Pereiti prie turinio

Valdas3

Nariai
  • Pranešimai

    333
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Visas Valdas3 turinys

  1. Kvadartų skirtumo formulė: (3-cosα)²-(3+cosα)² = (3-cosα-3-cosα)(3-cosα+3+cosα) = -12cosα
  2. Ar verta už juos mokėti pinigus? Kažkuo jų kursai geresni nei nemokami kursai?
  3. Kam tas isic? Užtenka lapuko iš universiteto ir gauni tą studentišką nuolaidą.
  4. Reikia išspręsti lygčių sistemą. Duoto pavyzdžio lygčių sistema atrodytų taip: 2g+4m+1f=39 2g+1m+5f=19 3g+1m+3f=20 Ir wolframas sako, kad šios sistemos sprendiniai sutampa su duotais http://www.wolframalpha.com/input/?i=2g%2B4m%2B1f%3D39%2C+2g%2B1m%2B5f%3D19+%2C3g%2B1m%2B3f%3D20 Galbūt dabar pats sugalvosi kaip parašyti programą. Aišku galima ir ciklus sukti, bet vis tiek įdomiau sugalvoti ką nors greitesnio/gudresnio.
  5. Matyt pamiršai, kad čia kalba eina apie mokyklą, o ne apie universitetą. Niekas per egzaminus neprogramuoja taip (nežaidžia su dinamine atmintimi), o jei taip ir daro, tai tik švaisto laiką. Ir iš vis, mokykloje to nemoko. O ir ne sovietmetis dabar, nėra ta atmintis toks svarbus resursas, kad reikėtų skaičiuoti kiekvieną baitą. Ir darant kažką "realaus" ne visada protinga naudoti dinaminę atmintį, jei žinoma, kad nebus saugomas labai didelis duomenų kiekis. Mano nuomonė, geriau yra "pašvaistyti" truputį atminties, jei dėl to programa veiks greičiau (atminties priskyrimas užima laiko, o jei tai
  6. int t; for (int i=0; i<array_size-1; i++){ for (int j=0; j<array_size-i-1; j++){ if (array[j]>array[j+1]){ t = array[j]; array[j] = array[j+1]; array[j+1] = t; } } } Paprasčiausias "burbuliukas".
  7. Į KTU tikrai turėtum įstoti. Į VU irgi yra galimybių įstoti. Neaišku ar tikrai taip drastiškai keisis tie minimalūs KB. Ir dar nujaučiu, kad šiais metais dauguma turi mažesnius balus iš IT egzamino nei seniau.
  8. Tikiuosi nesvajojat apie tai, kad kai baigsit PS iš kart tapsite projektų vadovais?
  9. Žinios yra gerai, bet mąstyti greitai taip pat ne ką mažiau svarbu. Tas greitas mąstymas kartais gali būti ir svarbiau už tobulas žinias. Bet aišku, jei viską žinai, bet kažkodėl nespėji visko padaryti, tai gal ne taip viską gerai ir žinai? Žinojimas nėra tik kokios nors formulės iškalimas.
  10. Įdomus tavo argumentai už kriterinį vertinimą. Jis tau sukelia mažiau streso? Galbūt šį argumentą ignoruosiu... Tikriausiai tavo antras argumentas yra toks, kad su buvusiu vertinimu, prastai parašius egzaminą, galima gauti nemažai balų, jei mažai kas gerai jį parašė. Nežinau ar tai yra visiškai blogas dalykas. Nors kiek aš matau, tai egzaminų rezultatai iš esmės yra naudojami palyginti abiturientu rezultatus tarpusavyje. Juk jie yra svarbus tik stojant. Universitetai nori priimti geresnius abiturientus, tad jiems ir reikia kažkaip sužinoti kas yra tie geresni. O tam visai gerai tiko senesnis į
  11. Nors gal ir yra vienas pliusas iš tų "pakeltų" egzamino rezultatų. Lengviau įstoti į užsienio universitetus :D
  12. Bet nelabai sąžiningas toks vertinimas tų, kurie surinko visus taškus, atžvilgiu. Kokiais 2011 metais, žmogus, kuris surinko 55 taškus būtų gavęs 94%, o dabar jis metamas į tą pačią valtį kaip ir viską tobulai išsprendęs žmogus. Įsivaizduokite, jei žmogus surinko visus taškus matematikos VBE, bet su kokiu LT VBE šiek tiek susimovė. Jam patekti į mediciną yra mažesni šansai nei tam, kuris matematikoje surinko 5 taškais mažiau (vis tiek gavo 100), bet per lietuvių surinko 5 taškais daugiau. Kiek žinau, tai tie egzaminai turi tiek pat įtakos medicinos KB, tad būtų teisinga, kad tu žmonių KB būtų
  13. Įdomu kodėl jie tokie dosnūs su tais šimtukais šiais metais. Net 5 taškus galima prarasti ir gauti 100 balų, kai kartais seniau ir netekęs vieno taško jau negalėdavai.
  14. Vienas žmogus studijuojantis PS sakė, kad informatikus rimčiau moko programuoti nei PSus, nežinia ar tai tiesa. O dėl to, kad daug žmonių stoja į PS... Turbūt juos vilioja buvimas projektų vadovais (turbūt jau girdėjote šią pasakėlę šimtus kartų: PS ruošia projektų vadovus, o informatika - programuotojus). Kadangi tiek daug žmonių stoja į vadybą(nors visur sakoma, kad vadybininkų ir taip per daug), tai pasidaro ne taip ir keista, kad PS toks populiarus.
  15. Tikėtina įstoti į VF. O tai ką tu nori veikti, jei nenori programuoti? Taip ar taip teks programuoti, jei jau tokią kryptį pasirinkai.
  16. Negalvojai apie VU informatika? Pirmame kurse matematikos daugiau negu reikia :D . Pirmame semestre tik vienas dalykas susijęs su programavimu, ten greitai pakartoja mokyklinį kursą(po to apie duomenų struktūras, algoritmus ir pan. pasakoja(taip pat susipažinsi su rodyklėmis)), tai laiko pakankamai, kad "prasilaužtum". PSams matematika ir informatika yra tolygiau paskirstyta nei informatikams, tad pirmame kurse jie daugiau programuoja. Dėl IT nežinau. Nors šiaip programos kažkiek keičiasi šiais metais, tai galbūt bus kas nors kitaip.
  17. Man atrodo, kad negalėsi taip paprastai stoti į magistrantūrą baigęs kolegiją. Reikęs kokių nors išlyginamųjų.
  18. 10-20 min.? Kaip? Jei rašant tokias programas galima sutaupyti tiek laiko, tai aš galėčiau sutrumpinti savo programavimą valandomis :o
  19. Jei dar reikia praeitos užduoties algoritmo, tai galbūt šitas bus geras, per daug laiko nepraleidau prie jo, nes rytojaus egzui reikia ruoštis :lol: int powerOfTen = 1; int power = 1; int pageNumber = 0; while (n / powerOfTen >= 10){ pageNumber += 9 * powerOfTen *power; powerOfTen *= 10; power++; } pageNumber += (n - powerOfTen + 1) * power; Internete yra tos užduoties algoritmo aprašymas:
  20. O kas bus jei n = 333? Ar n=9001? Ar kur nors parašyta, kad n < 100?
  21. c yra tik laikinas kintamasis skirtas išsaugoti b reikšmę, kad po to ją galima būtų priskirti a.
  22. Ta vieta tiesiog apkeičia a ir b reikšmes, jei b<a. Kažkaip jau turėtum pats suvokti tokius dalykus :D . Ir ta kodo dalis yra visiškai nereikalinga. Ir taip aišku, kad antras skaičius niekada nebus mažesnis už pirmą, nes tie skaičiai nurodo intervalo rėžius.
  23. d nuskaito prieš pat antrą ciklą, kuriam kaip tik ir reikia tos d reikšmės, kad nuskaitytų kitus duomenis.
  24. Likusieji skaičiai nėra skaičius d. Užduotyje parašyta, kad kai nuskaitai d, tai po to dar seka d skaičių. Pvz., jei d=4, tai nuskaitęs d dar nuskaitysi 4 skaičius. Nors turbūt ne tame čia bėda. Pačioje pirmoje eilutėje yra ne d, o n.
  25. Kiekvienoje eilutėje yra vis naujas d, todėl jį reikia nuskaityti cikle.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...