Pereiti prie turinio

Blofeld

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    5.577
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    18
  • Atsiliepimai

    100%

Blofeld Pranešimai

  1. Dabar idomumo delei permeciau, tai nuo 2013 metu turi buti ir 130g/km tarsos. Tai 7 metai. Gal ir nelauzas, bet jau gan senoka. Suprantama, uz 1000 jau nenupirksi. Tai cia turbut skirta auto parko amziaus vidurkiui didinti, kas gan irgi logiska.

     

    Taip, logiška. Bet kaip tam nepasiturinčiam žmogeliui ištraukti tuos kad ir 5000-6000 € už tą 7 metų senumo kibiriuką, kuris išeis už tokią kainą? :) Tas 1000 € yra lašas jūroje, tik šiaip pasiturintiems padės sutaupyti, o nepasiturintis jų negaus, nes jis tiesiog neįpirks tokios mašinos. Ne be reikalo LT tiek daug senų mašinų. Kai kuriems net ir 2007 m. mašiną nusipirkti yra iššūkis. :) Ir kaip čia kažkas svaigo, kad tokiam mašina net nereikalinga. Gyvenant Vilniuje taip, nereikalinga, o gyvenant kaime, kur nėra normalaus viešo susisiekimo, auto yra būtina, nes kitaip ir sėdėsi ten, nepasiekdamas miesto. Tai tokie ir perka kuo pigesnes mašinas, nes brangesnės tiesiog neįperka.

  2. As suprantu is tos puses. Tik kaip sakiau tokie mokesciai keicia vartojimo iprocius. Ir beto kaip ir sakiau uz 2000 nebutina pirkti 2.5 kledaro. Galima rinktis maziau tersianti auto. Nes pagal tokia logika, kad sunkiau gyvenantiems bus sunkiau tai kokia alternatyva? Primoketi jei pirksi lauza? Kiek zinau, net 1000 euru duoda jei sena lauza priduodi ir imi maziau tersianti, kad ir lauza - cia isvis kazkokia fantastika! Nesuprantu ko skustis.

     

    Mano asmenine nuomone tai Lietuva del tarsos ir pan yra ypatingai geroje vietoje - neapsikta (na isskyrus upes ir pan kur sudus pila). Tai gan lengvai galetu buti pavyzdine salis ekologijoje, o ne kur 5 metus nuo kitu atsilieka. Siaip ziauriai gaila matyti, kad niekas neapsiima to. Turim ziauriai zalius miestus, bet vis dar anglimis kurenam ir pykstam, kad duminantis dyzeli 20 metu senumo apmokestino. Man cia visiskas paradoksas.

     

    Pritariu del pinigu panaudojimo, noretusi labai tiksliai matyti. Uk fainas dalykas yra, prisijungus prie savo hmrc (vmi atitikmuo) matai kiekvienas kiekvienas tavo mokesciu pensas kam buvo skirtas.

     

    :) Būtų tikrai puiku, jei priduodant seną laužą, ir imant mažiau teršiantį, duotų tą 1000. Bet kiek pamenu, tai duoda tik perkant naują ar beveik naują automobilį, o ne jokį seną laužą, tik mažiau teršiantį. :) Todėl čia visi irgi pasipiktino - vėl pagalba pasiturintiems, o vargstantys tik dar labiau skriaudžiami. :)

  3. Gyvenu Uk, nuo senu laiku moku tarsos mokesti - viskas cool.

    Zinau, kad lietuviams to nesuprasti, nes Lietuva yra ziauriai lucky su pakankamai gera oro kokybe ir pakankamai svaria gamta. Gaila, kad daug kas to nevertina kol turi. Paskutinius 10+ metu gyvenu Londone, tai kai man koks is Kauno ar Klaipedos aiskina, kad pas juos kamsciai baisiniai - tai tiesiog visiskai aisku, kad zmogus normaliam didmiesti negyvenes verkia del to ko nesupranta, vietoje to, kad dziaugtusi :D Per vasaros karscius oras isvis tragedija cia.

     

    Kiek draugu teke atsivezti LT aplankyti - visi sake, kad miestai kaip kurortai atrodo, medziai visur, gamtos daug ir bla bla bla (paklausk Kauniecio ar jauciasi, jog kurorte gyvena :D ). Saugokit tai ir gruskit lauk visokius grabus 20 metu senumo su 3L varikliais. Zmogui be pinigu uz 2000 iseina nebutinai atidroztas bmw ar audi - tikrai gali pasiziuret i saugesni gamtai auto be problemu. Jaunuoliui nebutinai pirkti 3L semiora ar troike - puikiai pavazines ir corsa ar focusu. O jei jau baisiai noris to galingo ir seno auto (whatever priezastys, man pvz sexy yra us muscle car) tai tegul ir susimoka atitinkamai. Tiesiog pasikeis vartojimo iprociai ir viskas, nematau problemu. Uz 10k nebutinai sena bmw ar audi reik imt, galima keliu metu senumo opeli ar ford pasiimt.

     

    Pats istatymas keistas, zvelgiant is salies kurioje jau nuo seniai tas yra, bet bent jau pirmas zingsnis zengtas. Ir keista, jog dyzeliniai auto skatinami. Uk isvis ketina dyzelius uzdraust pirmiausia.

     

    Pati idėja gera, ir gal to ir reikia. Bet kai yra visiškai neaišku kur nueis pinigai, keistokai skaičiuojamas mokestis(jau nepamenu kas ten negerai, bet buvo niuansų lyg ir), tai dėl to ir kyla pasipiktinimo banga. :)

     

    Ai, ir kiek prisimenu - pagrinde pasipiktinimas kyla dėl to, kad visgi bus nuskriausti tie, kurie gyvena vargingiausiai, bet auto reikalingas. Kas pinigų turi ir gali pirkti naujus auto, tiems ir nereiks daug mokėti. Bet ne visi gali tokias pirkti, kitiems tenka pirkti ir 20 m. senumo laužus. :)

  4. Sugalvok ką nors gaminti, padaryk visą R&D, sugalvok, suprojektuok, pagamink, išreklamuok, paleisk prekybą. Ir tada stebėk, kaip kiniečiai pagamina identišką prekę kaip tavo, be jokio R&D ir uždeda 3x mažesnę kainą. Tada suprasi kam mokėti daugiau. :)

  5. Darbe darom tuos šerbetus, nuo elektros veikia, nėra ten jokių šaldymo balionų ar dar ko. Bent per metus nė karto tokio nekeitė. Bet labai daug priklauso nuo sirupo :) Jei bus prastas, tai šerbetas bus prastos kokybės ir niekas jo nenorės.

  6. Visi mano draugai stūmė mane, jog imčiau dell'ą, nes jie patys tokius turi ir labai patenkinti. Čia forume visi stumia ANT dell'o. Bet man toks jausmas, kai perki laptopą iki 1k eurų, tai ten visur same shit bus, plastmasės, o kokybės nelabai.

     

    Ne, ne visur same shit. Nežiūrint į specifikacijas, mano Asus už 555 € buvo viduje išplanuotas kokybiškiau, nei tėvo Dell už 1k+. Kaip ir minėjau, Dell turi kaistančias klaviatūras, kas nėra normalu ir neturėtų būti.

    Mano pažįstamų rate prieš ~5 metus irgi visi labai labai gyrė Samsung telefonus, patys geriausi, bla bla, ir visai nesvarbu, kad jie buvo labai laginantis mėšlas. Bet visa tai sakė tie žmonės, kurie telefonuose visiškai nieko nenusimanė ir nebuvo bandę nieko kito. :) Tai draugų nuomonė ne visada būna tiksliausia.

  7. Benzininei masinoj, tas pats saugiklis gali buti mazesnis ir buti atsakingas uz visai kita funkcija, taip pat priklauso ir nuo regiono kuriam masina parduota, papildomo sildytuvo nevisur reikia..

     

    Pirminė registracijos vieta lyg ir Prancūzija. :) Žodžiu, galima ramiai važinėti be saugiklio? Jį išėmus atsirado keistokas garsas iš vėdinimo grotelių, toks kaip radiatoriaus ošimas, net sunku apibūdinti. Išjungus vėdinimą garsas dingsta.

  8. Tai paprastai mašinoj būna bent minimalus manualas kur parodyta kokios turi būti saugiklių vertės atitinkamose pozicijose. Jeigu nėra, tai arba internete rast, arba jau gamintojo schemas žiūrėt. Nežinau kiek supratimo tame turi, prisegiau tavo šildymo sistemos elektrinę schemą, gal parvers.

     

    Šiaip buvau radęs foto internete, kur žmogus dėl kitos problemos fotkino saugiklių skydelį, tai taip pat 20A saugiklis buvo įdėtas toje vietoje..

  9. Labas,

     

    Šitas saugiklis yra ne heater control unit, o maitinimas low heat output relay. Panašu, kad rėlė yra užsivirinusiais kontaktais arba pastoviai jungia elektrini salono pečiuko kaitinimo elementą kuris yra pas tave miręs. Gali važinėti be šio saugiklio, blogiau nieko nebus, tiesiog važinėsi žiema šaltai, kadangi tavo variklis kuro ima mažai ir šilumos generuoja taip pat mažai, salonui išilyt reiks važiuot ilgai ir toli. Beje ten turėtu stoveti 30A saugiklis.

     

    Na, žiemą ir taip visada šaltai važinėju, nes nešildo. :D Šitoj skardinėj yra webasto, kuri padeda sušildyti mašiną, daug pinigų sukišta į jos remontą seniau, kartais veikdavo, dabar antri metai kaip vėl neveikia ir neužsikuria. :)

     

    Įmetu dar schemą, pagal kurią žiūrėjau. Tai pagal šitą 14 saugiklis.. O būna info, koks saugiklis toje vietoje turi būti?

    post-76741-0-27321300-1592773816_thumb.jpg

  10. Taigi, yra bėda su Audi A2 2001 m. 55 kW 1.4 TDI. Praeitą penktadienį dar važiavau, viskas buvo ok, šeštadienį - akumuliatorius miręs. Pats akumuliatorius gyvas, parsinešėm, pakrovėm, viskas ok, radom, kad kažkas trumpina mašinoj. Šiandien traukinėjom saugiklius, ir radom, kurį ištraukus trumpinimas dingsta. Pagal schemą rašo heater control unit, bet jį atjungus ir įkišus saugiklį, vis tiek trumpina. Ištraukus saugiklį, bet prijungus tą bloką, trumpinimo nėra, ir jis sėkmingai veikia be saugiklio, tai ko gero, bus prijungta kažkas kito ne pagal schemą. Gal turit minčių kas gali būti? Įmetu foto, kurį saugiklį ištraukus problema dingsta.

     

     

    Toje vietoje buvo įkištas saugiklis, kuris yra įkištas eile aukščiau - geltonas 20A. Viršutinėje eilėje ta vieta yra tuščia, todėl ten ir įkištas, kad nepasimestų. Jo įprastinė buvimo vieta apibraukta raudonai.

    post-76741-0-99866600-1592676500_thumb.jpeg

  11. Parduodu Macbook Air 13" Mid 2013.

    Yra 128 gb ssd, 4 gb ram, intel i5 cpu.

    Baterijos ciklų skaičius: 1076.

    Įrašyta naujausia macOS Catalina 10.15.5

     

    Šiaip kompiuteris veikia pakankamai neblogai, žinant jo amžių.

     

    Minusai:

    • Turi įvairių pabraižymų korpuse. Tiek dugne, tiek viršutinėje dalyje, bet tragiškos situacijos nėra.
    • Kiek žinau, čia yra daniška versija, tad klaviatūra yra daniška(žinoma, nustatymuose įjungus usa, tai ir veikia kaip usa). Pakrovėjas originalus, bet su danišku kištuku, tad yra apipjaustyti kištuko šonai, kad tilptų į EU rozetę.
    • Pats pakrovėjas kiek pavargęs, laido guma yra paplyšusi, tad apvyniota izoliacine juosta. Nėra labai gražu, bet veikia ir darbą padaro.
    • Pastebėjau, kad ant ekrano yra atsiradę taškeliai.(Tik ekrano viduryje, nedidelis plotas) Įjungus ekraną jų visiškai nesimato. Nežinau ar tai tikrai šis variantas, bet teko skaityti, kad tai gali būti anti reflective coating, kurį Apple lyg ir tvarko nemokamai. Ar tai tikrai tiesa - nežinau, tai info tik iš vieno šaltinio.

     

    Daugiau viskas kaip ir neblogai. Veikia puikiai, kiek jam tai įmanoma, ekranas rodo gražiai, tad visai puikus kompiuteris naršymui internete. :)

     

    Daugiau foto čia: https://drive.google.com/drive/folders/1vGDWKlaT66-7u2-fsQgsQNrzGnQbqAvt?usp=sharing

     

    Kaina: 190 €.

     

    Parduota.

    post-76741-0-80474200-1591718537_thumb.jpg

    post-76741-0-89361400-1591718545_thumb.jpg

    post-76741-0-71065700-1591718548_thumb.jpg

  12. Turiu DXRACER FORMULA SERIES F11-N ne odine, tai super. Neprakaituoji, medziaga ziauriai kokybiska, net kate dar nesuvarius :D Nekenciu pats odiniu kedziu, tai ieskojau butent medziaginio.

     

    Aš dabar nežinau ką rinktis. :) Ar Formula, ar Drifting... Apie Drifting sako, kad porankiai lyg ir minkštesni, malonesni, pats užpildas toks tvirtesnis, pagalvėlės prilaikomos diržais, bet neina per visą kėdę (kas man asmeniškai maloniau), yra kiek platesnė, bet jos sėdėjimo dalis yra 5 cm ilgesnė už formula... O man ir dabartinė kėdė su ~48 cm dalim yra kiek ilgoka, taisyklingai sėdint remiasi į kelius ir negaliu normaliai laikyti kojų :D Tai nežinau.. Labiau noriu drifting, bet ko gero teks rinktis formula. :D

  13. Negaliu sakyt kad nesijaucia, bet nera taip baisu gal kaip atrodo :D plika oda gal nepasedesi, bet su drabuziais viskas ok :D

     

    Kažkada turėjau pigią dirbtinės odos kėdę, tai viskas lipdavo, kad ir kaip sėdėsi. :D Gaming kėdėse naudojama dirbtinė oda gal kokybiškesnė kiek.. ? :D Nors dxracer odinės kėdės apžvalgą žiūrėjau, tai minėjo, kad prakaituojama sėkmingai, nse nesivėdina..

  14. Supratau :) Na pats Akracing odine turiu. Šiaip tikrai patenkintas. Jau teko pasinaudoti supportu ir garantija. Pirma kartą komplekte detalė šiek tiek netiko, o antra karta po pusantru metu porankis pradėjo trupėti. Tai abu kartus be klausimų per dhl atsiuntė kelių dienų bėgyje :) O šiaip tai taip. Visos jos panašios turbūt bus :)

     

    Neprakaituoji? :D Nes odinės būtent dėl to ir nenoriu. Pats labiausiai linkstu link dxracer drifting...

  15. Kažkaip sunkiai sekasi rasti info apie genesis. Kas gamintojas? Iš kur kilusi kompanija? Nebus pigus fuflo?

     

    Natec. Bet kaip minėjau aukščiau, kokie 95% kėdžių yra rebrandai, paimti iš alibaba. Būtent to genesis 950 tokio neradau, bet iš esmės beveik tas pats Canyon Corax(tik Genesis kiek daugiau smulkmenų, kurios yra privalumas). Bet visos pigios kėdės yra vien odinės, būtent dėl rebrand priežasties, nes kiniečiai nelabai gamina medžiagines.

     

    Dabar realiai žvalgausi į https://www.nitro-concepts.com/chairs/s300-gaming-chair arba https://www.dxracer-europe.com/en/drifting-series/drifting-d02-n . Vien dėl to, kad medžiaginės, dėl ko nebus bjauraus prakaitavimo. Nors mechanizmai ir prastesni, ne frog, bet manau svarbiau patogus sėdėjimas neprakaituojant. :D

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...