po vienu BVPŽ kodu, todėl tiekėjas turėtų būti vienas, bet žiūrint į skirtingas uždarbiečių patirtis, vieningos sistemos nėra ir galutiniai sprendimai priklauso nuo konsultantės fantazijos :)
  11. Pats rašiau laišką, nes man irgi buvo žadėta, kad šią savaitę jau bus, terminas nuo 18 dienos. Dalį įrangos rezervavau, dalis jau pakeliui pas kurjerius, teks atidėti pristatymą. Gal iš pažiūros ir kvailai atrodo, kad užsakiau neturėdamas subsidijos, bet esu pratęs dirbti su terminais ir susiplanuoti. Pagal idėją, UŽT jau pažeis sutartinį įsipareigojimą, bet neneš jokios atsakomybės ir bus mano problemos, jeigu nutrauksiu pirkimą, o vėliau jau kainos tokios nebegausiu. Nemanau, kad tiek ilgai vėluos, nes tokiu atveju bus kliūtis subsidijos gavėjui tinkamai įvykdyti sutarties 2.1 punktą, t.y.
  12. Kaip informavo UŽT, neturi pinigų, užprašė vyriausybės ir tikisi gauti apie rugsėjo 4 d.
  13. ar yra, kas laukia subsidijos gavimo ar jau vėluoja gavimas? Šiandien UŽT informavo, kad išmokėjimas planuojamas po rugsėjo 4 dienos. Mano atveju, vėluos beveik 1 savaitę. Va tau ir sutartis, va tau ir planuokis :) tenka atšaukti rezervacijas
  14. taip, į taisykles, iš esmės, perkelta dalis viešųjų pirkimų įstatymo nuostatų. Išsiųsti kvietimus galima ne mažiau 3. Užtenka gauti iš vieno pasiūlymą, pagal kurį jau galima pirkti arba skelbti naują apklausą
  15. čia jau interpretacijos. Yra taisyklės, kuriomis ir patarčiau vadovautis, nes UŽT konsultantė neprisiima atsakomybės, nebent raštiškai turėsi jos "konsultacijas" užfiksavęs :) Punktas iš taisyklių: 15. Pirkimas gali būti vykdomas tik pagal subsidijos gavėjo parengtą sąmatą, nurodytą paraiškoje, kuri pateikiama Užimtumo tarnybai (toliau – sąmata). 72. Subsidijos gavėjas ir SUR Nr. 2 subsidijos gavėjas darbo vietai (-oms) įsteigti skirtas lėšas (suteiktos valstybės pagalbos ir subsidijos gavėjo) privalo panaudoti pagal paraiškoje nurodytas veiklas ir sąmatą. Manau, pakankamai aiškiai išd
  16. taip, nuomonės ir interpretacijos :) man yra sakiusi, kad bet kokiu atveju reikalinga apklausa raštu ir 3 tiekėjų pasiūlymai. Aš jeigu klausiu, tai tik raštu el.paštu, kad vėliau jeigu ką, būtų įrodymų. Nors, darau ne taip, kaip sako, o kaip parašyta taisyklėse
  17. dėl antro punkto tai vargu, nes man konsultantė raštu parašė, kad taip negalima, o ir kitiems uždarbiečiams tą patį sakė, kad negalima pinigų perkelti tarp pozicijų. Jeigu prekės kaina viršija sąmatą, reikia primokėti savomis lėšomis
  18. terminai tokie patys - 10 darbo dienų nuo sutarties pasirašymo. schema tokia - nagrinėja atskiras skyrius. Mano paraišką nagrinėjo Šiauliai, pažįstamo Marijampolė. Esame iš visai kito miesto. Pasirašymas jau vietiniame skyriuje, kur esi prisiregistravęs į UŽT. Konsultuoja vietinis skyrius, ataskaitas irgi priima vietinis, bet ataskaitų tinkamumą turės įvertinti nebe vietinis skyrius, kaip supratau
  19. šiandien kalbėjau su konsultante dėl subsidijos mokėjimo. Pas mane įsakyme nurodytas finansavimo šaltinis VB lėšos, tai neturėtų vėluoti. Pažįstamo įsakyme nurodyta VB skolintos lėšos, dėl ko galimi vėlavimai. Nors, pagal idėją, neturėtų sutarties pažeisti, bet tikėtina, bus maksimalūs galimi terminai. Jau norėtųsi užbaigti reikalą su pirkimais :)
  20. man tai viskas vaikiškai skamba. Domenas vienam, db kitam. Jeigu nepasitikite vienas kitu, tai nėra reikalo ir daryti bendro reikalo. Susirašot normalią sutartį su prisiimtais įsipareigojimais, atsakomybėm ir pasekmėm. Tiek tų žinių. Dabar kuriamos sąmokslo teorijos, spėliojama ir nieko konkretaus
  21. Nežinau, kaip šioje programoje su PVM, nes subsidija skiriama fiziniams asmenims, o paraiškoje sumos buvo nurodytos su PVM, ty UŽT remia maksimalia suma su PVM. PVM mokėtojai čia turėtų individualiai konsultuotis. Dėl to momento, kad iš eilės iškritus pardavėjui turi pirkti iš antro, yra netikslu. Gali pirkti, bet neprivalai. Čia dideliuose viešuose pirkimuose žaidžia taip susitarę, kai kažkas laimi žema kaina, o tada atsisako sutarties ir pereina antrai vietai, bet ir tai ne faktas, kad privalo pirkti. Gavęs visus pasiūlymus turi teisę nutraukti pirkimą. UŽT remia 6980 eur su PVM, ty apie
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...