Pereiti prie turinio

Blofeld

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    5.577
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    18
  • Atsiliepimai

    100%

Blofeld Pranešimai

  1. kaip suprast?

     

    Paprastai. Visi kaimo keliai atviri tau, tai ir žiūri maršrutą kaip važiuosi į tau reikiamą tašką. :)

     

    Žmogus pasivažinėt nori, o ne nuvykt iš taško Ą į tašką B, ko jam čia tą viešąjį kišat? :)

    Su B / AM kategorija galima vairuot motorolerį kurio projektinis greitis iki 45km/h, t.y. toks greitis įrašytas dokumentuose. Važiavimo greičio ribojimų nėra, nusiimi ribotuvus ir važiuoji bent jau 70 nestabdydamas eismo.

    Per Prienus irgi nepatarčiau važiuot, pakankamai apkrautas kelias be dviračių takų, per daug pavojinga ten vilktis mažu greičiu. Geriau važiuot kokiais kaimų keliukais.

     

    Man panašiau, kad jis ne pasivažinėt nori, o tiesiog viešojo transporto bijo ir bandys su motoroleriu važiuot. :D Menkas malonumas būtų kelias valandas vilktis 45 km/h su motoroleriu manau. :) Su normaliu motociklu jau kita kalba :D

  2. As pripratau per kelias dienas. Man buvo lengviau gal, nes esu sedejes ant panasiu tipu kedziu.

    Pagalveliu isvis nenaudoju, nes man jos nereikalingos istikro. :D Bet keista, kad isplyso, gali bandyti garantiniam parodyti.

     

    Baigiu priprasti ir aš :D Pasilikau tik pagalvę galvai. :D O dėl suplyšusios pagalvės tai parodyta, laukiu naujų :D

  3. Kino teatrai liks. Tik jie kitokie bus.

    Paspirtukai - zombie land salyje kur du miestai - tavo tiesa arba kur atstumai zveriski. Labiau pramoga. Taciau normaliuose didmiesciuose nepakeiciama transporto priemone. Good luck sedeti 4 valandas kas diena kamstyje, bet uz tat su pirkiniais bagazineje. Ne kiekvienas verslas ar technologija yra pritaikoma visiems environments. Tai nereiskia, kad ta technologija yra prasta ir ja reikia drausti. Paspirtukai, elektriniai mopedai labai sekmingai keicia automobilius, visiskai nepakeis - taciau isvalys gerokai nuo auto is didmiesciu centru ir pan. Net ir salyse kur lija. Uzdrausti negalima, taciau reglamentavimo reikia. Ne tokio kaip Lietuvoje - Joks. Ne tokio kai UK - uzdrausta pagal 19 amziaus istatyma. :D

     

     

    Virtualus pasimatavimai jau nera kazkokia naujiena. Tavo asmeninis buying behaviour kaip ir sakai yra senamadiskas. Nieko blogo tame visiskai, taciau buvimas senamadisku visiskai prastas ir niekinis argumentas kodel naujove yra nesamone. Asos puikus pvz kodel tavo buying behaviour yra prastas argumentas. smartbuyglasses yra puikus pavizdys virtualiu pasimatavimu.

     

    Yra žmonių, kurie internetu pirkti negali, nes dažnai išmatavimai pateikiami ne visi, nes neužtenka tik pėdos ilgio. Yra, kam netinka batai iš pločio ar net iš aukščio, nes pėdų forma skiriasi.

  4. Manau verta sukurti atskirą temą, kurioje galėtume aptarti verslo tipų perspekyvas šiame dešimtmetyje.

     

    Niekam ne paslaptis, kad situacija pasaulyje ir rinkoje sparčiai keičiasi. Buvo manoma kad ateitis startuos 2000-siais metais, tačiau realybėje viskas vyksta truputį lėčiau nei norėtųsi.

    Ateitis prasidėjo tiksliai 2020 metais. Staiga. Ir maža niekam nepasirodė.

     

    Virusas ir pandemija pagreitino procesą - verslas per atstumą tapo norma. Pasekmes dar ne visi suvokia - per mažai laiko - bet reikia skubėti prisitaikyti, kitaip labai lengvai galima atsidurti šalikelėje, o pasaulis nueis tolyn.

     

    Pagrindinis pokytis - verslas keliasi On-line. ką tai reiškia?

     

    Tai reiškia, kad

    1. Kino teatrai greičiausiai nebus reikalingi.

    2. "Popierėlių nešiotojai" ofisuose puikiai gali dirbti iš namų, tuo sutaupydami nemažai lėšų verslo savininkams. Plius jie visada darbe - vėlgi didelis privalumas darbdaviui.

    3. Daugiau darbo iš namų - mažesnis apkrovimas trasportui. Su visomis pasekmėmis.

    4. Ar verta pirkti automobilį, jei dirbama iš namų? Gal geriau elektrinis paspirtukas ir galimybė išsinuomoti automobilį reikalui esant?

    5. Maitinimo įstaigos.

    Nebelikus darbuotojų ofise, verslo pietūs praranda prasmę. Tačiau atsiranda padidinta paklausa maisto pristatymui į namus. Taip pat lauko kavinėms, kur rinksis ištroškę bendravimo darbuotojai.

    6. Pensininkai atranda Internetą. Baimė užsikrėsti virusu verčia juos mokytis naudotis kompiuterine technika ir internetinėmis paslaugomis.

    Atitinkamai on-line turi atsirasti paslaugos būtent tokiems žmonėms.

    7. Prekyba. Praktiškai visi prekybos taškai privalo turėti internetinius prekybos portalus su prekių pristatymu.

    Prekiaujant apranga bus privalomi virtualūs kambariai, kur pirkėjas galės prisimatuoti patikusį drabužį.

     

    Kino teatrai tikrai bus reikalingi. :) Į kiną žmonės eina ne tik dėl to, kad pamatytų naują filmą. Žmonės į kiną eina net ir dėl senesnių filmų, nors juos gali pažiūrėti namie online. Visgi žmonėms norisi to milžiniško ekrano, kokybiško garso, net ir tų pačių spragėsių. Taip, namie jų gali išsikepti, bet visgi spragėsiai iš kokybiško ir tikrai daug kainuojančio puodo, kokybiškų grūdų ir kokybiškos karamelės gaunasi skanesni. Namie viso to negausi.

  5. Prikeliu temą. Reikalinga kėdė, nesvarbu išvaizda, svarbu patogumas, todėl pref'as būtų gaming kėdei. Gal kažkas kažką gero esat nusipirkę ir norit pasidalint? Taip pat domintų puslapiai iš kurių perkat tokius pirkinius :)

     

    Viskas priklauso nuo biudžeto. Gaming kėdės, realiai, tinka tikrai ne kiekvienam, todėl prieš pirkdamas geriau jas išsibandyk Gameroom / Playpro / Topo centre. O ir kokybiškesnė gaming kėdė kainuoja nuo ~250 €. Yra sakančių, kad vietoj gaming geriau kokybiška ofiso kėdė(taip, faktas, jos geros), bet rekomenduoja tokias, kurių kainos 450-1000 € :D

     

    Beje, net nežiūrėk į odines kėdes. Taip, jos atrodo gražiai, valyti lengva, bet kančia, nes ant odos tiesiog prakaituoji. Jei sėdi trumpai, ar darai dažnas pauzes ir nesėdi ilgiau nei 30 min. vienu metu, tai bus gerai, kitaip pradėsi prakaituoti ir nebus malonu. Medžiaginės šitos problemos neturi, bet jų problema - tokių gaming kėdžių rasti yra labai sunku. :) Pačiam teko pirkti dxracer formula, o ne dxracer drifting (kurios norėjau), nes medžiaginę radau tik formula.

  6. Turiu DXRACER FORMULA SERIES F11-N ne odine, tai super. Neprakaituoji, medziaga ziauriai kokybiska, net kate dar nesuvarius :D Nekenciu pats odiniu kedziu, tai ieskojau butent medziaginio.

     

    Nusipirkau aš lygiai tą patį modelį. Ar greitai pripratai prie jos? Man jau senosios norisi, skauda nugarą nuo šitos :D Nors dar tik pirma diena su ja, nerandu kaip čia patogiau įsitaisyt joj..

    + per porą valandų suplyšo pagalvės diržas, iš pačios pagalvės išplyšo :D

  7. Gali gauti, bet vadovas nelygui vadovui, žinau įmonių, kuri kiekvienas darbuotojas turi savo "darbinę" aplinką internete, kur keliamos naujienos, finansinės ataskaitos, premijos, ir kita darbinė vieša info.

     

    Faktas tik tas, kad jei valytojas ar paprastas darbininkas ateis ir paklaus apie finansus... nu nelogiška, vadovas sakys eik tik dirbt neklausinėjęs nesąmonių, nes įprastai nekvalifikuoti darbuotojai neturi išsilavinimo kad suprasti žalią informaciją, o vadovas tiesiog nėra numatęs suteikti tokią info pavieniams darbuotojams

     

    Nekvalifikuotas darbuotojas dar nereiškia neišsilavinusio žmogaus. Tai čia tik šiaip žinių praplėtimui. :)

  8. Esu visiškai žalias gopro reikaluose, ar apskritai apie kameras kaip tokias DJI Osmo Action ir pan. Tik neseniai užsinorėjau nusipirkt tokias kameras, ir filmuot absoliučiai viską. Aš sau žiūriu GoPro 8, nes naujausias ir turi hypersmooth 2.0, nebijo vandens iki 10 metrų gilio ir taip toliau. Gal yra kokių kitų kamerų kurie prilygsta ar net geresnių už gopro 8 ? Ar man net negalvodamas pirkt 8 ?

     

    Kad kiek tenka girdėt, šlamštas tas go pro, ypač 8. :) Vienas ūkininkas filmuoja video su go pro 8, tai vieną iš viso į garantinį išsiuntė, nusipirko naują, kol laukė pirmos suremontuotos, tai ir antroji stringa taip pat kaip pirma. Gailisi pirkęs :D

  9. entele yra lentele, kas lenteje tas gerai, bet visiems kitiems reikes skaiciuot pagal formules https://www.skaiciai.lt/auto/automobilio-tarsos-skaiciuokle/ ir ten gaunasi gerokai daugiau daznai nei standartiskai pagal gamintojo nurodyta co2 gali internete susirast, kiek maciau tai net pora tarsos laipteliu galima persokt del lietuvos valdzios formules ir s skaiciuokles imantrumu..

     

    Na, šita įmesta skaičiuoklė tai vėjus rodo. :) Ne dėl kainos, o dėl CO2.

  10. Žiūrint kiek darbo įdėsi ir su kokia auto važinėsi. Jei pvž. Bolt ar kitą taksi firma, uždirbti tikrai išeis. Aš asmeniškai rinkčiaus auto, vietoj dviračio ar moto (kalbant apie maisto pristatymą), vien dėl patogumo ir malonumo. Uždirbt visur galima, tik reikia pastangų ir valandų įdėt.

     

     

    Jeigu nori maksimaliai uždirbti, tai taip - dviratis geriau, pigiau, etc.

     

    Vilniuje vienas vyrukas bandė Bolt food ir palygino uždarbį dviračiu ir auto. Tiksliai nepamenu, bet lyg ir vos ne ant 0 išėjo dirbdamas su auto, kas yra visiškas laiko švaistymas. Ir čia dar nepriskaičiuojant auto gedimų, kurie gali atsirasti.

  11. Aš tikrai nesu už Kiguolį. Jis irgi pertraukinėja.

     

    Taip, tiesus atsakymas nėra visada gerai. Bet kai Tavęs klausia: sakei ar ne - paimi ir atsakai. Nėra čia klausimas ką turėjai omeny su tam tikru išsireiškimu ar pasisakymu.

     

    Viso video nežiūrėjau, bet buvo viena vieta kur paaiškinimas buvo būtinas, nes kitaip atsakymo jis nesuprastų ir sakytų, kad sakei (nors nesakė). :)

  12. Turi auto? Teises? Jei taip, taksi arba maisto isveziotoju :) galima ir su dviraciu/moto, bet auto geriau :)

     

    Jei apart to, konvertuok savo skills'us i pinigus.

     

    Auto tik patogiau, bet niekuo ne geriau, nes eisi į minusą arba dirbsi ant 0. ARba jei pasiseks, uždirbsi labai labai nedaug. Čia bent jau kalbant apie maistą.

  13. Siaip Malinauskas gerai šneka, bet pati kalbėjimo maniera. Jis kalba 80% eterio. Pats pertraukinėja, neleidžia Kiguoliui pasakyti. Pats vengia tiesių atsakymų. Mane tai asmeniškai erzina klausant, kai jis pastoviai pertraukia, neleidžia pasakyti.

     

    Turbūt nepavyko pastebėti, kad Kiguolis lygiai taip pat pertraukinėja belekiek? Tiesūs atsakymai kartais net nėra tinkami, nes jiems reikia paaiškinimo, kitaip tokios personos kaip Kiguolis gali juos išvartyti savaip.

  14. Eilinį kartą pasikartosiu - skirkit garantiją nuo atsakomybės už prekę. Garantija yra kai daiktas parduodamas sveikas, bet sugenda po to. Atsakomybė yra kai daiktas parduodamas su defektu, kuris nebūtinai išaiškėja iš karto. Aišku, visi perekūpai sako, kad mašina naudota, gali ir sugesti iškarto po pirkimo. Taip, sutinku, gali taip būti, taip pat kaip gali trenkt žaibas ar nukrist kometa ant galvos. Bet logiškai pagalvokit, kokia tikimybė, kad mašina važiavo 5, 10, 15, 20 metų, nuvažiavo pusę milijono km be rimtesnių gedimų ir sugedo būtent tuo metu kai keitėsi savininkas? Dažniausiai žmogus pajaučia, kad atsiranda gedimo simptomai, pvz., tam tikrais momentais pradeda spardytis dėžė, atsiranda vibracija, pašaliniai garsai iš variklio, užsidega check'as trumpam ir t.t. Arba kai mašiną parduoda perekūpas, užmaskuoja defektus vietoje to, kad sutaisyt. Kol gedimai nepasidaro akivaizdūs mašiną parduoda. Ir gaunasi, kad pardavimo metu mašina važiavo gerai, o sugedo po pirkimo. Sutapimas. Todėl pagal įstatymą ir duodamos dvi savaitės, kad išlįstų visi gedimai. Kažkas rašė, kad buvo atvejis, kai nutrūko diržas iškart po pirkimo, iškarto pagalvoji, kad šiuo atveju pardavėjas jau tikrai nekaltas, juk jis negalėjo to numatyti. Bet greičiausiai jis pamatė, kad diržas jau leisgyvis, nusprendė, kad keist brangu, geriau parduoti mašiną. Aišku pirkėjui apie tai nepasakė, o jeigu pardavėjas perekūpas, tai dar ir pasakų prisekė, kad visi diržai keisti prieš 2000km.

    Nesakau, kad ir tos merginos atvejis toks pats, tikiu, kad ten pirkėjai aferistai, tokių dabar irgi daug.

     

    Dėl diržo - o jeigu nepamatė ir net nenutuokė, kad jis nutrūks?

  15. Pirkau is uzdarbiecio nike airmaxus (is kinijos ir tt) ir tokius pacius tik kitos spalvos is sil.lt uz dviguba kaina, jei ne daugiau. Atvirai pasakius kinietiski ir ilgiau laike, ir zymiai patogesni.

     

    Be to perki "originalius" brangius batus, o jie dazniausiai made in china...

     

     

    Perki iš neaiškių parduotuvių ir stebiesi, kad gauni padielką :D Įdomiai :D

     

    O dėl made in china... Nu blemba, ne supermamyčių forumas čia, chebra, gal atskiriat, kas yra kurta ir gaminta Kinijoje, ir kas tik gaminta Kinijoje?

  16. Man jau 30+ :D Kaip tik visur su masina vaziuoji, maziau asfalto slifavimo ir koju musimo kai pacanu bunant, bet vistiek kazkaip pries 15-20m man kokybiskesni visokie adidasai buvo. Paimi 100eur + kainuojancius ir nors ir patogus, lengvi, bet jauciasi kad pigiai pagaminta ir is pigiu medziagu. Net paziurejus susimetai, kad originalus tokie lievi gali but...20m atgal nebuvo tokio pasirinkimo plataus, bet sportbaciai tvirtai ir kokybiskai pagaminti buvo, daznai naudota naturalios odos detales, padas apsiutas tvirta dygsniuota siule, vidaus audinys neisplysdavo taip greit. Gal kad renkuosi lengvus is plono materialo pagamintus, nes jei kaip pvz paemus ten kokius adidas terrex linijos kaip alpinisto batus tai kazin ar damusciau :D bet tokie buliabaciai man nekazka :D

     

    Tai dabar paskaityk pats ką parašei ir suprasi, kodėl anksčiau atrodė kokybiškesni. :) Dabar renkies lengvus ir iš plonos medžiagos. Anksčiau tokių nebuvo ir jie visi buvo daug grubesni ir tvirtesni, todėl ir laikė ilgiau.

  17. Koks dar mąstymas pagal Vilnių? Gal reikėtų atsitokėti pagaliau. Mano yra nešališkas požiūris, nes pažįstu žmonių iš visokių Lietuvos vietų ir su visokiom pajamom. Pažįstu daug žmonių, kurie gimė, augo ir iki šiol dirba kaime, bet sau gali leisti kartą ar kelis kartus per metus išvykti į užsienį ir normaliai pabūti. Ir iš tikrųjų tarp jaunesnių žmonių tokių dauguma. Sunkiau vyresniems, bet tie, kas nėra tūpi, tie ir prasisuka. Tų, kurie neturėtų daugiau 500 eurų automobiliui, yra ne tiek ir daug. Daugiausiai tokių yra vienišos mamytės, kurios prisidaro vaikų anksčiau nei reikia ir tiek. :) Viską aš perskaitęs, alternatyvos normalios nebuvo. Aš pats gi aiškiai rašau, kad sutinku su tuo, jog šis mokestis nėra tiesiogiai taršos ir kad man pačiam norėtųsi skaidrumo, kur tie pinigai iškeliaus. Bet, jei neatsižvelgi į šį faktą, ar pati taršos mokesčio idėja tau atrodo bloga? Nes, kad ir tas mokestis būtų skaidresnis ir geresnis, jis vis tiek labiausiai paveiktų skurdžiausius (breaking news, visi mokesčiai ir kainų kilimai labiausiai paveikia skurdžiausius).

     

    Visose situacijose yra sprendimai. Kas dirba iki vėlumos ir važiuoja panašia kryptimi gali kooperuotis arba važiuoti su vienu žmogumi, turinčiu trasporto priemonę, ir jam sumokant (kas bet kokiu atveju būtų pigiau nei pačiam važiuoti).

     

    Vienos situacijos paminėjimas nėra faktas ir aš eilinį sykį kartoju - jei žiūrėsi, kol bus tokių žmonių, tai niekad nebus meto pokyčiams. Niekas nesikeis, nes visada bus varganų žmonių, kuriems reikia automobilio. :) Čia yra užburtas ratas ir visiems geras nebūsi, tad reikia daryti sunkius pasirinkimus.

     

    Aš nesu miestietis ir beveik visą savo gyvenimą pragyvenau kaime, tačiau aš žiūriu toliau savo bažnyčios. Žinau, kad tie visi mokesčiai neigiamai paveiktų ir daug žmonių iš mano gyvenimo, tačiau žiūriu plačiau ir suprantu tokio dalyko reikalingumą. Skaitydamas čia kai kurių komentarus man atrodo, kad daugeliui trūksta objektyvumo ir gebėjimo pažiūrėti iš kelių pusių. Aš matęs daugybę ir kaimų, ir miestelių Lietuvoje, tad puikiai žinau, kaip yra kas. Situacija nėra tokia bloga, kokia ji buvo prieš dešimtmetį ar seniau. Viskas jau yra pakankamai gerai, tad reikia Lietuvai judėti į priekį, o be sudėtingų sprendimų tai neįmanoma.

     

    Iš kur toks noras būti tadais blindom čia? Visi mes norim, kad visi puikiai gyventų, bet tai yra neįmanoma, tad, žmonės, pagaliau būkit racionalūs.

     

    Vis tik matau, kad iš lietuvio baudžiauninko mąstymo neišvarysi. :)

     

    Visi supranta, kad su mokesčiais visiems geras nebūsi. Bet norisi, kad tokie mokesčiai būtų įvedami tada, kai žmonės turi normalią alternatyvą (čia jau konkrečiai apie viešąjį transportą). Deja, Lietuvoje tokios nėra.

  18. Kartais ir prabangos prekė gali būti būtinybė. :) Lietuviai tiesiog neturi bendruomeniškumo ir visko nori savo. Jei esi mažam kaime, gali su kokiu kaimynu susitarti, kad nuvežtų kažkur. Dabar vos ne po kiekvieną kaimą taxi važinėja. Žinok, bet kokioj pasaulio šaly uždirbdamas centus sunkiai sau galėsi leisti automobilį, tai yra visiškai normalu. Jei pradėsi tokiais žmonėm rūpintis, tikrai nebus progreso ir tiesiog visi pradės daryti bet ką. Čia tas pats kas pašalpos - jei žmogus gauna pašalpą, kurios pakanka pragyventi (nors ir neypatingai), jis kur kas mažiau norės ieškoti darbo. Taip pat ir su automobiliais - jei galės pirkti triperius už 300, tai ir pirks.

     

    O kokia alternatyva, taip ir nepasakei. :) Bėda ta, kad visi mėgsta reikšti nepasitenkinimą, bet nieko geriau nepasiūlo :D čia tas pats, kas su pliažu Lukiškių aikštėj dabar - kiek žmonių skundžiasi ir nepagalvoja, kad kitiems tai yra džiaugsmas.

     

     

     

     

     

    Visiškai pritariu, aš gyvendamas Lietuvoj tokius dalykus puikiai pastebiu. Maži miesteliai susitvarkę, visur pilna naujų namų, daugybė žmonių gyvena puikiai. Miesteliai žali, tvarkosi, žmonės, kurie anksčiau negalėdavo daug sau leisti, ima gyventi vakarietiškiau. Anksčiau žmonės iš kaimų (daugybė tokių) negalėdavo sau leisti mieste kavos išgerti, kavinėj pasėdėti, pakeliauti po pasaulį. Dabar visi keliauja, mėgaujasi visokiais malonumais, prisideda prie didelio vartojimo. Kam jau kam, bet tik ne lietuviams skųstis. Anksčiau visi bėgdavo į užsienį užsidirbti pinigų, o dabar įvairių specialybių žmonės Lietuvoje uždirba, kiek užsienyje neuždirbdavo, ir jau pas mus žmonės iš užsienio atvažiuoja dirbti. Galų gale, kol kas dar nėra viskas apstatyta, užkrauta, daug žalių plotų, gyvenimas gražus.

     

    Man anksčiau įstrigo vieno ekonomisto žodžiai (nepamenu, galbūt tai Mačiulis buvo): lietuviai turi didelę prabangą, nes gali nebrangiai nusipirkti sklypą ar kokį namą bet kur vienkiemy, šalia gamtos, ir tiesiog mėgautis gyvenimu. Užsieny žmonės už tokią galimybę sumoka didelius pinigus. Vis tik lietuviams vis negerai. :D

     

     

    Nu vat ir vėl tas mąstymas pagal Vilnių. Tikrai ne visi keliauja, yra belekiek žmonių, kurie norėtų, bet to daryti negali. Tiesiog gana nustoti žiūrėti į tą saujelę, daugiausia iš Vilniaus, ar šiaip išsikrausčiusių į kaimus iš gero gyvenimo :D

     

    Dėl alternatyvos buvau rašęs anksčiau, dar kartą nekartojau, galvojau diskusijose visi viską iki galo paskaito. Pasirodo ne. :) Šis registracijos mokestis, kaip ir minėjo, yra tik šiaip papildomas mokestis, prisidengiant tarša. O kur eis pinigai - neaišku, ko gero tikrai ne į gamtos tvarkymą ar ekologijos skatinimą.

    Ir tiesiog, nebelygink užsienio šalių. Taip, lygiuotis reikia, bla bla, valdžia irgi taip šneka, bet pamiršta, kad ten tokie sprendimai turi kurkas mažesnę įtaką žmonių gyvenimui, nes kitos sritys yra išvystytos. Čia irgi bando priimti vakarietiškus sprendimus, tik va žmonėms gyvenimo sąlygos nėra tokios kaip ten. Kad ir apie tą patį viešąjį transportą kalbant.

     

    Ok, paimk kad ir miestą. Tarkim aš kartais dirbu ir iki 2h nakties, o darbas paprastas, paslaugų sfera. Gerai, kad įmonė apmoka taxi ir darbuotojai turi kaip grįžti. Bet žinau ne vieną, kur to nėra ir darbuotojai turi patys rūpintis ir grįžti ar taxi, ar ieškoti, kas juos parveš. Ar kasdien taip privažinėsi taxi? :)

  19. Ok, tai kokia alternatyva būtų? Su tokiu požiūriu amžinai visi važinės senais triperiais, nes kažkuriam kaime kažkas už minimumą negali nusipirkti mašinos. Automobilis yra prabangos prekė, jei uždirbi minimumą, tu jo normaliai išlaikyti net nesugebėsi. Kaip tai naudos neduos mokestis? Jei dabar žmonės perka mašinas, kad išvengti mokesčio, vis tiek didžioji dalis žmonių pirks naujesnes (kas prisidės prie autoparko atnaujinimo).

     

    Kibiras pilnai tinka ir užmiesčiui - nereikia lakstyt ir tiek. :) Vėlgi automobilis yra prabangos prekė - jei neįperki naujesnio aukštesnės klasės, važinėji kibiru ir tiek.

     

    Kita problema yra, kad tas mokestis neracionaliai skaičiuojamas ir neaišku, kur nueis. Taip, tai tiesa, tas ir man nepatinka. Bet iš esmės, net jei tas mokestis būtų gerai panaudojamas, vis tiek išliktų šitas argumentas, kad kažkas, uždirbantis minimumą, nesugebės nusipirkti geresio automobilio. Čia visiškai skirtingi dalykai.

     

    Į visą šitą situaciją reikia žiūrėti globaliai, o ne pro turčiaus ar varguolio akinius.

     

    Mieste automobilis prabangos prekė, užmiestyje - būtinybė.

  20. Ne miesto mąstymas. Aš pats esu iš kaimo, todėl esu matęs daugybę pavyzdžių, kur žmonės geriau nusipirks jiems akivaizdžiai per didelį teliką ar pragers pinigus, o po to pirks kažkokį kibirą, su kuriuo atvažinės, kol tas nudvės, ir po to vėl viskas kartosis iš naujo.

     

    Sakau paprastą tiesą - taip, tikrai yra žmonių, kuriems dėl to bus sunku ir kuriems tikrai reikia transporto priemonės. Čia faktas. Bet dėl tų pačių žmonių atsiranda galimybės visiems kitiems prispirkti triperių ir važinėti dūmų debesyse. Suprantu, kad norėtųsi, jog visi turėtų pinigų ir t.t., bet šitas mokestis nėra priešiškai nutaikytas į vargstančius - tai labiau yra kaip vienas iš būdų žmones skatinti atnaujinti šalies autoparką.

     

    Galiu tik pasikartoti - taip, bus nuo to nuskriaustų žmonių, bet jų tikrai nebus tiek daug. Sutaupyti keletą tūkstančių ant geresnio automobilio gali daugelis, jei tik teisingai moka tvarkyti savo finansus. Čia labiau bėda tiems, kurie nemoka tvarkytis su savo pinigais. Prieš dešimtmetį tai būtų buvusi didesnė problema, bet šiais laikais žmonės neblogai gyvena ir savo kaimuose - juolabiau, kad ir išlaidų ten mažiau (jie ant kuro išleidžia mažiau pinigų nei mieste ant viešojo transporto žmonės), dažnai turi, kad ir lūšnas, bet nuosavas ir nereikia mokėti kosminės nuomos.

     

    Dėl visų tų auto po 500 yra paprasta - nežinau, ar daug kas susidūrę su tokių pardavimu, tai galiu pasakyti, kad dauguma pirkėjų yra asmenys, kurie vairuoja kartą per savaitę ir be to auto turbūt prasisuktų ir taip, arba visokie pacanai, imantys tas mašinas padrožti. Dar būna, kad ne tokie turtingi tėvai perka vaikam kaip pirmas mašinas, bet vėlgi - tai nėra pirmas būtinumas. Kažkur jau anksčiau buvo šita diskusija - automobilis yra prabangos prekė, tad reikėtų tai suprasti.

     

    Galų gale, tų mokesčių tik daugės, tad reikia džiaugtis, kad jie ateina po truputį ir žmonės gali laipsniškai persiorientuoti ir priprasti prie besikeičiančios tvarkos.

     

    EDIT: beje, tas mokestis jau veikia, nes, kaip ir visi perikūpai pasakys, šiuo metu didelis judesys pirkime, žmonės skuba atsinaujinti. :)

     

    :D Įdomu kaip sutaupys žmogus, gyvenantis, tarkim už minimumą. :) Jam pragyvenimui visi pinigai sueina. :D Ir taip, dabar visi perka mašinas (ir net neabejoju, kad ir senus modelius su galingais varikliais), dėl ko mokestis vėl naudos nelabai duos, tik šiaip pinigų papildomai pririnks, kurie eis neaišku kur. Kam reikia, tas nusipirks galingas mašinas dabar ir jokios čia ekologijos nebus. :) Geriau jau skatintų nebepirkti dyzelių, taikydami pvz. paramą perkant benzininę mašiną. Kad ir simbolinę, ir senesnei auto, bet svarbu ne dyzelis. Dyzelinės auto žalos manau daugiau padaro nei benzininės su galingesniu varikliu. :)

     

    O šiaip, jau buvau sakęs anksčiau, kad tas duodamas 1000 € naujesnei auto vėlgi padės tik pasiturintiems, kurie ir taip gali sau leisti pirkti tokią, o tie, kuriems jie praverstų, bet jie negali sau leisti 2013 m. auto, jų negaus ir toliau pirks senas ir teršiančias. Nes o ką daryt, kai naujesnės tiesiog neįperki? :) ir nelabai suprantu tą kibirų skatinimą. Miestui jie tinka, gyvenimui užmiestyje - ne. Pats su kibiru važinėju, tai taip, mieste puiku - mažas, manevringas, o tiek ir tereikia miestui. Bet išvažiuojant į užmiestį su juo visai nejauku, nes ir dėl stipresnio vėjo gerai mėtomas po kelią, ir saugumo jausmo neprideda žinojimas, kad tas kibiras avarijos atveju tave kažin ar apsaugos.

  21. Pigiu kibiriuku po 500 kainos smarkiai kris del tarsos mokesciu. Paklausa pasiula padarys savo. Kaip, kad padare su tavo minimu alkoholio didinimu. Zmoniu perkanciu masinas po 500 yra visiskas minimumas. Kai priimami istatymai - visiem geras nebusi ir ziuri, kad butu gerai daugumai, o ne minimumui, bet daugeliui negerai. Kaip ir sakiau sis mokestis nera turtingiems ar dar kokiems ir ekonominiu skirtumu nekeicia. Jo neivedus - ekonomine padetis nepasikeis. Ji ivedus - ekonomine asmenine padetis significantly irgi nepasikeis. Cia prastas argumentas.

     

    Suprask, kad tai yra ateitis, elektromobiliai ar kitos 0 tarsos priemones yra ateitis. PVz: Uk issipareigojo 2035 uzdrausti dyzeliniu ir benzininiu auto pardavimus, Vokietija berods 2040 ar 2050. Seniuk, cia uz 15 metu jau prasideda. Londone yra 12.5 svaru DIDESNIS mokestis vien uz ivaziavima i centra (isplestini) (+ congestion charge) jei vairuoji sena meslina dyzeli. Senas meslinas dyzelis yra zemesnis nei euro 6 (tai cia mazdaug visi iki 2012/13 metu) pagal Uk. Ir niekas nesvaigsta apie vargsus ir pan, o ploja katuciu, kad nereikes dusti ir sveikina ulez mokesti. Siaip tarsos mokestis Road tax mokam nuo neatmenamu laiku ir jau ilgokai jis nustatomas pagal auto tarsa.

     

    Tai tu man dabar vakaruose gyvenanciam zmogui paaiskink logiskai, issilavinusios salys nuo seniai eina keliu ismest lauk tersiancius gamta auto, bet Lietuvoje to neturetu buti ir pirmieji zingsniai neturetu buti zengiami, nes kaime ciuvakas negales auto uz 500 euru nusipirkt? Kodel visiem sunerimus del ekologijos mes kaip valstybe vel turim buti atsilikeliai. Nes ciuvakui reikia auto kaime uz 500? Tai gal issirinkim sriti kurioje galima pirmaut? Ne vien greiciausias internetas, nes buvom atsilikeliai ji isivesdami ir tiesiog pasiseke del to geresne infrastruktura turet. Jei turim afigienai svaria sali, tai gal pabukim dar svaresni ir bukim pvz?

     

    Kaip ir sakiau, tobulinti yra kur, ir man baisiai gaila, kad neziurima i kitu saliu pvz ir nesimokoma is ju klaidu (nes nu, o gal mum paeis) - bet faktas tas, kad to jau seniai reikia ir seniai reikia uzsiimti svaros islaikymu Lietuvoje ir gerinimu. As suprantu, kad daugumai gyvenanciu Lietuvoje net i galva tas neateina, ir svarbiau pakovoti uz ciuvaka, kad galetu uz 500 graba pirkt ir vaziuot kaime, nes va reik kovot uz vargsus (aisku reikia, bet ne taip), bet senelyzai, pagyvenk normaliam didmiesty ir suprasi kaip ziauriai svaru lietuvoje ir kad butina ta laikyti ir tureti ilgalaike strategija tam.

     

     

     

    Siaip ypatingai geri argumentai del infrastrukturos nebuvimo ir faktas, jog teisingi. Ypac del tarpmiestiniu. Traukiniai yra super daiktas tarp miestu ir gaila, kad ziauriai nepopuliarus Lietuvoje ir nelabai skatinami. Galetu traukiniu bilietus dalinti uz ta suma kokia sumokejai tarsos mokescio/tokio pacio dydzio nuolaida dviraciui/el mopedui ir t.t. Butu labai modernu ir zmones nepyktu :)

     

    Stanley jau atsakė, kodėl Lietuvoje tokie mokesčiai nėra logiški. Užsienyje jie yra, bet jie ir turi tam pagrindą ir ten auto yra prabangos reikalas. Lietuvoje jis yra būtinybė, nes tik mieste gali gauti pusėtiną viešąjį susisiekimą, ir tai prikaitusiame autobuse, nes kondicionierių nėra/neveikia arba tiesiog neįjungti dėl taupymo. Ką jau bekalbėti žmogui, gyvenančiam ne mieste. Niekas baisiai nepyktų dėl visų mokesčių, jei LT turėtų bent padorų viešąjį transportą. Deja, to nėra, ir panašu, kad surenkami pinigai nebus skiriami tam taisyti. Vat kai tas čiuvakas iš kaimo galės normaliai autobusu pasiekti miestą, tada galėsim ir kalbėti kodėl nemetam lauk senų kledarų. Kolkas tai jam yra VIENINTELĖ susisiekimo priemonė, o geresnės jis tiesiog neįperka. Lietuvoje įstatymai priimami žiūrint tik į Vilnių.

  22. Matai su ekomine nelygybe nepakovosi leisdamas kibirus pigiai pirkt ir sikt visur.

    Su dideliais ekonominiais skirtumais (kurie Lt labai drasko akis, bet cia ne tarsos mokescio problema) kovojama sukuriant/stengiantis sukurti lygias galimybes startuoti:

    Vaikas is socialios seimos tures geresnes ir lengvesnes galimybes kazko pasiekti

    Zmogus is tvarkingesnio rajono (mazesnis nusikalstamumas, geresnis issilavinimas ir pan) tures geresnes galimybes kazko pasiekti.

    Zmogus is vietos kur mokyklos kur bent puse mokytoju myli savo darba istikro - tures geresnes galimybes kazko pasiekti.

    Zmogus is seimos kur tevai neissiskyre ir nereikejo gatvem auklet tures geresnes galimybes kazko pasiekti.

     

    Savaime aisku pasiekimai tada jau individualus reikalas. Bet as uz tai, kad startas butu kuo imanoma panasesnis ir aukstesnio lygio visiem. Nes yra skirtumas kur paauglys turejo nuo 16 metu dirbt, kad padet islaikyt gerencius tevus ir kur 16 zaide kompu, nes viskas buvo cool. Jie abu tures visiskai skirtinga starta ir skirtingas galimybes siekti kazko gyvenime. Cia jau ne tarsos mokescio problema. Mokescio panaikinimas kibirams (kibiru pirkimo skatinimas) negerintu esancios ekonomines neligybes. Mokesciu ivedimas significantly nelygybes nepadidina, taciau atnesa salutiniu teigiamu aspektu.

     

    Ir t.t ir pan. 200 euru tarsos mokestis su tokiais reiskiniais nekovoja. Del to neturetu buti priimamas kaip argumentas. Nusipirks kibiriuka 200 euru pigesni, tam kad sumoket tarsos mokesti. Ir viskas. Problem solved. Nereikia dekoti.

     

    O tai ką darys žmogus, gyvenantis kaime, kuriam auto būtina, o perka ir taip kibiriuką už 500 €, svarbu, kad važiuojantis? Pirks už 300? Bent įsivaizduoji ,ką gausi už tokią sumą? :D Taršos mokestis teoriškai yra geras, praktiškai - š*do krūva. Vien dėl to, kad skurstantieji bus dar labiau skriaudžiami, o ir kur nueis pinigai - neaišku. Taip pat visi skatinimai skirti labiau pasiturintiems, nes ne kiekvienas gali sau leisti 3k €, kad nusipirktų tą apynaujį auto. Normali 2007 m. mašina irgi kainuoja nemažai. :) O apie teigiamus aspektus. Ne, jų nėra. Ar čia mąstymas kaip su alkoholio kainų didinimu? Visi perka užsienyje ir tiek. Dabar dėl taršos mokesčio visi laikys teršiančius kibirus kuo ilgiau, kad tik nekeisti auto, dėl ko gausim gal net daugiau taršos.

     

    Tai tiems turbūt ir 2000 m mašiną nusipirkti yra iššūkis, nes pasiūloj gausybė pigių 2007 m kibirų. O kalbant apie tą 7 metų senumo kibiriuką, tai skelbimuose nemažai variantų jau nuo 3000 EUR - taip, net tokios sumos. Tačiau daugumai lietuvių gi ne lygis :) Jau seniai praėjo tie laikai, kad 'brangesnės neįperka'. Aišku, yra tokių žmonių, bet jų yra visada visame pasaulyje (ne į mažumą reikia žiūrėti). Bet kiek žmonių, kurie galėtų nusipirkti naujesnę mašiną, bet perka seną triperį, nes mąsto taip: ai, aš čia sutaupysiu, dar va kaimynas garaže galės paremontuoti...ir vietoj naujesnio hečbeko vis tiek geriau universalas, gal kada nors gyvenime reikės bulves vežt.

     

    Va su tokiu mąstymu žmonių vis dar daugybė. Jie yra bėda.

     

    Nu va ir vėl grynai miesto mąstymas. O ką darys žmogus kaime, kuriam pvz tikrai reiks persivežti daiktus? :) Jam lieka tik universalas. Kai priiminėji įstatymus ar galvoji kažkokius pakeitimus, turi galvoti ne tik apie Vilnių.

     

     

    Beje, šiuo metu važinėju su tikru kibiru - 1.4 litro dyzelis, 55 kW. Dyzelio rija lygiai tiek pat, kiek dvigubai galingesnis passatas. Tarša kaip ir turėtų būti panaši, nes deglaų suvalgo tiek pat? Dokumentuose nenurodyta. Tai vėlgi, kibirai ne visada teršia mažiau.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...