orux
-
Pranešimai
183 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Atsiliepimai
0%
Reputacijos išklotinė
-
orux sureagavo į Arturas Asmens draudžiamųjų pajamų koeficientas
Pasiskaimbink 1883 "Sodra" arba duok užklausą per https://gyventojai.sodra.lt/faces/pages/forms/pub/Login.jspx
ten tau išsamiai atsakys
-
-
orux sureagavo į eXist First design
Nerodydamas kitiems, nežinosi ką blogai darai ir visur tas pačias klaidas darysi...
-
orux sureagavo į SauliusK Dėmesio būsimiems kultūristmas
Tai ne tiek jau daug tų žinių.. :)
Tiek kultūristai, tiek užsiiminėjantys fitnesu, tiek jėgos sportu, visi sportuoja salėse ir kitaip ir būti negali. Fitnesas nuo kultūrizmo skiriasi tik tiek, kad fitnese naudojami mažesni svoriai ir daroma daugiau pakartojimų. Toliau viskas yra tas pats.
Sportuojantys namie, ar lauke ant turnikų, užsiiminėja "calisthenics" (kalistenika?). Bodybuilding/fitness/calisthenics nors ir turi panašumų, tačiau skiriasi fundemantalūs tikslai. Užsiiminėjantys bodybuilding/fitness treniruojasi tik dėl estetinės išvaizdos, raumenų dydžio ar ryškumo. Užsiiminėjantys calisthenics praktiškai nekreipia dėmesio į išvaizdą (nebent minimaliai), o treniruojasi bandydami įgauti jėgos, ištvermės, koordinacijos ir judrumo, arba tiesiog bando palaikyti sveikatą.
Taigi, reikia pirma suprasti savo tikslus, ir tik tada rinktis treniruotes. Jeigu tau kas sakys, kad treniruotės su savo kūno svoriu yra naudingos kultūristui, tai gali iškart pasiųst toli toli, bet teigt, kad tai yra "smaukymasis" - naivu ir kvaila:).
-
orux sureagavo į Mant1sz VU bendrabučiai
Pigiai pas jus parduoda.. pas mus pavasrį normalų gali už ~50 lt nusipirkt, rugsėjį be 100 lt niekaip :D vis tiek žino, kad pirks, tai kodėl gi neužsiėklus kainų. Vienas buvo pavasrį 6 šaldytuvus nusipirkęs, per vasrą laikė kambary. Viską išpardavė per rugsėjį :D
-
orux sureagavo į airijusxxx Airijus Grafikos darbai
Taigi sveiki, po trumpos pertraukeles gryzau i foruma tad nusprendiau ikelti savo atliktus darbus. Tikiuosi pakomentuosit ir tt Aciu.
1
http://i61.tinypic.com/25qzvpd.png
2
http://i57.tinypic.com/2jbsfvc.png
3
http://i60.tinypic.com/25gq8lu.png
4
http://i59.tinypic.com/2dkalad.png
5
http://i60.tinypic.com/mrqrm8.png
6
http://i59.tinypic.com/i6bms0.png
7
http://i61.tinypic.com/2vc9k0o.png
8
http://i57.tinypic.com/1grngh.png
9
http://i59.tinypic.com/2uiabgx.png
10
http://i57.tinypic.com/29z4r4j.png
11
http://i58.tinypic.com/dmy845.png
12
http://i57.tinypic.com/553580.png
13
http://i62.tinypic.com/21abvr9.png
14
http://i57.tinypic.com/2njkl93.png
15
http://i60.tinypic.com/312zqfl.png
16
http://i58.tinypic.com/28srn20.png
17
http://i59.tinypic.com/e8qp2x.png
18
http://i62.tinypic.com/149xuvb.png
19
http://i59.tinypic.com/8xrlfn.png
20
http://i62.tinypic.com/28krjup.png
21
http://i61.tinypic.com/jqmjck.png
22
http://i62.tinypic.com/xlz4b8.png
23
http://i60.tinypic.com/2vdqxzc.png
24
http://i58.tinypic.com/4ik3ur.png
25
http://i59.tinypic.com/1z2hf2x.png
26
http://i58.tinypic.com/166mnp.png
27
http://i62.tinypic.com/10oh6q0.png
28
http://i59.tinypic.com/2zxqpuv.png
29
http://i61.tinypic.com/1182337.png
30
http://i59.tinypic.com/rmtypy.png
31
http://i58.tinypic.com/29l1do1.png
32
http://i59.tinypic.com/5mfmg8.png
33
http://i61.tinypic.com/2rnhgcz.png
34
http://i60.tinypic.com/255m0yb.png
35
http://i60.tinypic.com/28sahz5.png
36
http://i61.tinypic.com/33e0kn6.png
37
http://i57.tinypic.com/ouwjf7.png
38
http://i61.tinypic.com/2460vgx.png
39
http://i58.tinypic.com/23qyoeh.png
40
http://i58.tinypic.com/21j20jd.png
41
http://i58.tinypic.com/141l8uo.png
42
http://i61.tinypic.com/34g9ht0.png
43
http://i62.tinypic.com/2qa4oeh.png
44
http://i59.tinypic.com/ofzo93.png
45
http://i61.tinypic.com/28utli0.png
46
http://i62.tinypic.com/9zy0x1.png
47
http://i60.tinypic.com/6ydrep.png
48
http://i62.tinypic.com/2zpmr5w.png
49
http://i60.tinypic.com/14jvjhk.png
50
http://i60.tinypic.com/34ec7ph.png
Na kolkas tiek tikiuosi patiko aciu.
-
orux gavo reakciją nuo daryZ Straipsnis apie 3D grafiką
Nors tema sena, prirašysiu: Blenderis visų pirma ne tik modeliavimo programa. Tiksliausiai jį apibūdint galima kaip visą studiją vienoj programoj. Jis turi tiek modeliavimo galimybes (nesigilinant į detales, tikrai nenusileidžia mayom, maxam ir pan.), tiek skulptūravimo (sculpting, kaip zbrush'as, ir modo tas pats ar sculptris), blenderį galima riggint (lietuviškai turbūt: sudėliot kaulų sistemą), animuot, integruot 3d objektus/animaciją į gyvą vaidybą ir composit'int (sudėliot sluoksnius į vieną, spavų keitimas, korekcija ir t.t), Jei kas dar atsivers šią tema patikrinkit paprasčiausiai: sintel, mango, big buck bunny - čia trumpametražiai filmukai, kurti blenderiu išimtinai. Tikiuos nenuskambės, kaip reklama, bet nelabai patinka man, kai rašo apie programą visiškai jos nemokėdamas (pats berods prisipažinot ;) ). Kol kas man tai tėra hobis, bet tikiuos paverst į pajamų šaltinį.
-
orux sureagavo į justutiz Logotipu ivertinimas
Na tada jau cia galim gilintis i teorija, kurios pas mane daug. Kas visgi yra logotipas, kas grafinis elementas. (tiesa, cia dar ne viskas, juos dar smulkiau galima skirstyt)
Logotypes or Logos are graphic representations, emblems or devices for companies, organisations or individuals; a symbol or mark that can be easily recognised and is uniquely identifiable. Logotipe tekstas - ne. Neskaicius turi zinot, ka matai. Logotipas turi but atpazystamas zmonem, kurie net nemoka skaityt. Logotipas turi but atpazystamas, net jei matai tau nesuprantamos kalbos imones logotipa. Tiesa, galima daryti isimtis, atsizvelgiant i kultura. Daug simboliu pvz Indai ir Europieciai supranta kitaip, del kulturos, tad i sita reikia atsizvelg pries kuriant.
-
orux sureagavo į twea Logotipas - kas jis, koks jis turėtų būti
Kas yra logotipas, koks jis turi būti?
Logotipas – svarbiausias bet kurios įmonės firminis elementas. Tai įmonės veidas ir simbolis, perteiktas grafiškai.
Nereikia manyti kad logotipas – viso labo nedidelis paveikslėlis, kadangi geras logotipas yra kur kas daugiau nei tiesiog iliustracija. Geras logotipas yra konceptualus, stilizuotas, išmąstytas, originalus, įsimintinas, įskaitomas, turintis teisingą emocinį krūvį ir t.t.
Profesionalaus logotipo kūrimo procesas turi panašumų su šiuo kinų anekdotu:
„Dailininkai, europietis ir kinas, gavo užduotį - per tris dienas nupiešti antį. Europietis nuėjo prie ežero ir dvi dienas piešė vienos anties eskizus, kol pagaliau trečią dieną nutapė detalų jos portretą. Kinas pusantros dienos sėdėjo ant suolelio prie ežero ir stebėjo jame plaukiojančias antis. Po to jis sugrįžo į studiją ir per likusį laiką nutapė savo paveikslą, kuriame pavaizdavo tai, kaip jis pajautė visų stebėtų ančių „chi" energiją.”
Taip yra todėl, kad geras logotipas pirmiausia turi būti išmąstytas, tik po to – sukurtas.
Klausimai, kurių negalima neužduoti klientui
Dizaineris, imdamasis kurti naują įmonės veidą – jos firmos stilių, pirmiausia užduos užsakovui klausimų, kurie padės suprasti:
- kas yra įmonė,
- kokios yra jos klientų tikslinės grupės,
- kaip įmonė nori save pozicionuoti,
- kokia savybė ar emocija yra svarbiausia ir t.t.
Logotipas gali būti solidus arba jaunatviškas, simbolizuojantis stabilumą, patikimumą, arba inovatyvumą, veržlumą, konservatyvus arba šiuolaikiškas – ir tai tik keletas pavyzdžių.
Dar apie gerą ir blogą logotipus
Be abejo, labai svarbus dalykas yra originalumas. Kaip žmogus pasijunta nejaukiai, susitikęs lygiai taip pat apsirengusį kitą žmogų – taip tik dar stipriau nejaukiai galima pasijusti atradus, kad tokių logotipų koks puikuojasi ant jūsų vizitinių kortelių – yra daugybė. Geras logotipas – unikalus logotipas – atspindintis būtent Jūsų įmonės vertybes, stiprybes ir stilių.
Egzistuoja daugybė niuansų, kurie labai svarbūs logotipo kūrimo procese, nes sukuria emocinį krūvį, nuotaiką, kurie vienodai veikia žmones visame pasaulyje. Logotipas gali būti „griūnantis, krentantis, nestabilus“ – jeigu jo kompozicinis sprendimas neteisingas, o tai, savaime suprantama, kels neigiamas emocijas, nors paprastas žmogus negalės pasakyti kodėl taip yra. Būtent todėl logotipą turėtų kurti profesionalas, gerai išmanantis kompoziciją ir logotipų kūrimo meną.
Spalvos yra dar vienas, bet ne mažiau svarbus dalykas. Kiekviena spalva turi savo prasmę, kuri gali skirtis skirtingose šalyse. Geras dizaineris išmano spalvotyrą, žino kurios spalvos tarpusavyje dera, o kurios – nedera, bei žino tų spalvų simboliką ir prasmę. Jeigu jums reikalingas jaunatviškas, veržlus ir inovatyvus logotipas – geras dizaineris niekada nepasiūlys jo mėlynos ar violetinės spalvos – nes jų reikšmė priešinga – stabilumas, pasitikėjimas, ištikimybė, saugumas, dvasingumas.
Visas logotipas – šriftas, grafinis ženklas, kompozicija, spalva – turi būti sustyguota ir suderinta. Jokių atsitiktinumų, kaip „mėgstamiausia mano spalva oranžinė“ profesionaliame logotipe nebus – viskas prasminga ir logiška, o kartu – kūrybinga ir originalu.
Taigi kuriant logotipą svarbiausias vertinimo kriterijus negali būti laikas. Svarbiau yra dizainerio „know how“, jo kūrybiškumas, sugebėjimas įsiklausyti, analizuoti ir galiausiai – jo gebėjimas naudotis dizainerio įrankiais – pradedant pieštuku, ir baigiant kompiuterinėmis programomis.
Kaip aš kuriu logotipą
Po to, kai jau išsiaiškinu kaip įmonė nori save pozicionuoti, kokiai tikslinei grupei taikomas ženklas, kokį emocinį krūvį jis turi sukelti:
1. Atlieku „analogų analizę“ – apžiūriu panašia veikla užsiimančių įmonių logotipus, analizuoju – kurie vykę, kurie – nevykę ir kodėl jie tokie.
2. Kai analogų labai daug, visų apžiūrėti nebūtina, svarbu susidaryti įspūdį apie įmonės konkurentus.
3. Sekantis etapas – idėjos generavimas. Kokia forma, gyvūnas, objektas tinkamiausiai atspindėtų šios įmonės veiklą, tikslus?
4. Kartais 3 punkto nereikia, nes klientas labai konkrečiai pasako, kad nori matyti logotipe, pavyzdžiui, dramblį. Apžiūriu dramblio nuotraukas, piešinius – kartais internete, rečiau – knygose.
5. Objekto stilizacija – kartais tiesiog eskizuoju ant popieriaus lapo, kartais – iškart kompiuteryje. Dramblys neturi būti pernelyg detalus ir smulkus, tačiau turi atspindėti pagrindines dramblio savybes, kad vis dar būtų dramblys. Straublys svarbiau už kojas. Be to – dramblys drambliui nelygus, pagal įmonės aprašymą bei tikslinę grupę tai gali būti solidus, rimtas dramblys, arba mažas linksmas animacinis drambliukas.
6. Pasirinktos stilizacijos (dažniausiai kelių) tobulinimas, šrifto derinimas.
7. Spalvų įvedimas – nepamirštam spalvotyros ir įmonės aprašymo! Mėlyna gali gražiai atrodyti, bet jeigu prašoma energingo ir jaunatviško ženklo – ji netinka.
8. Pradinių versijų siuntimas klientui, derinimas, korekcijos, pardavimas.
Sėkmės!
© twea. 2010
P.S. tai mano nuomone ir patirtimi paremtas straipsnis, kitas dizaineris gali turėti savo pastabų, naudingų patarimų, todėl papildymai yra laukiami ir sveikintini. :)
-
orux sureagavo į Galantion II etapo rezultatu paskelbimas
21:20, liko vos kelios įtemptos valandos iki nežinomybės skraistės atvėrimo. Tai tarsi lietuviškoji eurovizija, mes sėdime ir laukiame. Nedidelė giminės delegacija išsinuomavusi prabangų restoraną, likusi giminės dalis tenkinasi tiesiogine transliacija iš mūsų vietos, kur vos už kelių valandų paaiškės, ar pavyks Galantion įstoti į VF ar nepavyks! Tai grandiozinis konkursas, tai daugiau nei konkursas! Tai aukščiausiojo lygio pompastinis spektaklis, po kurio bus aiškus jauno sūvalko Galantion likimas. Ar pavyks Galantion įstoti į VF? Sužinote jau greitai!
-
-
orux sureagavo į cnqq Tiesiog nuomonės apie piešimą
Sveiki, norėčiau išgirsti nuomonių, kritikos dėl piešinių. Piešiu realiai apie pusantru metų su kompiuteriu, o ranka, tai visą gyvenimėlį :)).
-
orux sureagavo į Ezlock 7gone.com - LOGO
Na taigi as taip pat nusprendziau parodyt savo darbus:)
Stai cia galit pamatyt daugiau darbu: 7gone.com
Jei domina kas, PM
Skype: Ezlock
PAŠTAS
Logotipai visi iki vieno yra vektoriniai.
Logotipai:
http://7gone.com/logos/bb.png
http://7gone.com/logos/welivre01u.png
http://7gone.com/logos/hero.png
http://7gone.com/logos/ms.png
http://7gone.com/logos/bird3.png
http://7gone.com/logos/mindtrendw.png
http://7gone.com/logos/go.png
http://7gone.com/logos/cinder.png
http://7gone.com/logos/a2.png
http://7gone.com/logos/wabble.png
http://7gone.com/logos/CaseFX.png
http://7gone.com/logos/selen.png
http://7gone.com/logos/ice.png
http://7gone.com/logos/belosa.png
http://7gone.com/logos/cliniquenature.png
http://7gone.com/logos/aztromedia.png
http://7gone.com/logos/ibo.png
http://7gone.com/logos/TurizmoGidasU.png
http://7gone.com/logos/netjelly.png
http://7gone.com/logos/god.jpg
http://7gone.com/logos/brainboxex.jpg
http://7gone.com/logos/berry.png
http://7gone.com/logos/naktiniai.jpg
http://www.7gone.com/images/gallery/logos/rgbmarket1322905665.png
http://7gone.com/logos/cokck.png
VIRŠUJE NAUJAUSI LOGOTIPAI ^
-
-
-
-
-
orux gavo reakciją nuo Neither Ar Jus tikri savo pasirinkimu?
Pirmu numeriu liko multimedija ir kompiuterinis dizainas. Ar dėl to, kad paskutinę minutę apsisprendžiau? Tikrai ne. Netgi šiame forume galima rasti mano postų pilnų abejonių. Dar 9 ar 8 klasėj kuomet susidomėjau žaidimų kūrimu galvojau, kad būtent tai norėsiu daryt, net nusipirkau knygą ir ale gilintis pradėjau į c++ (dabar net juokas ima, koks ten gilinimasis :D). Tuomet kai 10 klasėj prasidėjo "tikras" programavimas pamaniau : "Tai turbūt nebe man...". Jau nebepamenu, kada pradėjau domėtis menais, bet jie irgi užkabino. Tiek 2d, tiek 3d. Galvojau būsiu concept artist'u ar pnš. Mano susidomėjimas ypatingai 3d buvo (tebėra) toks didelis, kad turbūt tai viena pagrindinių priežasčių, kodėl egzaminus išlaikiau gerokai prasčiau nei tikėjausi (Informatika, matematika < 50). Visgi pirma specialybė, kurioj pagrindas šie dalykai. Kodėl? Dalinai tai buvo tėvų įtakota (nesirink gryno meno studijų, nebus darbo etc.), mano paties, kadangi suprantu, jog ši specialybė visgi gali suteikti daugiau šansų uždirbt duoną, be to mano antra specialybė: pramonės gaminių dizainas. Tai tik rodo, kad 11-12 klasėj aš nebegaliu apsispręst tarp dviejų ganėtinai priešingų krypčių. (Atrodytų, lyg labiau prie širdies menai, bet realiai ir jų normaliai nesugebu).
Dar dėl to gap year, tai manau, kad tai labai rizikingas dalykas. Čia dauguma (kas už tai) sako, kad reikia pasiimt ir eit padirbt pagal specialybę, pažiūrėt ar tau tai tinka, bet tuomet kyla klausimas: Kaip gauti darbą pagal specialybę, jei tu neturi pakankamai žinių (pavyzdžiui manęs niekas nesamdytų darbui susijusiam su menais, nors neišmanantys sako, kad samdytų :D)? Be to, jei tu pasiimsi gap year ir, kaip kažkas minėjo, prasėdėsi tėvam ant sprandų, nieko gero nebus. Tuomet vėlgi, jei nenori sėdėt jiem ant sprando, turi dirbt ne tik, kas patinka. Tačiau kaip tuomet atrasti save? Grįžus namo po darbo dienos nuo 8 iki 5 ar vėliau ir nenorint nieko kito tik ilsėtis? Koks čia dar gilinimasis į save?
Nava, užėjo noras kažkaip daug rašyt :D, Gal į temą :D.
-
orux gavo reakciją nuo Neither Ar Jus tikri savo pasirinkimu?
Pirmu numeriu liko multimedija ir kompiuterinis dizainas. Ar dėl to, kad paskutinę minutę apsisprendžiau? Tikrai ne. Netgi šiame forume galima rasti mano postų pilnų abejonių. Dar 9 ar 8 klasėj kuomet susidomėjau žaidimų kūrimu galvojau, kad būtent tai norėsiu daryt, net nusipirkau knygą ir ale gilintis pradėjau į c++ (dabar net juokas ima, koks ten gilinimasis :D). Tuomet kai 10 klasėj prasidėjo "tikras" programavimas pamaniau : "Tai turbūt nebe man...". Jau nebepamenu, kada pradėjau domėtis menais, bet jie irgi užkabino. Tiek 2d, tiek 3d. Galvojau būsiu concept artist'u ar pnš. Mano susidomėjimas ypatingai 3d buvo (tebėra) toks didelis, kad turbūt tai viena pagrindinių priežasčių, kodėl egzaminus išlaikiau gerokai prasčiau nei tikėjausi (Informatika, matematika < 50). Visgi pirma specialybė, kurioj pagrindas šie dalykai. Kodėl? Dalinai tai buvo tėvų įtakota (nesirink gryno meno studijų, nebus darbo etc.), mano paties, kadangi suprantu, jog ši specialybė visgi gali suteikti daugiau šansų uždirbt duoną, be to mano antra specialybė: pramonės gaminių dizainas. Tai tik rodo, kad 11-12 klasėj aš nebegaliu apsispręst tarp dviejų ganėtinai priešingų krypčių. (Atrodytų, lyg labiau prie širdies menai, bet realiai ir jų normaliai nesugebu).
Dar dėl to gap year, tai manau, kad tai labai rizikingas dalykas. Čia dauguma (kas už tai) sako, kad reikia pasiimt ir eit padirbt pagal specialybę, pažiūrėt ar tau tai tinka, bet tuomet kyla klausimas: Kaip gauti darbą pagal specialybę, jei tu neturi pakankamai žinių (pavyzdžiui manęs niekas nesamdytų darbui susijusiam su menais, nors neišmanantys sako, kad samdytų :D)? Be to, jei tu pasiimsi gap year ir, kaip kažkas minėjo, prasėdėsi tėvam ant sprandų, nieko gero nebus. Tuomet vėlgi, jei nenori sėdėt jiem ant sprando, turi dirbt ne tik, kas patinka. Tačiau kaip tuomet atrasti save? Grįžus namo po darbo dienos nuo 8 iki 5 ar vėliau ir nenorint nieko kito tik ilsėtis? Koks čia dar gilinimasis į save?
Nava, užėjo noras kažkaip daug rašyt :D, Gal į temą :D.
-
orux gavo reakciją nuo Neither Ar Jus tikri savo pasirinkimu?
Pirmu numeriu liko multimedija ir kompiuterinis dizainas. Ar dėl to, kad paskutinę minutę apsisprendžiau? Tikrai ne. Netgi šiame forume galima rasti mano postų pilnų abejonių. Dar 9 ar 8 klasėj kuomet susidomėjau žaidimų kūrimu galvojau, kad būtent tai norėsiu daryt, net nusipirkau knygą ir ale gilintis pradėjau į c++ (dabar net juokas ima, koks ten gilinimasis :D). Tuomet kai 10 klasėj prasidėjo "tikras" programavimas pamaniau : "Tai turbūt nebe man...". Jau nebepamenu, kada pradėjau domėtis menais, bet jie irgi užkabino. Tiek 2d, tiek 3d. Galvojau būsiu concept artist'u ar pnš. Mano susidomėjimas ypatingai 3d buvo (tebėra) toks didelis, kad turbūt tai viena pagrindinių priežasčių, kodėl egzaminus išlaikiau gerokai prasčiau nei tikėjausi (Informatika, matematika < 50). Visgi pirma specialybė, kurioj pagrindas šie dalykai. Kodėl? Dalinai tai buvo tėvų įtakota (nesirink gryno meno studijų, nebus darbo etc.), mano paties, kadangi suprantu, jog ši specialybė visgi gali suteikti daugiau šansų uždirbt duoną, be to mano antra specialybė: pramonės gaminių dizainas. Tai tik rodo, kad 11-12 klasėj aš nebegaliu apsispręst tarp dviejų ganėtinai priešingų krypčių. (Atrodytų, lyg labiau prie širdies menai, bet realiai ir jų normaliai nesugebu).
Dar dėl to gap year, tai manau, kad tai labai rizikingas dalykas. Čia dauguma (kas už tai) sako, kad reikia pasiimt ir eit padirbt pagal specialybę, pažiūrėt ar tau tai tinka, bet tuomet kyla klausimas: Kaip gauti darbą pagal specialybę, jei tu neturi pakankamai žinių (pavyzdžiui manęs niekas nesamdytų darbui susijusiam su menais, nors neišmanantys sako, kad samdytų :D)? Be to, jei tu pasiimsi gap year ir, kaip kažkas minėjo, prasėdėsi tėvam ant sprandų, nieko gero nebus. Tuomet vėlgi, jei nenori sėdėt jiem ant sprando, turi dirbt ne tik, kas patinka. Tačiau kaip tuomet atrasti save? Grįžus namo po darbo dienos nuo 8 iki 5 ar vėliau ir nenorint nieko kito tik ilsėtis? Koks čia dar gilinimasis į save?
Nava, užėjo noras kažkaip daug rašyt :D, Gal į temą :D.
-
orux sureagavo į vulgata Klausimai dėl bendrabučių
http://mano.vgtu.lt/informacija-studentams/bendrabuciai čia galima šį bei tą sužinot. Arba rašyt tiesiai į VGTU ir laukt tiesaus atsakymo. :)
-
orux sureagavo į slava's 99designs.com
aisku, is pradziu reik programa ivaldyt. bet jei rimtai tuo nori uzsiimti, iliustratoriu valdyk o ne incscape. Tuo labiau ir tutorialsu milijona kart daugiau ir seip, juk pasaulinis standartas.
-
orux sureagavo į vulgata Ka reikia zinoti rasant prasyma i aukstaja mokykla.
Koks sąrašas bus išsaugotas liepos 23d. 17val., toks ir bus užskaitytas sistemos.
-
-