Pereiti prie turinio

BrainStorm

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    383
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    2
  • Atsiliepimai

    100%

BrainStorm Pranešimai

  1. Pasidalinsiu savo pastebėjimais:

     

    1. Tema yra blogai suformuluota.

    Temoje pateiktas pavyzdys, jog būtent pardavinėjat sąsagas gali gerai užsidirbti. Čia yra visiškas briedas. Sąsagos, kurias nešioja vyrai bei moterys - Lietuvoje deja bet neturi didelės paklausos. Kodėl? Pas mus nėra įprasta į marškinius segtis sąsagas, o juolab į paprastus jų ir neįsisegti, reikėtų turėsi savo spintoje specialiai tam skirtų marškinių. Ir kiek iš mūsų juos turime? Pas 5-6 vyras?

     

    2. Straipsnis nėra apie būtent pelningą parduotuvę, o tiesiog paviršutiniškas paaiškinimas, kaip galima pradėti savo verslą internete.

    a. Susirask prekę, kuri nereikalautų žvėriškų investicijų, tačiau turėtų atitinkamą paklausą.

    b. Investuok sumą, kuri nesugniuždys tavęs, jeigu verslas nepasiseks.

    c. Rask terpę arba rinką, kur tas produktas yra paklausus.

    d. Reinvestuok.

    e. Tapk nepriklausomas.

     

    Ne tik su sąsagom galima "užsukti" gerą verslą. Juolab šis verslininkas yra iš Amerikos, kurioje net ir menkiausia idėja susilaukia susidomėjimo, kadangi rinka yra žvėriškai didelė, vartojimas yra taip pat labai didelis, tad nėra ko stebėtis.

    Pabandyk pradėti tokį verslą Lietuvoje tai galbūt pavyks užsidirbti ant kavos. Kodėl? Pastebėjau, jog daug vyrų mėgsta sąsagas rinktis specializuotoje parduotuvėje: kostiumų parduotuvė, marškinių parduotuvę, juvelyrinių prekių parduotuvės. Priežastis labai paprasta - taip lengviau pritaikyti naują aksesuarą prie savo stiliaus ir toks pirkimas yra malonesnis - kadangi tu tą daiktą gali apčiupinėti, prisidėti, įsisegti pirmam bandymui ir t.t.

    Kas yra sąsagų pirkėjai - tai vyrai nuo 30-40metų. Kadangi ar daug jaunimo Jūs matote kasdien su šiuo prabangos aksesuaru?

     

    Manau temos autorius pats nelabai suprato straipsnio idėjos ir tiesiog negalvojąs ją nukopijavo ir tiek.

     

    RomasJa, aš nematau, straipsnyje, kur būtų išskirtas pateikimo svarba?

    Nuėjus į pardavėjo tinklapį, jame nematau absoliučiai jokios idėjos, kuri priverstų mane pagalvoti apie pirkimą.

    e-Shop'as yra ant tiek paprastas , kad jame pasiliks tik žmogus, kuriam iš tiesų reikia tokio produkto.

    Vienintelis pliusas - didelis pasirinkimas. O tai irgi gali nubaidyti potencialių pirkėją, kadangi per didelis apsirinkimas kai kuriais atvejais daro neigiamą įtaką.

  2. Flow, marketingas prasideda nuo planavimo. Pirma žmogus turi būti tvirtas - kuo nori būti ir kuo gali dirbti.

     

    kaip ir pranešiau - sekanti dalis - kaip save "parduoti" darbo pokalbyje - bus pateikta čia visai netrukus.

     

    Pradėkime nuo pagrindų, kadangi be jų net neverta stengtis gerai pasirodyti darbo pokalbyje. Kadangi nors ir priims tave į darbą ar tu būsi tikras tikra, kad tai darbas, kuriam tu labiausiai tinki ir kuris labiausiai tinka tavo charakteriui.

  3. Asmeninis marketingas šiuolaikinėje rinkoje

     

    Vis dažniau girdžiu skundus, Lietuvoje nėra darbo, Lietuvoje sunku gyventi. Aš jaunas studentas, kas mane priims dirbti.

     

    STOP!

     

    Visi tokio tipo nusiskundimai dažniausiai sklinda iš žmonių, kurie nepažįsta savęs, neturi aiškaus plano ir nuolatos blaškosi – nežinodami ko iš gyvenimo iš tiesų nori.

    Atsiprašau jeigu kažką įžeidžiau, tačiau tiesa tokia.

     

     

    Savęs pateikimo procesas tai yra ne kažkoks CV, kurio kaip formalumo reikalauja kiekvienas darbdavys. Na gerai, gerai ne kiekvienas, bet daugelis. Savęs pateikimas – tai visų pirma yra savęs pažinimo procesas. Save pažinti galima sudarant paprastą tačiau konkretų asmeninio marketingo planą.

     

     

    Asmeninis marketingas – tai yra tam tikrų asmeninių taisyklių kūrimas ir laikymasis. Asmeninis marketingas patartinas naudoti jaunuoliams 16-24 metų. Kurie renkasi specialybę arba baigę universitetą supranta, jog rinkoje jiems nėra vietos. Tačiau šiam procesui ribų nėra.

     

     

    Turbūt jau klausiate ką man daryti, jeigu aš nežinau kokią specialybę rinktis arba kaip aš galiu pateikti save rinkoje. Žemiau pateiksiu Jums planą, kurį turite kiekvienas savarankiškai pasiruošti, jį nuolatos pildyti ir keisti. Šis planas tai bus Jūsų sugebėjimų, kompetencijų ir troškimų veidrodis. Remiantis juo, galėsite lengviau pasirinkti norimą specialybę, atskleisti savo savybes darbdaviui, o galbūt įgauti daugiau drąsos ir sukurti asmeninį verslą. Tam kad galėtumėte tinkamai save išreikšti save, Jūs privalote turėti planą.

    Daugelis žinoma turi planų, tačiau ar jie detalizuoti ar išreikšti popieriuje ar išmatuojami?

     

     

    Asmeninio marketingo planą kaip ir kitus planus sudaro tam tikros dalys.

     

     

    Pirma dalis:

    Misija ir asmeniniai gabumai

     

     

    Šioje dalyje parašykite, kokia yra Jūsų gyvenimo misija. Nerašykite tokių niekalų kaip, tapti milijonieriumi, nusipirkti Ferrari. Čia pasistenkite nusibrėžti pagrindinę savo gyvenimo misiją. Tarkim: Tapti geriausiu Europos nekilnojamo turto brokeriu. Arba: 50-ies metų turėti nuosavą namą, du vaikus ir niekada nedirbti.

    Galite pateikti ir kelias misijas, vieną susijusią su karjera, o kitą susijusią su asmeniniu gyvenimu.

    Čia Jus riboja tik Jūsų paties / pačios fantazija.

    Detaliai aprašykite savo įgimtas savybes, talentus ir įgytas savybes per savo gyvenimą iki šios dienos. Jas surašykite padrikai, nesistenkite suranguoti pagal svarbą, tiesiog atskirkite dvi pagrindines grupes: Įgytos savybės / Įgimtos savybės.

     

     

     

     

    Antra dalis:

    Siekiai

     

     

    Šioje dalyje surašykite ką norite pasiekti. Būkite realistai, nekurkite fantastinių planų ir nenuvilkite savęs.

    Šios siekius būtinai suranguokite pagal asmeninę svarbą. Taip pat patartina nustatyti griežtus deadline.

    Pavyzdys:

    Parašyti bakalaurinį darbą iki ....

    Pasiruošti CV iki ....

    Išsiųsti 500 CV iki ...

     

     

     

    Trečia dalis:

    Siekių indikatoriai

     

     

    Nuspręskite, kokie veiksniai ar ženklai parodys, jog pasiekėte vieno ar kito nusibrėžto tikslo. Taip Jums bus lengviau įvertinti savo pastangas bei atliktus darbus.

     

     

     

    Ketvirta dalis:

    Savianalizė

     

     

    Išanalizuokite save, atlikite SSGG analizę, kuri atliekama rengiant verslo planus ar marketingo planus. Surašykite savo silpnybes, stiprybes, jums kylančias grėsmes ir žinoma aprašykite galimybes.

    Galimybes sektoriuje patariu padirbėti iš peties. Čia detaliai tačiau konkrečiai išdėstykite mintis kaip įveiksite savo silpnybes ir kaip panaikinsite arba sumažinsite grėsmių galimybes.

     

     

     

     

    Penkta dalis:

    Rinkų pasirikimas, jų analizė bei savianalizė

     

     

    Šioje dalyje turite nuspręsti kokioje rinkoje norėtumėte dirbti arba kokią specialybę norite studijuoti. Nesirinkite vienos rinkos ar specialybės. Pasirinkite 2-5 skirtingus variantus.

    Prie kiekvieno varianto parašykite ko specialybė ar rinka reikalauja iš jūsų. Kokia yra konkurencija, kokios yra galimybės Jums joje įsitvirtinti. Prie kiekvienos specialybės ar rinkos surašykite tipines savybes, kurių reikalauja darbdaviai. Prie jų pažymėkite pliuso ir minuso ženklus: pliusas – šią savybe aš turiu, minusas – man trūksta šios savybės.

     

     

    Padarę tokią analizę pamatysite kur Jūs labiausiai tinkate. Daug jaunų žmonių neturėdami tam tikrų savybių nori tapti medikais, vadybininkais ir t.t.

    Jeigu vis dėl to norite įgyti kažkokią specialybę, kuriai, pagal analizės duomenis šiai dienai netinkate, apačioje struktūriškai išdėstykite kaip žadate įgyti trūkstamas savybes. Kokiais būdais, kada tai padarysite kiek tai užims laiko, kiek tai kainuos ir t.t.

     

     

     

    Štai toks dokumentas puikiausiai atspindės Jūsų charakterį, Jūsų galimybes. Galbūt vieniems tai padės renkantis universitetą ar specialybę, kitiems tai galbūt bus dokumentas norimos karjeros link.

     

     

    Tai tik patarimai, kaip galite pagerinti savo gyvenimą. Nebūtinai vadovautis absoliučiai visomis išdėstytomis mintimis. Nebūtina ir visiškai sutikti. Tiesiog, pažinkite save, valdykite save ir tobulėkite.

     

     

    Asmeninis marketingas tikrai nesibaigia ties šiuo plano sudarymu. Tai yra nenutrūkstantis procesas kupinas nuolatinio pažinimo, žingeidumo ir asmeninio tobulėjimo bei sugebėjimas pateikti save.

     

     

    Šioje temoje vėliau pasistengsiu pateikti daugiau informacijos. Apie tai, kaip galima lengviau susirasti darbą bei kaip elgtis ir atrodyti darbo pokalbio metu.

     

     

    BrainStorm

  4. Adsocial, aplamai aš pasakysiu, įmonės teikiančios marketingo paslaugas ir netobulėjančios kartu su rinką - ankčšiau ar vėliau prarandą savo rinkos dalį. Pas mus visiškai neseniai pradėta lįsti į Facebook su marketingu.

    Tačiau dar nesimato progreso Twitter'yje. Vakarų Europos verslininkai sėkmingai ir šią platformą yra įvaldę.

  5. Kol gyvuoja paieškos sistemos - tol gyvuos SEO! Galim dėl to daugiau ar mažiau ginčytis bet tokie jau tiesa

     

    Social media marketing - jau labai senai yra neatskiriama verslo dalis. Žinoma kai kuriems verslams tokio tipo marketingas yra nereikalingas arba neturi didelės įtakos.

     

    Social media marketing pagrindinė mintis - informacijos perdavimas iš lūpų į lūpas. Tačiau tai to nebuvo ankščiau prieš visus Facebook ir t.t.?

    Juk visada labiau pasitikėdavai kirpėju Jonu, jeigu apie jį teigiamai atsiliepė kaimynas Jurgis bei tavo draugas Petras ir nėjai pas kirpėja Onute, kadangi ji netyčia įkirpo tavo vaikystės draugui Antanui į ausį. Čia yra tipinis naujienų ir nuomonės dalinimosi pavyzdys.

     

    Tiesiog dabar mes turime didesnes galimybes surasti savo vartotojus pigiau, greičiau, kokybiškiau.

     

     

    Social media marketing padeda SEO ir atvirkščiai.

  6. cunamis, ačiū už nuomonę.

     

    Dėl paraše esančios minties, tai ji nėra mano. Iš tiesų ją girdėjau vieno prancūzų lektoriaus paskaitoje, kuris pasakė panašią frazę (originali yra šiek tiek ilgesnė, tačiau prasmė lygiai ta pati) ir žinoma daugelis pradėjo diskutuoti bei prieštarauti šiam pasakymui.

     

    Tačiau galiausiai dėstytojas pareiškė - marketingo planas ir prasideda nuo idėjos. Verslas - pradedamas su mintimi / idėja. Jei Jūs turite prastą idėją - Jūs jau dabar esate žlugęs. Jūsų marketingo planas be išgrynintų - gerų idėjų yra tik eilinis tiriamasis darbas su įvairiomis analizėmis, kurios verslui nesuteikia didelės naudos.

     

    Trumpai tariant marketingo planas yra žmonių grupės ar vieno žmogaus idėjų sąrašas. Kadangi nei vienas iš mūsų nežinom ar marketingo priemonės tikrai suveiks.

     

    Kai kurie su tuo sutinki, kiti ne. Aš su tuo net labai sutinku. :)

     

    Žinoma PATS svarbiausias dalykas yra žmogus. Viskas priklauso nuo komandos, kuri dirbs su tavo marketingo planu. Kadangi pats savo kailiu patyriau kaip tikrai gerą marketingo planą sužlugdė "nuleipusių" žmonių komanda. Buvo skaudu žiūrėti.

     

     

    cunamis, galbūt ateityje ir kartu "prasuksim" kokį projektą. ;)

  7. Socialinis marketingas, ar man verta į tai „veltis“?

     

     

     

    Kadangi sulaukiu daug teigiamų žinučių, jog norėtumėte, kad su Jumis pasidalinčiau savo marketingisto patirtimi. Dalinuosi dar viena, manau šiai dienai naudinga informacija. Tai yra, kaip sukurti socialinio marketingo planą.

     

     

     

    Kas gi yra tas socialinis marketingas?

     

    Socialinis marketingas – tai nenutrūkstamas procesas, kurio dėka į Jūsų tinklapį nuolatos plūstą lankytojai bei dėmesio pritraukimas naudojant socialinius tinklus. Pagrindinis socialinio marketingo tikslas - vartotojų sudominimas pateikiama informacija ir skatinimas, kad jie šią informaciją pasidalintu savo socialiniuose tiksluose, kaip Facebook, Twitter, Youtube ir pan.

     

     

    Socialinį marketingą taip pat galima apibūdinti kaip nenutrūkstamą dialogą, kuris vyksta virtualioje erdvėje 24 valandas per parą.

     

     

     

    Tokio tipo žinutės daug greičiau sklinda tarp vartotojų, kadangi žmogus pasidalinęs informaciją su savo socialinių tinklų draugais yra patikimesnis nei Jūsų įmonė. Todėl galimybė, jog ir kiti asmenys susidomės šia informacija išauga net kelis kartus.

     

     

     

    2011 metais atlikti JAV rinkos tyrimo rezultatai atskleidė stulbinančia informaciją:

    • 3 iš 4 žmonių aktyviai naudojasi socialiniai kanalais kaip Facebook, Youtube, Linkedin, Twitter ir t.t.

    • Socialiniai tinklai pagal perduodamų duomenų kiekį jau aplenkė įprastinius el. laiškus.

    • Šiuo metu yra sukurta virš 200 milijonų blog‘ų, kuriuose kasdien parašome apie 900tūkst. Pranešimų ir net 34proc. informacijos blog‘uose yra būtent apie brand‘us, įmones, produktus ir paslaugas.

     

     

     

    Šiek tiek informacijos, kurią neseniai atkapsčiau internete:

     

     

    Facebook:

    1. 400milijonų vartotojų, 20milijonų žmonių kasdien prisijungia prie naujų Facebook Fan Page

    2. Kasdien žmonės Facebook tinkle pasidalina Like, nuotraukų ir video ir šis kiekis siekia 5 milijardus.

    3. Radijas ir televizija užtruko dešimtmečius, kol pasiekė 50milijonų auditoriją. Facebook užtruko 6 mėnesius kol subūrė 100milijonų auditoriją.

     

     

    Twitter

    1. Apie 80 milijonų vartotojų

    2. 10 milijonų Tweets – žinučių pateikiama per dieną.

     

     

     

    Youtube

    1. Antras didžiausias paieškos tinklapis

    2. 4-tas didžiausias tinklapis visame internete

    3. Kiekvieną minutę vartotojai į Youtube įkelia apie 13 valandų video

    4. Per dieną peržiūrų skaičius siekia apie 1 milijardą

     

     

     

    Rinka atrodo žvėriška ir tokia artima, tarsi ranka pasiekiama. Tačiau, tam, kad pasiekti bent vieną vartotoją, privaloma susikurti struktūrizuotą marketingo planą. Šiame straipsnyje pasidalinsiu sava patirtimi, kokius žingsnius reikia įvykdyti norint pasiekti taip trokštamo tikslo – aiškaus ir detalaus bei kokybiško socialinio marketingo plano – kuris Jums gali atnešti sėkmę. Noriu pabrėžti, jog geras planas – negarantuoja Jums sėkmės. Tačiau tai palengvins Jums užduotis ir neleis nukrypti nuo pagrindinio Jūsų tikslo.

     

     

     

    Po ilgų svarstymų, jūs nutarėte būti aktyvus socialinėje erdvėje ir taip gerinti savo įmonės įvaizdį, didinti produktų / paslaugų žinomumą. Taigi, kuriame socialinio marketingo planą.

     

     

     

    Pirmas žingsnis – planavimas

     

     

    Privalote atsakyti į tokius tipinius klausimus:

    a. Kaip vartotojai randą informaciją apie mano sritį ir tokio tipo produktus / paslaugas?

    b. Kas labiausiai įtakoja mano klientus: rekomendacijos, informacijos gausa, geri / neigiami atsiliepimai internete ir pan.?

    c. Kokiu charakteriu pasižymi Jūsų vartotojai?

    d. Ar Jūsų vartotojai aktyviai dalyvauja socialiniuose tinkluose, ar ieško informacijos internete?

    e. Ar Jūsų konkurentai aktyvūs socialiniuose tinkluose?

     

     

     

    Kokius vartotojų pasiekiamumo kanalus šiuo metu naudojate?

    1. El. paštas

    2. Įprastinis paštas

    3. Google reklama

    4. Naujienlaiškiai

    5. Skrajutės/žurnalai ir pan.

     

     

     

    Atsakius į šiuos klausimus, Jūs aiškiau apibūdinsite savo siekiamus tikslus: kas norite būti it kokie Jūsų tikslai, bei žinoma išsiaiškinsite ar socialinis marketingas yra tinkamas Jūsų verslui. Ne visiems verslas socialinis marketingas yra reikalingas. Vienas iš pavyzdžių – miškovežiai. Vartotojai tokios technikos labai retai ieško internete ar socialinėje erdvėje. Potencialūs pirkėjai lankosi mugėse, ieško informacijos ir patyrusių vartotojų, urėdijų ir pan. Šiame sektoriuje svarbiausias yra tiesioginis pardavimas – asmeniniai kontaktai, tad socialinis marketingas neturės poveikio vartotojams. Taip pat galima rasti ir daugiau pavyzdžių, tačiau Lietuvoje egzistuoja ir begalė kitų verslo rūšių, kurioms socialinis marketingas yra būtinas, o jeigu nebūtinas dabar – jo prireiks vėliau. Tad kam laukti momento kada taps per vėlu kažką keisti ir vėl Jums teks vytis savo konkurentus. Tegul nuo šiol jie vejasi Jus!

     

     

     

    Antras žingsnis – triukšmo filtravimas

     

     

    Visų pirma įkurkite Facebook fanų puslapį, twitter paskyrą – siekdami būti pirmi rinkoje kurie į socialinę erdvę įves kokio nors tipo produktą. Taip pat šiame etape patartine apsaugoti savo prekės ženklą arba įmonės pavadinimą, kad konkurentai ar kiti piktos dūšios veikėjai nesugalvotų užbėgti Jums už akių ir suteršti Jūsų vardo.

     

     

    Taip pat patartina pradėti naudotis tokiomis programomis kaip: Google alerts, socialmention.com.

    Šie du etapai padės Jums sužinoti ar vartotojai Jūsų ieško, ar jie ieško specifinių produktų. Tai leisk Jums vaizdžiai susiformuoti tikslinę rinką.

    Be abejo Jūs patys turite akylai stebėti konkurentus, paieškos svetainėse pagal pagrindinius raktažodžius ieškoti informacijos, nuolatos domėtis rinkos naujienomis.

     

     

    Socialinėje erdvėje be Jūsų aktyvumo vartotojai nesidomės ir Jumis, tad Jūsų aktyvumas = Vartotojų aktyvumas.

     

     

     

     

    Trečias žingsnis – tikslinės rinkos / auditorijos nustatymas

     

     

    Pasaulyje nėra nei vieno produkto, kurį galėtumėte parduoti masėms. Tas pats kuras, kurį visa naudojame, tačiau Juk jo rūšių yra įvairių: LPG, dyzelinas, benzinas – tad auditorija ir tikslinis segmentas kiekvieną kartą keičiasi.

    Taip ir Jūs turite aiškiai apibrėžti, kad yra Jūsų tikslinis pirkėjas ir kokia Jūsų tikslinė auditorija, kuriai būtų įdomi informacija apie tam tikrą produkciją.

    Pagal tyrimus, socialinėje erdvėje patys aktyviausi yra 24-32 metų asmenys, kurie kasdien joje praleidžia iki 16 valandų. Socialinius tikslus nuolatos tikrina savo kompiuteryje, išmaniajame telefone, planšetėje ir t.t. Nuolatos atnaujina informaciją apie save bei domisi ką veikią jų artimųjų ratas – draugai.

     

     

     

    Taigi, nustatant tikslinę rinką privalote vartotojus išskirstyti:

    a. Demografiškai

    b. Psichografiškai

    c. Geografiškai

    d. Pagal elgseną

    Jūs kaip pardavėjas privalote žinoti apie potencialius pirkėjus daugiau nei tie pirkėjai žino apie save.

     

     

     

     

    Ketvirtas žingsnis – nusistatyti tikslus

     

    Šiame etape privalote pats nusistatyti, ko norite pasiekti socialinio marketingo dėka:

    a. Padidinti brand‘o žinomumą

    b. Dalintis naujausia rinkos informaciją su vartotojais

    c. Padidinti pardavimus

    d. Tapti rinkos lyderiais

    e. Sumažinti reklamos kaštus

    f. Ir t.t.

     

     

     

    Penktas žingsnis – veikite

     

     

    Kadangi jau turite susikūrė Facebook, Twitter ir kitas paskyras, žinote kas yra Jūsų vartotojai ir potencialūs pirkėjai, kokios informacijos jie ieško internete Jums belieka šia informaciją talpinti virtualioje erdvėje. Provokuoti dialogą tarp Jūsų vartotojų ir tarp vartotojų ir Jūsų. Būkite savimi, nebandykite kopijuoti konkurentų taktikos ar idėjų, kadangi vartotojai labai greitai tai supras. Stenkitės būti ypač aktyvus socialinėje erdvėje, nuolatos dalinkitės informacija, bendraukite su savo vartotojais, galbūt net kartas nuo karto surenkite konkursus, kuriuose galima laimėti mini prizus ar suvenyrus.

     

     

     

    Beje neužmirškite, jog net įgyvendinus sėkmingą marketingo planą, jį tenka nuolatos kontroliuosi ir stebėti. Tirti gautus rezultatus. Rinka per daug greitai keičiasi, jog su viena idėja sugebėtumėte išlikti rinkos lyderiais metus ar daugiau.

     

     

    Sėkmės,

    BrainStorm

  8. GlenQuagmire, marketingo kampanijos tikslas buvo - kepyklos žinomumo didinimas, pasinaudojant netikėtumo faktoriumi. Netikėtos staigmenos siuntimas - sukeliant malonius atsiminimus.

     

    Pardavimų didinimo tikslo nebuvo šiame etape.

     

    Laiškai buvo suasmeninti. Kadangi suradome visą sąrašą kiekvieno namo - buto gyventojo. Tai buvo nesudėtinga padaryti, tik reikėjo investuoti šiek tiek laiko.

     

    Taip but netoliese buvo ir ofisai, į juos kiekvienai įmonei taip pat nusiuntėme po tokį patį laišką.

     

    Todėl visi laiškai išsiųsti registruotu paštu. Šiai akcijai taip pat radome kurjeriu tarnybą, kuri sutiko už atitinkamą reklamą kepykloje - suteikti 80proc. nuolaidą registruotų laiškų siuntimui. Kadangi jie puikiai suprato, jog tokia kampanija tikrai sukels šurmulį ir žmonės atkreips dėmesį ir užsuks į kepyklėlę. Tad buvo paprašyti ir aišku sutikome, jog prie kiekvieno užsakymo klientui įteiktume jų skrajutę apie teikiamas paslaugas. Mums tai iš tiesų labai išpigino reklaminę kampaniją.

     

    Po kampanijos, kuriai išleidome tikrai nedaug apie 2500EUR. Kepykla sulaukė didelio ažiotažo. Ji buvo pastebėta ne tik privačių pirkėjų, tačiau ir įmonių. Be to, mes kelis laiškus išsiuntėme ir žiniasklaidos priemonėm - tačiau tikslingai pasirinkome mažesnio tiražo laikraščius / žurnalus.

     

    Kilimas pirmą mėnesį buvo 25-30proc. Tikrai žinau vieną konkretų faktą: per pirmą mėnesį atsipirko reklamos kampanija.

    Šiuo metu savininkas jau atsidarė antrą kepyklą - tačiau kitame mieste, yra sudaręs sutartis su įmonėmis, kai kuriomis mokyklomis - kurioms per pietus tiekia šviežias, iš ryto keptas bandeles.

  9. Tipinės priežastys, kodėl mažėja įmonės žinomumas.

     

    Arba kur man ieškoti problemų?

     

     

     

    Rinkodara (populiariau sakant – marketingas), yra sunkus ir daug asmeninių savybių reikalaujantis mokslas. Viena iš priežasčių, kodėl marketingas yra toks sudėtingas ir kai kam „neperkandamas“ procesas – tai veikla kuri kupina nenutrūkstamo planavimo ir strategijos kūrimo. Dažnai marketingas/rinkodara tampa dideliu galvos skausmu mažoms įmonėms, ypač atsižvelgiant į dabartinę ekonomikos tendenciją. Dauguma mažų įmonių tiesiog neturi reikiamų pinigų norimam marketingo/rinkodaros planui. Tačiau visada galima rasti išeitį, vienas iš paprasčiausių būdų samdyti srities profesionalą, kuris sugebėtų įsigilinti į Jūsų problemas ir rasti pigiausius bei efektyviausius sprendimus. Tačiau neapsigaukite, srities profesionalas gali kainuoti iš tiesų nedaug. Jeigu turite mažą įmonę, kuri nėra pajėgi samdyti rinkodaros komandos už 30tūkst. Lt/ per mėnesį ar daugiau, visada bandykite ieškoti žmogaus ar žmonių komandos, kurie į Jūsų pasiūlymą žiūri ne kaip į dar vieną galimybę užsidirbti, tačiau kaip į iššūkį – galimybę tobulėti.

     

     

    Tačiau ką daryti jeigu norite pats / pati išspręsti problemas ir kur tų problemų ieškoti?

     

    Žemiau pateiksiu 5, mano akimis, tipines marketingo / rinkodaros problemas, kurias galite išspręsti pats (jeigu turite pakankamai pasitikėjimo ir patirties) arba jas gali padėti išspręsti tinkamas specialistas.

     

     

    Jūsų tinklapis stabdo vykdoma veiklą

     

     

    Pirmiausia – pripažinkite tai! Visi žino, jog dabartiniais laikais Jūs privalote turėti savo įmonės tinklapį – kad išgyventumėte nuolatinėje kovoje su konkurentais. Tačiau gera naujiena ta, jog dabar egzistuoja begalė įrankių, kurių dėka Jūs galite susikurti savo reprezentacinį įmonės ar vykdomos veiklos tinklapį. O taip pat internetiniai vardai ir jų registracija (kitaip žinoma kaip domenai) bei internetinės svetainės talpinimo planai (hostingas) šiaip laikais siūlomi ypač patraukliomis kainomis, galite rasti pasiūlymų, kurie , už abejas paslaugas , nesieks net 200 litų per metus. Čia yra gera naujiena, tačiau kaip ir visada gerą naujieną lydi blogoji – Jūs privalote investuoti į savo reprezentacinį tinklapį ir samdyti profesionalus. Priežastis paprasta: Jeigu Jūs neturite pakankamai žinių, kurias galėtumėte panaudoti savo tinklapio kūrimui ir jei nusprendėte nusipirkti tipinį tinklapio dizainą internetu – tik padarius šį žingsnį Jūs jau pradedate kenkti savo verslui. Kadangi neprofesionalus, ne Jūsų poreikiams pritaikytas tinklapis padaro daugiau žalos nei suteikia naudos.

     

    Pagalvokite: daugelis žmonių ieškodami reikiamos paslaugos nebevarto geltonųjų telefonų knygos puslapių, tačiau pasitelkia į pagalbą kompiuterį ir internetą. Suradę įmonę, kuri siūlo norimą paslaugą lankytojas visų pirma pamato tos įmonės reprezentacinį puslapį: jo dizainą, struktūrą ir t.t. Ir jeigu tas tinklapis yra atgrasus, kitaip sakant nedraugiškas vartotojui (not user friendly), galiu beveik 100proc. garantuoti, jog potencialus Jūsų paslaugų ar produktų pirkėjas tiesiog uždarys šį puslapį ir pradės ieškoti alternatyvių pardavėjų – Jūsų konkurentų.

    Tad, ar tikrai verta taupyti šioje vietoje? Nerizikuokite prarasti galimų klientų, susikurkite gerą savo įmonės įvaizdį – tinklapio pagalba... NUSISAMDYKITE SRITIES SPECIALISTĄ!

     

     

     

    Tuk tuk! Aš vartotojas: Negaliu Jūsų rasti!

     

    Grįšiu prie anksčiau išsakytos minties – Jūsų vartotojai ieško internete, o ne popierinėje telefonų knygoje. Todėl net jeigu jau turite gražų tinklapio dizainą, patrauklią, vartotojams draugišką, tinklapio aplinką, čia dar anaiptol ne pabaiga. Sekantis žingsnis, kuri reikia Jums žengti – Jums reikalingos SEO (Search Engine Optimization) specialisto paslaugos.

     

    SEO apima:

    • Google Places

    • Facebook

    • Twitter

    • Google+

    • YouTube

    • Flickr

    • LinkedIn

    • RSS

    • Yelp

    Ir šis sąrašas vis ilgėja ir ilgėja...

     

    Ir kiek įrankių iš šio sąrašo Jūs numatėte naudoti savo marketingo / rinkodaros plane? 3? 4? To tikrai negana. Jeigu Jūs turite neigiamų atsiliepimų apie savo įmonę tokiose tinklapiuose kaip Yelp, o Jūsų sukurtas Facebook fanų puslapis teturi 7 fanus... Jums reikia pagalbos. Imkitės veiksmų kol prieš Jūsų akis neužbėgo didieji konkurentai. Ieškokite galimybių kaip tapti geresniais ir žinomesniais virtualioje erdvėje nei Jūsų konkurentai. Pranašumas virtualioje erdvėje yra vienas iš šiuolaikinių raktų į verslo sėkmę. Valdykite savo brand‘ą, kol jo neužvaldė piktieji internetiniai monstrai (jūsų klientai)!

     

     

     

    Jokio inovatyvumo. Seneli, prabusk!!!

     

     

    Inovatyvaus marketingo / rinkodaros plano kūrimas – ypač sudėtingas ir sunkus darbas. Čia, laikas, kūrybingumas ir technologijos vaidina ypač svarbias roles. Tenka skirti begalę laiko nuolatiniams „proto šturmams“, nuolatos domėtis ir vaikytis naujausių rinkoje diktuojamų reklamos madų bei pasitelkti į pagalbą naujausias technologijas. Socialinis marketingas, asmeniniai ryšiai, virtualūs nuolaidų kuponai, mobilus marketingas, kokybiškas (ir naudingas) tinklapis ar el. laiškų marketingas – tai yra tik keletas sričių kur Jūsų verslas nesiima jokios iniciatyvos. O galbūt šias srities Jūs plėtojate, tačiau neįdiegiate Jokių inovacijų? Mūsų pasaulis ir gyvenimas nestovi vietoje, kasdien rinkoje atsiranda kažkas naujo ir patrauklaus, tad dabar Jūsų laikas veikti. Domėkitės rinkos tendencijomis, panaudokite rinkodaros mados reklamas pirmieji ir taip laimėkite laiko prieš savo konkurentus.

     

     

     

    Problema? Ir vėl tu renkiesi lengviausią sprendimo būdą

     

    Jūs pradėjote verslą ir nežinote ko griebtis. Dauguma verslininkų padaro vieną pagrindinę problemą – savo įmonę pradeda reklamuoti masėms. Kitaip sakant – vykdo masinę rinkodarą. Nors Jums atrodys, kad pasirinkta strategija tikrai veikia, Jūs sulaukiate naujų klientų, tačiau ar tikrai šie klientai atneša Jums tiek pajamų, kad apsimokėtų toliau tęsti ar pasirinkti masinės rinkodaros kryptį? Tam, kad neleistumėte taip sunkiai uždirbtų pinigų vėjais – skirkite laiko strategijos pasirinkimui. Atlikite rinkos analizę, pasirinkite vartotojų segmentą ar segmentus, kuriuos norite pasiekti, išgirskite potencialių vartotojų norus ir lūkesčius ir tik tada investuokite į reklamą. Žinoma, didelės korporacijos gali sau leisti investuoti žvėriškas pinigų sumas į reklamą: televizijoje, spaudoje, radijos eteryje ir pan. Tačiau ar Jūsų verslas turi tiek laisvų pajamų, kad sugebėtumėte kovoti su gigantais? Galiu garantuoti, jeigu bandysite vytis tokio plauko įmones, Jūsų verslas vieną diena žlugs. Verčiau ieškokite kokybiškesnių ir patrauklesnių sprendimų.

     

     

     

    Jūs negirdite savo klientų!

     

    Daugumai verslininkų ypač sudėtinga suprasti vartotojus. Kai kurie iš jų net nesiteikia pažiūrėti į savo įmonę per vartotojo prizmę. Nesvarbu, ar Jūs pardavinėjate pieštukus ar stogo dangą, Jūs privalote suprasti, kad:

     

    1. Klientas yra pats svarbiausias aspektas, nes be jo Jūs negausite pajamų

    2. Verta atsiminti seną bet laiko patikrintą frazę – klientas visada yra teisus. Žinau, jog daugelis nesutiks su tuo, tačiau net jeigu klientas yra neteisus, Jūs privalote leisti vartotojui suprasti, kad jis yra teisus ir rasti jam tinkamą sprendimą, nors ir koks neteisingas Jūsų akimis jis bus.

     

    Dauguma verslininkų nuo pat pradžios pasineria į kitus rūpesčius ir dažnai negirdi ir nemato įspėjamųjų signalų iš vartotojų grupių. Dėl šios priežasties ypač sunkus verslininkui po kurio laiko iš šalies pažiūrėti į savo produktus ar paslaugas ir tai įvertinti. Iš tiesų, šioje vietoje galima atrasti labai lengvą sprendimą – slapto pirkėjo tyrimas. Šiam tyrimui tereikia atrasti kompaniją ar marketingo specialistą, kuris Jums parengs viso proceso eigą, suras žmones, kurie norėtų dalyvauti šiame eksperimente ir žinoma parengs detalią ataskaitą apie tyrimo rezultatus.

    Daugelis iš Jūsų turbūt pagalvos, kad švaistyti pinigus – juk Jūs pats galite puikiausiai suorganizuoti toki tyrimą, tačiau ar jo rezultatai bus tikrai objektyvūs?

     

     

    Brainstorm

  10. prans,

     

    nenorėjau kritikuok, bet jeigu reikalauji. Visų pirma pats logotipas be jokios idėjos, tiesiog apsirinktas šriftas, spalvos ir uždėta nindzės galva. Sudėjus visu dizainerių logotipus ir tavo, tavasis visiškai nublunka ir net nėra patrauklus akiai. Nindzės galva, kuri pakreipta - neatspindi jokios kitokios prasmės kaip tik nindzė. Tačiau visa esmė yra marketingo paslaugos - verslui. Logotipas neturi būti juokingas ar vaikiškas, kadangi tai bus vienas iš įmonės "veidų". Pagal jį mus žmonės turi atpažinti.

    Jeigu ta nindžės galva iškirpčiau ir ją padėčiau vieną ant balto lapo, niekas nesuvoktų, jog čia galėtų būti kažkas susiję su marketingu ar pan.

    Aplamai logotipas, tokį logo aš pats galiu sukurti per 5minutes, tačiau man reikia profesionalumo. Jeigu mano tikslas būtų tokio lygio, kaip tavo logotipas, tai net neskelbčiau konkurso.

     

    Dar turi laiko sudalyvauti konkurse. Peržvelk kitų dizainus ir kokybę, nes kol kas tavo darbas yra žiauriai silpnas. Už tokį nesiryžčiau mokėti nei 10litų.

    Ar pakankamai pagrįsta nuomonė?

     

     

    zachfa, tas karatistas - net ne nindzė - čia pirmas dalykas. Antras - šis žmogeliukas man yra labai labai matytas internete. Deja neatkasu kur jį mačiau, todėl kyla daug abejonių dėl autorystės.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...