Pereiti prie turinio

Valdas3

Nariai
  • Pranešimai

    333
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Visas Valdas3 turinys

  1. Idėja ir yra svarbiausia šito uždavinio dalis. Jis iš olimpiados. Jei jau viską suvoki, tai tikrai nesuprantu kokių tu galėtum turėti problemų rašydamas programą. Nemanau, kad verta leisti laiką prie tokių užduočių besiruošiant IT egzaminui, nes kiek prisimenu, egzamine buvo tik paprastos standartinės užduotys.
  2. O aš darydavau atvirkščiai. Pirmiausiai pabandydavau išspręsti užduotį pats, be kompiuterio pagalbos, ir tada pamatydavau kokius žingsnius reikia padaryti kompiuteriui, kad ir jis galėtų tą užduotį išspręsti. Ir šiaip, pirmiausiai reikėtų pamėginti suprasti teoriją, o ne iš karto šokti rašyti programas. Ne taip daug laiko užimtų paskaityti kaip veikia ciklai, masyvas ir panašiai.
  3. Ne, kadangi galima pažiūrėti kokias reikšmes tuo metu saugo kintamieji, tai debuggeris tinka ir loginių klaidų ieškojimui.
  4. Galima atspausdinti tarpinius rezultatus ir žiūrėti ar jie yra tokie, kokių tikiesi. Galima naudoti debugger ir watches. Sustabdai programą norimoje vietoje ir vykdai programą po vieną eilutę stebėdamas kintamųjų reikšmes. O šiaip, tai galvok ką darai ir viskas bus gerai :D . Jei konkrečiau įvardinsi klaidas, tai gal ką nors geresnio parašysiu
  5. Galbūt tu ir teisus. Tik įdomu ką jis turėjo omenyje sakydamas "man iš jų reikia ištrinti mažiausiąjį narį".
  6. Jei nori keisti kintamųjų reikšmes, tai naudok procedūrą. procedure AtrinkSudek(var mas:masyvas; var suma:integer);
  7. Matematiškai teisingas atsakymas yra 20 ir visiškai nesvarbu ką nec'as yra parašęs savo vertinimo instrukcijoje ir apie ką galvojo tą užduotį sudaręs žmogus (na, galbūt svarbu tiems, kurie laikė šį egzaminą :D). O uždavinio sudarytojo nuomonei galima prieštarauti, taip pasikėliau savo pažymį po vieno kolio :D . Retai kada matematikoje skirtingos raidės būtinai reiškia skirtingus skaičius, o kai reiškia, tai apie tai būna pranešta.
  8. Nors mane irgi mokė apie n-mačius masyvus, bet pats mokytojas sakė, kad jie neįeina į programą. Pažiūrėjau IT egzamino programą ir ten taip pat neradau nieko apie n-mačius masyvus. Nebent jie visus n-mačius masyvus vadina tiesiog masyvais.
  9. Nereikia jam sukti galvos su dvimačiais masyvais ir visokiomis matricomis :D . Ir iš vis, tai turbūt nėra mokyklinės programos dalis. Tad geriau būtų sukurti du atskirus masyvus. Arba geriausia jų nenaudoti iš vis :D .
  10. Išsiaiškinti tai, kad skaičiai vienodi, yra užduoties dalis. Kaip tau atrodo tokia užduotis? Turime trikampį. Pažymėkime jo kraštines a, a ir a. Žinome, kad visi trikampio kampai yra lygus ir kad trikampio perimetras yra 12cm. Surasti kiekvienos kraštinės ilgį. Žinau, kad viskas kiek supaprastinta (ir pavyzdys šiaip sau :D ), bet nesvarbu. Tokią užduotį išspręstų trečiokas. Bet jei pažymėtume trikampio kraštines skirtingomis raidėmis, tai gal jau kokio šeštoko žinių reikėtų, kad susivokti, jog tos kraštinės yra lygios. Iš vis, kokia dar nuomonė matematikoje? Esi arba teisus arba ne ir viskas.
  11. Na, sąlyga, kuri gali suklaidinti, mano nuomone, nėra nekorektiška. Ar tie žmonės pasakė kokių nors argumentų kodėl sąlyga yra nekorektiška? Visad būna diskusijų dėl užduočių, kurios prigauna nemažai žmonių :) .
  12. O kas būtent, tavo nuomonė, yra nekorektiška? :) Tai, kad skirtingos raidės gali žymėti vienodus skaičius (nors taip neatrodo iš tavo senesnės žinutės). Juk uždaviniuose, kuriuose reikia išspręsti kokią lygčių sistemą, nerašo, kad kintamieji gali būti vienodi, nors taip tikrai pasitaiko.
  13. Dar vienas pavyzdys tikintiems į 19. Pitagoro teorema: c2=a2+b2 Norite pasakyti, kad a negali būti lygus b? T.y., neegzistuoja status lygiašonis trikampis? Juk Pitagoras niekad nesakė, kad a ir b gali būti vienodi(bet aišku ir nesakė, kad jie skirtingi). Gaunasi, kad ši teorema yra klaidinga?
  14. Tu nesuvoki apie ką kalbi. Dėl 15 uždavinio, tai žinome, kad skaičiai a, b, c yra natūralieji ir, kad jie yra mažesni už 11. Reikia apskaičiuoti reiškinio (a+b)/c didžiausią galima reikšmę. Žinome, kad kuo skaitiklis didesnis ir vardiklis mažesnis, tuo trupmenos reikšmė didesnė. Vardiklio © mažiausia reikšmė yra 1, o didžiausia įmanoma skaitiklio (a+b) reikšmė yra 10+10=20 . Todėl atsakymas yra 20/1=20 . Niekur neparašyta, kad skaičiai turi būti skirtingi, todėl jie gali būti vienodi.
  15. Tokios pievos seniai nemačiau :blink: . Tegul džiaugiasi visi dvyliktokai, kad ne tu matematikos egzaminą sudarinėjai, nes vargu ar kas būtų išlaikęs :D
  16. Ne, atsakymas yra 20 ir nėra jokio rimto pagrindo galvoti kitaip.
  17. Kai kurie iš čia esančių mano, kad jei žmogus apkūnus, tai jis turi daug pinigų maistui, todėl jis yra protingas, nes jų moka užsidirbti. Deja, bet dažna nutukimo priežastis yra pigus, nesveikas, prastos kokybės maistas. Na ir dar, mano asmenine nuomone, vien tai, kad žmogus gerai uždirba, dar nereiškia kad jis yra protingas. O žmonių į kategorijas skirstyti ir bendru atveju neverta. Net ir tada, kai dauguma kažkokio tipo žmonių patenka į vienokią ar kitokią kategoriją visada atsiranda išimčių ir niekada negali žinoti ar žmogus esantis priešais tave nėra ta išimtis :) . Mano manymu, toks autom
  18. Prieš ciklą nuskaityk pirmą skaičių į didziausias ir ciklą suk iki k-1.
  19. Kas bus jei įvesti skaičiai bus vien neigiami?
  20. Per daug dažnai tu čia įdedi krūva užduočių, kad kiti jas išspręstų. Bet kadangi jau padariau kelias, tai nurodymus parašysiu, bet tikriausiai ir taip atsiras kas išspręs. 1. Padaugink abi puses iš (2+√3)^(x/2). Patvarkęs lygybę įsivesk keitinį t=(2+√3)^(x/2). 4. Padalink abi puses iš 6^(x/2). Įsivesk keitinį t=(3/2)^(x/2) 5. Padalink pirmą lygtį iš 4, antrą iš 9. Kadangi abu reiškiniai bus lygus 1, tai juos galima sulyginti. Sulyginęs galbūt pastebėsi ką nors įdomaus. 2 ir 3 nesprendžiau, nes abejoju, kad sprendimai bus kažkuo ypatingi.
  21. Na, turėtų būti akivaizdu, kad žaidimas neturėtų išsijungti perėjus lygį. Ta registracija ir prisijungimas yra beprasmis dalykas, bet suprantu, kad norėjosi pasižaisti.
  22. Gal gali konkrečiau parašyti kodėl tau nepatinka VU? Man pasidarė įdomu :)
  23. 94%. Pirma egzamino dalis pakišo koją. Abejoju ar programose buvo kokių nors klaidų :) . Nors rašydamas vieną iš tų programų padariau žioplą klaidą (vietoje div parašiau mod), tai pasisekė tą klaidelę pagauti pakankamai greitai su debuggeriu. Mokiausi ir mokykloje ir ten nemažai išmokau (turėjau gerą mokytoją), bet man atrodo, kad daugiausiai išmokau savarankiškai skaitydamas ir spręsdamas įvairius uždavinius. Ta knygutė man patiko, nes ten yra parašyti kai kurių užduočių sprendimai, kurie padeda greičiau viską įsisavinti. :)
  24. http://ragaine.su.lt/mokomoji/pascal/index.htm Kitų pascal programavimo knygų nesu skaitęs. Užteko ir šitos neblogai egzaminui išlaikyti :)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...